Менің отбасым

Дүниетану
2 сынып

Аптасына 1 сағат
Барлығы жылына: 34 сағат


Ортақ тақырып
Бөлім
Бөлімше
Оқыту мақсаты
Сағат саны
Мерзімі
1

Өзім туралы

Мен және қоғам
1.1 Менің отбасым
2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау
2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру
1

2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау
2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру
1

1.5 Құқық пен жауапкершілік

2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату
1

2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату
1

2.1.5.2 қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру
1

1.1 Менің отбасым
2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау
1

2.

Менің отбасым және достарым

Мен және қоғам
1.1 Менің отбасым
2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау
1

2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру
1

3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және отансүйгіштік
2.3.5.3 Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндіру
1

3.
Менің мектебім
Мен және қоғам
1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы
2.1.2.1 мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру
1

2.1.2.2 мектеп қауымдастығының құрылымын және мүшелерінің қызметін анықтау
1

2.1.2.3 мектеп қауымдастығындағы ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық нормаларын түсіндіру
2.1.2.4 өз сыныбының ұжымын сипаттау
1

4.

Менің өлкем

Елімнің табиғаты
1.3 Менің атамекенім
2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау
2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу
1

2.1.3.2 Қазақстан картасынан ірі өзен-көлдерді, қалаларды, жолдарды, өз облысын көрсету 2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу
1

Мен және қоғам
1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік

2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату
1

2.1.4.2 күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
1

5.

Тәні саудың – жаны сау

Мен және қоғам
1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы
2.1.2.1 мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру
1

1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау
1

2.1.4.2 күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
1

6
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Тарих беттерінен
1.6 Мерекелер
2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді
1

2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді
1

2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау
1

3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер
2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау
1

3.3 Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар
2.3.3.1 Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау

3.2 Қазақстанның тарихи тамырлары
2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау

3.4 Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері
2.3.4.1 әл Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу
1

7.

Қоршаған орта
Елімнің табиғаты
2.1 Жергілікті жерде бағдарлану
2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау
1

2.2 Климат және ауа-райы
2.2.2.1 ауа-райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау
1

2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері
2.2.3.1 ірі табиғи нысандардың (тау, жазық, көлдер мен өзендер) шаруашылық маңызын анықтау
1

2.2.3.2 зерттеу негізінде өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) оң және кері тұстарын талдау
1

2.2.3.3 табиғаттың қолайсыз және қауіпті құбылыстарын жіктеу

8.
Саяхат
Елімнің табиғаты
2.4 Туризм

2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату
2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау
2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу
1

1.3 Менің атамекенім

3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер

2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау
1

2.4 Туризм
2.2.4.3 Туристік нысандардың ерекшеліктерін сипаттау
1



Ұқсас жұмыстар

Менің отбасым
Дүниетану пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы
Дүниетану пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Дүниетану пәнінің жұмыс бағдарламасы
Менің отбасым және отбасылық қатынастар
Әліппе кезеңі
ЕКІНШІ СЫНЫП АТАМҰРА ЖӘНЕ АЛМАТЫКІТАП БАСПАЛАРЫНЫҢ ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ
Қыз бала психологиясы
Отбасы тәрбиесіндегі ата ана үлгі өнегесі
Қазақ тілін оқыту
Менің Отаным – Қазақстан
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра. туралы
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра.
Менің елім – Қазақстан
Елім менің - еңселі
"Ұстазым, менің ұстазым!"
Менің қымбат жаным!
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу
Менің бойым таудай
Менің жаңағы айтқан өсиетіме сен әлі түсінбеген екенсің