Баяғыда бір аңқау есегіне мініп жолаушылап шығады
Баяғыда бір аңқау есегіне мініп жолаушылап шығады. Келе жатып тауға шығарда есегін аяп жетектеп өтпекші болады. Мұны екі ұры көріп есекті ұрламақшы болады. Екі ұры аңқауға білдірмей келіп, біреуі есектің ноқтасын сыпырып жіберіп өзі киіп, аңқаудың артынан жүріп отырады. Екіншісі есекті алып кетеді, аңқау білмейді, өлең айтып жүре береді. Біраздан кейін әлгі ұры тартынып жүрмейді, аңқау артына қараса есектің орнына адамды көреді.
— Бұл қалай, сен қайдан келдің? – деп, таң қалады. Ұры:
— Сенің есегің болып жүрген мен кісі едім, бала кезімде тентек болдым, шешем есек бол деп қарғаған еді, мен есек болдым, мені сен базардан сатып алдың. Бүгін шешем жалбарынып құдайдан сұраса керек, қайта адам болдым, – дейді.
Аңқау сеніп ұрыны босатып жібереді.
Ауызша әңгіменің фольклорлық сипаты
Қонақ жайлық - қазақ халқының ұлттық салт-дәстүрінің бірі
Қазақ билерінің шешендік сөздері
Қожанасыр (хикаялар)
Ғали Орманов
Қазақ ақындарының Кәлилә мен Димнә ертегілерін жырлауы
Спандияр Көбеевтің шығармалары
Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация
Аңыз-әпсаналардың жанрлық ерекшеліктері
Қазақ әдебиетінің тарихы
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫ
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Біріккен Ұлттар Ұйымы
Бір клеткалылар патшалық тармағы
БІРЛЕСКЕН ҚЫЗМЕТКЕ ҚАТЫСУ
Батыс Сібір жазығы