МАРКЕТИНГ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ТАУАР ЖӘНЕ ТАУАР САЯСАТЫ МАРКЕТИНГ ЖҮЙЕСІНДЕГІ БАҒА САЯСАТЫ

Маркетинг пәні бойынша рубежді бақылау тезаурустік әдіс бойынша өтеді.

Екінші межелік бақылау бойынша келесі тақырыптар қарастырылады.

1. МАРКЕТИНГ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ТАУАР ЖӘНЕ ТАУАР САЯСАТЫ
2.МАРКЕТИНГ ЖҮЙЕСІНДЕГІ БАҒА САЯСАТЫ
3.ӨНІМДЕРДІ ӨТКІЗУ ЖӘНЕ ТАРАТУ
4. МАРКЕТИНГТТІК КОММУНИКАЦИЯ
5.ХАЛЫҚАРАЛЫҚ МАРКЕТИНГ



Ұқсас жұмыстар

Тауарды нарыққа шығару кезеңі
Нарықтағы баға қалыптастырудың түрлері және маркетингтегi баға қалыптастыру саясаты
Маркетинг жүйесіндегі жарнама туралы
Тауарды өткізудің құлдырау кезеңі
БК Беккер және К ЖШС компаниясының тауар саясатын талдау
Маркетинг жүйесіндегі тауар түсінігі
Маркетинг мәні және қызметтері
Маркетингтің жалпы сипаттамасы
МАРКЕТИНГТІК БАСҚАРУ ТЕОРИЯСЫ НАРЫҚТЫҚ ҚЫЗМЕТТЕР ЖҮЙЕСІ РЕТІНДЕ
Маркетингтің теориясы. маркетингтің мәні және қызметтері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару