Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау



Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар

Дүниежүзі тарихы

7-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып оқушыларына Дүниежүзі тарихы пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлімортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлімортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2
Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ... ... 4

Рим империясының құлауы бөлімі бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..4

Феодализм бөлімі бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..7

Ислам тарихы ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..10

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ... ..14

Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... ... ...14

Моңғолдар ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 18

XIV-XVI ғ. бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам бөлімі бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .22
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ... ..26

Абсолютизм:Батыс пен Шығыс бөлімі бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... .26

Сауда, қолөнер және әлемді игеру бөлімі бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... .30

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ... ..34

Қайта Өрлеу дәуірі бөлімі бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..34

Реформация бөлімі бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..37

Ғылыми революция бөлімі бойынша жиынтық бағалау ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .41

3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

Рим империясының құлауы бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады Неліктен Византия 568 жылы Византия түрік қағаны Истемиге елші жіберді
Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті

6.3.1.1 Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу
6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу
6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау

Білім алушы
• Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологиялық шеңбері мен кезеңдерін уақыт сызығында анықтайды
• Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді
• Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды

Білу және түсіну Қолдану

20 минут

Тапсырма
1. Хронологиялық шеңберді көрсету арқылы уақыт лентасында ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының кезеңдерін белгілеңіз.

2. Рим империясының ыдырау себептерін мұқият оқып, кестеге топтастырыңыз.

1. Рим империясының әскерлері өз әсери қуатын жоғалтты; 2. Құлдар өнеркәсіптің дамуына қарсы болды;
3. Варварлардың шапқыншылығы көбейді;
4. Құл иеленушілік жүйе елдің дамуын тежеді;
5. Императордың қаржыны тиімсіз жұмсауының нәтижесінде ақша жүйесі құлдырады;
6. Рим империясының әскер мен билікті жабдықтау үшін халықтан жинаған салық көлемінің өсуі қарапайым халықтың наразылығын тудырды;
7. Тауарларға, азық-түлікке баға өсті; 8. Императордың билігі әлсіреді.
Саяси себептер
Әлеуметтік-экономикалық себептер

4
3. Ақпаратты оқып, сұрақтарға жауап жазыңыз.
a) 568 жылы соғды көпесі Маниах Иранға қарсы Византия империясымен сауда және әскери келісімге қол қойған Константинопольде Түрік қағанатының елшілігін басқарды.
b) Жылнамалар жинағында баяндалғандай X ғасырда Княгиния Ольганың үкіметі Византия императоры мен патриархына барып, оларды Константинопольде шоқындырылды. Византия елшісі Киев жеріне келіп, екі ел арасында дипломатиялық қатынасқа қадам жасады.

1. Дипломатиялық қатынастардың мақсаты қандай?

2. Византия империясы көршілес мемлекеттермен қандай қарым-қатынаста болды?

3. Түрік қағанаты мен Византияның арасындағы байланысты сипаттаңыз.

4. Киев Русі мен Византияның арасындағы байланысты сипаттаңыз.

Бағалау критерийі
Тапсырма №
Дескрипторлар
Балл

Білім алушы

Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологиялық шеңбері мен кезеңдерін уақыт сызығында анықтайды
1
ерте орта ғасырдың хронологиялық шеңберін анықтайды;
1

орта ортағасырдың хронологиялық шеңберін анықтайды;
1

кейінгі ортағасырдың хронологиялық шеңберін анықтайды;
1
Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді
2 Саяси
себептері

Рим империясының ыдырауының саяси себептеін көрсетеді
1

1

1

1

Әлеуметтік-экономикалық себептері

Рим империясының ыдырауының экономикалық себебін көрсетеді
1

1

1

1
Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды
3
Дипломатиялық қатынастардың мақсатын сипаттайды;
1

Византияның көрші мемлекеттермен байланысын сипаттайды;
1

Түрік қағанаты мен Византия арасындағы байланысты сипаттайды;
1

Киев Русі мен Византия арасындағы байланысты сипаттайды.
1
Барлығы
15

5
Рим империясының құлауы бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологиялық шеңбері мен кезеңдерін уақыт сызығында анықтайды
Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологиялық шеңбері мен кезеңдерін уақыт сызығында көрсетуде қиналады
Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологиялық шеңбері мен кезеңдерін уақыт сызығында көрсетуде қателіктер жібереді
Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологиялық шеңбері мен кезеңдерін уақыт сызығында көрсетеді
Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді
Батыс Рим империясының ыдырау себептерін категориялар бойынша жіктеуде қиналады
Батыс Рим империясының ыдырау себептерін белгілі категориялар бойынша жіктеуде қателіктер жібереді
Батыс Рим империясының ыдырау себептерін белгілі категориялар бойынша жіктеп, талдайды
Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды
Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтауда қиналады
Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтауда қателіктер жібереді
Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды

6
Феодализм бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде
Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді

6.4.2.1 Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау
6.1.2.1 Үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау 6.2.2.2 Өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау

Білім алушы
• Феодалдық құрылымның белгілерін анықтайды
• Федалдық қоғам мүшелерінің міндеттерін жіктейді • Сеньор мен вассал арасындағы феодалдық
қатынастарды сипаттайды
• Роман және готикалық үлгінің (стильдердің) ерекшеліктерін сипаттайды

Білу және түсіну Қолдану

20 минут

Тапсырма

1. Феодалдық қоғамның белгілерін жазыңыз.
1. _______________________________________________________________ 2. _______________________________________________________________ 3. _______________________________________________________________ 4. _______________________________________________________________ 5. _______________________________________________________________

2. Мәтінді оқып, кестеге шаруалардың міндеткерліктерін ажыратып жазыңыздар.

Шаруа өз отбасын асырау және жақсы өнім жинау үшін өзінің аздаған жерін өндеп отырды. Осы жер үшін ол өз мырзасына 1 қой, азық -түліктен 3 себет төлеуі қажет. Соынмен қатар ол өз еңбек құралдарымен мырзаның жерін жыртып, оған дәндер сеуіп, уақыт келгенде өнім жинауы қажет. Шаруаның екі қызы және әйелі тоқу станогында мата тоқып, киім тіккен және ол өнімді мырзасына апарып беру керек еді.

Еңбекпен өтеу (барщина)
Шаруалардан заттай алым-салық (оброк)

3. Вассал мен сеньордың міндеттерін анықтаңыз.
Вассалдың міндеті
Сеньордың міндеті

7
4. Романтикалық және готикалық стилдердің ерекшеліктерін анықтаңыз. 1. Ғимараттардың қарапайым құрылысы
2. Үлкен терезелер, көптүсті витраждар
3. Күрделі формалар, әшекейлердің жоқтығы. 4. Доға тәрізді аркалардың болуы

Романдық стил
Готикалық стиль

Бағалау критерийі
№ тапсырма
Дескрипторлар
Балл

Білім алушы

Феодалдық құрылымның белгілерін атайды
1
феодалдық құрылыстың 1-белгісін атайды;
1

феодалдық құрылыстың 2-белгісін атайды;
1

феодалдық құрылыстың 3-белгісін атайды;
1

феодалдық құрылыстың 4 -белгісін атайды;
1

феодалдық құрылыстың 5-белгісін атайды;
1
Федалдық қоғам мүшелерінің міндеттерін жіктейді
2
барщинаны көрсетеді;
1

барщинаны көрсетеді;
1

оброкты көрсетеді;
1

оброкты көрсетеді;
1
Сеньор мен вассал арасындағы феодалдық қатынастарды сипаттайды
3
сеньордың міндетіне мысал келтіреді;
1

вассалдың міндетіне мысал келтіреді;
1
Роман және готикалық үлгінің (стильдердің)
ерекшеліктерін сипаттайды

4
роман стилін анықтайды;
1

роман стилін анықтайды;
1

готикалық стилді анықтайды;
1

готикалық стилді анықтайды.
1
Барлығы:
15

8
Феодализм ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні: _______________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта

Жоғары
Феодалдық құрылымның белгілерін атайды
Феодалдық құрылымның белгілерін көрсетуде қиналады
Феодалдық құрылымның белгілерін көрсетуде қателіктер

Феодалдық құрылымның белгілерін көрсетеді

жібереді

Федалдық қоғам мүшелерінің міндеттерін жіктейді

Феодалдық қоғам мүшелерінің міндеттерінен жіктеуде қиналады

Феодалдық қоғам мүшелерінің міндеттерін жіктеуде қателіктер жібереді

Феодалдық қоғам мүшелерінің міндеттерін жіктейді

Сеньор мен вассал арасындағы феодалдық қатынастарды сипаттайды
Вассал мен сеньордың арасындағы феодалдық қарым-қатынасты сипаттауда қиналады
Вассал мен сеньордың арасындағы феодалдық қарым-қатынасты сипаттауда қателіктер жібереді

Вассал мен сеньордың арасындағы феодалдық қарым-қатынастарды сипаттайды

Роман және готикалық
үлгінің (стильдердің) ерекшеліктерін
сипаттайды
Готикалық және романдық стилдердің ерекшеліктерін көрсетуде қиналады
Готикалық және романдық стилдердің ерекшеліктерін көрсетуде қателіктер жібереді

Готикалық және романдық стилдердің ерекшеліктерін көрсетеді

9
Ислам тарихы ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
Исламның тарихында 610-1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды
Неліктен VIII-XII ғғ. Ислам мәдениетінің алтын ғасыры деп атайды

6.3.2.5 Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру
6.2.2.1 Тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау
6.2.3.1 Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау

Білім алушы
• Кескін картада араб шапқыншылығының бағытын көрсетеді • Ислам тарихында орын алған оқиғаларды
сәйкестендіреді
• Шығыс ойшылдарының жетістіктерін талдайды

Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

20 минут

Тапсырма

1. Картаны пайдаланып, келесі тапсырмаларды орындаңыз.
a) Арабтардың кем дегенде 3 жаулаушылық жорықтарының бағыттарын кескін картада белгілеңіз.
b) Жаулап алған мемлекеттердің атауларын кескін картада белгілеңіз. (кем дегенде 3 мемлекет)

10
2. 610 және 1258 жылдар аралығындағы ислам тарихындағы негізгі 3 оқиғаны сәйкестендіріп жазып, v белгісімен белгілеңіз.
630 ж. ________________________________________________________________

610 ж. ________________________________________________________________

622 ж. ________________________________________________________________

929 ж. ________________________________________________________________

661-750 ж.ж. ____________________________________________________________

1258 ж. _______________________________________________________________

3. Шығыс ойшылдарының жетістіктері мен маңыздылығын төменде берілген кестеде талдаңыз.


Шығыс ойшылдары
Жетістіктері
Маңыздылығы
1
Омар Хайям

2
Әл-Бируни

3
Әбу-Әли Ибн Сина

4
Әл Хорезми

5
Әл Фараби

11
Бағалау критерийлері
Тапсырма №
Дескриптор
Балл

Білім алушы

Кескін картада араб шапқыншылығының бағытын көрсетеді
1
сызықшамен араб шапқыншылығының 1- бағытын белгілейді;
1

сызықшамен араб шапқыншылығының 2-бағытын белгілейді;
1

сызықшамен араб шапқыншылығының 3-бағытын белгілейді;
1

арабтар жаулап алған 1 мемлекеттің атауын жазады;
1

арабтар жаулап алған 2 мемлекеттің атауын жазады;
1

арабтар жаулап алған 3 мемлекеттің атауын жазады;
1
Ислам тарихында орын алған оқиғаларды сәйкестендіреді
2
ислам тарихында маңызды болған 1-оқиғаны сәйкестендіреді;
1

ислам тарихында маңызды болған 2-оқиғаны сәйкестендіреді;
1

ислам тарихында маңызды болған 3-оқиғаны сәйкестендіреді;
1
Шығыс ойшылдарының жетістіктерін талдайды
3
Омар Хайамның ғылым саласындағы жетістігін анықтайды;
1

Әл-Буринидің ғылым саласындағы жетістігін анықтайды;
1

Әбу-Әли Ибн Синаның ғылым саласындағы жетістігін анықтайды;
1

Әл-Хорезмидің ғылым саласындағы жетістігін анықтайды;
1

Әл Фарабидің ғылым саласындағы жетістігін анықтайды;
1

Шығыс ойшылдарының ғылым саласындағы жаңалықтарының маңызын жазады.
1
Барлығы:
15

12

Ислам тарихы ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні: _______________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Кескін картада араб шапқыншылығының бағытын көрсетеді
Арабтардың жаулап алушылық жорықтарының бағытын және жаулап алған мемлекеттердің атауларын кескін картада белгілеуде қиналады
Арабтардың жаулап алушылық жорықтарының бағытын және жаулап алған мемлекеттердің атауларын кескін картада белгілеуде, қателіктер жібереді
Арабтардың жаулап алушылық жорықтарының бағытын және жаулап алған мемлекеттердің атауларын кескін картада белгілейді
Ислам тарихында орын алған оқиғаларды сәйкестендіреді
610 және 1258 жылдар аралығындағы ислам тарихындағы оқиғаларды сәйкестендіруде, белгілеуде, жазуда қиналады
610 және 1258 жылдар аралығындағы ислам тарихындағы оқиғаларды сәйкестендіруде, белгілеуде, жазуда қателіктер жібереді
610 және 1258 жылдар аралығындағы ислам тарихындағы оқиғаларды сәйкестендіріп белгілейді

Шығыс ойшылдары жетістіктерін талдайды

Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңыздылығын кестеде талдауда қиналады

Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңыздылығын кестеде талдауда қателіктер жібереді

Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңыздылығын
талдайды

13

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
6.2.2.1 Тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау 6.3.2.6 Картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

Білім алушы
• Крест жорықтарының барысындағы басты оқиғаларды анықтайды
• Кескін картада крест жорықтарының бағыттарын белгілейді
• Крест жорықтарының мұсылман әлемі мен Еуропаға әкелген өзгерістерін көрсетеді

Білу және түсіну Қолдану

20 минут

Тапсырма

Тест сұрақтарына жауап беріңіз.

1. Крест жорықтарының мақсатын анықтаңыз. А) Қасиетті жерді босатуға ұмтылу
В) Шығыс дістүрлерімен танысу С) сауда жолдарын ашуға ұмтылу

2. Крест жорықтарының басты ұйымдастырушысы. А) еуропалық билеушілер
В) көпестер мен рыцарьлар
С) рим папасы бастаған католиктік шіркеу

3. Крест жорықтарына үндеу жасалған қала. А) Клермон
В) Рим
С) Иерусалим

4. Рыцарь-монахтардың бірігуі. А) орден
В) интердикт С) аббаттық

14
5. Крест жорықтарына қатысқан рыцарлардың өз мүдделері болды. А) жеке бостандық алу
В) христиан дінін тарату
С) жер және бодандарға ие болу

6. Кескін картада бірінші, екінші, үшінші және төртінші крест жорықтарының бағыттарын көрсетіңіз.

7. Крест жорықтарының мұсылман әлемі мен еуропаға әкелген өзгерістерін кестеге толтырыңыз.

Мұсылман әлеміне әкелген өзгерістер
Еуропаға әкелген өзгерістері
1
1
2
2
3
3

15
Бағалау критерийлері
Тапсырма №
Дескриптор
Балл

Білім алушы

Крест жорықтарының барысындағы басты оқиғаларды анықтайды

1-5
Крест жорығының мақсатын көрсетеді;
1

Крест жорығының ұйымдастырушыларын көрсетеді;
1

Крест жорығының үндеу жасалған қаласын көрсетеді;

1

Рыцарь-монахтар одағын көрсетеді;
1

рыцарьлар мүддесін көрсетеді;
1
Кескін картада крест жорықтарының бағыттарын белгілейді
6
кескін картада 1- крест жорығының бағытын белгілейді;
1

кескін картада 2-крест жорығының бағытын белгілейді;
1

кескін картада 3-крест жорығының бағытын белгілейді;
1

кескін картада 4-крест жорығының бағытын белгілейді;
1
Крест жорықтарының мұсылман әлемі мен Еуропаға әкелген өзгерістерін көрсетеді
7
крест жорықтарының мұсылман әлеміне әкелген 1-өзгерісін анықтайды;
1

крест жорықтарының мұсылман әлеміне әкелген 2-өзгерісін анықтайды;
1

крест жорықтарының мұсылман әлеміне әкелген 3-өзгерісін анықтайды;
1

крест жорықтарының Еуропаға әкелген 1-өзгерісін анықтайды;
1

крест жорықтарының Еуропаға әкелген 2-өзгерісін анықтайды;
1

крест жорықтарының Еуропаға әкелген 3-өзгерісін анықтайды;
1
Жалпы балл:
15

16

Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні: _______________________________________________

Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Жоғары
Орта
Төмен
Крест жорықтарының барысындағы басты оқиғаларды анықтайды
Крест жорықтарының барысындағы басты оқиғаларды анықтауда қиналады
Крест жорықтарының барысындағы басты оқиғаларды анықтауда қателіктер жібереді
Крест жорықтарының барысындағы басты оқиғаларды анықтайды
Кескін картада крест жорықтарының бағыттарын белгілейді
Кескін картада 1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілеуде қиналады
Кескін картада 1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілеуде қателіктер жібереді
Кескін картада крест жорықтарының бағыттарын белгілейді
Крест жорықтарның мұсылман әлемі мен еуропаға әкелген өзгерістерін көрсетеді
Крест жорықтарының мұсылман әлемі мен Еуропаға әкелген өзгерістерін көрсетуде қиналады
Крест жорықтарының мұсылман әлемі мен Еуропаға әкелген өзгерістерін көрсетуде қателіктер жібереді
Крест жорықтарының мұсылман әлемі мен Еуропаға әкелген өзгерістерін көрсетеді

17
Моңғолдар ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Моңғолдар әлемдік империяны қалай құрды Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
6.3.2.5 Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау

Білім алушы
• Моңғол шапқыншылығы барысындағы басты оқиғаларды анықтайды
• Моңғолдардың жаулап алған мемлекеттерін картадан көрсетеді
• Моңғолдардың тез жеңіске жетуінің басты себептерін көрсетеді

Білу және түсіну Қолдану

20 минут

Тапсырма

Тест сұрақтарына жауап беріңіз.

1.Шыңғыс ханның өмір сүрген жылдары. А) 1155-1227 жж.
В) 1185-1206 жж. С) 1190-1227 жж.

2. Моңғол мемлекетінің негізгі заңы А) Салиқалы шындық
В) Жасақ
С) Құпиялық аңыз.

3. Моңғол әскерінің бөлініс жүйесі. А) ондық-жүздік-мыңдық-түмен
В) жүздік-мыңдық-ондық С) түмен-жүздік-ондық.

4. Құрылтай – деген ... .
А) бүкіл халықтық жиналыс В) билер жиналысы
С) отбасылық жиналыс

5. Барұңғар, жоңғар, құл – бұл не?
А) моңғол әскерінің әскери-әкімшілік бөлінісі В) моңғол қолбасшыларының есімдері
С) Моңғолдар жаулап алған Орталық Азия қалалары

18
6. Картада белгіленген моңғолдардың жаулап алған территорияларын көрсетіңіз.

4

3 2

5 1

1. _______________________________________________________________ 2. _______________________________________________________________ 3. _______________________________________________________________ 4. _______________________________________________________________ 5. _______________________________________________________________

7. Моңғолдардың тез жеңіске жетуінің басты себептерін жазыңыз.

1

2

3

4

5

19
Бағалау критерийі
Тапсырма №
Дескриптор
Балл

Білім алушы

Моңғол шапқыншылығы барысындағы басты оқиғаларды анықтайды
1-5
Шыңғыс ханның өмір сүрген жылдарын көрсетеді;
1

Моңғолдардың басты заңын көрсетеді;
1

Моңғол əскерінің бөлініс жүйесін көрсетеді;

1

құрылтайдың мағынасын көрсетеді;
1


6
монғолдардың əскери құрылымын
көрсетеді;
моңғолдар жаулап алған бірінші мемлекетті көрсетеді;
1

1
Моңғолдардың жаулап алған мемлекеттерін картадан көрсетеді

моңғолдар жаулап алған екінші мемлекетті көрсетеді;
1

моңғолдар жаулап алған үшінші мемлекетті көрсетеді;
1

моңғолдар жаулап алған төртінші мемлекетті көрсетеді;
1

моңғолдар жаулап алған бесінші мемлекетті көрсетеді;
1
Моңғолдардың тез жеңіске жетуінің басты себептерін көрсетеді
7
моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды;
1

моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды;
1

моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды;
1

моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды;
1

моңғолдардың тез жаулап алуына әсер еткен әскери әдіс-тәсілді анықтайды.
1
Жалпы балл
15

20

Моңғолдар ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні: ________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Жоғары
Орта
Төмен
Моңғол шапқыншылығы барысындағы басты оқиғаларды анықтайды
Моңғол шапқыншылығы кезе-ңіндегі оқиғалар мен терминдерді анықтауда қиналады
Моңғол шапқыншылығы ке-зіндегі негізгі оқиғалар мен терминдерді анықтауда қателіктер жібереді
Моңғол шапқыншылығы дәуірінің оқиғалар мен терминдерді анықтайды
Моңғолдардың жаулап алған мемлекеттерін картадан көрсетеді
Моңғолдардың жаулап алған мемлекеттерін картадан көрсетуде қиналады
Моңғолдардың жаулап алған мемлекеттерін картадан көрсетуде қателіктер жібереді
Моңғолдардың жаулап алған мемлекеттерін картадан көрсетеді
Моңғолдардың тез жеңіске жетуінің басты себептерін көрсетеді
Моңғол әскерлерінің женіске жету себептерін көрсетуде қиналады
Моңғол әскерлерінің женіске жету себептерін көрсетуде қателіктер жібереді
Моңғол әскерлерінің женіске жету себептерін көрсетеді

21
XIVғасыр -XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
Қара індет не себепті жылдам таралды
6.3.2.2 У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған анти-феодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау
6.3.1.4 Феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

Білім алушы
• У.Тайлер мен Г.Каль басқарған шаруалар көтерілістері кезіндегі басты оқиғаларды анықтайды
• Феодалдық бытыраңқылық пен орталықтанған мемлекеттің ерекшеліктерін көрсетеді
• Орталықтандырылған мемлекеттің құрылуының саяси және әлеуметтік-экономикалық маңызын көрсетеді

Білу және түсіну Қолдану

20 минут

Тапсырма
Тест сұрақтарына дұрыс жауап беріңіз.

1.Франциядағы шаруалар көтерілісінің себебі неде?. А) Күпірлердің (еретиктердің) қызметі
В) феодалдық қыспақтың күшеюі
С) Францияның Жүзжылдық соғыста жеңілуі.

2. Ұлыбританиядағы 1381 ж. шаруалар көтерілісінің себебі неде? А) христиандықтық күштеп тарату;
В) Жүзжылдық соғыс нәтижесіндегі елдің күйреуі;
С) ағылшын патшасының көтерілісшілермен кездесуге қарсылығы.

3.Ұлыбритания мен Франциядағы шаруалар көтерілістер басшыларын не біріктіреді? А) патшамен кездесті
В) көтеріс кезінде өлтірілді;
С) Париж қаласының жаулап алуға қатысты.

4.Г.Каль мен У.Тайлер бастаған көтерістерді не біріктіреді? А) бас көтерудің стихиялық түрде болуы
В) Рим папасына қарсы күрес
С) шайқастың жаңа тактикасын пайдалану.

22
5.XIV ғ. Франция мен Ұлыбританиядағы шаруалар көтерілісінің салдары қандай болды? А) феодалдық қыспақтың күшеюі
В) крест жорықтарының басталуы;
С) шаруалардың бостандық алуының күшеюі

6. Феодалды-бытыраңқы (бөлшектенген) және орталықтандырылған мемлекеттің ерекшеліктерін анықтаңыз.
1. Патша мемлекеттің ең басты басшысы
2. Патшаның мемлекеттегі барлық жерлерді бақылауы 3. Мемлекеттің заңдарының бірлігі
4.Біріккен қорғау жүйесінің болмауы
5. Мемлекеттің ішінде ірі және майда феодалдардың арасындағы соғыстар 6. Әр феодал өз жерлерінде (аудандарында) ақша жасады

Бытыраңқы мемлекет
Орталықтандырылған мемлекет

7. Орталықтандырылған мемлекеттің пайда болуының саяси және әлеуметтік-экономикалық жағынан маңыздылығын анықтаңыз.

Орталықтандырылған мемлекет
Саяси маңызы
Әлеуметтік-экономикалық маңызы
1

2
1

2

23

24
XIVғасыр -XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

25

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

Абсолютизм:Батыс пен Шығыс бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
XIV Людовик мен Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады

6.3.1.6 Парламент, Бас штаттар, сейм, кортес, Боярлар Думасы ұғымдарын түсіндіру
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату
6.3.1.5 Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру

Білім алушы
• Билік формаларын анықтайды
• Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын сәйкестендіреді
• Қытай мен Франция императорларының биліктерінің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады

Білу және түсіну Қолдану

20 минут

Тапсырма

1. Суреттердегі монархия түрін сипаттаңыз.

1- cурет 2-сурет 1._____________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ 2._____________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________

26
2. Кестеде берілген терминді анықтамасымен дұрыс сәйкестендіріңіз.

Тарихи термин
Дұрыс жауап
Анықтама
1. Земс соборы

А) Франциядағы сословиелік-өкілдік орган
2. Парламент

В) Ресейгі сословиелік-өкілдік орган
3. Бас штаттар

С) Польша мен Чехиядағы сословиелік-өкілдік орган
4. Кортес

D) Ұлыбританиядағы сословиелік-өкілдік орган
5. Сейм

E) Испаниялдағы сословиелік-өкілдік орган

3. Венн диаграммасында Қытай императоры Юнлэ мен Франция императоры XIV Людовик қызметінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырыңыз.

Юнлэ
XIV Людовик
Ұқсастықтары
1

2

3

4
Айырмашылықтары
1

2
1

2

27
Бағалау критерийлері
Тапсыр ма
Дескриптор
Балл

Білім алушы

Билік формаларын анықтайды

1
шексіз билік түрін сипаттайды;
1

сословиелік-өкілдік билік түрін сипаттайды;

1
Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын сәйкестендіреді

2
Земс соборы ұғымын сәйкестендіреді;
1

Парламент ұғымын сәйкестендіреді;
1

бас штат ұғымын сәйкестендіреді;
1

кортес ұғымын сәйкестендіреді;
1

сейм ұғымын сәйкестендіреді;
1
Қытай мен Франция императорларының биліктерінің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады

3
Қытай мен Франция императорларының билігіндегі 1-ұқсастығын көрсетеді;

1

Қытай мен Франция императорларының билігіндегі 2-ұқсастығын көрсетеді;

1

Қытай мен Франция императорларының билігіндегі 3-ұқсастығын көрсетеді;

1

Қытай мен Франция императорларының билігіндегі 4-ұқсастығын көрсетеді;

1

Қытай мен Франция императорларының билігіндегі 1-айырмашылығын көрсетеді;

1

Қытай мен Франция императорларының билігіндегі 2-айырмашылығын көрсетеді;

1

Қытай мен Франция императорларының билігіндегі 3-айырмашылығын көрсетеді;

1

Қытай мен Франция императорларының билігіндегі 4-айырмашылығын көрсетеді.

1
Барлығы
15

28

Абсолютизм: Батыс пен Шығыс бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні __________________________________________ _____

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Билік формаларын анықтайды
Суреттердегі монархия түрін анықтауда қиналады
Суреттердегі монархия түрін анықтауда қателіктер жібереді
Суреттердегі монархия түрін анықтайды
Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын сәйкестендіреді
Әр елдегі сословиелік-өкілдік монархия органдарын ұғымдарымен сәйкестендіруде қиналады
Әр елдегі сословиелік-өкілдік монархия органдарын ұғымдарымен сәйкестендіруде қателіктер жібереді
Әр елдегі сословиелік-өкілдік монархия органдарын ұғымдарымен сәйкестендіреді
Қытай мен Франция императорларының биліктерінің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады
Әр елдің императорлары қызметінің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтап салыстыруда қиналады
Әр елдің императорлары қызметінің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтап салыстыруда қателіктер жібереді
Әр елдің императорлар қызметінің ұқсастығы менайырмашылығын анықтап салыстырады

29
Сауда, қолөнер және әлемді игеру бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде
Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті

6.4.1.2 Ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру
6.3.2.7 Отаршылдық саясат ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)
6.2.4.3 Картада XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау

Білім алушы
• Картадан саяхатшылардың жүріп өткен жолдарын анықтайды
• Қытайлық және еуропалық теңіз экспедицияларының мақсаттарын сипаттайды
• Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтайды

Білу және түсіну Қолдану

20 минут

Тапсырма
1. Кескін картада Христофор Колумб, Америго Веспуччи, Бартоломеу Диаш, Васко де Гама, Фернандо Магелан атты саяхатшылардың бағыттарын белгілеңіз.

30
2. Кестеде Еуропалық жәнеқытайлық экспедициялардыңмақсаттары мен жергілікті халыққа қатынасын жазыңыз.

Сұрақтар
Қытай
Еуропалық елдер
Ұйымдастырылған экспедициялардың мақсаттары

Жаңадан ашылған жерлердегі жергілікті халыққа қатынасы

3.Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтаңыз.

Оң әсері
Теріс әсері

Бағалау критерийлері
Тапсырма
Дескриптор
Балл

Білім алушы

Картадан саяхатшылардың жүріп өткен жолдарын анықтайды

1
Христофор Колумбтың жүріп өткен жолын белгілейді;

1

Америго Веспуччидің жүріп өткен жолын белгілейді;

1

Бартоломеу Диаштың жүріп өткен жолын белгілейді;

1

Васко де Гаманың жүріп өткен жолын белгілейді;

1

Фернан Магеланның жүріп өткен жолын белгілейді;

1
Қытайлық және еуропалық теңіз экспедицияларының мақсаттарын сипаттайды

2
қытайлық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды;

1

еуропалық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды;

1

қытайлықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды;

1

еуропалықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды;

1

31
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтайды

3
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң әсерлерін анықтайды;

1

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң әсерлерін анықтайды;

1

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң әсерлерін анықтайды;

1

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген теріс әсерлерін анықтайды;

1

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген теріс әсерлерін анықтайды;

1

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген теріс әсерлерін анықтайды.

1
Барлығы
15

32

Сауда, қолөнер және әлемді игеру бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _____________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Картадан саяхатшылардың жүріп өткен жолдарын анықтайды
Кескін картада саяхатшылар-дың маршруттарын белгілеуде қиналады
Кескін картада саяхатшылардың маршруттарын белгілеуде қателіктер жібереді
Кескін картада саяхатшылардың жүріп өткен жолдарын анықтайды
Қытайлық және еуропалық теңіз экспедицияларының мақсаттарын сипаттайды
Еуропалық және қытайлық саяхатшы экспедицияларының мақсаттарын анықтап, жаңадан ашылған жерлердегі жергілікті халыққа деген қатынасын сипаттауда қиналады
Еуропалық және қытайлық саяхатшы экспедицияларының мақсаттарын анықтап, жаңадан ашылған жерлердегі жергілікті халыққа деген қатынасын сипаттауда қателіктер жібереді
Еуропалық және қытайлық саяхатшы экспедицияларының мақсаттарын анықтап, жаңадан ашылған жерлердегі жергілікті халыққа деген қатынасын сипаттайды
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтайды
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтауда қиналады
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтауда қателіктер жібереді
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтайды

33

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР Қайта Өрлеу дәуірі бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
Қайта өрлеу дәуірі өнердің дамуын қалай өзгертті

6.2.2.3 Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау

Білім алушы
• Қайта өрлеу дәуірінің ерекшеліктерін анықтайды
• Ортағасырлық шығыс мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттайды

Білу және түсіну Қолдану

20 минут

Тапсырма

1. Кестені толтырыңыз.

2. Кестені толтырыңыз

Шығыс ойшылдары

Өркениетке қосқан үлесі

Маңызы
Ұлықбек

Әлішер Науаи

Бабыр

34
Бағалау критерийлері
Тапсырма
Дескриптор
Баллдар

Білім алушы

Қайта өрлеу дәуірінің ерекшеліктерін анықтайды

1
1-суреттің атауын жазады;
1

2-суреттің атауын жазады;
1

3-суреттің атауын жазады;
1

1-суреттің авторын жазады;
1

2-суреттің авторын жазады;
1

3-суреттің авторын жазады;
1

1-суреттің ерекшелігін жазады;
1

2-суреттің ерекшелігін жазады;
1

3-суреттің ерекшелігін жазады
1
Ортағасырлық шығыс мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттайды

2
Ұлықбектің әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттайды;

1

Ұлықбектің еңбегінің маңыздылығын көрсетеді;

1

Әлішер Науаидің әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттайды;

1

Әлішер Науаидің еңбегінің маңыздылығын көрсетеді;

1

Бабырдың әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттайды.

1

Бабырдың еңбегінің маңыздылығын көрсетеді.

1
Барлығы
15

35

Қайта Өрлеу дәуірі бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Жоғары
Орта
Төмен
Қайта өрлеу дәуірінің ерекшеліктерін анықтайды
Қайта Өрлеу дәуірі мәдениетінің ерекшеліктерін анықтауда қиналады
Қайта Өрлеу дәуірі мәдениетінің жалпы ерекшеліктерін анықтауда қателеседі
Қайта Өрлеу дәуірінің ерекшеліктерін анықтайды
Ортағасырлық шығыс мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттайды
Ортағасырлық шығыс мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттауда қиналады
Ортағасырлық шығыс мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттауда қателіктер жібереді
Ортағасырлық шығыс мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттайды

36
Реформация бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті

6.2.1.2 Тарихи процестердің контекстінде гуманизм, реформация, протестантизм, лютерандық, кальвинизм, контрреформация, иезуиттер ордені ұғымдарын түсіндіру

Білім алушы
• Тарихи процестердің контекстінде гуманизм, реформация, протестантизм, лютерандық, кальвинизм, контрреформация, иезуиттер ордені ұғымдарын анықтайды
• Реформация кезіндегі басты оқиғаларды анықтайды

Білу және түсіну Қолдану

20 минут

Тапсырма

1. Берілген суреттер бойынша тарихи оқиғаны анықтаңыз.

37
2. Ақиқат немесе жалған ақпараттарды анықтаңыз.

рс
ақпарат
Ақиқатжалған
1
Шіркеулердің баю көздерінің бірі – индульгенция сату болды

2
Кешірім ақшаға емес, Құдайдан беріледі–деп айтқан М.Лютер

3
Шіркеуді реформалау мен қайта ұйымдастыру – реформация деп аталады.

5
Рим папасы Реформациямен күресу үшін иезуиттер орденің құрды

6
Мартин Лютердің екінші аты – Женевалық папа болды

7
Иезуит орден мүшелерінің ойынша шіркеу үшін кез-келген қылмыс жасауға болады

8
Германиядағы 1524-1525 жж. шаруалар көтерілісінің қолбасшысы Жан Кальвин болған

9
Ұлыбританияда орын алған Реформацияның ерекшеліктері–оны патшаның өзі өткізген

10
Католиктік шіркеуінің көзқарастарына қарсы болған ғалымдардың еңбектері мен кітаптары Тыйым салынған индекс деп аталған

Бағалау критерийлері
Тапсырма
Дескриптор
Балл

Білім алушы

Тарихи процестердің контекстінде гуманизм, реформация,

1
1-суретте бейнеленген тарихи оқиғаны анықтайды;

1

2-суретте бейнеленген тарихи оқиғаны анықтайды;

1
протестантизм, лютерандық, кальвинизм, контрреформация, иезуиттер ордені ұғымдарын анықтайды

3-суретте бейнеленген тарихи оқиғаны анықтайды;

1

4-суретте бейнеленген тарихи оқиғаны анықтайды;

1

5-суретте бейнеленген тарихи оқиғаны анықтайды;

1
Реформация кезіндегі басты оқиғаларды анықтайды

2
ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1

ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1

ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1

ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1

ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1

ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1

ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1

38

ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1

ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1

ақпаратттың жалған не ақиқаттығын ажыратады;

1
Жалпы балл
15

39

Реформация бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Жоғары
Орта
Төмен
Тарихи процестердің контекстінде гуманизм, реформация, протестантизм, лютерандық, кальвинизм, контрреформация, иезуиттер ордені ұғымдарын анықтайды
Тарихи процестердің контекстінде гуманизм, реформация, протестантизм, лютерандық, кальвинизм, контрреформация, иезуиттер ордені ұғымдарын анықтауда қиналады
Тарихи процестердің контекстінде гуманизм, реформация, протестантизм, лютерандық, кальвинизм, контрреформация, иезуиттер ордені ұғымдарын анықтауда қателіктер жібереді
Тарихи процестердің контекстінде гуманизм, реформация, протестантизм, лютерандық, кальвинизм, контрреформация, иезуиттер ордені ұғымдарын анықтайды
Реформация кезіндегі басты оқиғаларды анықтайды
Реформация кезіндегі басты оқиғаларды анықтауда қиналады
Реформация кезіндегі басты оқиғаларды анықтауда қателіктер жібереді
Реформация кезіндегі басты оқиғаларды анықтайды

40
Ғылыми революция бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты
Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды

6.2.4.2 Жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалықтардың маңыздылығын анықтау

Білім алушы
• Адамдар үшін ғылми білімдердің қажеттілігін анықтайды
• Ғылыми жаңалықтардың қоғамға әкелген өзгерістерін көрсетеді

Қолдану

20 минут

Тапсырма

1.Адамдар үшін жердің құрылысы туралы білім не үшін қажет болғандығы туралы ой тұжырымдаңыз.
1 2 3 4 5

2.Кестені толтырыңыз.

Адамдар туралы жаңа білімдердің пайда болуы
Адам ойының мүмкіндіктері туралы жаңалықтардың пайда болуы
Табиғаттың заңдары туралы жаңа білімдердің пайда болуы

1

2

3

1

2

3

1

2

3
Қорытынды ой:

41
Бағалау критерийлері
Тапсырма
Дескриптор
Балл

Білім алушы

Адамдар үшін ғылми
1
сауданың дамуы үшін;
1
білімдердің қажеттілігін

теңізде жүзу үшін;
1
анықтайды

намаз уақытын білу үшін;
1

пасханың уақытын білу үшін;
1

егіншілкпен айналысу үшін;
1
Ғылыми жаңалықтардың

2
адамдар туралы жаңа білімдердің пайда болуы туралы жазады;

1
қоғамға әкелген өзгерістерін көрсетеді

адамдар туралы жаңа білімдердің пайда болуы туралы жазады;

1

адамдар туралы жаңа білімдердің пайда болуы туралы жазады;

1

адам ойының мүмкіндіктері туралы жаңалықтардың пайда болуы туралы жазады;

1

адам ойының мүмкіндіктері туралы жаңалықтардың пайда болуы туралы жазады;

1

адам ойының мүмкіндіктері туралы жаңалықтардың пайда болуы туралы жазады;

1

табиғаттың заңдары туралы жаңа білімдердің пайда болуы туралы жазады;

1

табиғаттың заңдары туралы жаңа білімдердің пайда болуы туралы жазады;

1

табиғаттың заңдары туралы жаңа білімдердің пайда болуы туралы жазады;

1

қорытынды ой жазады;
1
Барлығы
15

42

Ғылыми революция бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі

Жоғары
Орта
Төмен
Адамдар үшін ғылми білімдердің қажеттілігін анықтайды
Адамдар үшін ғылми білімдердің қажеттілігін анықтауда қиналады
Адамдар үшін ғылми білімдердің қажеттілігін анықтауда қателіктер жібереді
Адамдар үшін ғылми білімдердің қажеттілігін анықтайды
Ғылыми жаңалықтардың қоғамға әкелген өзгерістерін көрсетеді
Ғылыми жаңалықтардың қоғамға әкелген өзгерістерін көрсетуде қиналады
Ғылыми жаңалықтардың қоғамға әкелген өзгерістерін көрсетуде қателіктер жібереді
Ғылыми жаңалықтардың қоғамға әкелген өзгерістерін көрсетеді

43

Теруге 29.07.2017. берілді. Басуға 31.07.2017. қол қойылды. Пішімі 60х848. Кеңсе қағаз 80 грм2. Сандық басылыс. Шартты б. т.4,62. Таралымы 19 дана. Тапсырыс № 1574
Педагогикалық шеберлік орталығы ЖМ типографиясында басылды. 010000, Астана қ., №31 көше, 37а үй. e-mail: info@cpm.



Ұқсас жұмыстар

VII-XI ғ. Оңтүстік және Батыс славяндар. Ежелгі орыстар мемлекетінің құрылуы. Киевская Русь. Крест жорықтары. Қалалардың дамуы. Крестшілердің мемлекеті
Крест жорықтарының сипаты мен алғашқы крест жорықтары
ИСЛАМОФОБИЯ
Крест жорықтарының салдары
Крест жорықтары тарихы
Италияндық қала - мемлекеттер дипломатиясы
Селжұқ тайпаларының крест жорығына қатынасы
Крест жорықтары
Анадолы Селжұқ мемлекеті (468-718 1075-1318)
Орта ғасыр саяхатшылары Христофер Колумб
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны