Тәрбиешінің сабақты талдауға қойылатын негізгі міндеттері
}
Ұйымдастырылған оқу іс әрекетін талдау түрлері {
~%-100% Қысқа талдау
~%-100% Құрылымдық талдау
~%-100% Жүйелік талдау
~%-100% Психологиялық талдау
~%100% Барлық жауап дұрыс
}
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті неше сала бойынша жүргізіледі {
~%-100% 4
~%-100% 3
~%-100% 6
~%100% 5
~%-100% 2
}
Тәрбиешінің сабақты талдауға қойылатын негізгі міндеттері? {
~%-100% Талданатын тақырыптың мақсаты мен міндеттері
~%-100% Сабақтың жоспарланған міндетін жүзеге асыру
~%-100% Жүргізілген сабаққа қанағаттану
~%-100% Сәтсіздіктерді және кемшіліктерді жою, іске асыру жолдары
~%100% Барлық жауап дұрыс
}
Мектепке дейінгі ұйымдар қандай түрлерге бөлінеді? {
~%-100% санаторий
~%-100% курорт
~%50% бөбекжай балабақша
~%50% отбасылық бөбекжай, санаторилік бөбекжай
~%-100% мектеп
~%-100% білім орталығы
}
Мектепке дейінгі ұйымның режимдері {
~%100% Толық күн, жарты күн, тәулік бойы
~%-100% Үш сағат
~%-100% Толық екі ай
~%-100% Кешке дейінгі
~%-100% Бір айлап
}
М. д. ұ. Баланың орны қандай уақытта сақталады? {
~%-100% бала себепсіз оқудан қалғанда
~%-100% әке шешесі сұрап алғанда
~%50% денсаулығына байланысты себептермен орнын босатқанда
~%50% екі айлық демалыс болғанда
~%-100% бала күн салып орнын босатқанда
~%-100% Сұраусыз, себепсіз оқуға келмегенде
}
М.д.ұ тікелей басшы кім? {
~%-100% тәрбиеші
~%100% меңгеруші
~%-100% әдіскер
~%-100% техникалық жұмыскер
~%-100% бала күтуші
}
Кемтар балаларға арнайы медициналық педагогикалық психологиялық қолдау заңы қашан қабылданды? {
~%100% 2007ж шілде
~%-100% 2008ж шілде
~%-100% 2006ж шілде
~%-100% 2009ж шілде
~%-100% 2010ж шілде
}
Мектепке дейінгі мекеменің негізгі міндеттері: {
~%-100 %Баланың денсаулығын сақтау
~%-100% Тәрбиеленушінің дене зияткерлік және жеке тұлғасының дамуын қамтамасыз ететін оңтайлы жағдайлар
~%-100% Сапалы мектепалды даярлықты қамтамасыз ету
~%-100% Азаматтықты Қазақстан отаншылдықты адам құқықтарын, бостандықтарын құрметтеуді, қоршаған табиғатқа, отанға, отбасына деген сүйіспеншілігін беру
~%-100% Барлығы дұрыс
}
Ата-аналарға баларды тәрбиелеу, оқыту дамыту және денсаулығын қорғау бойынша көмек көрсету түрлері: {
~%50% Консультативтік көмек
~%50%Әдістемелік көмек
~%-100% Қаржылай көмек
~%-100% Отбасылық көмек
~%-100% Мемлекеттік көмек
~%-100% Әлеуметтік көмек
}
Мектепке дейінгі мекемеде балаларды мектепалды даярлаумен қамтамасыз ету неще жастан басталады: {
~%-100% 4-5 жас
~%-100% 5жас
~%100% 5-6 жас
~%-100% 6-7 жас
~%-100% 3-4 жас
}
Мектеп жасына дейінгі балаларды үйде тәрбиелейтін отбасыларына көмек ұйымдастыру түрлері: {
~%-100% Түзетушілік
~%50%диагностикалық және консультаивтік
~%50% Әдістемелік
~%-100% Дамытушылық
~%-100 %Тәрбиелік
~%-100 %Қаржылық
}
Мектепке дейінгі ұйымдар өз қызметінде ҚР-н басшылыққа алады: {
~%-100 %Конституциясын
~%-100% Заңдарын
~%-100% Үлгі ережесі
~%-100% нормативтік құқықтық кесімдерді
~%100% Барлығы дұрыс
}
Мектепке дейiнгi ұйымды кім басқарады? {
~%100% Меңгеруші
~%- 100% Әдіскер
~%100% Директор
~% -100% Педагог
~%-100% Құрылтайшы
}
Мектепке дейiнгi ұйымның басшысы: {
~%50% мектепке дейiнгi ұйымның атынан iс-әрекет жасайды, барлық мемлекеттiк және жеке меншiк ұйымдарда, кәсiпорындарда оның мүддесiн бiлдiредi;
~%-100% шарттар жасаспайды, сенiм хаттар бере алмайды, тек банктерде есептiк және басқа да шоттар ашады;
~%50% мектепке дейiнгi ұйымға бекiтiлген мүлiктiң сақталуын және тиiмдi пайдаланылуын қамтамасыз етедi;
~%-100% кадрларды iрiктеу мен орналастыруды жүзеге асырмайды, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес қызметкерлердi жұмысқа қабылдау және жұмыстан шығару құқығын пайдалана алмайды;
~%-100% белгiленген тәртiппен мектепке дейiнгi ұйымды және қызметшiлердi аттестаттауды жүргiзудi ұйымдастырады, аттестаттау нәтижелерiн кадрларды орналастыруда ескередi;
~%-100% қаражаттарды басқарушы болып табылмайды; }
Жаңадан құрылған мектепке дейiнгi ұйымдарды аттестаттау неше жылдан кейiн өткiзiледi? {
~%-100% 5 жыл
~%-100% 6 жыл
~%-100%4 жыл
~% 100% 3 жыл
~%-100% 1 жыл
}
Алқалық басқарудың нысандарына нелер кірмейді? {
~%100% мектепке дейiнгi ұйымның кеңесi
~%100% педагогикалық кеңес
~%100% қамқоршылық кеңесi
~%100% алқалық кеңес
~%100% кеңес
}
Мектепке дейiнгi ұйымдарды басқару қандай қағидаттар негiзiнде құрылады? {
~%50% дара басшылық
~%50% алқалық басқару
~%100% құрылтайшы
~%100% мемлекеттік басқару
~%100% жеке меншік басқару
~%100% басқару
}
Ұстанымдар жүйесі ашық және оны өмірде игеру, теориялық одан әрі ұғыну барысында басқа ұстанымдармен толығып отырады дей келе ұстанымдардың бірнеше түрін ажыратып көрсеткен кім? {
~%100%Ю. Комаржевский
~%-100% К. Д. Ушинский
~%-100% И. Л. Наумченко
~%-100% В.В. Егоров
~%-100% И. Я. Лернер
}
Менеджмент және мектепішілік басқару кітабының авторы {
~%-100% А. Г. Мысливченко
~%100% А. Николс
~%-100%К. Д. Ушинский
~%-100% В. А. Сластенин
~%100% Ю. Комаржевский
}
Адамға құрмет және сенім ұстанымына қойылатын талаптар {
~%-100% Өзара құрмет негізінде сенімділік ахуалды қалыптастыру
~%-100% Адамға өзін- өзі таныту, өз мүмкіндіктерін ашып көрсету үшін жағдай жасау
~%-100% Адамның жеке басының беделін құрметтеу
~%100% Барлық жауап дұрыс
~%-100%Адамның құқығы мен мүмкіндіктерін мойындау
}
Әдіскердің жеке қасиеті {
~%-100% Рухани мәдениетті, сендіре білетін, белсенділікке тәрбиелейді
~%-100% Шынайы, зиялы
~%-100% Сыншыл және өзіне сыни қарайиын
~%-100%Жаңашыл еңбек сүйгіш
~%100% Барлық жауап дұрыс
}
М.д.м әдіскердің басты жұмысы {
~%-100% Балабақшаның жылдық міндетін құру
~%-100% Тәрбиешілердің білімдерін жетілдіру
~%-100% Тәрбиешілердің жұмыстарын бақылау
~%-100% Әдістемелік кабинетті қажетті әдебиеттермен керекті құжаттарды жинақтау
~%100% Барлық жауап дұрыс
}
Балабақша тәрбиешісінің адам өміріндегі ролі
Балабақшада жас тобына қарай сурет салуға үйретудің методикасы
Мектепке дейінгі мекемелердегі оқыту үдерісінің мәні, оның міндеттері мен құрылымының әдістемесі
Білім берудегі инновациялар
Педагогикалық практиканың жетекшілерінің міндеттері
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі балаларға үйретілетін арифметикалық амалдардың ерекшеліктері
Химия сабақтарында сыни тұрғыдан оқыту технологиясын қолданып оқытудың әдістемесі орта
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін үздіксіз педагогикалық практика арқылы даярлау
Балаларды мектепке дайындаудағы еңбектің маңызы
Мектеп жасына дейінгі балаларға математика элементтерін оқыту ерекшеліктері. Балаларды оқыту және дамыту және оның ерекшеліктері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Шағын кәсіпорынның маңызы және міндеттері
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы