Мұғалімнің оқушымен өзара әрекеті

1. Педагогика ғылымында ойын, қарым-қатынас, оқу, еңбек қарастырылады:
А) Іс-әрекет түрлері ретінде.
В) Іс-әрекет мақсаттары ретінде.
С) Іс-әрекет заңдары ретінде.
Д) Іс-әрекет принциптері ретінде.
Е) Іс-әрекет тұжырымдамасы ретінде.
2.Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымын зерттеген:
А) Н.В.Кузьмина,А.И.Щербаков.
В) Н.Д.Хмель, Н.Н.Хан, А.А.Бейсенбаева.
С) А.С.Макаренко, Н.К.Крупская.
Д) М.Жұмабаев, А.Байтұрысов, Т.Тажиев.
Е) Р.Г.Лемберг, Г.А.Уманов.
3. Педагогикалық іскерліктер жиынтығына жатпайды.
А) Танымдық.
В) Конструктивтік.
С) Коммуникативтік.
Д) Қадағалаушылық.
Е) Ұйымдастырушылық.
4. Мұғалімнің кәсіби қызметінің қиындығы білмегендігіне байланысты:
А) Табиғаттың даму заңдылығы.
В) Қоғамның даму заңдылығы.
С) Білім беру туралы деректі құжаттарды.
Д) Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін.
Е) Статстиканы.
5. Педагогикалық мамандыққа кіріспе пәні тығыз байланысты:
А) Философиямен
В) Педагогикамен
С) Мәдениеттанумен
Д) Әлеуметтанумен
Е) Тархпен
6. Құзіреттілік (компоненттілік )-бұл:
А) Теориялық білімдер.
В) Біліктілік.
С) Қалыптасқан дағды.
Д) Тәрбие.
Е) Білім мен іскерліктің бірлігі.
7. Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттеріне жатады:
А) Қаталдық.
В) Оқушылардың денсаулығына деген жауапкершілік.
С) Балаға деген сүйіспеншілік.
Д) Авторитарлық қарым-қатынас орната білу.
Е) Оқыту үрдісінде балаға көп еркіндік беру.
8. Мұғалім педагогикалық іс-әрекет сапасының шешуші көрсеткіші не болып табылады:
А) Оқушыны тұлға ретінде дамыту деңгейі.
В) Оқушылардың үлгерімі.
С) Ата-аналармен жұмыс істей білу.
Д) Оқушыларға жеке қатынасты жүзеге асыру біліктілігі.
Е) Оқушылардың сабақтағы белсенділіг.
9. Педагогикалық іс-әрекет компонетіне жатпайтындар:
А) Конструктивті.
В) Ұйымдастырушылық.
С) Либералдық.
Д) Зерттеушілік.
Е) Коммуникативтік.
10. Педагогтың коммуникативтік іскерлігіне жатады:
А) Қарым-қатынасты дұрыс орната білу қабілеттері.
В) Танымдық қабілеттері.
С) Еңбексүйгіштігі.
Д) Шығармашылық қабілеттері.
Е) Қатал тәртіп орната алуы.
11. Мұғалімнің білімін жетілдірудің негізгі формасы.
А) Әдістемелік бірлестік.
В) Білімді жетілдіру институттары.
С) Өздігінен білім алуы.
Д) Ақпараттық сауаттылық курсы.
Е) Бұқаралық ақпарат құралдары.
Е) Бұқаралық ақпарат құралдары.
12. Оқушы мен мұғалімнің кәсіби сауатты қарым-қатынас стилі:
А) Либералдық.
В) Авторитарлық.
С) Демократиялық.
Д) Демографиялық.
Е) Либералдық- демократиялық.
13. Өзін-өзі тәрбиелеу:
А) Өзін-өзі меңгеру.
В) Жасырын тәрбие.
С) Коммунистік тәрбие.
Д) Ақыл-ой тәрбиесі.
Е) Политехникалық тәрбие.
14. Өзін-өзі тәрбиелеу әдістерінің бірі:
А) Салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру.
В) Мадақтау, жазалау, жарыс.
С) Ұжымда жағымды дәстүр туғызу.
Д) Оқушының тәртібін қадағалау.
Е) Өзін-өзі бағалау.
15. Адамнаң өз-өзіне аз уақытта нұсқау жасауы:
А) Көз жеткізуі.
В) Өзін-өзі бақылау.
С) Өзіндік бұйрық.
Д) Өзін-өзі сендіру.
Е) Өзін-өзі бағалау.
16. Өзіндік адамгершілік сапаларды қалыптастыру бойынша тұлғаның саналы іс-әрекеті:
А) Өзін-өзі дамыту.
В) Өзін-өзі тәрбиелеу.
С) Өздігінен білімін көрсету.
Д) Өзін-өзі басқару.
Е) Өзін-өзі жетілдіру.
7. Қарым-қатынас ол:
А) Айнала қоршаған дүниемен адамдар арасындағы байланыстарды тұрақтандырушы.
В) Адамның мінез-құлқы.
С) Алған білімді меңгеру.
Д) Қазіргі заманда түсінудегі ғылым аралық байланыстар.
Е) Тұлғаның өз іс-әрекеттеріне жауаптылығы.
18. Вербалды қарым-қатынас:
А) Сөзсіз қарым-қатынас.
В) Сөз арқылы қарым-қатынас.
С) Қарым-қатынас барысындағы өзін-өзі жоғары бағалау.
Д) Адамнаң ұжымнан алшақтауы.
Е) Адамның тұйықтығы, басқалармен тіл табыса алмауы.
19. Педагогикалық әдеп,бұл:
А) Педагогикалық шындық.
В) Жалпы әдептің құрамды бөлігі.
С) Педагогикалық талапты ұсыну.
Д) Оқушыны адамгершілікке үйрету.
Е) Оқушының жеке даму, ерекшеліктерін зерттеу.
20. Демокраиялық қарым-қатынас стилі көрсетеді:
А) Оқушы білімді бірлесіп іздестіреді, қарым-қатынаста тең құқылы субьект ретінде қарастырылады.
В) Талапты ұсыну, талапты орындау.
С) Мұғалімнің оқушымен өзара әрекеті.
Д) Оқушы тұлғасының дамуына әсер ететін факторлар.
Е) Оқушыларды мадақтау, жазалау.
21. Авторитарлы қарым-қатынас стилі көрсетеді:
А) Мұғалімнің оқушылардың қызығушылығын ескерусіз шешім қабылдауын.
В) Ұсынылатын талаптардың орындалуын қатал бақылау болмаған жағдайын.
С) Тұлғаның психологиялық өздігінен дамуын.
Д) Білімді өздігінен меңгеруін.
Е) Сыныптан тыс шаралардың жүзеге асырылуын.
22. Либеральді қарым-қатынас көрсетеді:
А) Мұғалім шешім қабылдаудан бас тартып, белсенділікті немесе инициативаны оқушыларға, әріптестеріне ысыруын.
В) Ата-анлардың тәрбиелік ықпалының жоқтығын.
С) Қарым-қатынастағы диалогтық форманың басыңқы болуы.
Д) Оқушылардың бірлескен шығармашылық іс-әрекетін.
Е) Қарым-қатынасқа қатысушылар арасындағы тепе-теңдіктің сақталуын.
23. Өздігінен білім алу:
А) Өзін-өзі тәрбиелеу.
В) Рефлексия.
С) Білімін көрсету.
Д) Практика.
Е) Маман ретінде мұғалімнің өсуі.
24. Өзін-өзі тәрбиелеу-
А) Өздігінен білім алу.
В) Өзін-өзі көрсету, өзін басқаларға таныту.
С) Оқу міндеттерін жақсы атқару.
Д) Адамның өз денсаулығын нығайтуға бағытталган талпыныстары, құлшыныстары, жаттығулары.
Е) Өіндік адамгершілік сапаларды қалыптастыру бойынша тұлғаның саналы іс-әрекеті.
25.Мұғалімнің сөйлеумәдениеті-бұл :
А) Әдеби тілдің нормаларына сәйкес сөздік әңгімелеуді қалыптастыру.
В) Әңгіме айту.
С) Әңгімелесу.
Д) Қарым-қатынастардың вербальсіз түрі.
Е) Ақпараттық технологиялардың жедел дамуы.
26. Өзін-өзі бағалау процесі-бұл:
А) Сенімнің күшті болуы.
В) Әдеттің қалыптасуы.
С) Ерік-жігерді асыра бағалау.
Д) Тұлғаға білім беру,оны тәрбиелеу және әлеуметтендіру.
Е) Өз тұлғасын жетілдіру мүмкіндігі туралы өзіндік болжау.
27. Өзін-өзі кәсіби тәрбиелеу-бұл:
А) Адамның отбасы мүшелерімен және әлеуметтік ортамен үйлесімді өмір сүруі.
В) Оқушыларды сапалы білім алуға ынталандыру.
С) Мұғалімнің ата-аналармен тіл табыса алу шеберлігі.
Д) Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу.
Е) Өзінің тұлғасында кәсіби маңызды сапаларды дамытудағы саналы іс-әрекет.
28. Вербальсыз қарым-қатынас:
А) Сөзсіз,ым-ишара арқылы қарым-қатынас.
В) Сөз арқылы қарым-қатынас.
С) Интерактивті қарым-қатынас.
Д) Перцептивті қарым-қатынас.
Е) Адамның біртоп адаммен қарым-қатынасы.
29. Аксиалды қарым-қатынас:
А) Бір адаммен екінші бір адам арасындағы қарым-қатынас.
В) Сөзсіз қарым-қатынас.
С) Интерактивті қарым-қатынас.
Д) Перцептивті қарым-қатынас.
Е) Бір адамның біртоп адаммен қарым-қатынас.
30. Ретиалды қарым-қатынас:
А) Бір адамның біртоп адаммен қарым-қатынас.
В) Либералды қарым-қатынас.
С) Интерактивті қарым-қатынас.
Д) Перцептивті қарым-қатынас.
Е) Бір адамның екінші бір адам арасындағы қарым-қатынас.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі сабағында өздік жұмыстың түрлерін қолданудың тиімділігі
Қазақ тілі сабақтарында жүргізілетін жеке оқушымен жұмыс түрлері
Дарынды оқушылардың креативті қабілетін қалыптастыру
Мұғалімді дарынды балалармен жұмысқа даярлау ерекшелігі
Оқытуды ұйымдастыру
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыстар
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР, ОЛАРМЕН НЕГІЗГІ ЖАСАЛЫНАТЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҮРІ
Оқыту барысында баланың көру қабілетінің бұзылуындағы психологиялық ерекшеліктерін анықтау жолдарын теориялық, әдіснамалық тұрғыда негіздеу
Оқытуды ұйымдастырудың түрлері туралы
Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетінің құрастырушы компоненттеріне ұсынылған әдебиеттерді пайдалана отырып конспект жасаңыз
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Басқару іс- әрекеті негізі.
Өздік және өзара индукция
Сөйлеу мен ойлаудың дамуы және өзара байланысы.
Айнагүл апай мектепте ұстаз болып, Игерген мұғалімнің мамандығын
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
 Мұғалімнің кәсіби шеберлігі - сапалы білім кепілі
Барлық кішкентай сәбилердің істеген іс әрекеті үлкейген адамдардың жүзіне күлкі, қуаныш әкеледі
Педагогтың балалармен өзара әрекеті