Жүніс сегіз жаста еді
Жүніс сегіз жаста еді. Ол оқи да, жаза да білмеуші еді. Мені мектепке жібер деп мазасын ала берген соң әкесі бір күні мектепке алып
барады. Мұғалім жаңа келген жас баланы тиісті орынға отырғызып, аты-жөнін сұрап, дәптеріне жазып алды. Сол күннен былай Жүніс қолтығына кітаптарын қысып, бір күн де сабақтан қалмай, мектепке барып жүрді. Ақырында біздің Жүніс, оқу, жазу, есеп үйреніп, оқымысты болды. Мақал: Бір оқырманға екі оқымағанды береді. Сонда да айырбастамайды.
Бабырдың үндістанда билігін орнатуы
Дін туралы
Шомбал старшынның хандықтағы хан қызметкерлерінің арасындағы ықпалы айтарлықтай өсті
Бабыр құдіреті
Қазақ хандығының құрылуы
ӘБІЛҚАЙЫР ХАНДЫҒЫ МЕН МОҒОЛСТАННЫҢ ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ТИГІЗГЕН ӘСЕРІ
Моғолстан мемлекеті
Фонетиканың зерттеу нысандары
Қ. Жұмалиев және Махамбеттану мәселелері
Қазақтың ұлы билері
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Ақжүніс ана
Бернштам баскарған экспедиция
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Жастардың әлеуметтік қазіргі жағдайы мен перспективасы
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Білімді жастар жарқын болашағымыздың кепілі