Халім нашар
Арыстан қартаяды. Аңдарды бұрынғысындай аулай алмайтын болады. Енді аңдарды айламен аулағысы келеді. Өзі үңгірде жатады да:
— Аурумын, жүруге әлім жоқ, – деп, барлық аңдарға хабар таратады.
Аңдар бір-бірлеп арыстанның халін білуге келеді. Арыстан аңдардың біреуін де қайтармайды. Бәрі де арыстанға жем болады. Бір күні түлкі келеді. Ол үңгірден алысырақ тұрады да:
— Халіңіз қалай, тақсыр? – деп, көңілін сұрайды,
— Халім нашар. Неге жақынырақ келмейсің? Берірек кел, түлкіжан, азырақ сөйлесейік?–дейді арыстан.
Түлкі:
— Мен саған жақын барар едім-ау, бірақ саған кірген із бар да шыққан із жоқ! – деп жүріп кетіпті.
ӘЗІРЕТ СҰЛТАН ҚОРЫҚ-МУЗЕЙІНІҢ ҚОРЫ МЕН ЭКСПОЗИЦИЯСЫНДАҒЫ ХҮІІІ-ХІХ ҒАСЫРЛАРДА КӘСІПШІЛІК ПЕН ТҰРМЫСТА ҚОЛДАНЫЛҒАН ЖӘДІГЕРЛЕР
Қожа Ахмет Яссауи мен Мәшһүр Жүсіп Көпеевтің сопылық философиясы
С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы (ғылыми баяндама). Міржақып пен Көкбайдың айтысы
С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы (ғылыми баяндама). Міржақып пен Көкбайдың айтысы жайлы
Темекі дүние жүзін шарлап кетті
Әзірет сұлтан кесенесінің сырлы көрінісі
«Жүсіп – Зылиха» дастаны
С.Торайғыров өмірі және шығармашылығы
Тарихи-мәдени ескерткіштерді сыныптан тыс тәрбие жұмыстарында пайдалану арқылы оқушыларға ұлттық тәрбие беру жолдары
Иассауи және оның заманы
Жүрек тондары нашар естіледі, тахикардия
Шәкәрім Құдайбердіұлы өлеңіБұл кездегі діндердің бәрі - нашар