Әлеуметтік жарнаманы жобалауды бағалау
1 аралық бақылау тапсырмасы
1. Әлеуметтік жарнаманың Балалық шақ тақырыбына байланысты дизайн-макетін жобалау
Әлеуметтік жарнаманы жобалау ережелері.
- 3-5 эскиз нұсқауынан кем болмау керек .
- Әлеуметтік жарнаманы қысқа мазмұндау және түстік шешімі туралы жазу қажет.
- Әлеуметтік жарнама жобалау кезінде алынған білімін және өзіндік ойлау қабілеттерін пайдалана отырып өз ұстанымын, сыни ойлау дағдысын таныту керек .
Әлеуметтік жарнама және оның түстік шешімін сипаттамасы қамтуы тиіс:
- Әлеуметтік жарнама тақырыбының таңдау негіздемесі
- Әлеуметтік жарнаманың түстік шешімін сипаттау, ашу, неге осы түстерді қолдандындар.
- Қорыту и қорытындылар.
Әлеуметтік жарнаманы жобалауды бағалау
Критерий
Студентке қойылатын талаптар
Ең жоғары балл саны
Теориялық материалдың білу және түсіну.
- тиісті мысалдар мен ұғымдарды және нақты қарастыруларды анықтап толық көрсету;
- пайдаланылатын ұғымдар тақырыпқа сәйкес келуі керек;
15 балл
Әлеуметтік жарнаманы әзірлеу, талдау және бағалау
- сауатты жасалынған нобай (3-5 нұсқаудан кем болмау керек);
- әлеметтік жарнаманы жобалау кезінде шебер графикалық тәсілдерін жақсы пайдаланады;
- дұрыс түстік шешім;
- графикалық элементтерін қолдана отырып композиция ескеріп отыру керек;
- нобайлар арасынан ең жақсысын таңдап талдау жүргізу.
40 балл
Ой-пікір құрастыруы
- мазмұның айқындылығы және нақтылығы,
- жеке бағалау және түрлі тұрғысынан оларды келтіріледі
15 балл
Жұмысты ресімдеу
- жұмыс басты талаптарға сәйкес келеді;
- орфография және пунктуация ережелеріне сәйкес келеді;.
10 балл
Максимальное количество баллов, которое может получить студент – 80 баллов.
Қазақстан Республикасындағы салықтардың түрлері
Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс саласы нысандарын жобалаудың экономикалық тиімділігін бағалау
Маркетинг жайлы жалпы түсінік
«ТеңізҚұрылыс» ЖШС-нің маркетингтік қызметін талдау
Ұсақ көтерме кітап дүкені қызметінің деректер қорын жобалау
Инвестициялық жобаның сатылары
Жарнамалық әрекетке қатысушылардың негізгі қызметтері
Инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалау
Жарнамалық әрекет
New face модель мектебіндегі маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқаруын талдау
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
XIXғ. аяғ – XXғ. бас. Францияда ІІІ республиканың саяси-әлеуметтік және экономикалық дамуы
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Қазақ радиодағы әлеуметтік экономикалық бағдарламалардың қисындары
Әлеуметтік-демографиялық процестердің бағасы
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау