Педагогика ғылымының зерттейтін мәселелері

$$$ 101 B
Педагогика термині алғашқыда пайда болды:
А) Ежелгі Мысырда.
В) Ежелгі Үндістанда.
С) Ежелгі Қытайда.
Д) Ежелгі Грецияда.
Е) Ежелгі Римде.

$$$ 102 A
Білім берудегі аксиологиялық тұрғыдан қараудың мәні:
А) Жас ұрпаққа ұлттық, жалпы адамзаттық құндылықтарды меңгерту, адамгершілік құндылықтар негізінде адам тұлғасын жетілдіру.
В) Жас ұрпаққа материалдық құндылықтарды игерту үшін экономикалық білімдерін жетілдіру.
С) Білім беру саласында оқушылар білімдерін тексеру жүйесін жетілдіру.
Д) Оқушылар мен мұғалімдер арасындағы қарым-қатынасты жетілдіру.
Е) Білім беруде мұғалімдердің біліктілігін жетілдіру курстарының жұмыстарын дамыту.

$$$ 103 E
Құзіреттілік (компетенттілік):
А) Білім мен тәрбие.
В) Басқарушылық қабілет.
С) Дағды.
Д) Тәрбие.
Е)Білім мен іскерліктің бірлігі.

$$$ 104 B
Білім берудегі құзіреттілік тұрғыдан қараудың мәні:
А) Оқушы мен мұғалім арасындағы сыйласымды қарым-қатынас.
В) Теориялық білімдердің практикада қолданыс таба алмауы.
С) Отбасы мен мектептің бірлігін күшейту.
Д) Теориялық білімдердің іс жүзінде қолданылып, табысты нәтиже көрсету.
Е) Білім беру саласындағы құзырлы органдардың жұмысын жетілдіру.

$$$ 105 C
Әлеуметтендіру дегеніміз-
А) Әлеуметтану ғылымы мен педагогика ғылымының ықпалдастығы.
В) Әлеуметтік мәселелердің күрделенуі.
С) Жеке тұлғаның қоғамдық қатынастарға бейімделуі.
Д) Қоғамдағы әлеуметтік жағдайлардың өзгеруіне байланысты тәрбие мақсатының өзгеруі.
Е) Білім берудегімұғалімдердің педагогикалық білімдері мен қатар әлеуметтану бойынша білімдерінің тереңдігі.

$$$ 106 A
Білім берудегі әлеуметтік-гуманитарлық тұрғыдан қараудың мәні:
А)Тұлғаның әлеуметтенуіне бағытталған гуманитарлық іс-шаралардың іске асырылуы.
В) Гуманитарлық ғылымдар ықпалының балаға әсері.
С) Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарының дамуы.
Д) Балаларда табиғатты қорғау, аялау сезімдерін ояту.
Е) Әлеуметтік мәселелерді шешудегі компьютерлік білімнің қажеттілігі.

$$$ 107 С
Оқу-танымдық іс-әрекеттің әр түрлі формаларының үйлесімі, педагогикалық ынтымақтасу мақсатында өзара көмек көрсетуді ұйымдастыру; оқушыларға нені білуі, түсінуі, үйренуі керектігі жөнінде түсінік беру
А)Конструктивті функция
В)Ұйымдастырушылық функция
С)Коммуникативті-стимулдандыру функциясы
Д)Ақпараттық-білім берушілік функциясы
Е)Эмоционалдық-түзетушілік функциясы

$$$ 108 E
Өзін-өзі кәсіби тәрбиелеу-бұл:
А) Адамның отбасы мүшелерімен және әлеуметтік ортамен үйлесімді өмір сүруі.
В) Оқушыларды сапалы білім алуға ынталандыру.
С) Ерік-жігерді асыра бағалау.
Д) Тұлғаға білім беру, оны тәрбиелеу және әлеуметтіндіру.
Е) Өз тұлғасын жетілдіру мүмкіндігі туралы өзіндік болжау.

$$$ 109 A
Оқу материалын оқушыға нақты, түсінікті етіп бере білу; пәнге қызығушылық тудыру; белсенді өзбеттілік ой тудыру. Қиын материалды жеңіл, түсініксізді-түсінікті қылып бере білу қабілеттілігі
А)Дидактикалық қабілеттілік
В)Академиялық қабілеттілік
С)Перцептивті қабілеттілік
Д)Сөйлей алу қабілеттілігі
Е)Ұйымдастырушылық қабілеттілігі
$$$ 110 С
.Оқушының ішкі жан дүниесіне үңіле білу қабілеттілігі; психологиялық байқағыштық, түсіну, талдау
А)Дидактикалық қабілеттілік
В)Академиялық қабілеттілік
С)Перцептивті қабілеттілік
Д)Сөйлей алу қабілеттілігі
Е)Ұйымдастырушылық қабілеттілігі

$$$ 111 Д
Ойды нақты, анық, түсінікті түрде жеткізе алу қабілеттілігі, мимика, пантомимиканы қолдану. Ұстаз сөзі үнемі оқушыларға арналуы
А)Дидактикалық қабілеттілік
В)Академиялық қабілеттілік
С)Перцептивті қабілеттілік
Д)Сөйлей алу қабілеттілігі
Е)Ұйымдастырушылық қабілеттілігі
$$$ 112 B
Оқушының ішкі дүниесіне ене білу, мұғалімнің психологиялық байқағыштығы- бұл:
А) дидактикалық қабілет
В) перцептивтік қабілет
С) коммуникативті қабілет
Д) ұйымдастырушылық қабілет
Е) жеке даралық қабілет

$$$ 113 А

Дамыған қиял, көрнекі-образдық ойлау, жоғары деңгейдегі көру есі, байқағыштық, өзгермелі табиғи факторларды көре білу және бағалау қабілеті; маман шыдамды, табанды болуы керек; ұжымнан тыс жұмыс жасауға әзір, кейде қолайсыз табиғат жағдайларында да, т.б.
А)Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
В)Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С)Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
Д)Адам–Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е)Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;

$$$ 114 D
Мұғалімнің қызығушылығы мен қабілеттілігі қарым-қатынастың қай жағын белгілейді:
А) коммуникативтік
В)жалпы әлеуметтік-психологиялық
С)моральдық-этикалық
Д) жеке даралық-тұлғалық
Е) қоғамдық-маңыздылық

$$$ 115 В
Ұстаздың әкімшіліктің нұсқауларын, жоғарыда түскен құжаттарды өзіне бағыт етуі:
А)гуманистік бағыт
В)эгоцентрлік бағыт
С)конформистік бағыт
Д)бюрократтық бағыт
Е ) конгнитивтік бағыт

$$$ 116 E
Оқушы ұжымын ұйымдастыру, жоспарлау, бақылау.
А) дидактикалық қабілет
В) академиялық қабілеттілік
С) перцептивті қабілеттілік
Д) сөйлей алу қабілеттілігі
Е) ұйымдастырушылық қабілет

$$$ 117 C
Құндылық қарым-қатынас бұл:
А) Материалдық құндылықтар процесінің жемісі.
В) Технологтың іс-әрекеті, іскерліктермен дағдылар жиынтығы.
С) Адамның жоғары адамгершілік құндылықтарға, басқа адамдарға, өмірге, қоғамға, еңбек қатынасы.
Д) Кәсіптік іскерлікті қалыптастыруға деген қатынасы.
Е) Кәсіби меңгерудегі қарым-қатынасты қалыптастыру.

$$$ 118 E
Жеке тұлғаның қалыптасуындағы қозғаушы күші:
А) Педагогикалық технология.
В) Мазмұны,мақсаты,міндеттері.
С) Құралдары, әдіс-тәсілдері және түрі.
D) Оқытудың технологиялық құралдары.
Е) Қарама-қайшылық.

$$$ 119 B
Жеке адам дамып қалыптасуына белсенділік рөлі зор. Бұл педагогикалық
процестің қай заңдылығына жатады:
А) Тәрбие, оқыту, білім берудің, дамудың өзара байланыс заңдылығы.
В) Тәрбие мен өзін -өзі тәрбиелеу бірлігінің заңдылығы.
С) Тәрбие мен оқытудағы қарым – қатынас заңдылығы.
D) Жас жеке ерекшелікті есепке алу заңдылығы.
Е) Дұрыс жауабы жоқ.

$$$ 120 D
Жоғарғы тиімділікті көрсететін педагогикалық процеске қатысушылардың өзара қатынасы:
А) Өзін-өзі басқару.
В) Өктемдік авториторлық басқару.
С) Коммунарлық әдіс.
D) Ынтымақтастық педагогикасы.
Е) Либералды басқару.

$$$ 121 E
Білім:
А) Адамның әлемді сезінуі.
В) Оқулықтың мазмұны.
С) Жаңа материалдың мазмұны.
D) Оқушының үй тапсырмасы.
Е) Адамның көзқарасының жүйесі.

$$$ 122 B
Білім беру деңгейлері:
А) Бала бақшалық, мектептік, университеттік.
В) Мектепке дейінгі, орта білім беру, орта білімнен кейінгі кәсіптік,жоғарғы білім,жоғарғы оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім беру.
С)Төмен, орта, жоғарғы, магистратура, аспирантура,доктарантура.
Д) Үздіксіз, кәсіптік, қосымша білім беру.
Е) Экономикалық, әлеуметтік, педагогикалық.

$$$ 123 A
Индивид-
А) Ешқандай қасиеттері ескерілмейтін адамзат тұқымының жеке бір өкілі.
В) Адамның жас ерекшеліктерін білдіретін ұғым.
С) Адамдардың бір-біріне ұқсамастығы, қайталанбастығы.
Д) Жалпы адамзат құндылықтарын меңгерген адам.
Е) Жан-жақты дамыған тұлға.

$$$ 124 B
Мұғалім профессиограммасы:
А) Оқушыларға қойылатын талаптар жиынтығы.
В) Педагог тұлғасына қойылатын талаптар жиынтығы, идеалды моделі.
С) Болашақ мұғалімдерді кәсіпке даярлау процесі.
Д) Бір нақты мамандықтың басқа мамандықтармен ұқсастығы.
Е) Жоғары оқу орындарындағы оқыту деңгейлері.

$$$ 125 C
Оқушы мен мұғалімнің кәсіби сауатты қарым-қатынас стилі:
А) Либералдық.
В) Авторитарлық.
С) Демократиялық.
Д) Демографиялық.
Е) Либералдық.-демократиялық.

$$$ 126 A
Қарым-қатынас ол:
А) Айнала қоршаған дүниемен адамдар арасындағы байланыстарды тұрақтандырушы.
В) Адамның мінез-құлқы.
С) Алған білімді меңгеру.
Д) Қазіргі заманды түсінудегі ғылым аралық байланыстар.
Е) Тұлғаның өз іс-әрекеттеріне жауаптылығы.

$$$ 127 E
12 жылдық білім беру сатылары бөлінеді:
А) 4 жыл сайын жаңа саты.
В) 3 жыл сайын жаңа саты.
С) 2 жыл сайын жаңа саты.
Д) 1-3 сыныптар, 4-8 сыныптар, 9-12 сыныптар.
Е) 1-4 сыныптар, 5-10 сыныптар, 11-12 сыныптар.

$$$ 128 A
Ой еңбегінің мәдениеті:
А) Білімді дұрыс іздестіріп, оларды дұрыс қолдану өнері.
В) Шешендік өнер.
С) Мерзімді педагогикалық басылымдармен танысу.
Д) Ғылыми-зерттеу жұмысымен айналысу.
Е) Қоғамдық пайдалы іс-шаралармен айналысу.

$$$ 129 A
Әлеуметтік фрустрация:
А) Адамдардың мақсатқа жете алмауындағы торығып күйзелуі, жеке тұлғаның өзін дәрменсіз, ешкімге қажетсіз сезінуі.
В) Адамның бір мақсатқа қол жеткізуі.
С) Адамдардың өзара жағымды қарым-қатынас орната алу қабілеттері.
Д) Әлеуметтік қатынастарға бейімделу.
Е) Әлеуметтік, экономикалық, саяси жағдайдың жақсаруы.

$$$ 130 C
Білім беру философиясын терең зерттеумен айналысқан:
А) Т.Тажибаев
В) М.Жұмабаев
С) Б.С.Гершунский
Д) Г.А.Уманов
Е) Н.Д.Хмель

$$$ 131 D
ҚР білім беру саласындағы негізгі құжат:
А) Конституция.
В) Қылмыс кодексі.
С) Тіл туралы заң.
Д) Біілім туралы заң..
Е ) Балалар құқығы туралы заң.

$$$ 132 C
Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттеріне жатады:
А) Қаталдық.
В) Оқушылардың денсаулығына деген жауапкершілік.
С) Балаға деген сүйіспеншілік, ұжымшылдық, шығармашылық.
Д) Авторитарлық қарым-қатынас орната алуы.
Е) Оқыту үрдісінде балаға көп еркіндік беруі.

$$$ 133 E
Жалпы адамзаттық құндылықтар:
А) Қоғамдағы адамдардың ғылыми білімді меңгеру дәрежелері.
В) Адамның психологиялық ерекшеліктерінің жиынтығы.
С) Балаларды оқытуға бағытталған іс-шаралар кешені.
Д) Дұрыс жауабы жоқ.
Е) Нақты қоғам, мәдениет, тарихи кезеңге байланыссыз көпшілік адамдардың қабылдайтын құндылықтары.

$$$ 134 D
Әлеуметтік-этикалық трактаттар еңбегінің авторы:
А) Сократ.
В) Қожа Ахмет Яссауи.
С) әл-Хорезми.
Д) әл-Фараби.
Е) Аристотель.

$$$ 135 C
Педагогикалық іс-әрекет компонентіне жатпайды:
А) Конструктивтік.
В) Ұйымдастырушылық.
С) Либералдық.
Д) Зерттеушілік.
Е) Коммуникативтік.

$$$ 136Д
Қоғамдық өмір аумағындағы жаңалықтарға оқушыларды бағыттау, әлемді дұрыс қабылдатуда оқу пәнінің практикамен байланысын көрсету; оқу пәні аумағы деңгейінің қозғалмалылығы мен оқу материалының эмоционалды түсіндірілуі, оқушылардың бейнелі-сезімдік сферасына иек арту
А)Конструктивті функция
В)Ұйымдастырушылық функция
С)Коммуникативті-стимулдандыру функциясы
Д)Ақпараттық-білім берушілік функциясы
Е)Эмоционалдық-түзетушілік функциясы

$$$ 137 A
Вербальсыз қарым-қатынас:
А) Сөзсіз, ым-ишара арқылы қарым-қатынас.
В) Сөз арқылы қарым-қатынас.
С) Интерактивті қарым-қатынас.
Д) Перцептивті қарым-қатынас.
Е) Адамның бір топ адаммен қарым-қатынасы.

$$$ 138 E
Оқушы ұжымын ұйымдастыру, жоспарлау, бақылау.
А) дидактикалық қабілет
В ) академиялық қабілеттілік
С) перцептивті қабілеттілік
Д) сөйлей алу қабілеттілігі
Е) ұйымдастырушылық қабілет

$$$ 139 D
Педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігі немен белгіленеді:
А) идея
В) іс-әрекет
С) роль
Д) субъектілердің әр түрлі әлеуметтік рольдік және функционалдық ұстанымдармен
Е) ұстаным

$$$ 140 A
Аксиалды қарым-қатынас:
А) Бір адаммен екінші бір адам арасындағы қарым-қатынас.
В) Сөзсіз қарым-қатынас.
С) Интерактивті қарым-қатынас.
Д) Перцептивті қарым-қатынас.
Е) Бір адамның бір топ адаммен қарым-қатынасы.

$$$ 141 A
Ретиалды қарым-қатынас:
А) Бір адамның бір топ адаммен қарым-қатынасы.
В) Либералды қарым-қатынас.
С) Интерактивті қарым-қатынас.
Д) Перцептивті қарым-қатынас.
Е) Бір адамның екінші бір адаммен қарым-қатынасы.

$$$ 142 A
Баланың қызығушылығын тудыру, материалды анық және түсінікті жеткізе білу қабілеті –бұл:
А) дидактикалық қабілет
В) академиялық қабілет
С) сөйлеу қабілет
Д) коммуникативті қабілет
Е) ұйымдастырушылық қабілет

$$$ 143 B
Оқушының ішкі дүниесіне ене білу, мұғалімнің психологиялық байқағыштығы- бұл:
А) дидактикалық қабілет
В) перцептивтік қабілет
С) коммуникативті қабілет
Д) ұйымдастырушылық қабілет
Е) жеке даралық қабілет

$$$ 144 A
Либералды қарым-қатынас көрсетеді:
А) Мұғалім шешім қабылдаудан бас тартып, белсенділікті немесе инициативаны оқушыларға, әріптестеріне ысыруын.
В) Ата-аналардың тәрбиелік ықпалының жоқтығын.
С) Қарым-қатынастағы диалогтық форманың басыңқы болуы.
Д) Оқушылардың бірлескен шығармашылық іс-әрекетін.
Е) Қарым-қатынасқа қатысушылар арасындағы тепе-теңдіктің сақталуын.

$$$ 145 E
Өздігінен білім алу
А) Өзін-өзі тәрбиелеу:
В) Рефлексия.
С) Білімін көрсету.
Д) Практика.
Е) Маман ретінде мұғалімнің өсуі.

$$$ 146 A
12 жылдық жалпы орта білім беру жүйесі неше деңгейге бөлінеді:
А) 3 деңгей
В) 4 деңгей
С) 5 деңгей
Д) 2 деңгей
Е) 12 деңгей

$$$ 147 C
Тұлғаның дамуына әсер ететін жетекші факторлар:
А) Қарым-қатынас.
В) Өзін-өзі тәрбиелеу.
С) Орта,тәрбие тұқымқуалаушылық.
D) Отбасы.
Е) Жолдастары.

$$$ 148 D
Тәрбие жұмысының орталығы:
А) Отбасы.
В) Бала - бақша.
С) Үйірме.
Д) Мектеп.
Е) қоғам.

$$$ 149 D
Жеке тұлғаны қалыптастыру:
А) Әр түрлі жағдайлардың адамдардың саналы қызметіне тәуелсіз түрде ықпал етуі.
В) Адам ағзасындағы сандық өзгерістер процесі мен нәтижесі.
С) Білімді игеру барысында теориялық және тәжірибелік істерді атқаруға өздігінен салалы түрде дайындығы.
D) Нақты тәрбие міндеттеріне бағытталған тәрбие жұмыстарының нәтижесі .
Е) Барлық әлеуметтік,идеологиялық,психологиялық және т.с.с ықпалымен адамның әлеуметтік жан иесі ретінде қалыптасуы.

$$$ 150 E
Оқытушылар мен оқушылар арасындағы сөздік қатынас:
А) Мимика, жест.
В) Пантомимика.
С) Оқушылар мен оқытушылар арасындағы арақашықтық.
Д) Вербальдық педагогикалық қарым - қатынас.
Е) Вербальдық емес қарым-қатынас.

$$$ 151 E
Жеке тұлғалық қатынас талабын анықтаңдар:
А) Жеке тұлғалық қатынас тәрбиеленушілердің дара ерекшеліктерін есепке алуды талап етеді.
В) Жеке тұлғалық қатынас тәрбие барысында жас ерекшеліктерін есепке алуды талап етеді.
С) Жеке тұлғалық қатынас тәрбие бағдарламасын тәрбиеленушілермен бірге талқылауды талап етеді.
Д) Жеке тұлғалық бағыт-бағдарлығын, оның өмірлік жоспарын және құндылық бағдарлығын тәрбие процесінде тәрбиешілердің ескеруін жеке тұлғалық амал міндеттейді.
Е) Тұлғалық бағдарлық.
$$$ 152 A
Грек тілінен аударғанда баланы жетектеу (paida gogos, paida - бала, gogos- жетектеу) түсінігін береді
A) Педагогика
B) Психология
C)Философия
Д)Этика
E) Әлеуметтану
$$$153 В
Тәрбие жөніндегі ғылымның әсер ету ауқымын ең дәл анықтайтын термин
A) Антрогогика (грек сөзі андрос- ер адам және аго- жетелеу)
B) Педагогика (грек сөзі пайдос- бала және аго- жетелеу)
С) Антропология (грек сөзі антрпос- адам және логос- ғылым)
Д) Антропедогика (грек сөзі антрпос- адам және логос- ғылым)
Е)Педология (грек сөзі пайдос- бала және логос- ғылым)
$$$ 154 D
Педагогиканың негізгі түсініктеріне жатады:
A) Тәрбие, оқыту, іс-әрекет
B)Тәрбие, тұлға, іс-әрекет
C)Тұлға, іс-әрекет, оқыту
D) Тәрбие, білім беру, оқыту
E)Тәрбие, оқыту, дамыту
$$$155B
Педагогика ғылымдарының мақсаттары:
A) Жас ұрпақтарды оқыту, тәрбиелеу
B) Тәрбиенің заңдарын тану, практик педагогтарды оқу тәрбие процесінің теориялық білімдерімен қаруландыру
C)Тәрбиені адамдардың рухани дамуының факторы ретінде зерттеу
D) Қазіргі әлемде адамдарға білім беру және оқыту мәселелерін зерттеу
E) Адам табиғатын зерттеу
$$$156 C
Тұлға:
A) Тұтас, қайталанбас тектің өкілі
B) Өзін-өзі тануға және өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті қатынастар мен саналы іс-әрекеттің субъектісі
C) Адам
D) Жеке адамның өзіне тән психологиясы мен тұлғасы оның қайталанбастығы
E) Ойлау дарының, сөйлеу дарының, еңбек құралдарын жасау және олардыпайдалану қабілетін меңгерген тіршілік иесі
$$$157 A
Термин неміс тілді, франкотілді, скандинавиялық және батыс-европалық мемлекеттерде қолданыста. Ағылшын тілді мемлекеттерде ол қолданыста жоқ, аталған мемлекеттерде бұл ұғымның орнына білім беру туралы ғылым термині қолданылады.
A) Педагогика
B) Психология
C) Философия
D) Этика
E) Әлеуметтану
$$$ 158 B
Педагогика ғылымының пайда болған жері:
A) Австралия
B) Греция
C) Франция
D) Египет
E) Италия
$$$159 B
Педагогика пәні неше бөлімнен тұрады?
A) 2
B) 4
C) 5
D) 7
E) 3
$$$ 160 C
Жеке адамның арнайы ұйымдастырылған тәрбие жағдайында дамуы және қалыптасуының мән-мағынасы мен заңдылықтарын зерттеу; тәрбиенің мақсатын анықтау, мазмұнын белгілеу; тәсілдерін зерттеу; оқыту мен тәрбиелеудің өзара байланысы мәселелері:
A) Психология ғылымының зерттейтін мәселелері
B) Философия ғылымының зерттейтін мәселелері
C) Педагогика ғылымының зерттейтін мәселелері
D) Тарих ғылымының зерттейтін мәселелері
E) Акмеология ғылымының зерттейтін мәселелері
$$$ 161 E
Педагогиканың объектісі –...
A) Тәрбие
B) Оқыту
C) Даму
D) Әлеуметтендіру
E) Педагогикалық іс-әрекет

$$$ 162 A
Педагогика пәні көбінекей ... категориясының көмегімен анықталады
A) Тәрбие
B) Оқыту
C) Оқу
D) Әлеуметтендіру
E) Педагогикалық іс-әрекет
$$$163 E
Педагогика пәні – индивидтің өткен ұрпақтардың әлеуметтік тәжірибені меңгеруі, оқу және оқудан тыс уақыт бірлігіндегі ... болып табылады
A) Тәрбие
B) Оқыту
C) Оқу
D )Әлеуметтендіру
E) Біртұтас педагогикалық процесс
$$$164 E
Жалпы педагогиканың құрылымы (артығын алып таста):
A) Педагогиканың жалпы негіздері
B) Тәрбие теориясы
C) Дидактика
D) Мектептану
E) Ұстаз психологиясы
$$$165 А
Грек тілінен аударғанда баланы жетектеу (paidagogos, paida - бала, gogos- жетектеу) түсінігін береді
А)Педагогика
В)Психология
С)Философия
Д)Этика
Е)Әлеуметтану

$$$166 В
Тәрбие жөніндегі ғылымның әсер ету ауқымын ең дәл анықтайтын термин
А)Антрогогика (грек сөзі андрос- ер адам және аго- жетелеу)
В)Педагогика (грек сөзі пайдос- бала және аго- жетелеу)
С)Антропология (грек сөзі антрпос- адам және логос- ғылым)
Д)Антропедогика (грек сөзі антрпос- адам және логос- ғылым)
Е)Педология (грек сөзі пайдос- бала және логос- ғылым)

$$$167 Д
Педагогиканың негізгі түсініктеріне жатады:
А)Тәрбие, оқыту, іс-әрекет
В)Тәрбие, тұлға, іс-әрекет
С)Тұлға, іс-әрекет, оқыту
Д)Тәрбие, білім беру, оқыту
Е)Тәрбие, оқыту, дамыту

$$$168 В
Педагогика ғылымдарының мақсаттары:
А)Жас ұрпақтарды оқыту, тәрбиелеу
В)Тәрбиенің заңдарын тану, практик педагогтарды оқу тәрбие процесінің теориялық білімдерімен қаруландыру
С)Тәрбиені адамдардың рухани дамуының факторы ретінде зерттеу
Д)Қазіргі әлемде адамдарға білім беру және оқыту мәселелерін зерттеу
Е)Адам табиғатын зерттеу

$$$169 С
Тұлға:
А)Тұтас, қайталанбас тектің өкілі
В)Өзін-өзі тануға және өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті қатынастар мен саналы іс-әрекеттің субъектісі
С)Адам
Д)Жеке адамның өзіне тән психологиясы мен тұлғасы оның қайталанбастығы
Е)Ойлау дарының, сөйлеу дарының, еңбек құралдарын жасау және оларды пайдалану қабілетін меңгерген тіршілік иесі

$$$170 А
Термин неміс тілді, франкотілді, скандинавиялық және батыс-европалық мемлекеттерде қолданыста. Ағылшын тілді мемлекеттерде ол қолданыста жоқ, аталған мемлекеттерде бұл ұғымның орнына білім беру туралы ғылым термині қолданылады.
А)Педагогика
В)Психология
С)Философия
Д)Этика
Е)Әлеуметтану

$$$171 В
Педагогика ғылымының пайда болған жері:
А)Австралия
В)Греция
С)Франция
Д)Египет
Е)Италия

$$$172 В
Педагогика пәні неше бөлімнен тұрады?
А)2
В)4
С)5
Д)7
Е)3

$$$173 С
Жеке адамның арнайы ұйымдастырылған тәрбие жағдайында дамуы және қалыптасуының мән-мағынасы мен заңдылықтарын зерттеу; тәрбиенің мақсатын анықтау, мазмұнын белгілеу; тәсілдерін зерттеу; оқыту мен тәрбиелеудің өзара байланысы мәселелері:
А)Психология ғылымының зерттейтін мәселелері
В)Философия ғылымының зерттейтін мәселелері
С)Педагогика ғылымының зерттейтін мәселелері
Д)Тарих ғылымының зерттейтін мәселелері
Е)Акмеология ғылымының зерттейтін мәселелері

$$$174 А
Педагогика пәні көбінекей ... категориясының көмегімен анықталады
А)Тәрбие
В)Оқыту
С)Оқу
Д)Әлеуметтендіру
Е)Педагогикалық іс-әрекет

$$$175 Е
Педагогика пәні – индивидтің өткен ұрпақтардың әлеуметтік тәжірибені меңгеруі, оқу және оқудан тыс уақыт бірлігіндегі ... болып табылады
А)Тәрбие
В)Оқыту
С)Оқу
Д)Әлеуметтендіру
Е)Біртұтас педагогикалық процесс

$$$176 Е
Жалпы педагогиканың құрылымы (артығын алып таста):
А)Педагогиканың жалпы негіздері
В)Тәрбие теориясы
С)Дидактика
Д)Мектептану
Е)Ұстаз психологиясы

$$$177 С
Педагогика қандай ғылымға жатады?
А)Жаратылыстану
В)Медицина
С)Гуманитарлық
Д)Әлеуметтік
Е)Техникалық

$$$178 А
Педагогиканың білім беру және оқыту мәселелерімен айналысатын бөлімі:
А)Дидактика
В)Педагогиканың жалпы негіздері
С)Мектептану
Д)Тәрбие теориясы
Е)Барлығы дұрыс

$$$179 Д
Педагогиканың тәрбие мәселелерімен айналысатын бөлімі:
А)Дидактика
В)Педагогиканың жалпы негіздері
С)Мектептану
Д)Тәрбие теориясы
Е)Барлығы дұрыс

$$$180 С
Мектептегі басқару ісінің мазмұнын және әдісін, тәсілін зерттейтін, мектеп жұмысын ұйымдастыру жүйесінің ерекшеліктерін анықтап, саралайтын педагогика бөлімі:
А)Дидактика
В)Педагогиканың жалпы негіздері
С)Мектептану
Д)Тәрбие теориясы
Е)Барлығы дұрыс

$$$181 С
Тәрбиенің мазмұны, процесі, әдістері, түрлері, заңдылықтары, принциптері және т.б.
А)Дидактика бөлімінде қарастырылатын мәселелер
В)Педагогиканың жалпы негіздері бөлімінде қарастырылатын мәселелер
С)Тәрбие теориясы бөлімінде қарастырылатын мәселелер
Д)Мектептану бөлімінде қарастырылатын мәселелер
Е)Педагогика тарихында қарастырылатын мәселелер

$$$182 Д
Педагогика ғылымының салалары:
А)Анатомия, физиология, гигиена
В)Тарих, этнография, этнология
С)Педагогика тарихы, әлеуметтану, философия
Д)Жалпы педагогика, жас ерекшелігі педагогикасы, арнайы педагогика, педагогика тарихы, әлеуметтік педагогика, этнопедагогика
Е)Педагогиканың жалпы негіздері, тәрбие теориясы, дидактика, мектептану

$$$183 В
Мектепке дейінгі балалардың жеке тұлғасының даму мен қалыптасу заңдылықтары туралы ғылым:
А)Мектеп педагогикасы
В)Мектепке дейінгі педагогика
С)Кәсіби педагогика
Д)Өндірістік педагогика
Е)Жоғары мектеп педагогикасы

$$$184 А
Мектептегі балалардың жеке тұлғасының даму мен қалыптасу заңдылықтары туралы ғылым:
А)Мектеп педагогикасы
В)Мектепке дейінгі педагогика
С)Кәсіби педагогика
Д)Өндірістік педагогика
Е)Жоғары мектеп педагогикасы

$$$185 С
Жеке тұлғаға кәсіп пен кәсіби біліктілік қалыптастыратын заңдылықтарды зерттейтін, әлеуметтік сұранысты қанағаттандыратын педагогика ғылымының негізгі саласының бірі:
А)Мектеп педагогикасы
В)Мектепке дейінгі педагогика
С)Кәсіби педагогика
Д)Өндірістік педагогика
Е)Жоғары мектеп педагогикасы

$$$186 Д
Жұмысшыларды оқыту заңдылықтарын; өнеркәсіптің жаңа құрал-жабдықтарына қайта бейімдеу; жұмысшылардың біліктілігін көтеру; жаңа мамандыққа қайта бейімдеуді қарастырады:
А)Мектеп педагогикасы
В)Мектепке дейінгі педагогика
С)Кәсіби педагогика
Д)Өндірістік педагогика
Е)Жоғары мектеп педагогикасы

$$$187 Е
Ғылыми потенциал факторымен түсіндіріледі. Болашақ мамандарды жоғары біліктілігі бар мамандар даярлап шығарады:
А)Мектеп педагогикасы
В)Мектепке дейінгі педагогика
С)Кәсіби педагогика
Д)Өндірістік педагогика
Е)Жоғары мектеп педагогикасы

$$$188 С
Жеке тұлғаны немесе кейде әлеуметтік зардап шегіп реабилитацияны немесе емдеуді қажет ететін адамдар тобын оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен практикасы, оларды әлеуметтендірумен айналысатын ғылым саласы:
А)Мектеп педагогикасы
В)Мектепке дейінгі педагогика
С)Әлеуметтік педагогика
Д)Өндірістік педагогика
Е)Жоғары мектеп педагогикасы

$$$189 Д
Әр түрлі мемлекеттердегі оқу-тәрбие жүйесінің жүзеге асырылу мен даму заңдылықтарын ұқсастығы мен салыстыра айырмашылығын отырып зерттейді:
А)Мектеп педагогикасы
В)Мектепке дейінгі педагогика
С)Әлеуметтік педагогика
Д)Салыстырмалы педагогика
Е)Жоғары мектеп педагогикасы

$$$190 Е
Адамзаттың жалпы ортақ тарихын, тәрбие мен оқытудың теориясы мен тәжірибесінің өзіндік қалыптасуын қарастыратын ғылым саласы:
А)Мектеп педагогикасы
В)Мектепке дейінгі педагогика
С)Әлеуметтік педагогика
Д)Салыстырмалы педагогика
Е)Педагогика тарихы

$$$191 Е
Дене және психикалық дамуында ауытқушылығы бар балалар мен ересектерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін, принциптерін, әдіс-тәсілдерін, құралдарын қарастырады:
А)Мектеп педагогикасы
В)Мектепке дейінгі педагогика
С)Әлеуметтік педагогика
Д)Салыстырмалы педагогика
Е)Арнайы педагогика

$$$192 С
Кез келген ғылымда қолданылатын зерттеу тәсілдерінің жүйесі, дүниені ғылыми тану мен түрлендіру әдістері жөніндегі ілім:
А)Метод
В)Методика
С)Методология
Д)Принцип
Е)Заңдылық

$$$193 А
Жалпыадамзаттық, мәңгілік категориялар құрамына енген, материалдық емес, рухани мәнге ие:
А)Тәрбие
В)Оқыту
С)Оқу
Д)Әлеуметтендіру
Е)Педагогикалық іс-әрекет

$$$194 А
Латын тілінде - жаңару, жаңалық, өзгеріс деген түсінікті береді:
А)Инновация
В)Акмеология
С)Парадигма
Д)Оқыту технологиясы
Е)Тәрбие технологиясы

$$$195В
Әртүрлі тәрбие функцияларын орындайтын әлеуметтік топтар мен институттардың әрекет мазмұны мен құрылымын қарастырады
А)Философия
В)Әлеуметтану
С)Педагогика
Д)Психология
Е)Тарих

$$$196 А
Қоғамның, яғни адамның қалыптасу кезеңіндегі тәрбие мен оның білім беру жүйесіндегі орнын қарастырады
А)Философия
В)Әлеуметтану
С)Педагогика
Д)Психология
Е)Тарих

$$$197 С
Тәрбие мақсатын, міндеттерін, құралдарын, мазмұнын және практикаға оны енгізу жолдарын қарастырады:
А)Философия
В)Әлеуметтану
С)Педагогика
Д)Психология
Е)Тарих

$$$198 Д
Тәрбиені психикалық дамудың жалпы формасы ретінде қарастырады
А)Философия
В)Әлеуметтану
С)Педагогика
Д)Психология
Е)Тарих

$$$199 Е
Тарихи кезеңдердегі тәрбие мақсаты, мазмұны, әдістерін, сондай-ақ оқу-тәрбие институттарының қалыптасуын қарастырады
А)Философия
В)Әлеуметтану
С)Педагогика
Д)Психология
Е)Тарих

$$$200 А
Биономикалық (табиғат), техномикалық (техника), сигномикалық (белгілер), артономикалық (көркемдік бейнелер), социономикалық (адамдардың бірлесіп әрекет етуі немесе өзара қатынасы):
А)А.Н.Леонтьев бойынша мамандықтардың еңбек пәні бойынша бөлінуі
В)Е.А.Климов бойынша кәсіби іс-әрекеттің схемасы
С)М. Таленнің кәсіби позиция типологиясы
Д)Роджерс бойынша кәсіби позиция типологиясы
Е)Каптеревтің кәсіби позициясы



Ұқсас жұмыстар

Педагогика пәні, оның негізгі ұғымдары.
Педагогиканың шығуы және дамуы
Педагогика ғылымының салалары мен міндеттері
Педагогикалық эксперимент - педагогика ғылымындағы негізгі әдіс
Педагогика ғылымының дамуы және мектепке дейінгі педагогика пәні, зерттеу міндеттері
Педагогика ғылымының салалары
Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен байланысы
Педагогика ғылымының құрылымы
Педагогика ғылымының міндеттері
Пәнаралық байланыс педагогика ғылымының ең басты мәселелерінің бірі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы