Педагогтың балалармен өзара әрекеті
1-2 рубежка
Бақылау құралдары.
1. 1.Қазіргі балабақшадағы әдістемелік жұмыстардың ерекшелігі.
2. Мектепке дейінгі ұйымның жоспар құру технологиясы
3. Педагогтың біліктілігін жоғарлату формасы
4. Әдіскердің негізгі әрекеті - жоспарлау мен қадағалау.
5. Шығармашылық топты ұйымдастыру жолдары
6. МДМ-де ата-анамен жұмысты ұйымдастыру.
7. Әдіскердің негізгі әрекетін жоспарлау.
8. Мектепке дейінгі ұйымдардың әдістемелік жұмыстарының белсенді әдістері.
9. МДМ мен отбасының өзара әрекетіне қазіргі заманғы қатынасы.
10. Шығармашылық топтарды ұйымдастыру жолдары
11. Педагогтың біліктілігін жоғарлату формасы
12. МДМ-де ата-анамен жұмысты ұйымдастыру.
13. Балабақшадағы педагогикалық кеңес пен жиналыс өткізу.
14. Баланың дамуы туралы МДМ-ң және отбасының функционалдық өзара әрекеттесу моделі.
15. МДМ-дегі ата-анамен жұмыстың формалары.
16. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыс формасы.
17. Ата – аналармен қарым-қатынасты дамыту.
18. МДМ-гі ата-аналар жиналысы
19. Мектепке дейінгі ұйымда ата-аналармен жұмысты ұйымдастару.
20. Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогтар арасында тәжірибе алмасу.
21. Ата-аналармен жұмыстағы диагностикалық әдістер.
22. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік кабинет.
23. Ата-аналармен қарым-қатынастың дағдыларын қалыптастыру.
24. Ата-аналардың әртүрлі жас кезеңдерінің топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктері.
25. Педагогтың балалармен өзара әрекеті.
26. Ата –аналармен жұмыс істеуде интерактивті әдістерді қолдану.
27. Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық сауаттандырудың интерактивті әдістері.
28. Педагогтардың біліктілігін жоғарлату формасының бірі -өз бетімен білім алу.
29. Ата-аналар жиналысы барысындағы педагог ықпалы.
30. МДМ мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастағы қиындықтар.
31. Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық кеңесті жүргізу әдістемесі.
32. Ата-аналармен жұмыста анкетілеуді қолдану
33. Отбасылық клубтарды ұйымдастыру арқылы ата-аналарды балабақшаның өміріне араластыру
34. Танымдық дамудағы сенсорлық тәрбиенің орны
35. Консультация-МДМ-дегі ата-аналармен жұмыстың бір формасы ретінде.
36. Мектепке оқуға психологиялық дайындық
37. Мектепке дейінгі балаларды оқытудың педагогикалық мәні
38. Оқытудың негізгі прициптері.
39. Отбасымен жұмысты жоспарлау
40. .Ата-аналармен педогогтардың қарым-қатынас орнатуының принциптері
41. Ата-анамен жұмыс атқарудағы бала-бақшаның маңызды міндеттері
42. Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен қарым-қатынастағы педагогтың профессионалдық компитенттілігі.
43. Балабақшадағы оқытудың психологиялық негіздері
44. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру
45. Педагогтың біліктілігін жоғарлату формасы
46. Оқыту ұйымдарының отбасымен жұмыс жасауының негізгі бағыттары
47. МДМ-ң отбасымен жұмыс жасауының системасы
48. Балабақшадағы оқытудың психологиялық негіздері.
49. Балабақша мен отбасы қарым-қатынасының өзара әрекеті мен бірігіп жұмыс істеуі
50. Мектепке дейінгі жас- бала дамуындағы сензитивтік кезең.
51. Ата-аналар мен педагогтар арасындағы сенімді қарым-қатынас
52. Ата-аналар жиналысы кезіндегі өара әрекеттің принциптері
53. Ата-аналар жиналысыны ұйымдастырудың өнімділігін жоғарылату
54. 3.Педагогтар мен ата-аналардың өзара әрекеттесу формалары.
55. Ата-аналармен жағымды қарым-қатынас орнату техникасы
56. Ата-аналармен жұмыстың белсенді әдістері.
57. Ата-аналармен жұмыс формаларының классификациясы
58. Ата-аналарды анкетілеу. Анкеталарды жасаудың әдістемесі
59. Ата-аналармен жұмыстағы тесттер мен сұрақ-жауаптар.
60. Тәрбиешінің кіші топтағы ата-аналармен жұмыс істеу ерекшеліктері.
61. Тәрбиешінің орта топтағы ата-аналармен жұмыс істеу ерекшеліктері
62. Ата-аналар жиналысының жасалған бағдарлама үлгісі
63. Ата-аналар жиналысын өткізудің өзіндік бөліктері, анализ бен бағалау
64. Тәрбиешінің ересек топтағы ата-аналармен жұмыс істеу ерекшеліктері
65. Ата-аналармен жұмыстың жылдық жұмыс жоспарының үлгісі
66. Ата-аналар жиналысын өткізудің өзіндік бөліктері, анализ бен бағалау
67. Ата-аналармен жұмыстағы тесттер мен сұрақ-жауаптар.
68. Тәрбиешінің кіші топтағы ата-аналармен жұмыс істеу ерекшеліктері.
69. Ата-аналар жиналысын өткізудің өзіндік бөліктері, анализ бен бағалау
70. .Әдіскердің негізгі әрекетін жоспарлау.
71. Мектепке дейінгі ұйымдардың әдістемелік жұмыстарының белсенді әдістері.
72. МДМ мен отбасының өзара әрекетіне қазіргі заманғы қатынасы.
73. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік кабинет.
74. Ата-аналармен қарым-қатынастың дағдыларын қалыптастыру.
75. Ата-аналардың әртүрлі жас кезеңдерінің топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктері.
Кәсіби педагогикалық қарым - қатынастың сипаттары
ХХІ ғасыр педагогының педагогикалық тактісі және қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру жолдары
Әлеуметтік педагогтың балалармен және жастармен жұмысын қарастыру
Педагогикалық қарым-қатынасты ұйымдастыру
Әлеуметтік педагогиканың ғылым ретінде зерттеу пәні және мәселелері
Болашақ педагог-психологтар дайындау курсының ролі
Педагогикалық қарым - қатынас түсінік
Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі туралы түсінік
Мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынас мәдениеті
Педагогикалық шеберліктің құрылымы
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Педагогтың психологиясы
Басқару іс- әрекеті негізі.
Өздік және өзара индукция
Қиын балалармен жұмыс
Қазіргі педагогтың кәсіби біліктілігі
Сөйлеу мен ойлаудың дамуы және өзара байланысы.
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Барлық кішкентай сәбилердің істеген іс әрекеті үлкейген адамдардың жүзіне күлкі, қуаныш әкеледі