Құтты білік еңбегінің авторы
1 аралық бақылау сұрақтары
1. Дао – дэ - цзин кітабының авторы:
A) Лао – цзы.
B) Конфуций.
C) Лао – дань.
D) С.Гаутама.
E) Бердхаман
2. Классикалық суффизмнің негізін салушы:
A) Әл – Кинди.
B) Әл – Фараби.
C) Ибн Сина .
D) Ибн Рушд.
E) Ахмет Яссауи
Ортағасырдағы түрік ойшылдарынан кім Аллаға деген тазалықтан туған сезімге сүйеніп, дүние қызығынан бас тартты?
A)Әл – Фараби.
B)Әл – Хорезми.
C)Омар Хайям.
D)Ахмет Яссауи.
E)Ибн – Сина
4. “Шіркеу әкелерінің” ілімі
A)Апологетика
B)Евгеника
C)Патристика
D)Аскетизм
E)Схоластика
5. Будданың ізгі ақиқаттарының ішіндегі жоғы...
A)Азаптану.
B)Азаптанудың себебі.
C)Азаптанудан босану.
D)Азаптанудан босануға апаратын жол.
E)Азаптанудан құтылуға болмайды.
6.Кiм Егер дiнге сенiм аз болса, онда құдайға ақыл арқылы келуге болады,- деп есептеген?
A)Фома Аквинский
B)Платон
C)Аристотель
D)Дж. Бруно
E)Фалес
7. Даолық у-вей принципi:
A)Әрекетсiздiк
B)Рухани даму
C)Ішкi және сыртқы үйлесiмдiлiктi бұзбау
D)Әлемге күмәнмен қарау
E)Әлемдi ой арқылы өзгерту
8. Құтты білік еңбегінің авторы:
A)Жүсіп Баласағұн.
B)Ибн – Сина.
C)Абай.
D)Шәкәрім.
E)Мұхтар
9. Буддизмдегі нирвана түсінігі нені білдіреді:
A)Адамның қимыл әрекеті
B)Адамның табиғатпен байланысы
C)Әлемнің түп негізі
D)Рухани көңіл жайлану жағдайы
E)Ой парасаттың дамуы
10. Даосизм ілімінің негізгі принципін көрсетіңіз:
A)Зұлымдыққа күшпен қарсылық етпеу
B)Бәріне күмәндану
C)Әрекетсіздік
D)Ата-анаға құрмет
E)Алтын орта
11. Патристика – бұл:
A)Христиан ойшылдарының теологиялық-философиялық пiкiрлерiнiң жиынтығы
B)Құдай тiрi және өлi табиғатты жаратты деген принцип
C)Тiршiлiктiң бiр ғана бастамасын мойындайтын принцип
D)Барлық материалды денелердiң жаны бар дейтiн философиялық позиция
E)Эстетикалық iлiм
12. Христиан теологиясында креационизм (құдай әлемдi ештеңеден жаратты) идеясының негiзiн салған:
A)Аврелий Августин
B)Фома Аквинский
C)Ансельм Кентербирийский
D)Пьер Абельяр
E)Уильям Оккам
13. „Теоцентризм“ анықтамалық мағынасы:
A)Құдай-абсолют, дүниенің болуының негізгі себебі
B)Болмыстың шегі бар деген мағынасы
C)Әлем мәңгі қозғалыста деп есептейді
D)Болмыстағы оқиғалардың қайталуы
E)Өмірдің рахаттылығын көрсетеді
14. Ортағасырлар философтарының ішінде құдайдың бар екеніне бес дәлел келтірген кім?
A)Августин
B)Абеляр
C)Ұлы Альберт
D)Аквинский
E)Филон
15. Схоластика дегеніміз:
A)Ежелгі шығыс философиясының бағыты
B)Әдіс туралы ілім
C)Ортағасырлық философиялық ілім
D)Дүниені тануды жоққа шығару
E)Дінге қарсы көзқарас
16. “Шіркеу әкейлерінің” ілімі
A)Апологетика
B)Евгеника
C)Патристика
D)Аскетизм
E)Схоластика
17. Ортағасырлық философиялық мәселелерді рационалды шешу жолы:
A)Құдай болмысын дәлелдеу.
B)Ақыл мен сенімнің өзара қатнасы.
C)Құдайдың ашығы мен игілігін дәлелдеу.
D)Адам жанының мәңгілігі .
E)Барлық жауаптар дұрыс.
18. Қ.А.Яссауи дүниетанымы бойынша “Суфизм” ілімінің неше даму кезеңі бар?
A)6
B)5
C)4
D)3
E)2
19. Құтты білік кітабының авторы:
А) А.Иассауи
В) М.Қашқари
С) А.Иүгінеки
D) Ж.Баласағұни
Е) С.Бақырғани
20.Орта ғасыр философиясының сипаттамасын көрсет:
А) Теоцентристік.
В) Антропологиялық.
С) Дінге қарсылық.
D) Сциентисттік.
Е) Гедонистік.
21. Августиннің пікірінше:
А) Адам дүниеге жоба түрінде келеді.
В) Адам қоғам дамуының заңдылықтарына бағына отырып өмір сүреді.
С) Адам өз өмірін реттеуге қабілетті.
D) Адам мәңгілік өмір сүреді.
Е) Адамның өмірін Құдай өзінің ерік-жігерімен алдын ала анықтап қояды.
22. Ежелгi Қытайдың атақты даосизм кiтабы:
А) и-цзин
В) ши-цзин
С) Чжань-го
D) дао дэ цзин
Е) ригведа
23. Христиан дiнiнiң мәнi- деген еңбегінің авторы:
А) Л. Фейербах
В) И.Кант
С) Ф. Гегель
D) К. Маркс
Е) Ф. Энгельс
24. Антропологиялық материализм бағытына кiмдi қосамыз:
А) И. Кантты
В) Ф. Гегельдi
С) Л. Фейербахты
D) З. Фрейдтi
Е) О. Шпенглердi
25. Лао цзының үш негiзгi категориялары:
А) Цзы жэнь, Дао, дэ
В) И, ли, жэнь
С) Ригвед
D) Чжань Ю
Е) Сансара
26. Ежелгi Қытай философиясының инь мен янь түсiнiгi:
А) Еркек пен әйел қарым-қатынасы
В) Су мен ауа
С) Жер мен күн
D) Адам мен табиғат
Е) Су мен от
27. “Ақиқатты дiн туралы” – деген еңбегі кiмдiкi:
А) Аристотельдiкi
В) Аврелий Августиндiкi
С) Фома Аквинскийдiкi
D) Карл Маркстiкi
Е) А. Камюдiкi
Е) Фетишизм
28. Нирвана дегеніміз қай елдің философиясына қатысты ұғым?
А) Вавилон
В) Қытай
С) Орыс
D) Үнді
Е) Неміс
29. Құдайдың бар екендігінің бес дәлелін келтірген ортағасырлық ойшыл:
А) Дунс Скот.
В) Уильям Оккам.
С) Платон.
D) Августин Аврелий.
Е) Фома Аквинский.
30. Конфуцийшілдіктің этикалық идеалына жатады:
А) мемлекеттік адам
В) жетілген данышпан адам
С) мейірбан адам
D) жетілген адам
Е) ұлы адам
Түркі ойшылдары еңбектерінің Қазақстанда зерттелуі
Қытайдың қыздарына құмар
Қазақ жазба әдебиетін дәуірлеу мәселесі
Құтты білік дастанының нұсқалары
Түркі даласының ұлы ақыны - Жүсіп Баласағұни
Жүсіп Баласағұнның Құтты білік дастанының көркемдік ерекшеліктері
Ұрпақ тәрбиесіндегі тағлым – тәрбие туралы ой пікірлер
Құтты біліктің зерттелуі
Гуманитарлық ғылымдар және өнер факультеті
Асқар Егеубай – публицист, аудармашы
ҚҰТТЫМБЕТҰЛЫ НАУРЫЗБАЙ
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік билік органдарының жүйесі
БАСҚАРУ ЕҢБЕГІНІҢ МӘДЕНИЕТІ МЕН ЭТИКАСЫ КӘСІПТІК ЭТИКА
Қазіргі педагогтың кәсіби біліктілігі
Білікті маман дайарлау
Шәкен Ниязбеков - Қазақстанның мемлекеттік туының авторы
Құтты болсын Жаңа Бақыт достарым
Құтты білік поэмасы түркі тіліндегі энциклопедиялық шығарма
Алғашқы қоңырау салтанатында құттықтау сөз бүгінгі жиынымыздың құрметті қонақтарында