Эстетикалық тәрбие

 Этнопедагогика пәнінен 2- рубежкаға тест

1.А
Шешен сөзінің қазақ тіліндегі баламаларын көрсетіңіз.
А) көпшілік алдында шешіліп сөйлейтін, түйінді мәселелерді шешетін данышпан, айтқыш,  тапқыр, суырып салма, ділмәр, қызыл сөзге жүйрік
В) көпшілік алдында тұтығып сөйлейтін, айтқыш, тапқыр, көп сөзге жүйрік
С) оратор
Д) мылжың, көп сөзді
Е) пайдалы кеңестер жинағы
2. А
Біліп айтқан сөзге _______ жетпейді,
Тауып айтқан сөзге шын жетпейді.
А) құн
В) сөз
С) ой
Д) пұл
Е) жол
3. С
Қай қазақтың ұлттық ойынының атауы “көк бөрте” (лақ) сөзінен шыққан?
А) Бәйге
В) Алтыбақан
С) Көкпар
Д) Аударыспақ
Е) Қыз қуу

4. Е
Дауласқан, жанжалдасқан адамдарға басу айтып, ажырату, сабасына түсіру  не деп аталады?
А) Аяғына жығылу
В) Ауыз тию
С) Асату
Д) Асар жасау
Е) Араша түсу

5. С
Алыс сапарға шыққан, қыдырып қайтқан, сауда жасап келген адамдар туған-туысқандарына, көрші-көлемдеріне, дос-жарандарына ірілі-ұсақты сыйлықтар әкеліп береді. Мұны не деп атайды?

А) Байғазы беру
В) Босаға майлау
С) Базарлық әкелу
Д) Ен салу
Е) Ерулік беру

6.Д
Мына сөйлемдерді қанағаттандыратын сөзді табыңыз?
Құрылысы жағынан екі, үш бөлімді. Ой неғұрлым ашық айтылады, тура мағынада ұсынылады. Ақыл, өсиет түрінде келеді. Себебі мен салдары (нәтижесі) қатар айтылады Көбінесе құрмалас сөйлем болады.
А) Мәтел
В) Жаңылтпаш
С) Өлең шумағы
Д) Мақал
Е) Жұмбақ
7.А
Көбіне бір бөлімді болып келеді, ой, мағына ишара, тұспал түрінде беріледі. Көбіне эмоциялық реңк басым болады. Істің салдары айтылып, себебі айтылмайды. Жай сөйлем болады.
А) Мәтел
В) Жаңылтпаш
С) Өлең шумағы
Д) Мақал
Е) Жұмбақ
8. А
Салт-дәстүр дегеніміз не?
А) Халықтардың кәсібіне, сенім нанымына, тіршілігіне байланысты қалыптасқан, ұрпақтан-ұрпаққа ауысып отыратын қоғамдық құбылыс. Ол отбасылық тәрбиеде қалыптасады, халықтың белгілі бір әдет-ғұрыптарымен байланысты туады +
В) Халықтың орналасқан территориясына байланысты өмір сүру қалпы
С) Мемлекеттегі халықтың ынтымақтастығы
Д) Халықтың көне замандағы басынан өткен оқиғалары
Е) Дұрыс жауап жоқ

9. А
Жақсылықтан өнеге алып, оған жету үшін жасалынатын әрекет
A. Ырым
B. Сенім
C. Өсиет
D. Насихат
E. Қасиет
10.В
Сендіру, ынталандыру, өзін-өзі тәрбиелеу- бұл ұғымдар қандай әдіске жатады?
А) эстетикалық әдіс
В) тәрбие әдісі
С) халықтық әдіс
Д) этнопедагогикалық әдіс
Е) тәжірибелік әдіс
11. А
ХV-ХVIII ғғ. қазақ акын-жырауларының тәрбие мектептерінің өкілдері кім болды?
А. Асан Қайғы
В. Бұқар жырау
С. Кетбұға
D. Ақтамберді Сарыұлы
E. Көшекеней Рустембекұлы

12.С
Халық фольклорының қай кейіпкері шешендікпен сипатталады?
А.Алдар көсе
В.Қожанасыр
С.Жиренше шешен
D.Қорқыт
E.Асан Қайғы

13. С
Түйінді ойды білдіретін, тура мағынасына орай астарлы мағына да бере алатын ықшамды нақыл сөз, тікелей мағынасы нақтылы өмір жағдайынан туған байлам, қорытынды-түйін болатын халық поэзиясының жанрлық түрі-
А. Жаңылтпаш
B.Жұмбақ
C.Мақал
D.Мәтел
E.Шешендік сөз

14. E.
 “Қарабүркіт томағасын
Түсірді,Онымен томағаламағанда,                                                                                                     
Кім томағалайды” Балалар фольклорының қай жанрына жатады?
A.Мақал
B.Санамақ
C.Мәтел
D.Бесікжыры
E. Жаңылтпаш

15. B.
Қазақтың меймандостығы қай дәстүрге жатады?
A.Ұжымдық дәстүр
B. Ұлттық дәстүр
C. Әлеуметтік дәстүр
D. Тарихи дәстүр
E. Барлығы дұрыс

16. В
Адамгершілікке тәрбиелеу құралы — еңбек пен ата-ана үлгісі сөзінің авторы кім ?
А.Ахмет Байтұрсынов
В.Ыбырай Алтынсарин
С.Төле би
Д.Ахмет Иүгнеки
Е.Қазыбек би
17. А.
ХVІ – ХVІІІ ғасырдың би шешендері:
А.Төле би , Қазыбек би, Әйтеке би.
В.Майқы би, Аяз би
С.Асан қайғы, Жиренше шешен
Д.Бөлтірік шешен, Мөңке би
Е.Айтқожа шешен, Бөлтірік шешен

18. Е
Қазақ шешендік өнері қай билерден бастау алған:
А. Айтқожа шешен, Бөлтірік шешен
В. Асан қайғы, Жиренше шешен
С. Бөлтірік шешен, Мөңке би
Д. Төле би , Қазыбек би, Әйтеке би.
Е. Майқы би мен Аяз би

19. В
Адамгершілік тәрбиесінің құралы?
А.Ырымдар
В.Мақал-мәтелдерС.Аңыздар
Д.Жырлар
Е.Айтыс

20. А
Жақсылықтан өнеге алып, оған жету үшін жасалынатын әрекет
А.Ырым
В.Шешендік сөздер
С.Салт-сана
Д.Әдет-ғұрып
Е.Мақалдар
21. В
Қоршаған дүниенің, өнердің сұлулығын баланың көру және сұлулыққа талпыну қабілетін дамыту мақсатымен оның жеке басына ықпал етуге бағытталған, жүйелі үрдіс?
А) Этика
В) Эстетикалық тәрбие
С) Тәрбие
Д) Даму
Е) Қабілеттілік
22. Е
Эстетикалық көзқарасты тәрбиелеудің негізгі құралы?
А) Білім
В) Тәрбие
С) Тәртіп
Д) Мақсат
Е) Өнер
23.В
Жалпы білім беретін орта мектептің тәрбие жүйесі бірін-бірі толықтыратын, сабақтастыратын негізгі неше бөлімнен тұрады?
А) 6
В) 2
С) 3
Д) 5
Е) 4
24.Д
Ынталандыру әдісідегеніміз не?
А)сөзге негізделген баяндама, әңгіме, диспут, лекция – бұл ең жетекші әдісі. Сөйтіп бұл әдісті сендіру әдісі деп айтамыз
В) Жағымды мінез-құлыққа жаттықтыру – оған түрлі тапсырмалар беру. Қоғамдық азаматтық, пионерлік тапсырма беру. Спортқа, түрлі үйірмелерге, экскурсияға қатыстыруға тапсырмалар беру; Ойындар пәнді, әскери т.б. жылжымалы ойындар арқылы жығымды әдет-ғұрыпқа тәрбиелеу
С) Сухомлинский: Бала өзін-өзі жетілдіруге икемделмесе оны жүз мұғалім де тәрбиелей алмайды, - дейді. Менің атым Қожа - Қожаның айна алдына отырып өзіне-өзі бұйрық беруі.
Д) мұны Бабанский стимуляция жасау деп атайды, көтермелеу және жазалау бұл педагогикада көмекші қосымша әдістер ретінде қарастырылады
Е)Қоршаған дүниенің, өнердің сұлулығын баланың көру және сұлулыққа талпыну қабілетін дамыту мақсатымен оның жеке басына ықпал етуге бағытталған, жүйелі үрдіс
25. D
Адамгершілік қатынастар қандай нормалармен өлшенеді.
A.Шекті
B.Эстетикалық
C.Эмприкалық
D.Моральдық
E.Шексіз
26. A
Моральдың негізгі міндеті
A. адамның мінез-құлқын тәрбиелеу, осы арқылы олардың бойында әдеп сақтау қатынастарын қалыптастыру, адам мен қоғам арасындағы қатынасты реттеу.
B. Жағымды мінез-құлық дағдылары мен әдеттерін қалыптастырады.
C. Тәлім-тәрбие берудің басты саласының бірі - ұлтжандылық, халқы үшін адал қызмет ету.
D. Мәдениет жоғары адам айналасындағылармен қарапайым қарым-қатынаста болады.
E. Оқу, тәрбие, еңбек процесінде іске асырғанда адамгершілік олардың сеніміне айналады.
27. E
Эстетикалық мәдениет
A. Өнер адамзаттың өмірқамының ең ертедегі формаларының бірі болып табылады. Алайда бүгінде өмірдің дәстүрлі түсінігі қайта қарастыруды қажет етеді.
B. екелеген ғылымдар және рухани, практикалық әрекеттің салалары әлемнің әртүрлі қырларын игереді, тұлғаның белгілі бір қырларының қалыптасуына жағдай жасайды және соған сәйкес белгілі бір мәдени құндылықтар қалыптастырады.
C. Өнер қоғамдық адамның нақты өмірлік тәжірибесін тереңдету, кеңейту үшін өмірді өз тұтастығында қайта қалыптастырады.
D. Ғылымда идеяларды иеленудің деңгейі ғана әртүрлі.
E. Қандай да болмасын қоғамның эстетикалық мәдениетінің ілгерілмелі дамуы әлеуметтік прогрестің маңызды белгісі болып табылады.
28. C.Тұрпайылық- ... ...
A. Өнер өзінің нақты түрлерінде өмір сүреді: әдебиет, театр, живопись (сұңғат), мүсін, би, ән, графика (сызба), сәулет, қолданбалы және декоративті өнер, цирк, көркем фотография, кино, теледидар.
B. Өнердің дамуы үшін оның әрқайсысының өз ерекшеліктеріне орай бөлінуімен қатар, әрқайсысы өз қайталанбастығымен дараланатын музалардың өзара әрекеті де маңызды ықпал етеді.
C. бұл дисгармония, патология, ішкі байлығы, жарығы, рухы жоқ бос нәрсе, бірақ ол адамзатқа қауіп-қатер төндірмейді, өйткені бұл заттардағы күштерді адамдар игерген.
D. бұл өзіне дұшпан күштермен кұресте қасіретке немесе өлімге ұшырайтын оқығаның немесе әлеуметтік қоғамның, құбылыстың, адамның эстетикалық құндылықтарының бекітілуі
E. Сезімдер мәдениетінің саласы ретінде эстетикалық құндылықтар сезімге ісер ете отырып, адамның рухани әлемінің маңызды бөлігіне айналады.

29. A
Қолданбалы өнер қалай іке асады?
A. Сұлулық заңдарына сәйкес құрылған тұрмыс жабдықтарында іске асады.
B. Сазгер табиғаттың картинасын естіп қабылдайды, ал суретші сол картинаны дыбыспен емес, көрумен қабылдайды, формалардың сұлулығынан, линиялардың, жарық пен көлеңкенің ойынынан іске асады.
C. Өнердің дамуы үшін оның әрқайсысының өз ерекшеліктеріне орай бөлінуімен қатар, әрқайсысы өз қайталанбастығымен дараланатын музалардың өзара әрекеті арқылы іске асады.
D. Живопись өнердің ең ежелгі түрлері арқылы жүзеге асады.
E. Табиғи және коғамдық құбылыстар, ірі әлеуметтік катаклизмдер, халық бұқарасының қозғалыстары арқылы жүзеге асады.
30. Е
Этнопедагогика халықтың жас ұрпақты тәрбиелеу тәжірибесі туралы, олардың педагогикалық көзқарастары туралы ғылым. деп айтқан ғалым?
А) К.Н.Насруллаева
В) Н.Б. Қыдырәлиева
С)Г.С. Виноградов
Д)Е.Л. Христова
Е)Г.Н. Волков.
31. В
Әуелде тілінің мүкісі бар, әр әріпті, дыбысты дұрыс айта алмайтын балалар үшін пайдаланған халық педагогикасының бір саласы.
А)Жұмбақ
В)Жаңылпаш
С)Мақал-мәтел
Д)Аңыз әңгіме
Е)Шешендік өнер
32. Д
Халық педагогикасының нәрімен суарылып, өзінің тәрбиелік нәрін күні бүгінге дейін жоғалтпай келе жатқан бірден – бір киелі мұра
А)Шешендік өнер
В) Жаңылпаш
С)Ертегі
Д)Фольклор
Е)Эпос
33. D.
М.Ауезов ауыз әдебиетінің қай түрін халық педагогикасының ауқымды бір саласы, қиялды тәрбиелейтін сала - деп санайды
A. эпостық жырлар
B. жұмбақтар
C. мақалдар
D. ертегілер
E. ғашықтық жырлар
34. А
Ұлтаралық қатынастарда бір-бірімен ажырамас болғанмен, әр түрлі “жұмыс істейтін” мүдделердің тұрақты екі тобы өмір сүреді. Оларды ата.
A)жалпы әлеуметтік, этникалық өзіндік ерекшелігі бар
B)жалпы дүниетанымдық жақындық, этносаралық толеранттылық
C)Ұлтаралық келісім, этникалық субъектілер
Д)жалпы дүниетанымдық жақындық, этникалық субъектілер
Е)жалпы әлеуметтік, этносаралық толеранттылық
35. Е
Қазақ халқының дәстүрлі тойлары
А)Қымызмұрындық
В)Наурыз
С)Сабан той
Д)Соғым басы
Е)Барлығы
36. Д
Баланың ұйқысы тыныш болу үшін және жын – шайтанды қуу мақсатымен адыраспанды отқа жағып, түтетіп, баланы бесікке бөлерден бұрын бесікті айналдыра ырымдайды. Кейде бесіктің бел ағашына қыздырылған темір тигізіп те ырымдайды. Бұл қандай дәстүр?
А)Бала бөленген бесіктің үстіне жеті нәрсе жабу
В)Бесіктің жабдықтарын орын – орындарына қою
С)Тыштыртыма ырымын жасау
Д)Адыраспан түтінімен бесікті аластап шығу
Е)Ешқандай жауап дұрыс емес
37 В ... қолма-қол туып айтылатын, суырыпсалма жүрекжарды әділ сөздерге негізделіп шығармашылық сипатымен дараланады.
А)Аңыз әңгіме және айтыс
В)Шешендік өнер мен билік
С)Мақал-мәтел, жұмбақ
Д)Тұрмыс салт жырлары
Е)Жаңылтпаш, ертегі
38.С
Келешек қоғам тәрбиесі дегеніміз?
A. Тұтас педагогикалық процесс
B. Ұлттық тәрбие
C. Ұрпақ тәрбиесі
D. Этнопедагогика мәні
E. Педагогикалық тәрбие

39.Е
Адамгершілік тәрбие беру кілті неде?

A. Жалпы педагогикада
B. Педагогикада
C. Арнайы педагогикада
D. Жас ерекшелік педагогикасында
E. Халықтық педагогикада
40. А
Адамда: бет, киім, жан, ой – бәрі сұлу болу керек ,- деп, кім айтқан

A. А.П.Чехов
B. В.Радлов
C. М.В.Кларин
D. А.С.Макаренко
E. Я.А.Коменский
41. D
Адам көркі – шүберек, ... ,-мақалды жалғастыр.

A. Қыздың көркі – шаш
B. Қыздың көзі қызылда
C. Аттың көркі – жал
D. Ағаш көркі – жапырақ
E. Қыз өссе – елдің көркі
42. C
Мектептегі тәрбие жүйесінің екінші бөлімі - ...

A. Тәрбие
B. Топтық тәрбие
C. Арнайы тәрбие
D. Жоспарлы тәрбие
E. Халықтық тәрбие
43.В
Рухани-адамгершілік тәрбие нені қалыптастырады?
A. Дұрыс дағдылар мен өзін-өзі ұстау дағдыларының нормалары, ұйымдағы қарым-қатынас мәдениетінің тұрақтылығын
B. Сананы
C. Білім мен өнерге деген құштарлықты қалыптастыратын қасиеттерді
D. Адамгершілік қасиетті
E. Адам бойындағы жағымсыз қасиеттерді шектеп, жағымды қасиеттер тізбегін
44.D
Адамгершілікке тәрбиелеу құралы-еңбек пен ата-ана үлесі қанатты сөзінің авторы кім?
A. А.Құнанбаев
B. С.Сейфуллин
C. М.Жұмабаев
D. Ы.Алтынсарин
E. Әбу Насыр Әл-Фараби
45.C
Руханилықтың негізінде не қалыптасады?
A. Сана
B. Білім мен өнер
C. Мінез-құлық
D. Өзін өзі бағалау
E. Адамгершілік
46.В
Халық жанрларында аруларды қалай сипаттаған?
A. Адам көркі-шүберек, адам көркі-жапырақ
B. Аттың көркі-жал, қыздың көркі-шаш
C. Шашының ұзындығы ізін басты
D. Бала тілі-бал
E. Ата көрген оқ жонар, ана көрген тон пішер
47.С
Шешендік сөздердің неше түрі бар?
A. 2
B. 3
C. 5
D. 7
E. 4
48.С
Қазақ балалары үшін алғашқы оқулық Қазақ хрестоматиясын жазған ұстаз.
а) А.Байтұрсынов
в) Ш.Құдайбердиев
с) Ы.Алтынсарин
д) А.Құнанбаев
е) С.Дөнентаев
49.С
Елге белгілі адамдардың қайсыбір оқиғаға байланысты айтқан тапқыр сөздерін не дейміз?
а) аңыз әңгімелер
в) ертегілер
с) шешендік сөздер
д) мысалдар
е) діни әңгімелер
50. Д
Кімнің сөзі?
Жаңа үйреткен жас тұлпар
Жарысқалы келгенмін,
Танымайтын жат елге
Танысқалы келгенмін.
Қазақ-қалмақ баласы,
Табысқалы келгенмін.
а) Төле би
в) Тайкелтір
с) Сырым
д) Қазыбек би
е) Малайсары
51.С
Ы.Алтынсарин көп жылдар аңсап, өз өмірінің арманы болған мектебін қай жылы ашты?
а) 1844
в) 1850
с) 1864
д) 1874
е) 1860
52. В Бесікке салу деген не?
а) ұлттық ойын
В) салт – дәстүр
С) тұрақты тіркес
Д) мақалдар
Е жыр
53. В Үйлену тойы, бесікке салу, шілдехана
а) мақалдар
в) дәстүрлер
с) өлеңдер
д) нақыл сөздер
Е салт-сана
54. А Тәрбие жүргізу ісінде қолданылатын тәсілдер:
А) Үйрету, пайымдату, сендіру, әсерлендіру тәсілдері.
В) Пайымдату, сендіру, әсерлендіру тәсілдері.
С)Тәрбиелеу,үйрету,әсерлендіру тәсілдері.
Д)Тәрбиелеу,үйрету,пайымдату,әсерлендіру тәсілдері.
Е) Үйрету, пайымдату, сендіру тәсілдері.

55. Д
Жалпы білім беретін орта мектептің тәрбие жүйесі неше бөлімнен тұрады:

А)3
В)5
С)1
Д)2
Е)4

56. В
Тәлім-тәрбиелік ой – пікірдің ілкі бастауы, халықтың рухани мұрасы:

А)Этнопедагогика
В)Халықтық педагогика
С)Педагогика
Д)Тәрбие педагогика
Е)Еңбек педагогика

57.Е
Жеке тұлғаның негізгі сапалық көрсеткші:

А)Мәдениеттілік
В)Сыпайылық
С)Тәрбиелілік
Д)Адамгершілік
Е)Руханилық
58.А
Дұрыс дағдылар мен өзін-өзі ұстау дағдыларының нормалары, ұйымдағы қарым-қатынас мәдениетінің тұрақтылығын қалыптастыратын тәрбие?
А)Рухани-адамгершілік тәрбие
В)Арнайы тәрбие
С)Ұрпақ тәрбиесі
Д)Рухани тәрбие
Е)Адамгершілік тәрбие
59. А
Эстетикалық көзқарасты тәрбиелеудің негізгі құралы
А) өнер
В) Тәрбие
С)Музыка
Д) Білім
Е)Сенім
60. А
Мектептегі тәрбие жүйесінің екінші бөлімі –
А)арнайы тәрбие.
В) Рухани-адамгершілік тәрбие
С) Ұрпақ тәрбие
Д)Адамгершілік тәрбие
Е)Рухани тәрбие
61. А
Қазақстандағы жалпы білім беретін мектептердегі оқу-тәрбие процесінің өзіндік ұлттық айшық, ерекшеліктерін анықтайтын қазақ халқы педагогикасының тәлім-тәрбиелік принциптеріне негізделген ғылыми-педагогикалық және методикалық бағдарлама ?
А)Атамекен
В) Елім-ай,
С) Жұлдыз,
Д) Кәусар бұлақ,
Е) Достар
62. А
Сөзге негізделген баяндама, әңгіме, диспут, лекция – бұл ең жетекші әдісі. Сөйтіп бұл әдісті не деп атаимыз?
А) Қоғамдық сананы
В)көмектесу
С) Құтқару
Д) шешуші кезең
Е)дайындау
63. Д.
Адамгершілікке тәрбиелеу құралы
А. білім
В. Мінез
С. Жолдастары
Д. еңбек пен ата-ана үлгісі
Е. еңбек
64. С.
Жеке адамның сыртқы мәдениеті мен ішкі дүниесінің ұштасып жатуы эстетикалық сұлулықтың белгісі деп кім айткан?
А. Ы. Алтынсарин
В. А. Құнанбайұлы
С. А.П. Чехов
Д. А.С Макаренко
Е. Ш Уәликанов
65. А.
Атамекен негізгі неше шығармашылық бағыттан тұрады.
А. 30
В.40
С.20
Д.10
Е.47
66. С.
Бабанский стимуляция жасау деп атайды, көтермелеу және жазалау бұл педагогикада көмекші қосымша қандай әдістері ретінде қарастырылады.
А. салыстыру
В. топтастыру
С. Ынталандыру
Д. Бақылау
Е. Қадағалау
67. А
Өзін-өзі тәрбиелеу Бала өзін-өзі жетілдіруге икемделмесе оны жүз мұғалім де тәрбиелей алмайды деген кім?
А. Сухомлинский
В. А.П Чехов
С. А.С Макаренко
Д.А. Құнанбайұлы
Е. С. Алпысқызы
68.А
Үлкенді сыйлау қандай әркектке жатады?
A. Әдеп
B. Әдет-ғұрып
C. Дәстүр
D. Салт
Е.Инабаттылық
69. D.
Дастархан басына берілетін бата түрі
A. Той иесіне берілетін бата
B. Тілеу батасы
C. Тілек батасы
D. Ас қайыру батасы
E. Жол сапар батасы
70. B.
Қазақ халқының жаттап алу қабілетін, шешендік өнерін жоғары бағалаған қай ғалым?
A. А. Құнанбаев
B. Ш. Уалиханов
C. Ы. Алтынсарин
D. М. Әуезов
E. М. Дулатов
71. D.
Салт - дәстүрдің ұлттық санаға арналған биігі?
A. салт-дәстүр
B. ақыл-ой
C. қиял
D. салт-сана
E. сана
72. B
Ой маржаны, тәрбиенің ақ алмазы -
A. мақал-мәтелдер
B. шешендік сөздер
C. ұлттық тәрбиесі
D. әңгімелер
E. аңыздар
73. А Қазақ фольклорында бала бағу, бала асырау, қыз ұзату, жаназалау бақсылық нанымға, діни әдет – ғұрыпқа байланысты туған салт өлеңдерді қандай жырлар деп атаймыз?
А)тұрмыс – салт жырлары
В) Эпостар
С)Шешендіксөздер
Д)Жұмбақтар
Е)Ұлыс жырлары
74. А
Рухани-адамгершілік тәрбие ...
А) бұл дұрыс дағдылар мен өзін-өзі ұстау дағдыларының нормалары, ұйымдағы қарым-қатынас мәдениетінің тұрақтылығын қалыптастырады. Жеке адамның адамгершілік санасының дәрежесі оның мінез-құлқы мен іс әрекетін анықтайды.
В) дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, іскер, бойында басқа да игі қасиеттер қалыптасқан ұрпақ тәрбиелеу
С) келешек қоғам тәрбиесі. Сол келешек қоғам иелерін жан-жақты жетілген, ақыл-парасаты мол, мәдени — ғылыми өрісі озық етіп тәрбиелеу
Д) өзіндік адамгершілік сапаларды қалыптастыру бойынша тұлғаның саналы іс-әрекеті,бір мақсатқа сәйкес адамның өз тұлғасын өзі қалыптастыруы
Е) тек білім, білік дағдыларды қалыптастыру емес, сонымен қатар жеке тұлғаның әлеуметтік құнды іс-әрекетке қатысуы үшін оның өзіне және қоғамға қажетті қабілеттерін дамыту.
75. Д
Өзін-өзі тәрбиелеу ...
А) бұл дұрыс дағдылар мен өзін-өзі ұстау дағдыларының нормалары, ұйымдағы қарым-қатынас мәдениетінің тұрақтылығын қалыптастырады. Жеке адамның адамгершілік санасының дәрежесі оның мінез-құлқы мен іс әрекетін анықтайды.
В) дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, іскер, бойында басқа да игі қасиеттер қалыптасқан ұрпақ тәрбиелеу
С) келешек қоғам тәрбиесі. Сол келешек қоғам иелерін жан-жақты жетілген, ақыл-парасаты мол, мәдени — ғылыми өрісі озық етіп тәрбиелеу
Д) өзіндік адамгершілік сапаларды қалыптастыру бойынша тұлғаның саналы іс-әрекеті,бір мақсатқа сәйкес адамның өз тұлғасын өзі қалыптастыруы
Е) тек білім, білік дағдыларды қалыптастыру емес, сонымен қатар жеке тұлғаның әлеуметтік құнды іс-әрекетке қатысуы үшін оның өзіне және қоғамға қажетті қабілеттерін дамыту.
76.С
Ұрпақ тәрбиесі ...
А) бұл дұрыс дағдылар мен өзін-өзі ұстау дағдыларының нормалары, ұйымдағы қарым-қатынас мәдениетінің тұрақтылығын қалыптастырады. Жеке адамның адамгершілік санасының дәрежесі оның мінез-құлқы мен іс әрекетін анықтайды.
В) дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, іскер, бойында басқа да игі қасиеттер қалыптасқан ұрпақ тәрбиелеу
С) келешек қоғам тәрбиесі. Сол келешек қоғам иелерін жан-жақты жетілген, ақыл-парасаты мол, мәдени — ғылыми өрісі озық етіп тәрбиелеу
Д) өзіндік адамгершілік сапаларды қалыптастыру бойынша тұлғаның саналы іс-әрекеті,бір мақсатқа сәйкес адамның өз тұлғасын өзі қалыптастыруы
Е) тек білім, білік дағдыларды қалыптастыру емес, сонымен қатар жеке тұлғаның әлеуметтік құнды іс-әрекетке қатысуы үшін оның өзіне және қоғамға қажетті қабілеттерін дамыту.
77. Е
Тәрбиенің негізгі мақсаты –
А) бұл дұрыс дағдылар мен өзін-өзі ұстау дағдыларының нормалары, ұйымдағы қарым-қатынас мәдениетінің тұрақтылығын қалыптастырады. Жеке адамның адамгершілік санасының дәрежесі оның мінез-құлқы мен іс әрекетін анықтайды.
В) дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, іскер, бойында басқа да игі қасиеттер қалыптасқан ұрпақ тәрбиелеу
С) келешек қоғам тәрбиесі. Сол келешек қоғам иелерін жан-жақты жетілген, ақыл-парасаты мол, мәдени — ғылыми өрісі озық етіп тәрбиелеу
Д) өзіндік адамгершілік сапаларды қалыптастыру бойынша тұлғаның саналы іс-әрекеті,бір мақсатқа сәйкес адамның өз тұлғасын өзі қалыптастыруы
Е) тек білім, білік дағдыларды қалыптастыру емес, сонымен қатар жеке тұлғаның әлеуметтік құнды іс-әрекетке қатысуы үшін оның өзіне және қоғамға қажетті қабілеттерін дамыту.
78. В.
Адамгершілік дегеніміз не? 
А. Адамдағы эстетикалық ұғым, материалдық және рухани дүниенің ләззатқа бөлейтін сипаты. Әсемдік әдемілікпен тектес
В.Адам бойындағы гуманистік құндылық, әдеп ұғымы. "Кісілік", иізгілік", "имандылық" тәрізді ұғымдармен мәндес.Адамшылық, каталдықпен салыстырғанда жаксылық тілеу қарым-қатынастары.+
С. Балалардың бойында өз өмірін сұлулық заңдарына сай кұра алу кажеттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру және, енбекте, коғамдық іс-әрекетте адамдармен қатынас жасауды сұлулық идеалдарын негіздеу.

Д. әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Эстетикалық талғам немесе көркемдік талғам әрбір адам өзі жасайтын белгілі бір эстетикалық мұратты бейнелейді.
Е. адамдардық көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі. Адамның жетем-ау деген арманы, өмірде сол бойынша құрғысы келетін нерсесі.
79. А
Әсемдік  дегеніміз не?
А. Адамдағы эстетикалық ұғым, материалдық және рухани дүниенің ләззатқа бөлейтін сипаты. Әсемдік әдемілікпен тектес. Бірақ әдемілік объектілердің сыртқы және ішкі қырларын бірдей қамтыса, әсемдік құбылыстардың сыртқы көзге түсетін және пішіндік ерекшеліктерін эстетикалық тұрғыдан қабылдауға жатады.
В.Адам  бойындағы гуманистік құндылық, әдеп ұғымы. "Кісілік", иізгілік", "имандылық" тәрізді ұғымдармен мәндес.Адамшылық, каталдықпен салыстырғанда жаксылық тілеу қарым-қатынастары.
С. Балалардың бойында өз өмірін сұлулық заңдарына сай кұра алу кажеттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру және, енбекте, коғамдық іс-әрекетте адамдармен қатынас жасауды сұлулық идеалдарын негіздеу.

Д. әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Эстетикалық талғам немесе көркемдік талғам әрбір адам өзі жасайтын белгілі бір эстетикалық мұратты бейнелейді.
Е. адамдардық көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі. Адамның жетем-ау деген арманы, өмірде сол бойынша құрғысы келетін нәрсесі.
80. С.
Эстетикалық тәрбие дегеніміз:
А. Адамдағы эстетикалық ұғым, материалдық және рухани дүниенің ләззатқа бөлейтін сипаты. Әсемдік әдемілікпен тектес. Бірақ әдемілік объектілердің сыртқы және ішкі қырларын бірдей қамтыса, әсемдік құбылыстардың сыртқы көзге түсетін және пішіндік ерекшеліктерін эстетик. тұрғыдан қабылдауға жатады. 
В.Адам бойындағы гуманистік құндылық, әдеп ұғымы. "Кісілік", иізгілік", "имандылық" тәрізді ұғымдармен мәндес.Адамшылық, каталдықпен салыстырғанда жаксылық тілеу қарым-қатынастары.
С. Балалардың бойында өз өмірін сұлулық заңдарына сай кұра алу кажеттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру және, енбекте, коғамдық іс-әрекетте адамдармен қатынас жасауды сұлулық идеалдарын негіздеу.

Д. әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Эстетикалық талғам немесе көркемдік талғам әрбір адам өзі жасайтын белгілі бір эстетикалық мұратты бейнелейді.
Е. адамдардық көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі. Адамның жетем-ау деген арманы, өмірде сол бойынша құрғысы келетін нерсесі.
81. Д
Эстетикалық талғам деген не?
А. Адамдағы эстетикалық ұғым, материалдық және рухани дүниенің ләззатқа бөлейтін сипаты. Әсемдік әдемілікпен тектес. Бірақ әдемілік объектілердің сыртқы және ішкі қырларын бірдей қамтыса, әсемдік құбылыстардың сыртқы көзге түсетін және пішіндік ерекшеліктерін эстетик. тұрғыдан қабылдауға жатады. 
В.Адам бойындағы гуманистік құндылық, әдеп ұғымы. "Кісілік", иізгілік", "имандылық" тәрізді ұғымдармен мәндес.Адамшылық, каталдықпен салыстырғанда жаксылық тілеу қарым-қатынастары.
С. Балалардың бойында өз өмірін сұлулық заңдарына сай кұра алу кажеттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру және, енбекте, коғамдық іс-әрекетте адамдармен қатынас жасауды сұлулық идеалдарын негіздеу.

Д. Әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Эстетикалық талғам немесе көркемдік талғам әрбір адам өзі жасайтын белгілі бір эстетикалық мұратты бейнелейді.+
Е. адамдардық көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі. Адамның жетем-ау деген арманы, өмірде сол бойынша құрғысы келетін нерсесі.
82. Е.
Эстетикалық мұрат дегеніміз:
А. Адамдағы эстетикалық ұғым, материалдық және рухани дүниенің ләззатқа бөлейтін сипаты. Әсемдік әдемілікпен тектес. Бірақ әдемілік объектілердің сыртқы және ішкі қырларын бірдей қамтыса, әсемдік құбылыстардың сыртқы көзге түсетін және пішіндік ерекшеліктерін эстетик. тұрғыдан қабылдауға жатады. 
В.Адам бойындағы гуманистік құндылық, әдеп ұғымы. "Кісілік", иізгілік", "имандылық" тәрізді ұғымдармен мәндес.Адамшылық, каталдықпен салыстырғанда жаксылық тілеу қарым-қатынастары.
С. Балалардың бойында өз өмірін сұлулық заңдарына сай кұра алу кажеттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру және, енбекте, коғамдық іс-әрекетте адамдармен қатынас жасауды сұлулық идеалдарын негіздеу.

Д. әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Эстетикалық талғам немесе көркемдік талғам әрбір адам өзі жасайтын белгілі бір эстетикалық мұратты бейнелейді.
Е. Адамдардың көксеп жүрген әсемдік жөніндегі түсінігі. Адамның жетем-ау деген арманы, өмірде сол бойынша құрғысы келетін нәрсесі.+

83. С.
Эстетикалық тәрбиенің мақсаты:
А.Әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Эстетикалық талғам немесе көркемдік талғам әрбір адам өзі жасайтын белгілі бір эстетикалық мұратты бейнелейді
В.Жағымды мінез-құлыққа жаттықтыру – оған түрлі тапсырмалар беру
С. Балалардың шығармашылық қабілеттерін, әлемді сұлулық заңдары арқылы тануға қызығушылықтары мен талпыныстарын дамыту.
Д.Стимуляция жасау , көтермелеу және жазалау

Е.Балалардың бойында өз өмірін сұлулық заңдарына сай кұра алу кажеттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру және, енбекте, коғамдық іс-әрекетте адамдармен қатынас жасауды сұлулық идеалдарын негіздеу
84. В
Сұлулық шындықпен моральмен бір туысқан. Егер шығарманы көркемдік құндылыққа ие десек, онда ол сөз жоқ, әдеп-инабаттылық жағынан да құнды болады - сөзінің авторы:
А.Е.Л. Христова
В. В.Г. Белинский
С.Г.С. Виноградов
Д.Г.Н. Волков
Е.Ф.Е.Байман
85. С.
Гуманизм:
А. Басқа халықтар өкілдері туралы бағалау пікірлержинағы.
В. Эстетикалық мәдентиетке тәрбиелеу

С.Адам сүйгіштік, адам мен қоғамдық қасиеттерге құрметпен қарау

Д. Адамды өмірдегі, табиғаттағы, еңбектегі әсемдікке баулу
Е. Ата-бабаларымыздан қалған асыл мәдени мұраны игеру

86. Е
Адам бойындағы гуманистік құндылық, әдеп ұғымы.Қоғамдық өмірдің объективтік заңдылығына сәйкес, адамдар арасындағы қарым-қатынастарды реттеуге негіз болып табылатын талапқа сай белгілі бір гуманистік принциптерді білдіретін моральдық ұғым
А.Этика
В.Эстетикалық тәрбие
С.Эстетикалық талғам
Д.Атрибуция
Е.Адамгершілік
87. Д
Эстетикалық тәрбиенің міндетеріне не жатпайды?
А.Эстетикалық білімдерді қалыптастыру
В.Эстетикалық мәдентиетке тәрбиелеу
С.Ата-бабаларымыздан қалған асыл мәдени мұраны игеру
Д.Жағымды мінез-құлыққа жаттықтыру – оған түрлі тапсырмалар беру.
Е.Шынайы қоршаған ортаға эстетикалық қатынасты орнату
88 A
Нақты бір зат туралы тұспалдап, ұқсатып, бейнелеп айту арқылы ойлату, танымдық, білімдік ұғымдар мен түсініктерді ой-қиял елегінен өткізіп, тапқырлық пен дүниетанымдық дәрежесін байқау үшін қолданылатын қандай өлең?
A. Жұмбақ
B. Мақал
C. Мәтел
D. Қара өлең
E. Мақал-мәтел
89 E
Радио, самолет, ракета, космос кемелері туралы жұмбақтар қай ғасырда туды?
A. IX-XI ғ.ғ
B. I-II ғ.ғ
C. XV-XVI ғ.ғ
D. XVIII ғ
E. XIX-XX ғ.ғ
90 B
Аристотель жұмбақтарды қалай деп атады?
A. Отқа жанбас, суға батпас
B. Жан-жақты жымыңдасқан метафора
C. Сан түрлі құпиялы жұмбақтар
D. Құпиялы сыр
E. Жұмбақтар сыры
91 C
Нақыл, өсиет түрінде айтылатын философиялық ой түйіндері, сөз мәйегі қалай аталады?
A. Өлең
B. Мақал-мәтел
C. Мақалдар
D. Жұмбақ
E. Санамақ
92 E
“Өнерлі өрге жүзеді” мақал-мәтелдің қай түріне жатады?
A . Батырлық
B. Төрт-түлік
C. Егіншілік
D. Адамгершілік
E. Өнер, білім
93 B
Мақал-мәтелді аяқта: “Білекті бірді жығар, ... .”
A. Біреу мыңды жығар
B. Білімді мыңды жығар
C. Көп біреуді жығар
D. Мың мыңды жығар
E. Білекті мыңды жығар
94 C
Қазақ балаларының бірін-бірі мінеуі, сынауы, шенеуі, әжуалауы үшін шығарылған өлен
A. Жаңылтпаш
B. Жұмбақ
C. Мазақтама
D. Мақал-мәтел
E. Санамақ
95 A
Мазақтаманың негізгі мақсаты- ...
A. Баланың мінін көрсетіп, сынау, оны тәрбиелеу
B. Баланы әдемілікке тәрбиелеу
C. Баланы әдептілікке, әдемілікке тәрбиелеу
D. Балаларды мазақтамаларға дайындау
E. Балаларды еңбекке үйрету
96 E
Арнау шешендік сөздер түрлерін көрсет?
A. Бата беру, көңіл айту, сыңсу, т.б.
B. Беташар, санамақ т.б.
C. Алғыс айту, әзіл, бата
D. Өсиет, нәсихат
E. Әзіл, сықақ, сын, бата, алғыс, естіру, көңіл айту
97 B
Ата-бабаның соңғы ұрпаққа айтып қалдырған даналық мұралары?
A. Шешендік сөз
B. Өсиет
C. Толғау
D. Өтірік айту
E. Мазақтама
98 D
Терме дегеніміз не?
A. Жырдың ой-шешімін айқындайтын түр
B. Еңбекке, өнерге жұмылдыратын сала
C. Алуан түрлі әдеби жұмыстар
D. Жырдың үлгі-өнеге, өсиет, насихат ретінде айтылатын түрі
E. Мағынасы терең өлең шұмағы
100 D
Бала туған соң жасалатын қандай той?
A. Бесік жыры
B. Бет ашар
C. Сүндетке отырғызу
D. Шілдехана
E. Тұсау кесер
101 E
“Иман” қаңдай ұғымды білдіреді?
A. Талғампаз
B. Талғам
C. Сезім
D. Биязы
E. Сенім
102 C
Батаның негізгі ой-мақсаты неде?
A. Астан кейін айтылатындығыңда
B. Сәт-сапар тілеп шығарып салуында
C. Жақсылық тілеу, адамгершілікке тәрбиелеуінде
D. Әдетке айналғандығында
E. Ас алдында айтылуында
103 B
Жас жұбайларға берілетін бата көбінесе қандай қасиеттерге толы?
A. Білімділікке
B. Өсиет, өнегеге
C. Бақыт-берекеге
D. Ізгілікке
E. Мейірімділікке
104 B
Жұбайлардың жақын туыс әпкелерін, сіңілілерін, қарындастарын, құдалар кім ретінде құрметтейді?
A. Қарындас
B. Құдаша
C. Әпке
D. Сіңілі
E. Қызы
105 C
Жігіттің неше жұрты болады?
A. 1
B. 2
C. 3
D. 4
E. 5
105 E
Жігіттің нағыз жұрты- ...
A. өз жұрты
B. жиен жұрты
C. қайын жұрты
D. күйеу жұрты
E. нағашы жұрты
106 A
Жақсылықтан өнеге алып, оған жету үшін жасалынатын әрекет
A. Ырым
B. Сенім
C. Өсиет
D. Насихат
E. Қасиет
107 D
Балдырғанның тілін ширатып, ойын дамыту үшін қолданылатын тәлімдік іс-әрекет?
A. Өтірік өлең
B. Қуырмаш
C. Санамақ
D. Тілашар
E. Жаңылтпаш
108 A
Ұстазының ұлағатты іс-әрекетін үйреніп, одан білім алушы өрен?
A. Шәкірт
B. Ұстаз
C. Мүдір
D. Пән мұғалімі
E. Ата-ана
109 C
“Жаңа күн туды” дегенде қай айды айтамыз ?
A. Ақпан
B. Қаңтар
C. Наурыз
D. Шілде
E. Мамыр
110 A
Ұлттық намыс қай рәсімге жатады?
A. Әдептілік
B. Ізеттілік
C. Қайрымдылық
D. Инабаттылық
E. Үлкенді сыйлау
111 D
“Отан - оттан ыстық” қай түрге жатады?
A. Өлең
B. Жаңылтпаш
C. Өтірік өлең
D. Мақал-мәтел
E. Жұмбақ
112 E
Халықтын ең көне кәсібі?
A. Тұзақ салу
B. Садақ ату
C. Ит қосу
D. Құс салу
E. Аңшылық
113 E
Батырлар жыры көбінесе неше буынды жыр тармақтарымен жырланады?
A. 5-6 буынды
B. 7 буынды
C. 9 буынды
D. 10-12 буынды
E. 7-8 буынды
114 A
Шешендік талғауларды көрсет?
A. Өсиет, нәсихат
B. Сенім
C. Мұра
D. Өсиет, мұрат
E. Мұрат
115 B
Шешендік дау түрлерін көрсет?
A. Жер дауы, ел дауы, Отан дауы
B. Жер дауы, жесір дауы, мал дауы, ар дауы
C. Мал дауы, төрт-түлік дауы
D. Ар дауы, намыс дауы, абырой дауы
E. Наным-сенім даулары
116 D
“Жақсының жаттығы жоқ”. Мақал-мәтелдің қай түріне жатады?
A. Білімділікке
B. Ерлікке
C. Өнерге
D. Адамгершілікке
E. Батырлыққа
117 C
Сүмбіл теректі,
жасыл желекті.
Ерден қалмайды,
жауға керекті. Жұмбақтың шешімі
A. Түйе
B. Кран
C. Найза
D. Теледидар
E. Бытыра
118 B
Әкеден кейінгі сыйлы адам:
A. Бала
B. Аға
C. Інішек
D. Тәте
E. Көке
119 A
Әпкенің іні сияқты жеткіншегі, жансүйер жақыны кім?
A. Сіңілі
B. Апайы
C. Қарындасы
D. Келіні
E. Әпкесі
120 B
Адамды жеңіске жеткізетін қозғаушы күш
A. Қиял
B. Арман
C. Мақсат
D. Әрекет
E. Мүдде
121 E
Отанға қызмет ету қай рәсімге жатады?
A. Дәстүр
B. Мақсат
C. Міндет
D. Парыз
E. Борыш
122 D
Улкенді сыйлау қандай әрекетке жатады?
A. Әдет-ғұрып
B. Парыз
C. Әдет
D. Дәстүр
E. Борыш
123 A
Әр заттың құнын, бағасын білмей босқа шашуды білдіретін ұғым?
A. Ысырап
B. Төгу
C. Түсіріп алу
D. Сатып алу
E. Обал
124 E
Адамгершілікті сақтай білудің, имандылықтың, жанкүйелік белгісі.
A. Ұялшақ
B. Әдеп
C. Ар
D. Әдет
E. Ұят
125 A
Қазақтың халық педагогикасындағы аса бай мұра:
A. Батырлық жырлар
B. Салт-дәстүрлер
C. Тойбастар
D. Жар-жар
E. Беташар
126 E
Жырдың түрлерін атап көрсет?
A. Өлең, тақпақ, мысал, сықақ, т.б.
B. Арнау, Сыңсу, беташар
C. Мысал, өлең, сықақ, айтыс т.б.
D. Өлең, ертегі, сықақ, әңгіме, мысал
E. Өлең, тақпақ, айтыс, дастан, арнау
127 B
Менің атым- Сүйімжан,
Тектекпін- ау құйыннан!
Жаман таным жолы етіп,
Құлап қалдым сиырдан. Өлеңнің қай түріне жатады?
A. Өтірік өлең
B. Мазақтама
C. жаңылтпаш
D. Арнау
E. Таныстыру
128 C
Заман өзгерген сайын халық педагогикасы жаңа мазмұнды жұмбақтармен толыса бастады. Бұл қай ғасырларда?
A. 17-18 ғ.ғ
B. 20-21 ғ.ғ
C. 19-20 ғ.ғ
D. 10-11 ғ.ғ
E. 11-12 ғ.ғ
129 B
Бесік жырларын мазмұнына қарай 4 топқа топтауға болады. Төмендегі жауаптардың ішінен қатесін тап:
A. Шілдехана жыры
B. Тұсау кесу жыры
C. Бесікке бөлеу жыры
D. Жұбату жыры
E. Тілек айту жыры
130 C
Балбөбектің тұсауы қай кезде кесіледі?
A. 6-7 айында
B. 7-8 айында еңбектей басталағанда
C. 1 жасқа толып, еркін жүре бастағанда
D. 1,5 жасында
E. 3-4 айында
131 A
Тұсау кесу рәсімінде баланың тұсауы немен байланады?
A. Ала жіппен немесе қойдың тоқ ішегімен
B. Арқанмен
C. Қара жіппен
D. Ала жіппен немесе қойдың ас ішегімен
E. Матамен
132 E
Тұсау кесілген соң баланы ақ жол тілеп және жолы жұмсақ болсын деп ненің үстімен жүргізіп, ата-ана қуаныш білдіріп, арман тілегін айтады?
A. Ақ тонның үстімен
B. Жұқа кілем үстімен
C. Ала жайма немесе қара жайма үстімен
D. Ақ киімдердің үстімен
E. Ақ жайма үстімен немесе қалың кілем үстімен
133 A
Халық жаңылтпаштарды қандай мақсатпен ойлап шығарған?
A. Баланың тілін ширату үшін, оған сөз үйретіп, дүниетанымын дамыту мақсатымен
B. Балаларды тез сөйлеуге жаттықтыру мақсатымен
C. Баланың сөздік қорын молайтып, жаңылтпаштарды жаттату мақсатымен
D. Шешендік өнерге баулыту мақсатымен
E. Халық ауыз әдебиетін меңгеру, үйрену жолында ертегілермен, мақал-мәтелдерімен, нақыл сөздеріменшектеліп қалмау мақсатымен
134 D
Халық санамақты қандай мақсатпен шығарған?
A. Тілін жаттықтыру мақсатымен
B. Сөздік қорын молайту мақсатымен
C. Дүниетанымын дамыту мақсатымен
D. Сан үйрету мақсатымен
E. Ойлау, қиял сияқты психикалық қасиеттерін дамыту мақсатымен
135 C
Төмендегі санамақтардың қай түрінде сөз табу арқылы баланың ақындық қабілетін байқатады, ал егер ол ұйқас таба алмаса, жеңілген болып табылады?
A. Атау ұйқастырып санау
B. Саусақ санау
C. Санамақ айтыс
D. Жаңылтпаш, жұмбақ, санамақ
E. Ойын санамақтары
136 D
Төмендегі қайсысы балалар жырына жатпайды?
A. Сұрамақтар
B. Төрт- түлік туралы жырлар
C. Тақпақтар
D. Батырлық жырлар
E. Балаларға арнап шығарылған арнау- тілек өлеңдер
137 B
Мазақтамаларды халық не үшін шығарған?
A. Балаларды үлкендерді мазақтау үшін
B. Балаларды бірін-бірі мінеуі, сынауы, шенеуі, әжуалауы үшін
C. Балаладардың сөздік қорын молайту үшін
D. Халық даналығының қорын молайту үшін
E. Балалар ойындарында қолдану үшін
138 C
Жұмыс десе, шалағай;
Тамақ десе, қанағай;
Жүрміз саған жоламай;
Әй, Шалабай, Шалағай,- деген мазақтамалар балаларды неге тәрбиелейді?
A. Отан сүйгіштікке
B. Қамқоршылдыққа
C. Әдептілікке, әдемілікке, еңбекке
D. Табиғатты аялауға
E. Қанағайлыққа
139 E
Бөбекті қырқынан шығару қандай рәсім?
A. Тұсау кесу рәсімі
B. Баланы жуындыру рәсімі
C. Бөбекті бесікке бөлеу рәсімі
D. Ат қою рәсімі
E. Бөбек туған соң, қырық күн толғанда, оның шашын алып, бесікке салу рәсімі
140 B
Мұсылман дінінің рәсімі бойынша балаға “азан шақырып ат қою” рәсімін кім орындайды?
A. Нәрестенің ата-анасы
B. Қарт діндардан қажыға дейін құдай жолына берілген, иманды кәміл, адал жанды, ардақты адам
C. Бөбектің кіндік шешесі мен кіндік әкесі
D. Ауыл молдасы
E. Нәрестенің ағасы немесе апайы
141 A
Ертеде балаларға Итбай, Бөрібай, Итемген, Күшікбай т.б аттарды не себеп-қойған?
A. Ертеде баласы тұрмай, шетіней берген соң көз тимеу үшін
B. Осы есімдер, көбінесе, болыстарға, басшыларға тән деп есептегендіктен
C. Сол кезеңде кең тараған аттар болуынан
D. Ата-бабаларының атына сай қойған
E. Малға, яғни итке, күшікке теңегендіктен
142 B
Бесікке салу рәсімі, көбіне, қашан өткізіледі?
A. Тұғаннан кейін 3 күннен кейін
B. Бала қырқынан шыққан соң
C. Бала қырқынан шыққанға дейін
D. Тұғаннан кейін 1 айдан соң
E. 2-3 айында
143 D
“Ізеттілік” ұғымы нені білдіреді?
A. Туыстарға шыншыл, ақ ниетті, адам көңілді болу
B. Жеке адамның көңілін бағалап, сабырлылық жасау
C. Кім болса да оған қамқорлық ету
D. Әркімге ізет көрсетіп, оны құрметтей білу
E. Кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсету
144 B
Жігіттің 3 жұрты болады. Олар:
A. Ата-анасы, достары, қайын жұрты
B. Нағашы жұрты, өз жұрты, қайын жұрты
C. Нағашы жұрты, өз жұрты, көршілері
D. Қайын жұрты, достары, нағашы жұрты
E. Достары, қалыңдығы, өз жұрты
145 C
Айтыстың қай түрінде айтысушы әріптестер белгілі бір тақырыпта, көбінесе жаттанды өлеңдерін бір шұмаққа бір жауап ретінде айтысады?
A. Жұмбақ айтысы
B. Бәдік айтыс
C. Қайым айтыс
D. Ақындар айтысы
E. Мақал айтысы
146 A
Айтыстың қай түрінде бір адам екіншісіне жұмбақтап сауал қояды, екінші ақын оның шешуін өлеңмен айтады?
A. Жұмбақ айтысы
B. Бәдік айтыс
C. Қайым айтыс
D. Ақындар айтысы
E. Мақал айтыс
147 B
Н.Құлжанованың бала тәрбиесінің жаңа түріне арналған кітаптарына жатпайтынын тап:
A. “Бала күтімі”
B. “Жаңа мектеп”
C. “Баланың аурулары”
D. “Мектептен бұрынғы тәрбие”
E. “Баланың өміріне күннің сәулесі, таза ауа аса қажет”
148 D
Шешендік сөздердің негізгі 3 түрі бар. Төмендегілердің ішінен қатесін тап:
A. Арнау шешендік сөздер
B. Шешендік толғау
C. Шешендік дау
D. Шешендік айтыс
E. Шешендік өнер
149 B
Өсиет – бұл ...
A. Мақал-мәтелдердің бір түрі
B. Ата-бабаның соңғы ұрпаққа айтып қалдырған даналық мұралары
C. Ұлы адамның айтқан сөздері
D. Жұмбақ түрі
E. Өлең жолдары
150 D
Орхан жазба ескерткіштеріне жатады:
A. “Күлтегін”
B. “Тоныкөк”
C. “Білге қаған”
D. Барлығы
E. Дұрыс жауабы жоқ
151 B
“Тәрбиелеу - жеке адамның кісілігін көрсету”, - деген нақыл сөздердің авторы кім?
A. Қорқыт ата
B. Әл- Фараби
C. Аристотель
D. Ж.Баласағұн
E. Омар хайям
152 B
Жүсіп Баласағұнидың “Құтты білік” дастанында қай саладағы тәлімдік мақсаттар орындалады?
A. Ақыл, қайрат, жүрек
B. Ақыл, бақ- дәулет, әділдік, қанағат
C. Шындық, қайрат, қанағат
D. Білім, ақыл, әділдік, қайрат
E. Бақ- дәулет, әділдік, білім
153 A
Ахмет Яссауидің “Даналық кітабында” төртінші бөлім “Хақиқат” деп аталады. Бұл сөздің мағынасы не?
A. Құдайға құлшылық ете білу
B. Ислам заңдарының негізі
C. Сопылық ойларды өсиет ету
D. Ұрпақты ұлағаттылыққа тәрбиелеу
E. Ұрпақты имандылыққа тәрбиелеу
154 C
Қазақ мектептеріндегі “сынып- сабақ жүйесін” қалыптастырып, оқу мерзімін 7,5 айға белгіленуін ұйымдастырған педагог кім?
A. А. Құнанбаев
B. Ш. Құдайбердиев
C. Ы. Алтынсарин
D. М. Жұмабаев
E. Ж. Аймаутов
155 E
А. Құнанбаевтың “Сегіз аяқ”, “Ата- анаға көш қуаныш” өлеңдері не нәрсеге тәрбиелейді?
A. Патриотизмге
B. Табиғатты сүюге
C. Әдеп- ғұрыпты, дәстүрлерді сақтауға
D. Әрқашан шындықты айтуға
E. Әдепті болуға, сабырлы, еңбекші болуға
156 D
Ш. Уалихановтың ғылыми еңбектерін тап:
A. “Шайыр”, “Көкселдір”
B. “Педагогика”, “Музыка”
C. “Ұлағатты сөз”, “Жоқтау”
D. “Даладағы мұсылмандық”, “Қазақтың көші”
E. “Қазақша әліппе”, “Баяншы”
157 B
Ж. Айтмауытовтың шығармалары ғылымның қай бағытында жазылған?
A. Педагогика, музыка
B. Ұлттық психология
C. Медицина
D. Тіл білімі
E. Физиология
158 C
Жүсіп Баласағұни адам мәдениетінің қандай екі тегін көрсетті?
A. Бақ пен дәулет
B. Ақыл мен білім
C. Тіл мен діл
D. Байлық пен дәулет
E. Әдеп пен әдет
159 D
Қазақ әдебиеті тарихындағы тұңғыш романның авторы?
A. С. Көбеев
B. С. Торайғыров
C. М. Жұмабаев
D. М. Дулатов
E. Ш. Құдайбердиев
160 E
“Қара Қыпшақ Қобыланды”, “Қыз Жібек”, “Қозы Көрпеш- Баян Сұлу” сияқты жырлардың халықты тәрбиелейтін қасиеттерін ашып, пьеса ретінде көрсеткен қазақ жазушысы?
A. Х. Досмұхамедұлы
B. Қ. Жұбанов
C. Ж. Аймауытов
D. С. Торайғыров
E. М. Әуезов
161 A
Этнопедагогикалық шығармаларды сахнада дайындау кезінде басты алты әдіс қолданылады. Олар: талап ету, болашаққа сендіру, жаттықтыру, іздену, ... Қалған екеуін тап.
A. мадақтау, жазалау
B. Индукция, дедукция
C. Демонстративті, иллюстративті
D. Әңгіме, сұхбат
E. Дұрыс жауабы жоқ
162 B
Төле бидің бір жиындағы “Бір, екі, үш, төрт, бес, алты, жеті, сегіз, тоғыз, он” деген жұмбағын кім дәл тауып шешті?
A. Әйтеке би
B. Қазыбек би
C. Халық
D. Сырым Датұлы
E. Жиренше шешен
163 A
Қазақ халқының ұлттық тәрбиесіне, ұлттық білім беру ісіне кесір- кедергі тигізген жағдай:
A. 18-20 ғ.ғ Ресейдің боданында болу
B. Ұлт- азаттық Көтерілістер
C. Жоңғар шапқыншылығы (18 ғ.)
D. Екінші дүниежүзілік соғыс
E. Қазақ жазушыларының xx ғ. басындағы репрессияға ұшырауы
164 C
Білімді болғанмен ұлттық мәдениетті игермеген тұлғаны қалай атайды?
A. “Надан”
B. “Оқымаған”
C. “Мәңгүрт”
D. “Жалқау”
E. “Білімсіз”
165 E
Қорқыт ата “Өлмейтін өмір кілті ...” деген.
A. денсаулық
B. байлық
C. тұлға
D. анада
E. өнерде
166 D
Мұхаммед Хайдар Дулати нағыз әдепті адам болу үшін бірнеше түрлі күнәден аулақ болу керек деп уағыздайды. Қате нұсқасын тап.
A. Пұтқа табыну
B. Ұрлық жасау
C. Қан төгу
D. Досыңды сыйламау
E. Нәпсі құмарлық
167 B
Этнопедагогика оқулығының тұңғыш авторы кім?
A. Қ. Сәтбаев
B. Г. А. Волков
C. Н. Құлжанова
D. С. Аманжолов
E. Д. Тұрсынов
168 C
... – нақыл, өсиет түрінде айтылатын философиялық ой түйіндері, сөз мәйегі.
A. Жұмбақ
B. Тақпақ
C. Мақал
D. Жаңылтпаш
E. Өлең
169 D
Адамға ең жақын кім?
A. Дос
B. Аға
C. Туыс
D. Ата- ана
E. Жолдас
170 A
Қазақ қобызының түпнұсқасын кім жасаған?
A. Қорқыт ата
B. Ықылас
C. Әл-Фараби
D. М. Қашқари
E. М. Х. Дулати
171 E
... – қазақтың тұңғыш педагогы, балалар жазушысы, қазақ балаларына мектеп ашып, оқулық жазған ұлттық қайраткер.
A. А. Байтұрсынов
B. М. Дулатов
C. А. Құнанбаев
D. Ж. Аймауытов
E. Ы. Алтынсарин

172 B
Сан үйретуді, тіл ширатуды, мақал - мәтелдерді дәстүрге айналдырып, қазақ халқы қандай дәстүрді қалыптастырды?
A. беташар
B. тілашар
C. көніл ашар
D. санамақ
E. ойын
173 C
Ұлттық салт-сананың қалыптасуының неше негізі бар?
A. 5
B. 3
C. 2
D. 9
E. 4
174 D
Салт - дәстүрдің ұлттық санаға арналған биігі?
A. салт-дәстүр
B. ақыл-ой
C. қиял
D. салт-сана
E. сана
175 C
Қазақ тілінде қазақтың сары даласы, біресе желсіз түндей тынық, біресе құйындай екпінді тарихы, сары далада үдере көшкен тұрмысы, асықпайтын, саспайтын сабырлы мінезі - бәрі көрініп тұр осы ойдың авторы кім?
A. Қоянбав (Педагогика 1992)
B. Ш. Дүйсенбекова (Педагогика 1990)
C. М. Жұмабаев (Педагогика 1992)
D. С. Қалиев (Педагогика 1990)
E. Е. Сағындықұлы (Педогогика)



Ұқсас жұмыстар

Эстетикалық тәрбие
Эстетикалық тәрбие - тәрбиенің құрамды бөлігі
Эстетикалық тәрбие мәнін зерттеу
Ақын жыраулардың мұраларындағы эстетикалық тәрбие ойлары
Эстетикалық талғам - әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу
Мектептегі оқушылардың эстетикалық мәдениетін қалыптастыру
Оқу тәрбие процесінде оқушыларға эстетикалық тәрбие берудің жолдары
Оқушыларға эстетикалық тәрбие берудің педагогикалық негіздері
Жас ұрпақтың эстетикалық мәдениетін қалыптастыру
Эстетикалық тәрбиенің ерекшеліктері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Ертегілер – халықтық тәрбие жүйесінде
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
гуманистік тәрбие беру
Адамгершілік тәрбиесіндегі өзекті мәселелер.
Ата мен ана – бала тәрбиесiнiң қамқоршысы, өнегесi.