Бұл екеуі дос болып жүреді
Бұл екеуі дос болып жүреді. Мақта қыз үйін жинап жүріп, бір мейіз тауып алады да мысықты шақырады. Мысық, келмейді. Қыз:
— Келмесең келме! – деп, мейізді өзі жеп қояды. Жеп болған соң, мысық келіп:
— Неге шақырдың? – деп сұрайды. Мақта қыз айтпайды. Сонан соң мысық:
— Ендеше қатығыңды төгем! – дейді.
Мақта қыз:
— Мен құйрығыңды кесіп аламын! – дейді.
Мысық қатықты төгеді. Мақта қыз мысықтың құйрығын кесіп алады. Мысық:
— Апа, апа, құйрығымды берші! – дейді.
Мақта қыз:
— Менің қатығымды төле! – дейді. Мысық сиырға барады.
— Сиыр, маған қатық берші! – дейді.
Сиыр:
— Менің қарным ашып тұр. Маған жапырақ әкеліп берші! – дейді.
Мысық ағашқа барып:
— Ағаш, ағаш, жапырағыңды берші! – дейді.
Ағаш:
— Мен шөлдеп тұрмын. Су әкелсең, жапырақ беремін, – дейді. Мысық суға бара жатса, су әкеле жатқан қыздарды көреді.
— Қыздар, қыздар, маған су беріңіздерші! – дейді.
Қыздар оған:
— Бізге сағыз әкеліп берсең, біз саған су береміз, – дейді. Мысық дүкенге барады.
— Әй, дүкенші, маған сағыз берші! – дейді.
Дүкенші:
— Маған жұмыртқа бер, – дейді. Мысық тауыққа барады.
— Тауық, тауық, маған жұмыртқа берші! – дейді.
Тауықтар:
— Бізге дән әкеліп берсең, біз саған жұмыртқа береміз, – дейді.
Мысық: Енді не қыламын? – деп, бара жатса, бір ін қазып жатқан тышқанды көреді. Мысық тышқанды бас салады.
— Жаныңның барында айт! Үйіңде не бар? – дейді.
Тышқан қорыққанынан:
— Үйімде бір табақ тарым бар, – дейді.
Мысық:
— Маған бір уыс тары бер, – дейді.
Тышқан үйіне барып, бір уыс тары әкеліп береді; мысық тарыны апарып тауыққа береді, тауық жұмыртқа береді; жұмыртқаны апарып дүкеншіге береді; дүкенші сағыз береді; сағызды апарып қыздарға береді, қыздар су береді; суды апарып ағашқа береді; ағаш жапырағын береді; жапырақты апарып сиырға береді, сиыр қатық береді; қатықты апарып Мақта қызға береді, Мақта қыз мысықтың құйрығын береді.
XII – XIII ғасырдағы Моңғолдың тарихындағы Шыңғысханның билік құру кезеңі
Абай Жолы романының қысқаша мазмұны
Мейірімділік
MS-DOS туралы жалпы мәліметтер
Мінез бітістері
Қабанбай батыр туралы аңыздар
Математика және халық ауыз әдебиеті
Мектеп жасындағы балаға ертегі арқылы адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Балалардың жоғары жүйке қызметінің типологиялық ерекшеліктері
Жеңге және жезде мектебі
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
ДОСМҰХАМЕДҰЛЫ ХАЛЕЛ
Қазақстан Республикасының БҰҰ –ға мүше болып қабылдануы
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ
О. Жандосов -қайраткер, қаламгер
Халел Досмұхамедовтың (1883-1937) педагогикалық қөзқарастары.
ДОСМҰХАМЕДОВ Жанша
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Ертеде бір кедей болыпты, оның төрт баласы болыпты
Айнагүл апай мектепте ұстаз болып, Игерген мұғалімнің мамандығын