Қоршаған ортаны бейнелеу

Көркем еңбек пәнінең күнтізбелік – тақырыптық жоспар (1 сынып)

Көркем еңбек пәнінең 1 сыныпқа арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар Көркем еңбек пәнінің оқу бағдарламасы және 1 сынып оқу жоспары негізінде құрастырылды, және бұл КТЖ ұсыныс ретінде беріледі. Мұғалімдер, өздері қолданатың ОӘК-ге және мектептегі материалдық техникалық базаға байланысты КТЖ-ға өзгерістер мен толықтырулар еңгізулеріне болады.

Пәннің оқу жүктемесі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағат.


Сабақ
Ортақ тақырып
Сабақ тақырыбы

Бөлімше
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Өткізу күні
1 тоқсан
1
1
Өзім туралы
Cызықтар мен пішіндер
2.1
Қоршаған ортаның бейнелері
1.2.1.1
Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу

2
2

Менің бояуларым
1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту
1.1.3.1
Шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) өнердің суреттеу құралдарымен көрсету

2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары
1.2.2.1
Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу

3
3

Сызықтар, пішіндер мен түстердегі дыбысар
2.1
Қоршаған ортаның бейнелері
1.2.1.1
Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу

3.2 Өнердегі тәсілдерді талдау
1.3.2.1
Орындалатын шығармалардың және материалдардың тақырыбын талқылау

4
4

Мен музыканы бейнелеймін
1.1
Қоршаған ортаны білу және түсіну
1.1.1.1
Қоршаған ортамен танысу барысында нысандар мен құбылыстардың визуалды сипаттамасын (түс, пішін, өлшем, фактура) анықтау

1.3 Шығармашылық идеяларды дамыту
1.1.3.1
Шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) өнердің суреттеу құралдарымен көрсету

5
5
Менің мектебім
Мен және менің мектебім
1.1
Қоршаған ортаны білу және түсіну
1.1.1.1
Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу (түс, фактура, пішін және т.б.)

6
6

Мен мектеппен танысамын
2.1
Қоршаған ортаның бейнелері
1.2.1.1
Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу

7
7

Мен текстураны меңгеремін
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары
1.2.2.1
Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу

8
8

Мен мектепті безендіремін
2.3 Дайындау технологиялары
1.2.3.1
Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

2 тоқсан
9
1
Менің отбасым және достарым
Менің отбасым
1.2 Тарих, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну
1.1.2.1
Бейнелеу өнерінің негізгі түрлері мен жанрларын анықтау

10
2

Менің досымның портреті
1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту
1.1.3.1
Шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) өнердің суреттеу құралдарымен көрсету

11
3

Менің сүйікті жануарым
2.1
Қоршаған ортаның бейнелері
1.2.1.1
Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу

12
4

Отбасылық мереке
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары
1.2.2.1
Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

13
5
Бізді қоршаған әлем
Ауа райы
1.1
Қоршаған ортаны білу және түсіну
1.1.1.1
Қоршаған ортамен танысу барысында нысандар мен құбылыстардың визуалды сипаттамасын (түс, пішін, өлшем, фактура) анықтау

14
6

Менің Отаным
2.1
Қоршаған ортаның бейнелері
1.2.1.1
Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу

15
7

Табиғаттағы өнер
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары
1.2.2.1
Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау
1.2.4.1
Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

16
8

Таңғажайып арал
2.3 Дайындау технологиялары
1.2.3.2.
Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу

3.3 Жұмысты талқылау және қорғау
1.3.3.1
Шығармашылық жұмысын түсіндіру

3 тоқсан
17
1
Саяхат
Кең далада саяхаттау
1.2 Өнер, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну
1.1.2.2
Қазақ халқының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (ою-өрнектері, түстер, материалдар) анықтау

18
2

Хайуанаттар бағына саяхат
2.3 Дайындау технологиялары

1.2.3.2.
Айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары және т.б.)қарапайым көлемді пішіндерді жасау

19
3

Таңғажайып көліктер
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары
1.2.2.1
Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

20
4

Ғарышқа саяхат
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары

1.2.2.1
Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

2.3 Дайындау технологиялары
Шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану

21
5
Салт-дәстүр және фольклор
Қазақ халқының дәстүрлері
1.2 Тарих, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну
1.1.2.2
Қазақ халқының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (ою-өрнектері, түстер, материалдар) анықтау

22
6

Музыкалық аспаптар жасау
2.3 Дайындау технологиялары
1.2.3.1
Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау
1.2.4.1
Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

23
7

Дыбыс жасау
2.3 Дайындау технологиялары
1.2.3.1
Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау
1.2.4.1
Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

24
8

Аспаптарды безендіру
2.3 Дайындау технологиялары
1.2.3.4
Шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану

25
9

Музыкалық аспаптардың көрмесі
3.1.Презентация
1.3.1.1
Өзінің жұмысын(эскиз, бұйым және т.б.) қарапайым тәсілдермен таныстыру

4 тоқсан
26
1
Тағам және сусын
Өрнектегі ырғақ және тоқыма дегеніміз не?
2.1 Қоршаған ортаны бейнелеу
1.2.1.1 Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу

27
2

Көкеністер мен жемістерден ою-өрнектердің баспалары
2.1 Қоршаған ортаның бейнелері
1.2.1.1
Өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілдермен көрсету үшін, қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану

3.3 Жұмысты талқылау және қорғау
1.3.3.1
Шығармашылық жұмысын түсіндіру

28
3

Жемістер концерті -1 (матадан аппликация)

2.3 Дайындау технологиялары

1.2.3.1
Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау
1.2.4.1
Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

29
4

Жемістер концерті -2 (матадан аппликация) Жұмысты аяқтау
2.3 Дайындау технологиялары

1.2.3.1
Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау
1.2.4.1
Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

30

5

Жемістер ассортиі (пэчворк)
2.3 Дайындау технологиялары
1.2.3.1
Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау
1.2.4.1
Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

31
6
Дені саудың – жаны сау
Сұлбалар (силуэт)
1.3 Шығармашылық идеяларды дамыту
1.1.3.1
Шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) өнердің суреттеу құралдармен көрсету

32
7

Ойлан және құрастыр
2.3 Дайындау технологиялары
1.2.3.2.
Айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары және т.б.)қарапайым көлемді пішіндерді жасау

2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау
1.2.4.1
Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

33
8

Өнер фестивалі
3.1.Презентация

1.3.1.1
Өзінің жұмысын(эскиз, бұйым және т.б.) қарапайым тәсілдермен таныстыру



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың экологиялық санасын қалыптастыруда бейнелеу өнерінің мүмкіндіктері
Графика өнерінің қалыптасуы
Бейнелеу өнері пәні барысында бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын қалыптастыру
Пейзаж өнердің дербес жанры ретінде
Ертегі мазмұны бойынша балаларды сурет салуға үйрету
Экологиялық тәрбиенің қалыптасуы
Балалардың эстетикалық тәрбиесінің маңызы және дамуы
Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие берудің жолдары
Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру
қоршаған ортаны қорғау туралы
Қоршаған ортаны қорғау
Қоршаған орта және экология
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
Мұнайхимия өнеркәсібінің қоршаған ортаға әсері
Қоршаған ортаның шумен ластануы, оның адам денсаулығына тигізетін әсері.
Қоршаған орта
Бұлардың түжырымы бойынша жұмыртқа тек дайын организмнің дамуына қолайлы қоректік ортаның қызметін атқарады
Төрде қызылмен қоршаған Ленин суреті
Аллергия - (көне грекше: ἄλλος - басқаша, ergon - әрекет, жауап) - организмнің қоршаған ортаның кейбір әсерлеріне әдеттегіден тыс сезімталдығы