Мәтіннің жоспарына анализ жасап, мәтіннің мазмұнына әсер етпейтін бөлімдерді қысқарту
1. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі курсының міндетіне жатпайды...
A. Болашақ мұғалімнің іздену іс-әрекетіне бейімділігін дамыту
B. Болашақ мұғалімнің ғылыми зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру
C. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру
D.Оқу-тәрбие міндетін шығармашылықпен шешу
E. Ғылыми зерттеу ізденісінің барысында түрлі хабарламалық көздермен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
2.Жалпы курста педагогикалық зерттеудің әдіснамалық және әдістемелік проблемалары бойынша жұмыс атқаруға не кірмейді?
A. Конспектілеу
B. Педагогикалық сөздік
C. Дипломдық жұмыс
D. Рецензиялау
E. Тренингтер өткізу
3.Зерттеу әдістері дегеніміз не?
A. Зерттеу қызметінің мерзімдері, негізгі кезеңдері
B. Берілген белгінің шамасы бойынша нақтылайтын таңдауды бөлетін зерттелетін белгінің мәні.
C. Білім процесіндегі қалыптасқан практиканы сипаттайтын зерттеушіні кейбір объективті мәліметтермен қамтитын әдіс.
D. Ауызша сұрақ қою арқылы ақпарат алу әдісі.
E. Ғылыми және арнайы әдебиет, мұрағаттық құжаттар мен қызмет өнімдері.
4.Ғылыми зерттеу жұмысының элементі бар студенттің өзіндік оқу еңбегінің бір түрі.
A. Конспектілеу
B. Педагогикалық сөздік
C. Дипломдық жұмыс
D. Курстық жұмыс
E. Тренингтер өткізу
5..Ауқымды материал жинақтау үшін қолданылады. Сұрақ жауаптары жазба күйінде қабылданады. Ол қандай әдіс түрі?
A. Конспектілеу
B. Анкеттеу
C. Дипломдық жұмыс
D. Курстық жұмыс
E. Тренингтер өткізу
6. Объектіні бірнеше құрамдас бөліктерге бөліп алып, оларды жікке зерттеу қалай аталады
А. Анализ
В. Дедукция
С. Индукция
Д. Суреттеу
Е. Синтез
7. Объектілерді ұқсас қасиеттері мен ерекшеліктерін салыстыру
А. Индукция
В. Дедукция
С. Өлшеу
Д. Суреттеу
Е. Синтез
8. Ойдың жалпыдан жалқыға қарай бағытталуын сипаттайды
А. Индукция
В. Дедукция
С. Өлшеу
Д. Суреттеу
Е. Синтез
9. Ойдың жалқыдан жалпыға қарай бағытталуын сипаттайды
А. Индукция
В. Дедукция
С. Өлшеу
Д. Суреттеу
Е. Синтез
10. Эксперименттік әдіске жатпайды
А. Суреттеу
В. Дедукция
С. Бақылау
Д. Өлшеу
Е. Тәжірибе жасау
11. Тәжірибе жасау дегеніміз не?
А. Ойдың жалқыдан жалпыға қарай бағытталуын сипаттайды
В. Ойдың жалпыдан жалқыға қарай бағытталуын сипаттайды
С. Құбылыс қайталанған кезде қажетті жағдайлар
Д. Объектіні бірнеше құрамдас бөліктерге бөліп алып, оларды жікке зерттеу
Е. Ғылыми зерттеу жұмысының элементі бар студенттің өзіндік оқу еңбегінің бір түрі.
12. Аннотацияда абстрактінің жазылуы А.кемінде 500 сөз В.Кемінде 100 сөз С. Кемінде 50 сөз Д.кемінде 20 сөз Е. кемінде 250 сөз
13. Мәтінді рәсімдеудің жалпы ережесіне сәйкес әріп қай түрмен жазылу керек? А. Agency В. Arial black С. Times New Roman Д. Forte Е. Arial
14. Зерттеу әдістері неше түрге жіктеледі А.3 В.4 С. 5 Д.6 Е.7
15. Қандай әдісте сұрақ беріліп сол бойынша жауап алынады А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
16. Күні бұрын жоспарға салынып, әңгімелесу барысында оның мазмұны толықтырылып, соңында қорытынды жасалынып отырылатын әдіс А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
17. Зерттеуге арналған проблемаға байланысты көпшіліктің пікірін білу А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
18. Зерттеудің әдістері мен жолдарын білуге ұйымдастырылған әдіс А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
19. Педагогикалық құбылыстардың сандық-сапалық ерекшеліктерін айқындау мақсатында қолданылады
А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
20. Табиғат пен қоршаған әлемнің ғалами мәселелерін қарастырады?
A. Қолданбалы ғылым
B. Іргелі ғылым
C. Аналитикалық ғылым
D. Эмпирикалық ғылым
E. Теориялық ғылым
21.Курстық жұмыс, бұл ...
A. Ғылыми зерттеу жұмысының элементі бар, студенттің өзіндік оқу еңбегінің бір түрі
B. Бітірушілердің болашақ мамандығына және теориялық, практикалық міндеттерді шешуге даярлығын көрсетеді
C. Табиғат пен қоршаған әлемнің ғалами мәселелерін қарастырады
D. Белгілі түсініктер мен заңдарды математикалық өңдеудің есептеу әрекетінен құралады, мұның мақсаты аталған заңдармен құбылыстардың сандық сипаттамасын беру
E. Іргелі ғылымның жетістіктеріне сүйене отырып, өмірге жақын түсінікті міндеттерді қарастырады
22.Адамдардың табиғат, қоғам, ойлау туралы білімдерінің жүйесі
A. Ғылым
B. Педагогика
C. Анкета
D. Психология
E. Интервью
23. ... сөзі жалпыға мәлім іздеу, табу, бұрынғы жеке және қоғамдық тәжірибеде болмағанды жасау деген ұғымды білдіреді
A. Педагогика
B. Анкета
C. Зерттеу
D. Шығармашылық
E. Ғылым
24.Бітірушілердің болашақ мамандығына және теориялық, практикалық міндеттерді шешуге даярлығын көрсетеді
A. Тәжірибелік жұмыс
B. Теориялық жұмыс
C. Ғылыми жұмыс
D. Курстық жұмыс
E. Дипломдық жұмыс
25.Тезис деген бұл –
A. Баяндаманың, лекцияның, хабарламаның қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидалары
B. бірдеңе немесе біреу туралы ой, пікір жазылған кұжат
C. ғылым, техника, өнер, т.б. салаларда арнайы таным, білім мен білік талап ететін қандай да бір мәселеге зерттеу жүргізу.
D. журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының (критика) жанры
E. кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау.
26.Рецензия -
A. Журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының (критика) жанры
B. бірдеңе немесе біреу туралы ой, пікір жазылған кұжат
C. ғылым, техника, өнер, т.б. салаларда арнайы таным, білім мен білік талап ететін қандай да бір мәселеге зерттеу жүргізу.
D. баяндаманың, лекцияның, хабарламаның қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидалары
E. кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау.
27.Аннотация –
A. Кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау.
B. бірдеңе немесе біреу туралы ой, пікір жазылған кұжат
C. ғылым, техника, өнер, т.б. салаларда арнайы таным, білім мен білік талап ететін қандай да бір мәселеге зерттеу жүргізу.
D. баяндаманың, лекцияның, хабарламаның қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидалары
E. журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының (критика) жанры
28.Сараптама –
A. Ғылым, техника, өнер, т.б. салаларда арнайы таным, білім мен білік талап ететін қандай да бір мәселеге зерттеу жүргізу.
B. бірдеңе немесе біреу туралы ой, пікір жазылған кұжат
C. журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының (критика) жанры
D. баяндаманың, лекцияның, хабарламаның қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидалары
E. кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау.
29.Жетекші пікірі –
A. Бірдеңе немесе біреу туралы ой, пікір жазылған кұжат
B. журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының (критика) жанры
C. ғылым, техника, өнер, т.б. салаларда арнайы таным, білім мен білік талап ететін қандай да бір мәселеге зерттеу жүргізу.
D. баяндаманың, лекцияның, хабарламаның қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидалары
E. кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау.
30.Реферат –
A. Кітап мазмұны, ғылыми жұмыс, ғылыми зерттеу қорытындылары туралы көпшілік алдында қысқаша баяндау, хабарлау
C. нақты мәселе бойынша жиналыста жасалатын хабарлама. Жан-жақты ақпаратқа және ғылыми талдауларға, тәжірибе қорытындыларына негізделеді.
D. баяндаманың, лекцияның, хабарламаның қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидалары
E. студенттің жоғарғы оқу орнын бітірер кезде, белгілі маман иесі болу үшін жазатын соңғы студенттік жұмысы.
31.Дипломдық жұмыс деген –
A. Студенттің жоғарғы оқу орнын бітірер кезде, белгілі маман иесі болу үшін жазатын соңғы студенттік жұмысы.
C. нақты мәселе бойынша жиналыста жасалатын хабарлама. Жан-жақты ақпаратқа және ғылыми талдауларға, тәжірибе қорытындыларына негізделеді.
D. баяндаманың, лекцияның, хабарламаның қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидалары
E. кітап мазмұны, ғылыми жұмыс, ғылыми зерттеу қорытындылары туралы көпшілік алдында қысқаша баяндау, хабарлау
32.Баяндама –
A. Нақты мәселе бойынша жиналыста жасалатын хабарлама. Жан-жақты ақпаратқа және ғылыми талдауларға, тәжірибе қорытындыларына негізделеді.
C. кітап мазмұны, ғылыми жұмыс, ғылыми зерттеу қорытындылары туралы көпшілік алдында қысқаша баяндау, хабарлау
D. баяндаманың, лекцияның, хабарламаның қысқаша тұжырымдалған негізгі қағидалары
E. студенттің жоғарғы оқу орнын бітірер кезде, белгілі маман иесі болу үшін жазатын соңғы студенттік жұмысы.
33.Курстық жұмыс –
A. Оқу процесінің жеке бөлімдерін өз бетімен теория және эксперимент түрінде зерттеу.
C. нақты мәселе бойынша жиналыста жасалатын хабарлама. Жан-жақты ақпаратқа және ғылыми талдауларға, тәжірибе қорытындыларына негізделеді.
D. кітап мазмұны, ғылыми жұмыс, ғылыми зерттеу қорытындылары туралы көпшілік алдында қысқаша баяндау, хабарлау
E. студенттің жоғарғы оқу орнын бітірер кезде, белгілі маман иесі болу үшін жазатын соңғы студенттік жұмысы.
34.Жүйелестірілген әдістер неше топқа ажыратылады
A. 3
В.4
C. 2
D. 6
E. 5
35.Анкеталық әдіс –
A. Қоғамдық тұрмыс пен әлеуметтік жағдайды зерттеудің нақтылы социологиялык эдісінін бірі.
C. зерттеу объектісін, зерттеу жолдарын білуге ұйымдастырылған әдіс
D. сұрақ беріліп сол бойынша жауап алынады
E. пікір алысу, сұхбаттасу, әлеуметтік ғылымдарда қолданылатын зерттеу әдістерінің бірі
36.Бақылау әдісі –
A. Дерек материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы.
C. зерттеу объектісін, зерттеу жолдарын білуге ұйымдастырылған әдіс
D. сұрақ беріліп сол бойынша жауап алынады
E. пікір алысу, сұхбаттасу, әлеуметтік ғылымдарда қолданылатын зерттеу әдістерінің бірі
37.Әңгімелесу –
A. Оқушылардың ойы мен тілін дамыту үшін қолданылатын оқыту әдісінің бір түрі
C. зерттеу объектісін, зерттеу жолдарын білуге ұйымдастырылған әдіс
D. сұрақ беріліп сол бойынша жауап алынады
E. дерек материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы.
38.Интервью –
A. Мұнда сұрақ беріліп сол бойынша жауап алынады
C. зерттеу объектісін, зерттеу жолдарын білуге ұйымдастырылған әдіс
D. оқушылардың ойы мен тілін дамыту үшін қолданылатын оқыту әдісінің бір түрі
E. дерек материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы.
39.Эксперимент –
A. Бір ізденушімен шығарылған әдістеме немесе жаңа шарттармен жасалған технология , өлшем жүйесі.
C. зерттеу объектісін, зерттеу жолдарын білуге ұйымдастырылған әдіс
D. сұрақ беріліп сол бойынша жауап алынады
E. дерек материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы.
40.Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі курсының міндетіне жатпайды...
A. Болашақ мұғалімнің іздену іс-әрекетіне бейімділігін дамыту
B. Болашақ мұғалімнің ғылыми зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру
C. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру
D.Оқу-тәрбие міндетін шығармашылықпен шешу
E. Ғылыми зерттеу ізденісінің барысында түрлі хабарламалық көздермен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
41.Жалпы курста педагогикалық зерттеудің әдіснамалық және әдістемелік проблемалары бойынша жұмыс атқаруға не кірмейді?
A. Конспектілеу
B. Педагогикалық сөздік
C. Дипломдық жұмыс
D. Рецензиялау
E. Тренингтер өткізу
42.Зерттеу әдістері дегеніміз не?
A. Зерттеу қызметінің мерзімдері, негізгі кезеңдері
B. Берілген белгінің шамасы бойынша нақтылайтын таңдауды бөлетін зерттелетін белгінің мәні.
C. Білім процесіндегі қалыптасқан практиканы сипаттайтын зерттеушіні кейбір объективті мәліметтермен қамтитын әдіс.
D. Ауызша сұрақ қою арқылы ақпарат алу әдісі.
E. Ғылыми және арнайы әдебиет, мұрағаттық құжаттар мен қызмет өнімдері.
43.Ғылыми зерттеу жұмысының элементі бар студенттің өзіндік оқу еңбегінің бір түрі.
A. Конспектілеу
B. Педагогикалық сөздік
C. Дипломдық жұмыс
D. Курстық жұмыс
E. Тренингтер өткізу
44.Ауқымды материал жинақтау үшін қолданылады. Сұрақ жауаптары жазба күйінде қабылданады. Ол қандай әдіс түрі?
A. Конспектілеу
B. Анкеттеу
C. Дипломдық жұмыс
D. Курстық жұмыс
E. Тренингтер өткізу
45. Объектіні бірнеше құрамдас бөліктерге бөліп алып, оларды жікке зерттеу қалай аталады
А. Анализ
В. Дедукция
С. Индукция
Д. Суреттеу
Е. Синтез
46. Объектілерді ұқсас қасиеттері мен ерекшеліктерін салыстыру
А. Индукция
В. Дедукция
С. Өлшеу
Д. Суреттеу
Е. Синтез
47.Ойдың жалпыдан жалқыға қарай бағытталуын сипаттайды
А. Индукция
В. Дедукция
С. Өлшеу
Д. Суреттеу
Е. Синтез
48. Ойдың жалқыдан жалпыға қарай бағытталуын сипаттайды
А. Индукция
В. Дедукция
С. Өлшеу
Д. Суреттеу
Е. Синтез
49. Эксперименттік әдіске жатпайды
А. Суреттеу
В. Дедукция
С. Бақылау
Д. Өлшеу
Е. Тәжірибе жасау
50.Тәжірибе жасау дегеніміз не?
А. Ойдың жалқыдан жалпыға қарай бағытталуын сипаттайды
В. Ойдың жалпыдан жалқыға қарай бағытталуын сипаттайды
С. Құбылыс қайталанған кезде қажетті жағдайлар
Д. Объектіні бірнеше құрамдас бөліктерге бөліп алып, оларды жікке зерттеу
Е. Ғылыми зерттеу жұмысының элементі бар студенттің өзіндік оқу еңбегінің бір түрі.
51. Аннотацияда абстрактінің жазылуы А.кемінде 500 сөз В.Кемінде 100 сөз С. Кемінде 50 сөз Д.кемінде 20 сөз Е. кемінде 250 сөз
52. Мәтінді рәсімдеудің жалпы ережесіне сәйкес әріп қай түрмен жазылу керек?
А. Agency В. Arial black С. Times New Roman Д. Forte Е. Arial
53. Зерттеу әдістері неше түрге жіктеледі А.3 В.4 С. 5 Д.6 Е.7
54. Қандай әдісте сұрақ беріліп сол бойынша жауап алынады А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
55. Күні бұрын жоспарға салынып, әңгімелесу барысында оның мазмұны толықтырылып, соңында қорытынды жасалынып отырылатын әдіс А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
56. Зерттеуге арналған проблемаға байланысты көпшіліктің пікірін білу А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
57. Зерттеудің әдістері мен жолдарын білуге ұйымдастырылған әдіс А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
58. Педагогикалық құбылыстардың сандық-сапалық ерекшеліктерін айқындау мақсатында қолданылады А. Интервью В.Әңгімелесу С. Анкета Д.Эксперимент Е. Математикалық әдіс
59.Кез-келген мәтіннің қысқаша мазмұны:
А)конспект
В) монография
С) кітап
Д) оқулық
Е) мақала
60.Дереккөзді жалпылау жүйелеу барысында құрылатын мәтіннің ерекше түрі:
А)конспект
В) монография
С) кітап
Д) оқулық
Е) мақала
61.Конспектті жасау кезінде қандай ережелерді білу керек:
А) Конспектілеу алдында, мәтінді қысқартып, оның нақты жоспарын жасау;
В) Мәтіннің жоспарына анализ жасап, мәтіннің мазмұнына әсер етпейтін бөлімдерді қысқарту;
С) Қысқартылған жоспарды жазыңыздар (кейбір бөліктерін біріктіруге болады)
Д)Барлық жауаптар дұрыс
Е) Дұрыс жауабы жоқ
62.Анықталған тақырып бойынша конспект қалай аталады:
А) тақырыптық конспект
В) монография
С) кітап
Д) оқулық
Е) мақала
63.Құжаттың барлық негізгі ережелері жалпылама түрінде болады, қандай реферат түрі туралы айтылып жатыр:
А) монографиялық
В) шолу
С) идекативтік
Д) ақпараттық
Е) резюме
64.Рецензенттік құжаттың тақырыбымен байланысқан ережелерді ғана мазмұндайтын рефератты көрсетіңіз:
А) монографиялық
В) шолу
С) идекативтік
Д) ақпараттық
Е) реферат-конспект
65.Ақпараттық реферат:
А) бірнеше тақырып бойынша құрастырылған
В) бір құжат бойынша құрастырылған
С) резюме
Д) рецензенттік құжаттың тақырыбы
Е) алғашқы құжаттың барлық негізгі ережелерін жалпылама түрінде мазмұндайтын реферат
66.Индекативтік реферат:
А) бірнеше тақырып бойынша құрастырылған
В) бір құжат бойынша құрастырылған
С) конспект
Д) рецензенттік құжаттың тақырыбымен байланысқан ережелерді ғана мазмұндайтын реферат
Е) жалпылама
67.Ұсынылған құжаттардың саны бойынша рефераттар бөлінеді:
А) монографиялық
В) шолулық
С) индекативтік
Д) ақпараттық
Е) А және В
68.Бір құжат бойынша құрастырылған реферат қалай аталады:
А) монографиялық
В) шолулық
С) индекативтік
Д) ақпараттық
Е) реферат-конспект
69.Бірнеше құжат бойынша бір тақырыпта құрастырылған рефератты атаңыз:
А) монографиялық
В) шолулық
С) индекативтік
Д) ақпараттық
Е) реферат-конспект
70.Монографиялық реферат:
А) бірнеше тақырып бойынша құрастырылған
В) бір құжат бойынша құрастырылған
С) резюме
Д) рецензенттік
Е) жалпылама
71.Шолулық реферат:
А) бірнеше құжат бойынша бір тақырыпта құрастырылған
В) бір құжат
С) резюме
Д) рецензенттік
Е) жалпылама
72.Курстық, диалогтық және диссертациялық жұмыстардың жазылуы кезінде ерекше маңызды болатын реферат түрін көрсетіңіз:
А) монографиялық
В) шолулық
С) индекативтік
Д) ақпараттық
Е) реферат-конспект
73.Реферат неше құрамды бөліктерден тұрады:
А) 1
В) 2
С) 3
Д) 4
Е) 5
74.Рефераттың кіріспе бөліміне қандай мәліметтер кіреді (керек еместі көрсетіңіз)?
А) автордың аты-жөні
В) жұмыс тақырыбы
С) шығу туралы мәлімет (жылы, басылым жері, тақырыбы, журнал нөмірі, беті)
Д) баяндаманың рефераттық бөлімі
Е) аталғандардың бәрі дұрыс
75.Рефераттың негізгі бөлімінде қандай мәлімет көрсетілген?
А) автордың аты-жөні
В) жұмыс атауы
С) шығуы туралы мәлімет
Д) баяндаманың рефераттық бөлімі
Е) аталғандардың бәрі дұрыс
76.Рефераттың қандай бөлімінде шығу туралы мәліметтер берілген:
А) кіріспе
В) негізгі
С) қорытынды
Д) баяндаманың рефераттық бөлімі
Е) аталғандардың бәрі дұрыс
77.Рефераттың қай бөлімінде автордың аты-жөні көрсетілген:
А) кіріспе
В) негізгі
С) қорытынды
Д) баяндаманың рефераттық бөлімі
Е) аталғандардың бәрі дұрыс
78.Рефераттың кіріспе бөлімінде қандай мәлімет көрсетілген:
А) автордың аты-жөні
В) жұмыс тақырыбы
С) шығуы туралы мәлімет (жылы, басылым жері, тақырыбы, журнал нөмірі, беті)
Д) дұрыс жауабы жоқ
Е) аталғандардың бәрі дұрыс
79.Рефераттың қандай бөлімінде жұмыс атауы көрсетілген:
А) кіріспе
В) негізгі
С) қорытынды
Д) баяндаманың рефераттық бөлімі
Е) аталғандардың бәрі дұрыс
80.Рефераттың қай бөлімі тақырып мәнін ашады:
А) кіріспе
В) негізгі
С) қорытынды
Д) баяндаманың рефераттық бөлімі
Е) аталғандардың бәрі дұрыс
Аударма түрлері
Саяси интернет дискурстағы субъективтік модалділік категориясының берілуі
Курстық жұмыс жазуға арналған әдістемелік нұсқау
Оқылым стратегияларының өзіндік ерекшеліктерін ашу
Мәдениетаралық қарым –қатынас және аутенттік мәтіндер
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Эссені жазу кезеңдері
Мектепте информатика пәнін оқыту әдістемесі
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Туризм дамуының экологиялық жағдайларға теріс әсері
Азықтың биологиялық әсерлі заттары
Жарықтың химиялық әсері. Фотосурет.
ОТАРШЫЛДЫҚ САЯСАТТЫҢ ТҮРКІ ӨРКЕНИЕТІНЕ ТИГІЗГЕН КЕРІ ӘСЕРІ
Мұнайхимия өнеркәсібінің қоршаған ортаға әсері
Қоршаған ортаның шумен ластануы, оның адам денсаулығына тигізетін әсері.