(Сықақ) - Мына көрші ауылда
(Сықақ)
– Мына көрші ауылда
Мал құлағы саңырау...
Кешегі қатты дауылда
Жеті үй жанып ...
-Жаным-ау!
Тіптен дымы қалмапты,
Шиеттей-шиеттей үш баланы
Өрт ұшқыны жалмап кетті
Деген келінін
Енесі бір сәт ірікті.
– Өтірік екен, әй, мұның,
Көрші анығын біліпті.
Тек, әттең,
Өтірік өсек
Елден елді шарлап кетті.
Ұзын құлақ былай қалып,
Интернет, БАҚ біткен зарлап кетті.
Ауылдан шалғайда жүргендер,
Бұл хабарды естіп білгендер,
Жүректері нашарлары талып қалды.
О, дүниенің
Есігіне емініп барып қалды.
Дәрігелер дәрі беріп, ине салып,
Аман алып қалды.
Естерін жиған соң,
Білмек боп барып халді,
Жер түбінен келіп жетті.
Осылай
Өтірік- өсек пәлеңіз,
Жұрттың
Біразын еңіретті,
Дүрліктірді төңіректі.
Сүлеймен Баязитов
Facebook
Б.Майлиннің прозаларын талдау, зерттеу арқылы оның қазақ прозасындағы рөлін айқындау
Үмбетбай Уайдин – публицист, сатирик
Қазақ әдебиетінің ХХ ғасырдағы жаңа дәуірін бастаған «алыптар тобындағы» ірі ақын, іргелі прозаик және драматург бейімбет майлиннің алатын орнын анықтау
Әбдірахман - Шұғаның сүйген жігіті
АБАЙ ҚҰНАНБАЕВ - қазақтың бас ақыны жайлы ақпарат
Жыр отымен бірге жанып өмірден өткен ақын
Көпен Әмірбек- сатирик
Бейімбет Майлин
Сәбит Дөнентаевтың шығармаларын оқыту
Сұлтанмахмұт Tорайғыров өмірі туралы
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Ыдысты есертеу мына қажеттіліктерден туындайды
80-90 жылдардағы Қазақстан ауылдары.
Кіші жүздің Ресей империясынын құрамына енуі.
ТӘУЕЛСIЗДIК ҰҒЫМЫ ҰЛТ ҰҒЫМЫНАН АЖЫРАТЫЛМАУЫ ТИIС
МАХАББАТ ДЕП ТҮСІНДІ МЫНА ӘЛЕМДІ..
Сөз жоқ, мынау сол қыздың бет пішіні
Ешкімі жоқ кемпір жалғыз сиырын сауып, сүтінен май жасап, оны көрші дүкенге өткізіп күнелтеді екен
Бәрі мынау сыбызғының қасиеті