Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пән: Информатика
8 сынып
Апта
Сабақтың тақырыбы
Оқу мақсаты
1 тоқсан
8.1А- бөлім. Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары
1
Ақпаратты өлшеу
8.2.1.1-ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби) тәсілін қолдану
2-3
Процессор және оның сипаттамалары
8.1.1.1- қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру
4-5
Компьютерлік жүйелер
8.1.3.1- желілің өткізу қабілетін анықтау
8.1В-бөлім. Денсаулық және қауіпсіздік
6
Компьютер пайдаланудың кері аспектілері
8.4.1.1 -адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану
7
Желідегі қауіпсіздік
8.4.2.1- желі қолданушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау
8
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
2 тоқсан
8.2А бөлім. Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу
9
Статистикалық мәліметтер
8.2.2.2-абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану
8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі типі мен форматын қолдану
10-11
Кіріктірілген функциялар
8.2.2.3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану
12-13
Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам
8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану
14-15
Қолданбалы есептерді шешу
8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану
8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану
8.2.2.4- кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу
16
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
3 тоқсан
8.3А-бөлім Программалар жасаудың кіріктірілген орталары
17
Программалық қамтамасыз етудің жіктелуі
8.1.2.1 -жүйелік, қолданбалы программалық қамтамасыз ету және программалау жүйесін ажырату
18
Программа жасаудың кіріктірілген ортасының құрамдас бөліктері
8.3.3.2- программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану
19
Таңдау операторы
8.3.3.1 - таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану
20
Параметрлі цикл
8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану
21-22
Соңғы шартты цикл
8.3.3.1 -таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану
23-24
Алғы шартты цикл
8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану
25-26
Жол тарту алгоритмі
8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
4 тоқсан
8.4А -бөлім Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу
27-28
Біз бұл тапсырманы шеше аламыз ба?
8.3.1.1- программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру
29-30
Берілген тапсырманы шешу үшін қандай қарапайым қадамды жаза аламыз?
8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру
8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру
31-32
Қадамнан бағдарлама жазуға қалай өте аламыз?
8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру
8.3.3.2- программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану
8.3.3.1- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану
33-34
Шешімді сынақтан өткізуді қалай жүзеге асырамыз?
8.3.1.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру
8.3.2.1- қадамның жол тартуын жүзеге асыру
34
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
Аралас оқыту технологиясы әдістеріне шолу
Paint растрлық графикалық редакторы
IT БАҒЫТЫНДАҒЫ МЕКТЕПТЕРДЕ ИНФОРМАТИКА КУРСЫН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Программалау тілдерінің маңызы
Деректер қорының тілдері
Программалауды оқытудың замануи технологиялары
Қазақ және ағылшын тілдерін тереңдетіп оқыту
Математиканы оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану теориясы мен әдістемесі
SIMOTION қозғалысты басқару жүйесі
ЭЛЕКТРОНДЫ КӨМЕКШІ ҚҰРАЛ ЖАСАУ НЕГІЗДЕРІ
Топырақты өңдеудің мақсаты мен міндеті.
Мемлекеттік басқарудағы құқықтық реттеу проблемалары мен оларды шешу жолдары
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Мал ортасында Несіпбай өзі
Қара Бәйтік асқа жиналған күллі қазақ пен қырғыздың ортасында
Нейенкирхтың маңында, қалың орманның ортасында жасырынған жалғыз ашық жер бар
Мәліметтерді өңдеудің желілік технологиялары
Тапсырмалардың нұсқалары
Ағашты көркемдеп өңдеудің технологиясы
Отбасындағы конфликтілердің әлеуметтік және психологиялық себептері және шешу жолдары