Үшінші гүлшені музыка жетекшісі жұлып



Балалар шармен кіріп би билейді.
1 - бала: Сүйген өз қыз, өз ұлын.
Бөбегім деп аянбай
Балабақша өз үйім
Апай болды анамдай.
2 - бала: Баулып, баптап өсірген.
Бұзықтық етсек кешірген
Ұмытпаймыз өзіңді.
Ұмытпаймыз сөзіңді.

2 - жүргізуші кіреді.
Жүргізуші: Қымбатты ата - аналар, балабақша қызметкерлері, қонақтар! Бүгін біз мәпелеп, күтіп тәрбиелеген бүлдіршіндерімізді ұямыздан ұшырып, мектепке шығарып салғалы отырмыз.

Жүргізуші: Өтті қызық көп күндер
Бес жасқа да жеттіңдер.
Барасыңдар мектепке
Бір белестен өттіңдер.
Өсті ақыл - ойларың
Өсті міне бойларың
Қуанышқа ортақпыз
Бірге: Құтты болсын тойларың.

Ән: Біздің балабақшада

Осы кезде Гүлдер ханшайымы кіреді.
Гүлдер ханшайымы: Саламатсыздар ма, балалар! Мен музыка әуенін естіп сендерге келіп тұрмын. Қандай әдемі балалар, қандай әдемі безендірілген бөлме. Мен қай жерге келдім?
Жүргізуші: Бұл Еркетай балабақшасының Ер Төстік тобы. Біздің бүлдіршіндеріміз балабақшамен қоштасқалы жатыр, ал сіз кімсіз, қайдан келдіңіз?
Гүлдер ханшайымы: Мен ертегі патшалығынан келген гүлдер ханшайымымын.
Жүргізуші: Онда төрлетіңіз, бізге қонақ болыңыз, біздің балалардың өнерін тамашалаңыз.
Жаңа заман биі.

Гүлдер ханшайымы: Жарайсыңдар, балалар! Өнерлерін өрге жүзсің. Ал менің кететін уақытым болды. Мен сендерге бос қол келген жоқпын, менің сендерге дайындаған сыйлығым бар. Мынау жеті түсті сыйқырлы гүл. Әр бір гүлтешесін жұлып тілек тілесеңдер, тілектерін орындалады. Жақсы, балалар, қош сау болыңдар.

Жүргізуші: Қандай ерекше гүл, солай ма балалар? Кәне гүлшесін жұлып көрейікші, тілегіміз орындала ма екен. Кәне, балалар, бірінші гүлшесін балабақша меңгерушісіне жұлдырып көрейік.
Меңгеруші жұлып тілегін оқиды.
- Балабақшамен қоштасқалы тұрған бүлдіршіндерге сәт сапар тілеймін. Балабақша туралы тақпақ естігім келеді.
Екінші гүлшені әдіскер жұлып тілегін оқиды.
Үшінші гүлшені музыка жетекшісі жұлып.
- Мен үйреткен бір би билеп берсін.
Фламенко биі.

Төртінші гүлшені ата - аналарға жұлдыртуға береміз.
Бесінші гүлшені психолог жұлады.
Алтыншы гүлшені медбике жұлады.
Жетінші гүлшені тәрбиешілер жұлып тілек тілейді.
- Тәрбиеші туралы ән естігіміз келіп тұр.
Тәрбиеші әні.

Музыка ойналады, клоундар кіреді.
Клоундар: - Саламатсыздар ма, балалар! Кешігіп қалған жоқпыз ба?
- Бүл жерде қандай мереке болып жатыр?
- Ал сендер, ойын ойнағанды жақсы көресіңдер ме?
- Мұнда ата - аналар бар ма? Кәне, естімей тұрмын. Ендеше ойын ойнап жіберейік.
Үш балала ата - анасы мен шығады. Мамасы бір сан көрсетеді. Сол санға байланысты бала үстел үстіне ойыншық қою керек.
- Жарайсыңдар, Жақсы ойнадыңдар. Сендерге тағы бір ойын бар. Ойнаймыз ба?
Ата - аналар қатысады. Жерге обручтар қойылады. Жүргізуші сан атайды сол санға байланысты обручтің ішіне бала жинау керек.
- Жарайсыңдар, балалар, рахмет ата - аналар. Мектепте де осылай көңілді болып жүріңдер. Сау болыңдар!
Клоундар шығып кетеді.
Жүргізуші: Ұл, қыздары көңілді,
Шақырамыз ортаға
Тойымызға сән беріп
Би билесін шаттана.
Аспазшылар биі.

Музыка ырғағымен Дымбілмес кіреді.
Дымбілмес: - Сендерде мұнда не болып жатыр.
Жүргізуші: - Бізде балабақшамен қоштасу кеші болып жатыр, біздің балалар мектепке кеткелі жатыр.
Дымбілмес: Мен, мен де барайын мектепке, мен мектепке барып көрген жоқпын, мектепке баруды армандаймын, онда өте қызық, үзілісте жүгіресің, секіруге болады, асыр салып ойнауға болады деп естідім.
Жүргізуші: - Ал, біз мектепке білім алуға барады деп ойлаймыз, солай ма балалар?
- Біздің балалар мектепке дайын.
Дымбілмес: - Мен неге оқуым керек, онсыз да мен бәрін білемін, оқу білем, жазу білем, сурет салу білем.
Жүргізуші: - Жақсы, Дымбілмес онда қазір сенің біліміңді тексереміз.

Ойын Геометриялық фигуралар
Дымбілмес: - Ой, онда мен ақылдымын.
Ойын Санай біл
Дымбілмес: - Сендердің есептерің өте қиын, маған жеңілдеу бірдеңе беріңдерші.
Жүргізуші: - Жақсы, Дымбілмес онда сенің шапшаңдылығыңды тексеріп көрейік.
Ойын Құлақ, иық, қол, мұрын

Дымбілмес: - Жарайды бір күні үйреніп алармын, оданда маған бір би үйретіңдерші.
Осы кезде жалқаулық келіп, музыка жетекшісінің орнына отырып алады.
Жүргізуші: - Жақсы, балалар, әрі қарай ертеңгілігімізді жалғастырайық. Кәне ән шырқалсын.
Жалқаулық: - Ия, қазір қосам, армандапсыңдар.
Жүргізуші: - Мен түсінбедім, сіз кімсіз? Мына жерде не істеп отырсыз?
Жалқаулық: - Тыныш, тыныш, не айқайлап қалдың. Мен ұйықтап алайыншы, мына жер қандай ыңғайлы.
Жүргізуші: - Ұйқы?! Бұл саған керует емес қой. Мұнда ән айтылу керек, бүгін бізде ертеңгілік. Әнсіз, бисіз ертеңгілік болма?
Жалқаулық: - Менің қандай шаруам бар? Мен осы жерде отырған адамды шылдырмаққа айналдырып жібердім, шуламасын деп.
Музыка жетекшісі: - Балдар, көмектесіңдерші, мені жалқаулықтан құтқарып алыңдаршы, ән, би, ойын арқылы ғана жалқаулықты жеңесіңдер.
Жалқаулық: - Тыныш шулап кеттің ғой.
Жүргізуші: - Жоқ, бұлай болмайды, біздер саған қазір көрсетеміз.
Дымбілмес: - Менің сумкамды пайдалануға болады. Мен оны дайындап қойдым.
Үстел үстіне сөмкедегі заттарды шығарады (қасық, ойыншық, пистолет т. б.)
Жүргізуші: - Балалар, мына заттар мектепке керек па?
- Дымбілмес, біздің балалардан қарап, үйрен.

Ойын Сөмкеге жина
Жалқаулық: - Ой, сендер мені ән, бисіз жеңе алмайсыңдар.
Жүргізуші: - Балалар, таптым, кәне жалқаулықтың көңілін аударып көрейікші, маған көмектесіңдерші.
- Ей, Жалқаулық, маған сенің көмегін керек, келе қойшы біздің балдарды ұйықтатып көрші.
Жалқаулық: - Ой, мен бұны қатырамын, (балдарды ұйықтатқандай болып жүреді) ұйықтаңдар, ұйықтаңдар.
Жүргізуші магнитофонның қасына отыра, әуен қосады. Балалар би билей бастайды.
Жалқаулық: - Ой, әуенді сөндіріңдер, мен тыңдағым келмейді!
Жалқаулық қашып кетеді.
Музыка жетекшісі: - Рахмет, балалар! Сендердің билерін мені жалқаулықтан құтқарып қалды.
Дымбілмес: - Мен енді түсіндім, көп еңбектену керек, сендер көп нәрсені үйренген екенсіңдер. Менде алдағы уақытта үйренемін, жаз бойы мектепке жалқауланбай дайындаламын, мектепте тек бестік алу үшін.
Ән Әрқашан күн сөнбесін.

Құттықтау сөзін Еркетай балабақшасының меңгерушісіне беріледі.
Ата - аналардың құттықтау сөзі.
Тәрбиешілердің құттықтау сөзі.
Осымен біздің ертеңгілігіміз аяқталды.
Қош сау болыңдар!



Ұқсас жұмыстар

Әбу Насыр әл-Фарабидың лингвистикалық семантикасын оқыту
Қазақ халық көне аспаптарының тарихи даму кезеңдері
Қазақ биінің халық арасында қазіргі дамуы
БАЛА ҚИЯЛЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Балабақшадағы мерекелер балалар өмірінде
Ғани Мұратбаев
Ойыншықтардың бала дамуына септігі
Мектепке дейінгі мекемелер ересектер тобына қазақ халық әндері негізінде эстетикалық тәрбие берудің ғылыми теориялық негізі
Жеке тұлға қалыптастыруының ғылыми-педагогикалық негіздерін анықтау
Сарыағаш атауының топонимиясы және ауданның физикалық-географиялық ерекшеліктері
А.Жұбанов және ұлттық музыка мәдениеті
ЕГЕМЕНДІ ЖӘНЕ ТӘУЕЛСІЗ ҚАЗАҚСТАН ҮШІНШІ МЫҢЖЫЛДЫҚТЫҢ БАСЫНДА
Гендельдің клавирлік музыкасы.
Ежелгі Грек музыка әдебиеті
ҚАЗАҚ МУЗЫКАСЫ
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
ШОҚАН ЖӘНЕ МУЗЫКА
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау
ОРЫС КӘСІБИ МУЗЫКА КОМПАЗИТЕРЛЕРІ
Мектептегі сынып жетекшісі жұмысының мазмұны мен түрлері.