Баяғы заманда бір түлкі, бір тасбақа және бір кене - үшеуі жолдас болып келе жатса, бір жерде бір уыс тары жатыр екен

    Баяғы заманда бір түлкі, бір тасбақа және бір кене – үшеуі жолдас болып келе жатса, бір жерде бір уыс тары жатыр екен.
         Үшеуі ойласып:
         — Мұны тұқым қылып, жерге егіп, көбейтіп, бөліп алайық ,– дейді.
         Түлкі бір жарды көріп:
         — Мен осы жарды сүйеп тұрайын, болмаса құлап кетер, – деп, көлеңкені саялап, жатып алады.
         Тасбақа байғұс жер тырналап, кене сорлы тарыны жиып, егіп, әлекке түседі. Сөйтіп, көп бейнет шегіп, піскен соң, ол тарыны орып алады. Бастырғанда, бір аяқ тары болады. Біреуі барып, түлкіні шақырып келеді. Түлкі келе сала:
         — Бұл тарыны үшеуімізге бөлуге болмайды. Үшке бөлгесін, бұл әрқайсымызға қаншадан тиеді дейсің. Онан да үшеуіміз жарысып, қай озғанымыз алайық, – дейді.
         — Мақұл! – деп, үшеуі бір жерге келіп, қатарласып тұрады.
         Түлкі:
         — Ал, кеттік! – деп, жөней бергенде, кене түлкінің башпайына жабысып, бірге кетеді. Түлкі өліп-өшіп, барынша жүгіріп келіп, қырманға отыра бергенде, кене:
         — Ай, сорлы, мені басып өлтіресің бе? – дейді.
         — Ой, сен қашан келдің? – дейді түлкі.
         — Сен бағана Ал, кеттік! дегенде-ақ мен келіп қалғамын! – дейді кене.
         Екеуі дауласып жатқанда, аузы-мұрны қан-қан болып, тасбақа келеді. Келе сала:
         — Ойбай, түлкі, мен бір бәле көріп келдім! Жаңа сендердің артыңнан екі қарагер аты бар, қара бүркіті бар және екі тазысы бар екі адам келіп, жаңағы қасыңдағы түлкі жолдасыңды тауып бер деп, менің аузы-мұрнымды қан қылды. Сонда да айтқаным жоқ, осы жаққа қарай келе жатыр, – дейді.
         Түлкі:
         — Айналайындар-ай, мені айта көрмеңдер! Мына тарыны екеуің тең бөліп ал, мен сендерге риза болайын. Олар келсе: Білмейміз, қайда кеткенін деңдер, – деп, тұра жөнеліпті.
         Сөйтіп, тарыны тасбақа мен кене бөліп алыпты.



Ұқсас жұмыстар

Тасбақаның шөбі (әңгіме)
Қазақ ертегілерін зерттей отырып, олардың ұлттық сипатын ашу
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетінің әдістемесі
Қазақ ертегілері тілінің жиілік сөздігін компьютер арқылы түзу және олардың статолингвистикалық сипаттамасы
Жәнібек батыр
Ер Төстік ертегісі
Ертегілер мен мысал жанрын оқыту әдістемесі
Толымсыз теңеулер
Ертегілер
Ыбырай шығармаларын тәрбие мақсаттарына пайдалану
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету