Бір аңшы соңына тазыларын ертіп, аң аулап келе жатады

Бір аңшы соңына тазыларын ертіп, аң аулап келе жатады. Бұған кез болып қалған түлкінің зәресі зәр түбіне кетеді. Жүрелеп отыра қалып:
         — Я, бәхти-бөден, жолыңа батпан тары құдайы, мына тазылардан құтқара гөр! – деп, жалбарынады.
         Түлкінің зарын естіген бөдене:
         — Айтқаныңды орындаймын, – деп, тазылардың қарсы алдына барады да жер бауырлай ұшып, иттерді теріс жаққа алдарқатып әкетеді.
         Алды-артына қарамай зыта жөнелген түлкі алысқа ұзап кетеді. Тазылардың қарасы үзілді-ау деген кезде, бір қалың шеңгелдің арасына келіп тығылыпты.
         Сол арада түлкінің қасына бөдене жетіп келеді.
         — Қане, тарыңды бер! – дейді. Түлкі енді бұлтаққа салады.
         — Е, есі жоқ бәхти-бөден, әкем диқан болмаса, шешем диқан болмаса, саған батпан тарыны қайдан тауып беремін?
         — Ей, сен уәдеңді бұздың ғой, – дейді бөдене наразы болып. Бұған түлкі де көнбейді.
         — Төрт аяғым – пырақ, екі көзім – шырақ, екі құлағым – сақ, өзім қашып құтылдым. Сенің не дауың бар, – дейді.
         Түлкі осылайша мақтанып тұрғанда, жыми басқан тазы арт жағынан келіп, тарпа бас салыпты.



Ұқсас жұмыстар

Мұхаммедханафия Уалиханов
Қазақстандағы аңшылық туризмнің қазіргі жағдайы және болашағы
Қазақ танымында суреттелетін жануарлар
Иттің таралуы мен түрі[
Аңшылық иттердің шығу тегі және жіктелуі
Қазақ аңшылығы жайындағы мақалалар жинағы
Аңшылық-шаруашылықтағы құрал-жабдықтар
Қазақстан Республикасының жалпы физикалық географиясы, жануарлар дүниесі
Қырғауылға аңшылық жасау
Қырғауылдардың морфологиялық және биологиялық ерекшіліктері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
БУМЫН ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
ҚР «Халық Банкі» АҚ құрылымы