Таңғы самал жататын сүйіп мені
1-шептік бақылау тапсырмасы
Кешенді сатылай морфологиялық талдау жаса
Есірік жастар ол мұң-зарға құлақ қоймайды. Қараңғы ойлар Қартқожаның басын кернеді. Таңғы самал жататын сүйіп мені. Жап-жасыл боп көктеді, Соғыстың соңғы көктемі. Жоғарғы ауылдан қыз-келіншектердің әні естіледі. Дүмше молданың балдыр-батпағы ұғымтал баланың көңілін дауалатпайды
Табиғат лирикасының қазақ әдебиетіндегі көріністері
КҮЛӘШ АХМЕТОВА ӘЛЕМІ ЖӘНЕ ПОЭЗИЯ
Хабар телеарнасындағы қазақ тіліндегі бағдарламалардың рөлі
“Адамзаттың ардақты да, қадірлі дүниесі оның анасы”
Қазақ поэзиясының көркемдік жүйесіндегі символдың атқаратын қызметін саралауда жекелеген ақындар шығармаларындағы символдың өзіндік ерекшеліктерін зерделеу
Күләш Ахметованың лирикасындағы стиль және бейнелік мәселесі
Қалқаман Сариннің қазіргі поэзиядағы орны
Мұқағали Мақатаев – ғасыр ақыны
Төлеген Айбергенов туындыларындағы лиризм
Қазіргі қазақ поэзиясындағы формалық ізденістер
Менің Отаным – Қазақстан
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР туралы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра. туралы
Фотолюмениценция
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра.
Менің елім – Қазақстан
Елім менің - еңселі
"Ұстазым, менің ұстазым!"
Менің қымбат жаным!