Лабиринттен шығуды табу

Информатика пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
5 сынып

1 тоқсан

апта
Сабақтың тақырыбы
Сағат саны
Оқу мақсаттары
Компьютер және қауіпсіздік
1
Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады?
1
5.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау
2
Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар?
1
5.1.1.1- процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру
Интернеттегі қауіпсіздік
3
Интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар?
2
5.4.2.1- біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау
4-5
Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғауға болады?
2
5.4.2.2 -құжатқа құпиясөз орнату
5.1.3.1 -ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу
6-7
Әлемді өзгерткен жаңалықтар мини-жобасы
2
5.4.2.2- құжатқа құпиясөз орнату
5.1.3.1 - ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу
8
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
1

8 апта

8 сағат

2 тоқсан
Ақпарат және оны өңдеу
9-10
Біздің айналамыздағы ақпарат
2
5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету
11-12

Программалық қамтамасыз ету
2
5.1.2.1 -программалық қамтамасыз ету ұғымын түсіндіру
13-15
Жобалық жұмыс
3
5.2.1.1 -әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету
5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу
16
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
1

8 апта

8 сағат

3 тоқсан
Біздің өміріміздегі алгоритмдер
17-18
Команда бойынша
2
5.3.2.1 -алгоритм анықтамасын тұжырымдау
5.3.2.3- орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру
5.3.2.2 –алгоритмді сөз түрінде ұсыну
19
Лабиринттен шығуды табу
1
5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну
20
Виртуалды лабиринттен шығуды табу
1
5.3.2.3 - орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру
5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну
Талқылау және программалау
21
Менің алғашқы программам
1
5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну
5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)
22-23
Жандандырылған графика
2
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну
5.3.3.1 - тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)
5.3.1.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру
24-25
Ақиқатты іздеу
2
5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну
5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)

26
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
1

10 апта

10 сағат

4 тоқсан
Жобаны құру және оны ұсыну
27-30
Анимация құру
4
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну
5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар анимациясын мен оқиғалардың құру
5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)
31-32
Құжатты басып шығаруға дайындау
2
5.2.2.1- құжатты баспаға дайындау (парақ өлшемдерін өзгерту, бет өлшемдерін қою, алдын ала көру және тағы басқа)
5.4.2.2 -құжатқа құпиясөз орнату
33
Жобаның презентациясы
1
5.1.3.1 -ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу
34
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
1

8 апта

8 сағат

34 апта
Барлығы:
34 сағат



Ұқсас жұмыстар

Scratch программалау ортасы
Алгоритм түрлері
Алгоритмдерді оқыту әдістемесі
Балалар мен ата-аналарға арналған жұмыстар
Философия әдіснамасы
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Сыртқы, ортаңғы, ішкі құлақтың құрылысы, қызметтері. Статокинетикалық және есту анализаторлары. Кіреберіс- ұлу нерві( VІІІ-жұп)
Сезім мүшелері туралы түсінік
Есту мүшесі
Тері анализаторы
Түс табушы
Адамзаттың жаһандық дағдарыстан шығудың жолдарын іздестіруі заңды
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз
Үшбұрыштың ауданын табу
НӨҚ орташа жылдық құнын табу
Айналымдылық коэффициентін табу
Бір айналымның ұзақтығын табу
Келтірілген шығындарды табу
Жұмысшылардың санын табу