Сынып жетекші

І. Кеңесбаев атындағы жалпы орта мектебіндегі
педагог - психологтың 2014 – 2015 оку жылына
арналған жылдық жұмыс жоспары

Тақырыбы: Оқушылардың психофизиологиялық денсаулығын, дамуын есепке алып, жеке тұлғаның ерекшелігін жан-жақты зерттеп, жан дүниесін дамыту.
Ата – аналар мен ұстаздардың қарым-қатынастарын жақсарту, психологиялық-педагогикалық біліктілік дағдысын қалыптастыру.
Мақсаты:
Оқушылардың өзін тануына, айқындауына және дамытуына мүмкіндік беру, бала дамуындағы табиғи механизмдерді сақтау;
Педагогтардың, ата-аналардың қарым-қатынас жасау біліктілігін, психологиялық –педагогикалық жағымды дағдыларын жетілдіру.

Міндеттері:
1. Жанұя – мектеп клубын ұйымдастыру. Мақсаты: Жеке тұлғаны қалыптастыру кезіндегі жанұяның атқаратын ролін анықтау. Ата – аналардың психологиялық білімдерін кеңейту.
2. Әр баланың психологиялық және тұлғалық дамуына ықпал ету, кезеңнен кезеңге өтуде орта бейімделуіне ықпал ету.
3. Бала дамуының ерекшеліктерін зерттеу.
Жоспарды құру барысында мына тізімдегі нормативтік құжаттар ескерілді:
1. ҚР Конституциясы
2. “ҚР бала құкығы туралы заңы
3. ҚР Білім туралы заңы
4. ҚР білімінің даму концепциясы
5. ҚР Неке және отбасы заңы
6. Психологтың этикалық кодексі
7. ҚР Білім және ғылым министрінің 2011ж. 20 желтоқсан №528 бұйрығы
Өз жұмысына педагог -психолог ҚР Президентінің Жарлықтарын, білім беру саласын басқаратын барлық деңгейдегі органдардың шешімдерін басшылыққа алады.
Біздің негізгі мақсатымыз: Қазақстанда өзіміздің Ұлттық психологиялық қызметтің жүйелі, нәтижелі болуына үлесімізді қосу.

1-бағыт. Психологиялық зерттеу (психодиагностика) жұмысы
Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерешеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін ерттеу.
Атқарылатын іс-шаралар
Мерзімі
Қолданылатын әдістемелер түрі
Жауапты
Ескерту
Оқушылардың мектептегі психологиялық – эмоционалды көңіл-күйін, темпераментін анықтау
Қыркүйек
Филлипс тесті
Айзенко
С.Браташ
5 –
сынып
Оқушылардың ситуацияға деген қобалжу деңгейін, оның шығу себебін анықтау
Қазан Наурыз
Кондаштың Қобалжу шкаласы
С.Браташ

6 -7 – сынып

“Тұлғаның психологиялық жағдайын анықтау”
Қазан Наурыз
Г.Айзенк
С.Браташ
8-10-сынып
Оқушының (дарын) жоғары қабілетін анықтау
Қараша
Сауалнама
С.Браташ
Мұғалімдер
5 - 11-сынып
Оқушылардың мамандыққа икемділігін зерттеу
Желтоқсан
Климов ДДС
Д.Голланд
С.Браташ
9-11 - сынып
Тәртіп бұзушылыққа бейім, ерекше назар аударатын оқушыларды анықтау
Жыл бойы
Сауалнама
Анықтама
С.Браташ
Сынып жетекшілер
5-11 - сынып
Мектепішілік педагогикалық – психологиялық консилиум өткізіп, зерттеу нәтижесінде анықталған мәселені талқылау
Кезінде
Анықтама
Пән мұғалімдері Психолог
Әкімшілік
Психодиагностикалық минимум бағдарламасы бойынша жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу
Психо-педагогикалық зерттеу папкасын дайындау
Жыл бойы
Жоспар - торы психодиагности-
калық зерттеу бойынша
С.Браташ
5-11
сынып
Психодиагностикалық минимум бағдарламасы бойынша жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу
Жыл бойы

Проективтік сауалнама
С.Браташ
Сынып жетекшілер
5 - 11-сынып
Педагогикалық ұжымның психологиялық микроахуалын зерттеу
Наурыз
Сауалнама

С.Браташ
Әкімшілік
Педұжым
Ата-аналармен анықтау жұмысы
Әр тоқсан
Сауалнама
С.Браташ
Ата-ана
Әскери комиссиариатқа тіркелген оқушылармен жұмыс
Желтоқсан Қаңтар
Сауалнама
Анықтама
С.Браташ
10-11 сынып
9-11 сыныптың пән мұғалімдеріне ОЖСБ және ҰБТ ға байланысты сауалнама өткізу
Ақпан
Сауалнама
С.Браташ
Пән мұғалім
Мүмкіндігі шектеулі оқушымен жұмыс жасайтын пән мұғалімдердің эмоционалдық жағдайын анықтау.
Қазан
Басса-Дарки тесті
С.Браташ

2-бағыт Психологиялық алдын алу, ағарту жұмыстары:
Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау
Атқарылатын іс-шаралар
Мерзімі
Әдістеме
Жауапты
Ескерту
Өткен оқу жылына сараптама, жаңа оқу жылына жоспар
Тамыз
Жылдық есеп Мониторинг
С.Браташ

Әкімшілік
Үйде оқытылатын оқушылардың құжаттарын өндеу;
Тамыз
Қыркүйек

Анықтама
С.Браташ
Бастауыш
Орта буын
Жасөспірімдермен жұмыс
Құқық бұзушылықтың алдын-алу
Қазан
Анкета
Тренинг
ҚТІЖБ қызметкері
Ғ.Оспанов
С.Браташ
Тәлімгер
Сынып жетекші
5-7 сынып
8-11 сынып
Денсаулық сақтау саласын ұйымдастыруда, салауатты өмір салтын қалыптастыру барысында
Есірткіге, темекіге қарсымыз! акциясын өткізу.
Қазан
2013ж. Наурыз
2014 ж.
Сурет көрмелері
Дебат, пікірталас
Ғ.Оспанов
С.Браташ
Г.Аметжанова
А. Сәуілбекова Тәлімгер
Сынып жетекші
7-8 сынып
АҚТҚ, ЖҚТБ (СПИД) жайында СПИД -ең қатерлі ауру
Қараша
Сұхбат
Ғ.Оспанов
С.Браташ
Мед бике
Тәлімгер
10 -11 сынып Сынып жетекші
Өзекті тақырыптар бойынша психологиялық ағарту жұмыстары.
Сұраныс бойынша
Тренинг – сабақтар
С.Браташ
(оқушы, ата-ана, мұғалім, әкімшілік)
ОЖСБ және ҰБТ-ға психологиялық тұрғыда жұмыстар жүргізу
Іс – шара бойынша
Тренинг – сабақтар
лекция
С.Браташ
Сынып жетекшілер
9-11 – сынып
Ата – ана
Қыз әдептілігімен әдемі, инабаттылығымен сәнді тақырыбында дөнгелек үстел өткізу.
Қаңтар
Ақпан
Пікірталас, Лекция
Әкімшілік
С.Браташ
Орта және жоғары сыныппен
Педагогикалық ұжым арасында психологиялық қызмет туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізу.
Іс – шара бойынша
Дөнгелек үстел
Әкімшілік
С.Браташ
Пед.ұжым
Сынып жетекшілері арасында бала тәрбиесіндегі ерекшеліктерді түсіндіру.
Іс – шара бойынша
Лекция
Әкімшілік
С.Браташ
Сынып жетекші
Ата-аналар арасында психологиялық қызметтің мазмұны мен мақсаттары жөнінде түсіндірме жұмыстары
Іс – шара бойынша
Лекция
Әкімшілік
С.Браташ
Ата-ана
Мұғалімдерді оқушылардың жас ерекшеліктерімен таныстыру.
Қыркүйек
Лекция
С.Браташ
Сынып жетекшілер
Педагогикалық ұжым мен ата-аналар арасында бала дамуында кездесетін қиындықтар түрлері жөнінде түсіндірме жұмыстары
Қазан
Лекция
С.Браташ
Ата-ана

Оқушылар арасында психологиялық қасиеттер мен ерекшеліктер туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізу.
Жыл бойы
Әңгіме, дөңгелек үстел
С.Браташ
5-11 сынып
Сынып жетекшілер
Мамандық әлеміне саяхат тақырыбында семинар тренинг
Қазан
Сәуір
Тренинг – сабақтар
С.Браташ
Сынып жетекшілер
11- сынып
9 - сынып
11- сынып оқушыларымен, ата-аналар және мұғалімдермен ҰБТ-ге психологиялық дайындық жөнінде ағарту жұмыстарын жүргізу.
Жыл бойы
Іс-шара бойынша
С.Браташ
Сынып жетекшілер
11-сынып

3-бағыт Психологиялық түзету-дамыту жұмысы
Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқушыларды болдырмау, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту. Ата-ана, педұжыммен жұмыс
Атқарылатын іс-шаралар
Мерзімі
Қолданылатын әдістеме
Жауапты
Ескерту
Даму мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке жұмыс
Жыл бойы
Іс – шара бойынша
С.Браташ
оқушы
Таным процестерінде ақаулық бар және оқуға даярлығы төмен балалармен жеке түзету - дамыту жұмысын жүргізу
Қазан
Қараша
Таным процестерін дамыту әдістері
С.Браташ
Сынып жетекшілер
орта жоғары сыныптан
“Қиын” қолайсыз отбасы балаларымен жұмыс. Сабаққа қатысуын, үлгерімін бақылап отыру, бос уақытын ұйымдастыру, оқушымен, ата-аналармен жеке сөйлесу.
Жыл бойы
Анықтама
Арттерапия
Топтық, жеке кеңес
ҚТІЖБ
Әкімшілік
С.Браташ
Г.Әметжанова
Сынып жетекшілер
5-7 – сынып
8-11-сынып
Оқушылардың проблемаларын шешуге көмек беру мақсатында диагностика нәтижесі бойынша психологиялық жеке, топтық түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру
Жыл бойы
Тренинг
Жаттығулар
С.Браташ
Сынып жетекшілер
5-7 сынып
8-11 сынып
Ата – аналармен жұмысты ұйымдастыру
Іс-шара бойынша
Сұраныс бойынша
Әкімшілік
С.Браташ
Г.Әметжанова
Ата-ана
Пед. ұжым

Жеткіншек және жоғары сынып оқушыларына арналған бағдарлама бойынша тренинг сабақтары
Бағдарлама бойынша
тренинг
Тренинг
Жаттығулар
С.Браташ
Сынып жетекшілер
5-7-сынып
8-10 –сынып

4 – бағыт Психологиялық кеңес беру жұмыстары:
Мақсаты: Мұғалімдерге, ата-аналарға оқушылардың оқу тәрбие процесінде туындаған проблемаларын шешуге бағыт-бағдар беру, көмек көрсету.

Орындалатын іс-шаралар
Мерзімі
Қолданылатын әдістеме
Жауапты
Ескерту
Педагогтар сұранысы бойынша психологиялық қызмет көрсету
Жыл бойы
Кеңес
С.Браташ

Пед. ұжым
Отбасылық кеңес беру – дағдарыстан шығу жолдары
Сұраныс бойынша
Жеке
консультация
С.Браташ
Ата-ана
Сынып жетекшілермен жұмыс
Жыл бойы
Жеке
консультация
С.Браташ Г.Аметжанова
5-7 сынып
8-11 сынып
Өзекті тақырыптар бойынша психологиялық кеңес беру жұмыстары.
Сұраныс бойынша
Әнгіме,
жеке
консультация
С.Браташ
(оқушы, ата-ана, мұғалім, әкімшілік)

5-бағыт Әлеуметтік-диспетчерлік қызмет. Психологиялық білімді көтеру
Мақсаты: Педагогикалық үрдістерге қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру. Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру және біліктілігін арттыру.
Орындалатын іс-шаралар
Мерзімі
Қолданылатын әдістеме
Жауапты
Ескерту
“Тұлғаның педагогикалық қызметке дайындығы және бейімділігі
Қазан

Тренинг – жаттығулар

С.Браташ

Жас мамандар
Пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысып педагогикалық –психологиялық тұрғыдан ақпарат беру.
Жыл бойы
Анықтама
Талдау
Әкімшілік
С.Браташ
Пән мұғалімдері
Дамуында патологиялық ауытқуы бар балаларды дәрігер мамандарға көрсету, олардың құжаттарын медициналық – психологиялық коммиссияға дайындау.
Мамыр
Анықтама
Жеке әнгіме
С.Браташ
Бастауыш және орта буын
Мұғалімдер мен ата-аналардың психологиялық білімін жетілдіру мақсатында түрлі іс-шаралар ұйымдастыру.
Наурыз
Сәуір
Психологиялық жаттығулар
С.Браташ
Ата-ана
Мұғалім
Әкімшілік
Кітапханамен, аудан мектептерімен тығыз байланыста болып іс-тәжірибемен алмасу.
Жыл бойы
Іс-тәжірибемен алмасу
С.Браташ
Мектеп психолог-тарымен
Жыл бойы істеген жұмыстарға аналитикалық есеп жазу мониторинг шығару.
Мамыр
Жалпы атқарылған жұмыстар.
С.Браташ
Аудан білім бөліміне Әкімшілік
Дайындаған мектеп психологы: С. Браташ



Ұқсас жұмыстар

Сынып жетекші
Сынып жетекшісі
Жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмысы
Сынып жетекшінің қызметтері
Сынып жетекшісінің сыныптан және мектептен тыс ұйымдастырылатын жұмысы
Сынып жетекшісі жұмысының негізгі міндеттері
Сынып жетекшісінің ата- аналармен жұмысының ерекшелігі
Оқыту процесінде сынып жетекшісінің мұғалім және ата-аналармен бірлесіп жүргізетін жұмыстары
Адам құқығы бала құқығы
Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Капитализмнің үш жетекші орталығы
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау
Ана тілі 4-сынып
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
Мектептегі сынып жетекшісі жұмысының мазмұны мен түрлері.
Орта сынып оқушыларынының дене тәрбиесі
Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері