Тәрбие сағаты

Ертегілер еліне саяхат тәрбие сағаты
Мақсаты:Балалардың заттардың айқын образын көрсете білуге, ертегілер туралы түсініктерін бекіте отырып, тілдерін ойлау қаблеттерін дамыту.
Тәрбеші:Құрметті ұстаздар және балалар Ертегілер еліне саяхататты тәрбие сағатын бастауға рұқсат етіңіздер.
Балалар бізге ертегілер елінен хат келіпті. Бұл хатта былай деп жазылыпты: Қымбатты балалар! Сіздерді орманға саяхатқа шақырамыз. Барамыз ба?
Балалар:Ия, Ия.
Ендеше орманға бармастан бұрын ертегілерді еске түсірейікші. Қандай ертегілерді білеміз?
Балалар:Бауырсақ, шалқан,қ ызыл телпек, мақта қыз бен мысық.
Тәрбиеші:Жарайсыңдар! Сендер ертегілерден қорықпайсыңдар ма?
Балалар:Жоқ, жоқ.
Тәрбиеші:Ендеше балалар біздер ертегі орманына аттанайық. Онда бізді Ертегілер өлеңі апарып салады.
Тәрбиеші:Ал, балалар ертегіні бастайық, қасқыр мен лақтар ертегісі.
Ерте, ерте заманда бір ешкі болыпты. Оның жеті лағы болыпты. Ешкі балаларына үй жасапты. Өзі күнде барып, тамақ жинап әкеледі екен. Ешкінің бұл айласын бір күні қасқыр біліп қояды. Ешкі тоғайға кеткенде,ол есік алдына келіп:
-Балаларым шырақтарым,
Қутындаған шұнақтарым,
Сендерге сүт әкелдім
Есікті ашшы лағым- дейді.
Лақтар:есік алдына келіп, біз саған есік ашпаймыз, сен бізді алдап тұрсың, өтірік айтасың дейді. Біздің шешеміздің дауысы сенің дауысыңдай жуан емес,-дейді.
Қасқыр тұрып-тұрып есік ашпаған соң кетіп қалады.
Содан соң түлкі келеді, есік алдына келіп есік қағып:
-Балаларым, шырықтарым.
Қутындаған шұнақтарым,
Сендерге сүт әкелдім.
Есікті ашшы лағым-дейді.
Лақтар:Есік алдына келіп,біз саған есік ашпаймыз,сен бізді алдап тұрсың,өтірік айтасың дейді.
Анасы лақтарына:
-Балалар есікті ашпағандарың жақсы болған есікті ашаңдар,ол сендерді жеп қоятын еді.Бұдан былай да, сақ болыңдар-дейді.
Тәрбиеші:Осымен біздің шағын ертегіміз аяқталды.Назар қойып, тыңдағандарыңызға рахмет.
Қазір балалардың орындауында би: Балапандар

Мемлекттік тілде оқытатын Заречный орта мектебіКММ
Мектепалды даярлық тобы

Тәрбие сағаты
Тақырыбы: Ертегілер еліне саяхат

Тәрбиеші: Ибраева А.М.

2012-2013ж



Ұқсас жұмыстар

Мектепте сынып сағатын ұйымдастыру мен өткізудің теориялық негіздері
Тәрбие технологияларының жіктелуі
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын және тәрбие сағатын ұйымдастыруы.
Педагогикалық практиканың жетекшілерінің міндеттері
Тәрбие мақсаттары мен міндеттері
Сыныптағы тәрбие жұмысы
Әлеуметтендіру арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру жолдары
Педагогикалық практикаға есеп беру
Кәсіптік - еңбек тәрбиесі
Сынып сағатын ұйымдастыру
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Ертегілер – халықтық тәрбие жүйесінде
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
гуманистік тәрбие беру
Адамгершілік тәрбиесіндегі өзекті мәселелер.
Ата мен ана – бала тәрбиесiнiң қамқоршысы, өнегесi.