Тақырып Ақпаратты өлшеу



Қалыптастырушы бағалауға

арналған тапсырмалар жинағы

Информатика

8-сынып
Құрметті мұғалім!

Аталған тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге көмек құралы ретінде құрастырылды. Бұл мұғалімдердің ұжымдық жұмысының нәтижесі. Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы бағалауды өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп алуға, оқу мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі болып табылады.
Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін есепке ала отырып , тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге, бейімдеуіңізге мүмкіндік береді.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз Назарбаев Зияткерлік мектептері ДББҰ smk.edu ресми сайтынан таба аласыз.

Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

Жинақ негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Жинақты дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.

2
МАЗМҰНЫ

1 тоқсан 4

Компьютер мен жүйелердің техникалық сипаттамалары бөлімі 4

Денсаулық және қауіпсіздік бөлімі 6

2 тоқсан 7

Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу бөлімі 7

3 - тоқсан 12

Программалар ды құрудың кіріктірілген орталары бөлімі 12

4 – тоқсан 15

Программаларды құрудың кіріктірілген ортасында есептерді шешу бөлімі 15

3
1 тоқсан
Компьютер мен жүйелердің техникалық сипаттамалары бөлімі

Тақырып Ақпаратты өлшеу

Оқу мақсаты

8.2.1.1 Ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби)
тәсілін қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Ақпарат көлемін анықтау формуласын қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма
1. Егер алфавит 32 әріптен тұратын болса, сол алфавиттың бір әріпі қанша ақпарат таситынын есептеңіз.
__________________________________________________________
2. Мәтінді қарастырыңыз. Егер 1 символ = 1 байтқа тең болса, мәтіндегі алфавит қуатын есептеңіз.

Ақпарат – сақтау, түрлендіру, жөнелту және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер.

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Дескриптор Білім алушы

бір таңбаның ақпарат салмағын есептейді;
мәтіннің алфавит қуатын есептейді.

4
Тақырып Процессор және оның сипаттамалары

Оқу мақсаты

8.1.1.1
қызметін

Қарапайым деңгейінде процессордың және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Процессордың қызметі

мен

негізгі

сипаттамаларын жазады

Ойлау дағдыларының деңгейі Тапсырма

Білу және түсіну

Процессордың негізгі сипаттамаларына анықтама беріңіз.
Разрядтылық:
________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ Тактілік жиілік:
________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________
Ядролар саны:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Дескриптор Білім алушы

процессордың разрядтылық сипаттамасын жазады;
процессордың тактілік жиілік сипаттамасын жазады;
процессордың ядролар саны сипаттамасын жазады.

5
Денсаулық және қауіпсіздік бөлімі

Тақырып Желідегі қауіпсіздік

Оқу мақсаты

8.4.2.1 Желі қолданушыларының қамтамасыз ету ережелерін сақтау алаяқтық пен агрессия)

қауіпсіздігін (интернеттегі

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Интернетте қауіпсіз

жұмыс

жасау

ережелерін қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі Тапсырма

Қолдану

Туындаған жағдаяттардан шығудың дұрыс жолын таңдаңыз.
1. Сіз ашқан сайт алаяқтың сайты екенін қалай түсінуге болады? Басқа сайттарға сілтемелер көп

Сайт аты www.raki228

Сайтқа кіргенде ештеңе болмайды

ХХ-ХХ номеріне хабарлама жолдауыңызды сұрайды

2. Егер сайт сізді алдайтынын түсінсеңіз қандай әрекет жасайтын едіңіз? Сайттан шығамын Сайтқа шағым жіберемін

Сайт сілтемесін достарыма жіберемін Ата-анамнан ақыл сұраймын
3. Интернетті қауіпсіз қолданудың 2 ережесін жазыңыз:
1.____________________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________________

Дескриптор Білім алушы

алаяқ сайттарды ажырата алады;
интернетте қауіпсіз жұмыс жасау ережелерін жазады.

6
тоқсан
Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу бөлімі

Тақырып Статистикалық мәліметтер

Оқу мақсаты

8.2.2.2 Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді
қолданады



Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма

1. Төмендегі көбейту кестесін толтыру тізбегін жазыңыз. Формуланы жазу кезінде абсолютті сілтемені қолданыңыз.

1) Кестені қажетті ақпаратпен толтыру;
2) D2 ұяшығына _______________ формуласын жазу;
3) Ұяшықтар диапазонын толтыру үшін Автосумма функциясын қолдану.

Дескриптор Білім алушы

формула жазу кезінде абсолютті сілтемені қолданады.

7
Тақырып Статистикалық мәліметтер

Оқу мақсаты

8.2.2.1 Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі пішімдерін қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Электронды кестеде

мәліметтердің

түрлі

пішімдерін қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырмалар

1. Ұяшық пішімін сандық түрден қаржылық түрге қалай өзгертуге болатынын сипаттаңыз (KZT валюталық белгісін қолданып).
1) ________________________________________________________________
2) ________________________________________________________________

3) ________________________________________________________________
4) ________________________________________________________________

2. Төмендегі кестені қарастырыңыз.

Төмендегі ұяшықтардың пішімдерін анықтаңыз.
a) B3: ________________________
b) С5: ________________________
c) F3: ________________________

Дескриптор Білім алушы

ұяшықтардың пішімін бір түрден екінші түрге ауыстырады;
ұяшықтарда қолданылған мәліметтер пішімін анықтайды.

8
Тақырып Кірістірілген функциялар

Оқу мақсаты

8.2.2.3 Электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Электронды кестенінің кірістірілген функцияларын
қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырмалар

Ұяшықтарға кестедегі мәліметтерді қолданып, орта бойлы, ең ұзын және ең қысқа бойлы оқушыны анықтаудың дұрыс формуласын жазыңыз.

Дескриптор Білім алушы

ең кіші, орта және ең үлкен бой мәндері үшін формуланы жазады.

9
Тақырып Қолданбалы есептерді шешу

Оқу мақсаты

8.2.2.3 Электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Электронды кестенінің
функцияларын қолданады

кірістірілген

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма

Кестені қарастырыңыз және толтырыңыз.

Дескриптор Білім алушы

есептеу үшін формулаларды қолданады;
СУММ, СРЗНАЧ, СЧЕТЕСЛИ функцияларын қолданады.

10
Тақырып Қолданбалы есептерді шешу

Оқу мақсаты

8.2.2.1 Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен пішімін қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Электронды кестеде

мәліметтердің

түрлі

пішімдерін қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма

1. MS Excel бағдарламасында берілген төмендегі кестені қарастырыңыз. В2 - В7 ұяшықтарының пішімдерін анықтаңыз және кестеге жазыңыз.

2. Келесі кестедегі B4, A5, G4 ұяшықтарының типтерін анықтаңыз:

B4: ___________________________
A5: ___________________________

G4: ___________________________

Дескриптор Білім алушы

ұяшықтардың пішімдерін анықтайды;
ұяшықтардың типтерін анықтайды.

11
3 - тоқсан
Программалар ды құрудың кіріктірілген орталары бөлімі

Тақырып Программалық қамтамасыз етудің жіктелуі

Оқу мақсаты

8.1.2.1 Жүйелік, қолданбалы программалық қамтамасыз ету және программалау жүйесін ажырату

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Жүйелік, қолданбалы программалық қамтамасыз
етуін анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма
Бағдарламаларды жіктеңіз. Жүйелік бағдарламаларды Ж әрпімен, қолданбалы бағдарламаларды Қ, ал программалау жүйелеріне жататын бағдарламаларды П әріптерімен белгілеңіз.
Бағдарламалар атауы
Жіктелуі
Мәтіндік редактор

Архиватор

Паскаль бағдарламалау ортасы

Графикалық редактор

Компиляторлар

Антивирус

Драйверлер

Кестелік процессор

Операциялық жүйелер

Браузерлер

Дескриптор Білім алушы

жүйелік, қолданбалы программалық қамтамасыз етуін және программалау жүйесін анықтайды.

12
Тақырып Параметрлі цикл

Оқу мақсаты

8.3.3.1 Таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Қайталау операторын

кіріктірілген

бағдарламалау

ортасында қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма
Кіріктірілген бағдарламалау ортасында қайталау параметрін қолданып, берілген есепке
бағдарлама жазыңыз.

Оқушының анасы күнде баланың сабаққа барып келуіне және тамағына 500 теңге береді. Оқушының бір аптада жұмсайтын шығын сомасын анықтаңыз.

Бағдарлама коды

Бағдарлама интерфейсі

Дескриптор Білім алушы

қайталау параметрін қолданып, бағдарлама құрады;

бағдарламаның интерфейсін құрады.

13
Тақырып Алгоритм трассировкасы

Оқу мақсаты

8.3.2.1 Алгоритм трассировкасын жүзеге асыру

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Есепті шешу трассировкасын орындайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма
Берілген блок-схема бойынша алгоритмнің трассировка кестесін толтырыңыз.

Қадамы У Х Шарт

Дескриптор Білім алушы

блок-схема бойынша трассировка жазады.

14
4 – тоқсан

Программаларды құрудың кіріктірілген ортасында есептерді шешу бөлімі

Тақырып Проблеманы анықтау

Оқу мақсаты

8.3.1.1 Өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Бағдарлама моделін жобалайды және өңдейді •

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары

Тапсырма
Қазақстан тарихы пәнінен батырлар туралы мәлімет беретін жоба құру қажет. Бұл жобада батырлардың аты-жөні, суреті және өмірбаяны туралы ақпарат болуы керек. Аталған жобаның қолданушы интерфейсінің моделін ұсыныңыз және оны өңдеудің кіріктірілген ортасында құрастырыңыз.

Дескриптор Білім алушы

қолданушы интерфейсін жобалайды;
бағдарлама моделін кіріктірілген бағдарламалау ортасында құрады.

15
Тақырып Алгоритмді құру

Оқу мақсаты

8.3.1.1 Өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

Бағалау критерийі

Білім алушы

• Бағдарлама моделін жобалайды және өңдейді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғарғы деңгей дағдылары

Тапсырма

Енгізілген бүтін санның 5-ке қалдықсыз бөлінетінін анықтау қажет.

Есептің орындалу барысын көрсететін блок-схеманы құрыңыздар:

Блок-схема

Дескриптор Білім алушы

блок-схема құрады.

16
Тақырып Алгоритмді программалау

Оқу мақсаттары

8.3.3.1 Таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану

Бағалау критерийлері

Білім алушы

• Таңдау және қайталау операторын
бағдарламалау ортасында қолданады

кіріктірілген

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма

Өңдеудің кіріктірілген ортасында қарапайым калькулятор бағдарламасын құрыңыз.
Бұл бағдарламада келесі элементтер болуы қажет:

екі санды енгізу компоненттері;

жауабын шығару компоненті;

қосу, алу, көбейту және бөлу әрекеттерін орындайтын батырмалар;

қолданушыға арналған нұсқаулық (шағын хабарлама).
Қарапайым калькулятор бағдарламасын және қолданушы интерфейсін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында құрыңыз.

Дескриптор Білім алушы

программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін қолданады;
есептің шешу интерфейсін құрады;
бағдарламаның кодын жазады.

17



Ұқсас жұмыстар

Құралмен өлшеу қателігі
Ғылыми зерттеудің әдістемесі
Байланыс желісінің негізгі түсініктері
Дәлелді тәжірибенің дамуы
ИСО халықаралық стандарттары
Ғылыми зерттеу жұмыстарының негіздері
ЭКСПЕРИМЕНТТІК ПСИХОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Теориялық зерттеудің бағыты және әдістері
ЖОСПАРДЫҢ АЛҒАШҚЫ НҰСҚАСЫН ЖАСАУ
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері туралы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың Ақпараттық жүйесін тұрғызу
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Ақпаратты қорғау мен оның құпиялық стратегиясы
Ақпараттық технологиялардың классификациясы
Информаторлы ақпаратты талдау әдістерін зерттеу барысы
Ақпаратты өңдеу
Болашақ маман тұлғасының ақпараттық мәдениетін қалыптастыру жолдары