Ақындар жырға қосып жырлағандай, туған жер маған күш - қуат беріп, үлкен азамат болуға шақырады

Ақындар жырға қосып жырлағандай, туған жер маған күш-қуат беріп, үлкен азамат болуға шақырады. Мен балалық жүрегіммен өз өлкемді, аяулы мекенім туған жерімді ыстық сезіммен, шын жүрегіммен сүйемін. Жас нәресте шағымнан соның ауасын жұтып, суына шомылдым.      
Туған жерге деген шексіз сүйіспеншілік өз үйіңді, өз шаңырағыңды қадірлеуден басталады. Отбасында бойыңа дарыған жақсы қасиеттер өсе келе туған жерге деген шексіз сүйіспеншілікке айналады. Қызыққа толы балалық шағым өтіп жатқан туған жерім – Алматының ауласын еш уақытта ұмытпаспын. Өйткені алғаш балабақшадағы күндерім, онан соң мектеп табалдырығын алғаш аттаған күнім, сыныптас достарыммен алғашқы таныстығым...
Бәрі, бәрі ұмытылмас сәттер.                                                
Ата–бабаларымыз: туған жерді қадірлеуді, қорғауды қасиетті борыш санаған. Сондықтанда бабаларымыздың қорғап қалған кең-байтақ қазақ жері – өз ұрпақтарына тапсырған аманаты деп білемін.                    



Ұқсас жұмыстар

Елордасы – Астана
Мағжан - сыршыл ақын
Қуат Терібаевтің айтыстары мен аудармалары
ҚАЗАҚ ӨЛЕҢІНІҢ ЖЫРДАРИЯСЫ
ТӘУЕЛСІЗДІК КЕЗЕҢІНДЕГІ ҚАЗАҚ ЖАСТАР ПОЭЗИЯСЫНЫҢ ДАМУ ҮРДІСІ
60-90 жылдардағы қазақ поэзиясындағы көркемдік ізденістер
К.Ахметованың шығармашылық өмірбаяны
Ақын Мұхтар Шаханов
Жұбанның сырлы жырлары
Жұбан Молдағалиевтың өмірі мен шығармашылығы
СҮЙІНІШҰЛЫ ҚАЗТУҒАН
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Ресей Федерациясындағы жерге меншік және жер пайдалану құқығы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Алтай осы жерден басталады
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы