Модуль таңбалары қайталанған теңдеулер

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ атындағы
СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3 деңгейлі СМЖ құжаты
ПОӘК

ПОӘК 042-14.01.20.16801-2013
ПОӘК Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктер
02.09.13 ж. №1 басылым

ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктер
050109 – Математика (Т-113У топ) мамандығы үшін
ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

Семей
2013

ПОӘК 042-02.01.20.12302-2013
01.09.2013 №1 басылым
0 –ші беті 13 беттің

Құрастырған доцент Нақышбекова Ғ. М.

Кафедра мәжілісінде мақұлданды
2013 ж. Хаттама № 1

Кафедра меңгерушесі доцент Жолымбаев О.М.

Факультеттің оқу -әдістемелік кеңесінде мақұлданды

2013 ж. Хаттама №

Оқу әдістемелік кенесінің төрайымы проф. Искакова Г.К.

Факультеттің ғылыми кеңесінде мақұлданды

2013ж. Хаттама №

Факультет деканы ф.м.ғ.д. доцент Берікханова Г. Е.

ПОӘК 042-02.01.20.12301-2013
1.09.2013 № 1 басылым
3 беті 9 беттің

Мазмұны

1
Қолданылу саласы
4
2
Нормативтік сілтемелер
4
3
Курстың қысқаша сипаттамасы
4
4
Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны
5
5
Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі
7
6
Әдебиеттер
8

ПОӘК 042-02.01.20.12301-2013
1.09.2013 № 1 басылым
4 беті 9 беттің

1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ

Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктер
пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің құрамына енгізілген оқытушыларға арналған пәндерді оқу жұмыс бағдарламасы 050109 – Математика (Т-113У топ) мамандығы үшін

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
050109 – Математика (Т-113У топ) мамандығы үшін

Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктер пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді:

Жұмыс бағдарламасы мемлекеттік жалпы білім беру стандартының негізінде 050109 Математика мамандығы бойынша құрылған.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

Пәннің мақсаттары мен міндеттері және оның оқу үрдісінде алатын орны

Педагогикалық институтта оқитын студенттерді болашақ мамандыққа тәрбиелеуде оның біліктілігін арттыруда оқыту теориясының яғни дидактикасының, математикалық психология мен математиклық логикасын және практикалық технологиясының алатын орны, атқаратын қызметі ерекше.
Орта мектепте математиканы оқыту аталмыш оқу курсына тікелей байланысты боп келеді.
Қазіргі мұғалім шеберлігін жетілдіру ісі ең алдымен психологиялы -педагогикалық және логикалы - математикалық білімді қандай дәрежеде қолданатындығына тікелей байланысты боп келеді. Алдыңғы айтылғандарды ескеріп, пединституттың физика - математика факультетінде оқитын соңғы 4- курс студенттерін математиканы осы замандық технология бойынша оқытудың теориясы мен практикасы (МОЗТБОТП) курсымен жанжақты таныстыру және оған машықтандыру қазіргі заманғы оқыту педагогикасының өзекжарды мәселелері боп саналады.

Курстың қысқаша сипаттамасы; Курс математика мамандығының 4 курс студенттеріне арналған.

ПОӘК 042-02.01.20.12302-2013
01.09.2013 №1 басылым
3 –ші беті 13 беттің

1. ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ – SYLLABUS

1.1 Оқытушылар туралы мәлімет:
Нақышбекова Ғафиза Молдабекқызы – доцент
Оқытушымен байланыс: СМПИ, корпус 3, аудитория 226
Тел. 64-62-09

1.2 Пән туралы мәліметтер:

Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктер

Кредит саны – 2
Жүргізілетін орны № 3 корпус
Оқу жоспарынан көшірме:
Курс
Се-местр
Кре-диттер
Лек-ция
Маш.
Саб.
СОӨЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау түрі
3
6
2
15
15
15
15
60
Емтихан

1.3 Курстық пререквизиттері (пәнге қажет білім); Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, графиктерді салу, орта мектеп курсы шеңберіндегі математикалық зерттеулер оқушылардан абсолюттік шамалар ұғымымен дұрыс жұмыс істей білуін талап етеді. Бұл пәнді толық меңгеру үшін болашақ мұғалім математика сабағында, сонымен қатар математикалық үйірме сабақтарында қолдана алуға қажетті материалды білуі қажет.
1.4 Курстың постреквизиттері. Бұл курстың материалы алгебрада теңдеулерді және теңсіздіктерді шешуде қолданылады.
1.5 Курстың қысқаша сипаттамасы; Бұл курс математика мамандығының студенттеріне арналған.
Курстың мақсаты: Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктер курсының негізгі теориялық бөлімдерін оқып, оларды қолдану арқылы есептер шеше білуге үйрену.
Модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктер оқыту келесі бағыттарды мақсат етіп қояды:
орта мектептің математика курсындағы абсолюттік шама;
анықтамалар мен негізгі теоремалар;
модуль таңбасы бар аналитикалық өрнекпен берілген функциялардың графиктері;
модульді теңдеулерді шеше білу;
модульді теңсіздіктерді шеше білу;
модульді көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулерді шешу;
Теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесі.

ПОӘК 042-02.01.20.12302-2013
01.09.2013 №1 басылым
4 –ші беті 13 беттің

Курстың міндеті: Пәнді оқытудың негізі – ақпараттық жүйелер мамандығы бойынша мамандар дайындаудағы жоғарғы кәсіби білім мемлекеттік стандарты орнатқан талаптарды орындау (жүзеге асыру).
Пәнді оқытуда келесі міндеттер қойылады:
а) Студенттерді өздерінің практикалық жұмыстарында есептеу єдістерін қолдана білуге үйрету;
б) Студенттердің жалпы математикалық білім деңгейін жетілдіру, пєн бойынша жүйелі білімді қалыптастыру;
в) Математикалық есептерді зерттеуде, талдауда болашақ мамандардың шығармашылық ойлау деңгейін дамыту;
г) Студенттерді оқу және ғылыми әдебиеттермен өздігімен жұмыс істеуге үйрету.
Пәнді оқып, үйрену нәтижесінде студенттер мыналарды білуге міндетті :
Студенттерге мектеп курсындағы математикалық есептерді шеше білу;
Модульді әртүрлі типті теңдеулер мен теңсіздіктерді, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесін шеше білу.

Курстың мазмұны

Орта мектептің математика курсындағы абсолюттік шамалар. Анықтамалар мен негізгі теоремалар. Абсолюттік шамаларға қолданылатын қарапайым амалдар. Абсолюттік шамалартаңбасы бар аналитикалық өрнекті функциялардың графиктері. Нақты санның модулінің қасиеттері. Модульді теңдеулер мен теңсіздіктер. түріндегі теңдеулерді шешу. Бір белгісізді, екі белгісізді модульді теңсіздіктер. Теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесі. Теңдеулердің кейбір қарапайым дербес мысалдарын комплекс сандар облысында шешу. Абсолюттік шама ұғымын қолдану арқылы шешілетін практикалық есептер Модульді логарифмдік, көрсеткіштік, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер. Модуль таңбалары қайталанған теңдеулер. Модулі бар теңдеуге келтірілетін теңдеулер.

Әдебиеттер тізімі:
Негізгі әдебиеттер

1. И.И.Гайдуков. Абсолютная величина. М. – 1968 г..
2. Вересова И.И. и др. Практикум по решению математических задач. М. Просвещение-1979 г.
3. В.Н.Литвиненко, А.Г.Мордкович.Практикум по элементарной математике. Алгебра, тригонометрия. М.1991 г.
4. Задачи по математике. Уравнения и неравенства. М.1987 г.
5. О.И.Тавгень, А.И. Тавгень. Математика в задачах. Теория и методы решений уравнения, неравенства, системы.Минск, 2005 г.
6. Мектепке арналған 6-11 сыныптар үшін математика, алгебра, алгебра және анализ бастамалары оқұлықтары.
7. Өтеғұлов М.Г., Егізбаев С.Е. Мектеп бітірушілерге математикадан емтихан есептері. Алматы Мектеп-1988 ж.
8. Есмұханов М.Е. Теңдеулер. Алматы, Мектеп баспасы 1976 ж.

Қосымша әдебиеттер

1. П.Б.Талочкин. Неравенства и уравнения. Упражнения и методические указания.М. 1970 г.
2. Ю.Н.Макарычев. Система изучения элементарных функций в старших классах средней школы.М. Просвещение- 1964 г.
3. С.И.Новоселов. Тригонометрия. Учебник для 9-10 класов редней школы. М. Учпедгиз., 1956 г.
4. Сканави М.И. и др. Элементарная математика. М.1974 г.
5. Болтянский В.Г. и др. Лекции и задачи по элементарной математике. М., 971 г.
6. Башмакова М.И. Уравнения и неравенства.М., Наука-1971 г.



Ұқсас жұмыстар

Алгебралық модуль анықтамасы
Теңдеулерді шешу тәсілдері
Модулы бар теңдеулерді шешу әдістері және теңдеулер жүйесін шешу
Модуль таңбасымен берілген теңдеулер мен теңсіздіктер
ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ ШЕШУГЕ ТЕРЕҢДЕТЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Модуль белгісімен берілген анықталмаған теңсіздіктер жүйесі
Итерациялық тәсілдер
Квадрат теңсіздіктерді шешу
Модульмен берілген теңдеулер жүйесін шешу
Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Graph модулi
Квадрат теңдеулер
Менің сабақтарыма аса үлкен өзгеріс алып келген модуль Оқу үшін және оқыту үшін бағалау
Дифференциалдық теңдеулердін жалпы шешімін тап
Төмендегі теңдеулердің қайсысы сызықтық дифференциалдық теңдеу
Модульдік оқыту
Модуль Бағалы металдар
Модульдік технологияның ерекешеліктері