Басқару функциясы ретінде ұйымдастырудың міндеттері
1- Вариант
$$$001
Педагогикалық менеджмент – бұл:
A) тек оқу -тәрбиелік процесс
B) олардың даму және қызмет ету тиімділігін жоғарлатуға бағытталған ұйымдастырушылық формалар , әдістер, ұстанымдар кешені
С) қазіргі қоғамның өмір салты, саясатына, кәсіпкерлік қызметіне ықпал ететін әлеуметтік және экономикалық институт
D) білім өндірісі
Е) мектепті дамыту процесі
$$$002
Білім берушілік үдеріс деп түсіндіріледі :
A) тиімді басқару теориясы, әдістемесі және технологиясы
B) оқу -тәрбиелік үдеріс
C) басқару процесі
D) мектепті дамыту үдерісі
Е) білім беру мекемесінің бастапқы мүмкіндігін есепке алу
$$$003
Білім берушілік үдеріс менеджерінің еңбек құралы болып табылады :
A) сөз, тіл
B) ақпарат
C) сапа
D) өнім
E) тауар
$$$004
Педагогикалық менеджмент — әрекетті жүйе ретінде — өзіне келесі құрылымдық –функционалдық компоненттер мен жүйені түзетін факторларды кіргізеді :
A) педагогикалық қызмет өнімі
B) педагогикалық қызмет пәні
C) педагогикалық қызмет субъектісі
D) педагогикалық қызмет функциясы
E) білім беру жүйесі
$$$005
Оқыту үдерісінде білім алушының оқытылу дәрежесі келесі көрсеткіштерден тұрады :
A) түсіну мен айырмашылықтан
B) белсенділіктен
C) қойылған сұрақтан
D) өзін- өзі дамытудан
E) енжарлықтан
$$$006
Н.В.Кузьмина педагогикалық біліктіліктің негізгі элементтері ретінде келесілерді ажыратады:
A) оқытатын пән саласындағы арнайы біліктілік
B) дағды мен шеберліктерді игеру біліктілігі
C) адамды сыйлау және сенуі
D) педагогтың оқушының табысты болуына мүдделігі
E) әрекеттік-танымдық
$$$007
Педагогикалық жүйелерді басқаруды ұйымдастыру тиімділігінің негізі болып табылады: :
A) білім берушілік процесте немқұрайлылықты енгізу
B) білім берушілік процесте немқұрайлылықты ескерту
C) білім берушілік процесті бақылау
D) немқұрайлылықты жетілдіру
E) білім берушілік процесте немқұрайлылықты дамыту
$$$008
Жаңартылған білім беру жүйесі жағдайында білім берушілік процесті басқарудың негізгі мәселелері алдымен шешіледі:
A) білім берушілік процесте немқұрайлылықты ескерту арқылы
B) нақты қызметкерлерді тиімді пайдалану арқылы
C) менеджмент субъектісі ретінде оқытушы құзіреттілігін арттыру арқылы
D) білім берушілік процесті бақылау
E) басшының жеке тұлғалық факторы
$$$009
Дамып келе жатқан оқытуды жүзеге асырудағы немқұрайлылық көрінеді :
A) ережелер, заңдар, анықтамаларды ойсыз, механикалық есте сақтауға тырысу
B) іс жүзіндегі уақытты ескермей жоспарда шаралардың көр мөлшерінің болуы
C) оқыту мен тәрбиелеудің өмірмен байланыс ұстанымын елемеу
D) оқытушының білім алушының белсенділігін басуға тырысуы
E) ақыл -ой еңбегін ұйымдастыруға психологиялық-физиологиялық талаптар
$$$010
Менеджмент – бұл:
A) табиғатта табиғи биологиялық процестерді басқару
B) техника және техникалық жүйелерді басқару
C) ұйымдастырушылық ресурстарды бақылау, жетекшілік ету, ұйымдастыру және жоспарлау арқылы ұжым мақсатына тиімді және қолайлы қол жеткізу
D) жекелеме бөлімшелердің әрекетін үйлестіру
E) ғылыми-зерттеу және тәжірибелі конструкторлық жұмыстарды басқару
$$$011
Педагогикалық мониторинг қызметіне келесілер жатады:
A) ұйымдастырушылық-қызметтік
B) шешімдерді қабылдау
C) жетекшілік
D) аналитикалық
E) зерттеушілік
$$$ 012
Біздің қоғамның дамуының қазіргі кезеңіндегі тәрбиелеудің негізгі мақсаттары :
A) теориялық және практикалық тәжірибелердің кешені
B) алға қойылған мақсаттарға қол жеткізу тәсілдерінің тиімділігі
C) тиісті ақпарат мөлшері
D) Қазақстанның патриот азаматын тәрбиелеу идеясы
E) орындаушының жеке әрекеттену идеясы
$$$013
П.И. Третьяков Нәтижелер бойынша мектепті басқару кітабында басқарудың келесі функцияларын бөледі:
A) ақпараттық -талдау
B) жоспарлау
C) тиімділікті зерттеушілік
D) басқару-бағалаушылық
E) бақылау-талдаушылық
$$$014
Менеджмент субъектілерінің білім берушілік қызметінің нәтижесі өзіне келесі өзекті түсініктер мен анықтамаларды кіргізеді:
A) оқушылардың білім сапасы
B) формализм
C) педагогикалық менеджмент
D) басқару
E) ақпарат
$$$015
Педагогикалық менеджменттегі табыстың негізгі жағдайлары болып табылады:
A) уақыт шығындарынан үлкен қайтым
B) еңбекті ғылыми ұйымдастыру
C) ұжым мүшелерінің күштерін біріктіру
D) жазбаша түрде бекіту
E) мақсатқа жетудің берілген мерзімі
$$$016
Заманауи педагогикалық әдебиеттерде білім сапасы термині келесі анықтамалармен түсіндіріледі:
A) заманауи кезеңде экономика талаптарына сәйкес маманның кәсіби қызметін үздік жүргізу қажеттілігін анықтайтын кәсіби сана сипаттамаларының кешені
B) ішкі және сыртқы нарықта ұйымның басымды жағдайын анықтайтын қаражатты жұмсауының үздік бағыты
C) демократиялық басқару қағидаттарын енгізу бойынша білім беру мекемелерінің қызметін белсендіру жүйесі
D) ұйым мақсаттарының ең тиімді жетістіктеріне ықпал ететін жаңа көзқарастардың, әдістердің, технологиялардың ғылыми ізденісі
E) бұл басқа адамдардың еңбегін , ой-өрісін, тәртіп уәждерін қолдана отырып, алға қойылған мақсаттарға жете білу ептілігі
$$$017
П.И.Третьяков және Т.И.Шамова , зерттеушілер білім сапасының түсінігін баян етуде келесі бағдарлаумен байланысты әртүрлі уәждеу (мотив) бағыттарын ұстанған деген қорытындыға келді:
A) келешектік және стратегиялық мақсаттарға
B) әдістер мен қызметтерге
C) тұлға мен қоғамның қажеттіліктеріне
D) инновациялық үдеріспен басқаруға
E) қызметтер мен бақылауларға
$$$018
Педагогикалық менеджменттің қойылған мақсаттарына жету тәсілі ретінде басқарудың әдістеріне жатады :
A) ұйымдастырушылық әдістер
B) әкімшілік әдістер
C) функциональдық әдістер
D) жүйелік әдістер
E) кешенді әдістер
$$$019
Педагогикалық менеджмент басшысымен сәйкес нәтижелерге табысты қол жеткізуге келесі маңызды факторлар ықпал етеді:
A) мақсатқа жету , міндеттерді шешу құралдарын жоспарлау деңгейі
B) басшының жеке тұлғалық факторы
C) жеке мүдделердің жалпыға бағыныштылығы
D) жұмыс орындарының тұрақтылығы
E) қызметкерлерді әділетті марапаттау
$$$020
Педагогикалық менеджмент ұстанымдарына жатады :
A) нормалау
B) ұйымдастыру
C) жеделділік
D) ізгіліктік
E) диверсификация
$$$021
Білім берушілік жүйелерді басқарудың объективтілік және ақпараттың толықтығы ұстанымына сәйкес басқарушылық ақпарат мақсаты бойынша ажыратылады :
A) директивті
B) ұйымдастырушылық
C) мектепішілік
D) ведомствалық
E) жедел
$$$022
Басқарудағы бастамалық және алқалылық ұстанымы қарастырады:
A) ақпаарттық мәліметтер базасын қалыптастыру
B) педагогикалық процеске қатысушылардың өкілеттіліктерін айқын ажырату
C) әкімшілік және қоғамдық органдардың жетекшілерінің қызметін қамтамасыз ету
D) басшы мен педагогикалық ұжым қызметінде басқарушылық функциялардың өзара қатынасы мен өзара байланысы
E) ұжымда субъект-субъектілік қатынастарды бекіту
$$$023
Білім берушілік жүйелерді басқарудың объективтілік және ақпараттың толықтығы ұстанымына сәйкес басқарушылық ақпарат мерзімі бойынша ажыратылады :
A) ұзақмерзімді
B) тоқсандық
C) шұғыл
D) декадалық
E) жедел
$$$024
Жоспарлау кезінде қойылған мақсаттар қандай талаптарға сәйкес болуға тиіс :
A) нақтылығы мен өлшемдігі , мақсаттың тұжырымдалуы сапалық, сандық сипатта болуы
B) мақсаттардың жалпы сипатта болуы
C) мақсаттар не уақыт, не жауапкершілік аясы бойынша шектелмеуі
D) мақсаттардың педагогтің құзіреттілігіне жатпауы
E) басшының жұмыс жоспарын жасырын жасауы
$$$ 025
Білім беру менеджері қызметінің негізгі ұстанымдары:
A)Менеджменттің педагогикалық бағыттылығы
B) Басқару шешімдерін рәсімдеу
C) Ұйымдастыру- басқару
D) Есеп жүргізу
E) Психо- педагогикалық әсер ету
2-вариант
$$$001
Педагогикалық менеджменттің негізгі түсініктеріне жатады :
A) әкімшілік-басқарушылық әдістер
B) оқу-танымдық процесс менеджері
C) өздігімен білім алу
D) педагогикалық эксперимент
E) білім беруді бағалаудың балдық жүйесі
$$$002
Білім берушілік процесс мониторингі - бұл:
A) білім берушілік процестің барысын және нәтижелігін үздіксіз бақылау
B) басшының педагогикалық процеске мақсаткерлік ықпалы
C) жұмыстардың жеке түрлерін орындау әдістемесі мен ережесі
D) әрекеттің тізбектілігі
E) қажетті ақпарат саны
$$$003
Педагогикалық менеджмент өзіне келесі жүйе түзетін факторларды кіргізеді :
A) тізбектілік фактор
B) білім берушілік фактор
C) демографиялық фактор
D) әкімшілік-басқарушылық фактор
E) аналитикалық-нәтижелік фактор
$$$004
Педагогикалық менеджменттің жүйе түзетін факторлары қызметінің тәсілдеріне жатады:
A) басқарудың әкімшілік әдістері
B) басқару стилі
C) басшы мен ұстаздардың өзара әрекет стилі
D) басқару иерархиясы
E) басқару жүйесіндегі моральды- психологиялық климат
$$$005
Педагогикалық ғылымдар жүйесі кіргізеді:
A) жас ұрпаққа білім беру мақсаттарына бағынған өзара байланысты көптеген құрылымдық және функционалдық компоненттерін
B) балаларды тәрбиелеу туралы ғылымдар салаларын
C) балалар және ересектердің білім беруі туралы ғылымдар салаларын
D) адамды өмір сүруге дайындауға объективті қажеттілікті
E) әлеуметтік зерттеулер нәтижелерін
$$$ 006
Педагогикалық менеджмент субъектілері қызметінің мақсаттарына жатады:
A) қызмет ету мақсаты
B) ұжым мақсаты
C) нақты мақсат
D) ақпараттық мақсат
E) зерттеу мақсаты
$$$007
А.С. Белкин бойынша педагогикалық мониторинг түрлері :
A) ізгіліктік
B) басқарушылық
C) талдаушылық
D) бағалаушылық -болжамдық
E) зерттеушілік
$$$ 008
Педагогикалық менеджменттің негізгі міндеттері :
A) орындаушының жеке әрекетінің жиілігі мен ретін көрсетеді
B) әрбір жаңа басқарушылық ықпалды жүзеге асыру
C) тұлғаның жан-жақты дамуы
D) оқу орны қызметкерлерінің шығармашылық белсенділігі мен бастамашылдылығы
E) белгілі бір қоғамның нақты жағдайларына адамның жылдам бейімделуі
$$$ 009
Оқу сабағының міндеті болып табылады:
A) оқушының тұлғасын әлеуметтендіру
B) мәдениет және ғылым әлеміне білім алушыны қатыстыру
C) педагогикалық іс-әрекет қатысушыларының пассивтілігі
D) педагог және оқушылардың өзара әрекетестігі
E) оқушыларды мақсатты оқытуға ықпалдасу
$$$ 010
П. Друкер менеджменттің келесі міндеттерін ажыратады :
A) мақсаттарға жету үшін өзіңіз бен басқаларды іс-әрекетке көтермелеу процесі
B) егжей-тегжейлі жоспарларды әзірлеу қажеттілігінің жоқтығы
C өндіріс техникасы, технологиясын жетілдіру
D) әлеуметтік құрылымда мекеме орнын анықтау
E) ұйымның ортақ мақсаттары айналасында адамдарды біріктіру
$$$011
Менеджмент теориясы және оқу орындарын басқару тәжірибесін талдау негізінде педагогикалық менеджменттің мынадай негізгі қызметтерін ажыратуға болады:
A) әдістеме
B) жоспарлау
C) тиімділігі
D) басқару
E) бағалау
$$$012
Ю.А. Конаржевскийдің анықтамасы бойынша педагогикалық талдау басқару функциясы ретінде - бұл:
A) басқарудың ұйымдастырушылық мәдениеті мен демократияландыруына баса назар аудару
B) оқу-тәрбиелік процестің нәтижелерін объективті бағалау
C) білім беру экономикасындағы жағдай мен тенденцияларды зерттеу
E) техникалық шығармашылықты ынталандыру
$$$013
Педагогикалық талдаудың негізгі түрлері :
A) жүйелік
B) стратегиялық
C) мемлекеттік
D) тақырыптық
E) нәтижелі
$$$014
Бақылау- педагогикалық менеджмент функциясы ретінде келесі құрауыштардан тұрады :
A) шешімдерді қабылдау
B) ынталандыру
C) қызметтің диагностикасы мен бағалауы
D) қызметті жоспарлау
E) күтілетін нәтиже
$$$015
Бақылау қызметін кім орындайтынына байланысты мектепте келесі бақылау түрлерін ажыратады:
A) әкімшілік бақылау
B) ағымдық бақылау
C) жоспарлы бақылау
D) қорытынды бақылау
E) жедел бақылау
$$$016
Басқарудың ұйымдастыру қызметінің мазмұны келесі жұмыстар жиынтығының қалыптасуын көздейді :
A) білім
B) өзін өзі бақылау
C) дағдылар
D) құзіреттіліктер
E) шеберліктер
$$$017
Басқару функциясы ретінде ұйымдастырудың міндеттері :
A) ынталандыру
B) еңбектің мамандануының сипаты мен дәрежесін анықтау
C) реттеу
D) қызметті жоспарлау
E) талдау
$$$018
Қызмет ауқымы бойынша жоспарлау жіктеледі :
A) жалпы
B) стратегиялық
C) бөлек
D икемді
E) қатаң
$$$019
Педагогикалық менеджменттің кешенділік ұстанымы басқарудың келесі түрлерінің сәйкестігін көрсетеді :
A) құрылымдық басқару
B) жедел басқару
C) функционалды басқару
D) стратегиялық басқару
E) дивизиондық басқару
$$$020
Жоспарлай отырып басшы мектептің барлық қызметін келесі ғылыми негізделген ұстанымдармен ұйымдастыруға мүмкіндік беретін әдістемеге сүйенуі тиіс :
A) директивті ұстаным
B) үздіксіздік ұстанымы
C) ұзақмерзімдік ұстаным
D) біртұтастық ұстаным
E) өлшемдік ұстаным
$$$021
Педагогикалық менеджмент әдістерін басқарушылық қызметтің келесі деңгейлері бойынша жүйелейді :
A) тұлғалық (жеке)
B) қоғамдық
C) этникалық
D) сыртқы
E) аралас
$$$022
Педагогикалық менеджментте психологиялық-педагогикалық әдістермен ықпал ету көмегімен жүзеге асады:
A) орындаушыларды нормалау және инструкциялау
B) қолайлы психологиялық климатты қалыптасуы
C) кадларды іріктеу, орналастыру
D) категориялар үшін төлемдер
E) кадрларды тәрбиелеу
$$$023
Педагогикалық менеджментте қоғамдық әсер ету әдістері көмегімен іске асырылады:
A) орындаушыларды нормалау және инструкциялау
B) кадларды іріктеу, орналастыру
C) ұжымда салауатты шығармашылық бәсекелестік
D) шығармашылық белсенділікті арттыру
E) кадрларды тәрбиелеу
$$$024
Экономикалық әдістер басшылардың қызметкерлерге келесі механизмдер көмегімен ыпал ету тәсілдері ретінде қарастырылады:
A) категория бойынша еңбекақы төлеу
B) бұйрық, қаулы
C) нұсқаулықтар
D) жеке өнеге
E) кадрларды іріктеуді оңтайландыру
$$$025
Менеджменттің ішкі тиімділігін қамтамасыз ету үшін келесі факторлар тобын ескеру қажет:
A) ресурстарды қолдану
B) инвестициялық ахуал
C) мақсатқа жетуге сәйкес нәтижені алу
D) әлеуметтік инфрақұрылым
E) стратегия жағынан инвестицияны негіздеу
Бастауыш мектеп оқушыларының экономикалық тәрбиесі
Бастауыш және орта кәсіптік оқыту
Кәсіпорындағы еңбекті ұйымдастыру
Менджементтің пайда болуы және оның мәні
Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде
Логистикалық жүйелер
Басқару функциялары
Жерді бағалаудың мәліметтері
Ұйымдастыру функциясы
Менеджменттің қағидалары
Басқару процесiнiң мазмұны
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Ақшаның атқаратын функциясы және мәні