Педагогикалық үрдістің компоненттері
1-ші межелік бақылау
1.. Оқудың практикалық әдісіне қайсысы жатады ?
A) демонстрация
B) иллюстрация
C) зертханалық
D) бақылау
Е) түсіндірмелі
2.. Оқу үрдісінің негізгі функциясы:
A) реттеуші
B) комуникативті
C) әлеуметтану
D) білімділік, тәрбиелік, дамытушылық
E) ақпараттылық
.3.Дидактиканы зерттейтін объектісі не ?
A) тәрбие үрдісі
B) оқу теориясы
C) жеке адамның даму заңдылықтары
D) оқу ұрдісіндегі қарым- қатынас
E) оқу әдісі
4. Оқытудың сөздік әдісіне қайсысы жатады
A) бақылау
B) әңгімелесу
C) тесттік
D) тіркеу
E) іскерлік ойын
5..Оқу принциптеріне қайсысы жатады
A) жүйелік
B) баяндау
C) иллюстрациялау
D) демонстрациялау
E) әңгімелеу
6. Оқушы білімін бақылауға нелер жатпайды
A) сабақты сұрау
B) үй тапсырмасын сұрау
C) сынақты қабылдау
D) емтихан
E) жаттығуды орындағаны үшін мадақтау
7.. Оқушы ұжымы туралы теорияны кім жасады
A) Каменский Я.А.
B) Алтынсарин Ы.А.
C) Дистерверг А.Д.
D) Макаренко Н.С.
E) Байтұрсынов А.
.8.Оқушылардың сенімінің объективті көрінісі
A) жиналыста сөйлеу
B) пікір талас кезінде өз ойын дәлелдеу
C) диспутқа қатысу
D) оқушылардың қылық әрекеттері
E) іскерлік ойындарға қатысу
9. Қазіргі мектептегі еңбек тәрбиесі
A) оқушылардың кәсіптік бағдарына ықпал етеді
B) денсаулығын шындайды
C) жеке басты еріктік-моральдық қасиеттерін қалыптастырады
D) жоғарғы нұсқаулардың барлығы дұрыс
E) оқушылардың жеке басын ұқыптылыққа, тиянақтылыққа баулу
10..Орта мектептегі дене тәрбиесінің мазмұнына нелер кіреді
A) оқушылардың денсаулығын нығайту, еңбекке даярлау, салауатты өмір сүруге дағдылану
B) дене тәрбиесін мәдениеті мен спортты насихаттау және дамыту
C) салауатты өмір сүруді дене тәрбиесі мәдениетін насихаттау
D) оқушылардың денсаулығын нығайту мен қоғамдық өмірге белсенді қатынасы
E) оқушылардың денсаулығын нығайту, еңбекке тәрбиелеу.Отанды қорғауға, қоғамдық өмірге қатынасы, спорттық дағдыларын қалыптастыру
11.Педагогикалық зерттеулердің ең кеңінен таралған түрі
A) бақылау
B) ата-анамен жұмыс
C) реферат жазу
D) курс жұмысын істеу
E) аннотация
12.Дидактика қандай жалпы ұғымдарға сүйенеді
A) оқу, үйрену
B) адамгершілікті орта, этикет, этика
C) тәрбие педагогикалық әрекет
D) еңбек, еңбек сүйгіш
E) кәсіби бағдарлама
13. Төмендегі көрсетілген факторлардың қайсысы білім беру мазмұнына әсер етеді
A) мұғалім дайындау
B) оқушылардың қажеттілігі
C) ата-ана талабы
D) білімді дамытуды қажет ететін ғылымдардың тобы
E) мемлекеттегі экономикалық қатынасты құрайтын талаптар
14Педагогикада қолданылатын ұғымдар
A) жеке тұлға
B) көрініс
C) мемлекет
D) этнос
E) дін
15. Мұғалімнің оқушымен жүргізетін негізгі іс-әрекеті
A) тапсырма
B) әңгіме
C) оқыту
D) бағалау
E) зерттеу
16.Сабаққа қойылатын негізгі талап
A) ұйымдастыру деңгейі
B) оқыту мен тәрбиенің бір тұтастығы
C) іскерлік пен дағдыны қалыптастыру
D) дамытушылық талап
E) өзін-өзі тәрбиелеу
17..Жаңа материалды ұғынуға оқыту принципінің қандайы тиімді болып табылады?
A) заңдылығы
B) көрнекілігі
C) түсініктілік
D)белсенділік және саналық
E) жүйелілік және бірізділік
18.Әрі педагог әрі дәрігер ғалымды көрсет
A) Сухомлинский В.А.
B) Крупская В.А.
C) Макаренко А.С.
D) Алтынсарин Ы.
E) Пирогов Н.И.
19..Қай топтағы салалар педагогика жүйесін құрайды
A) философия, социология,мектеп гигиенасы
B) педагогикалық психология, педагогикалық социология, әскери педагогика
C) педагогика негізі, тәрбие теориясы, мектептану
D) жалпы педагогика, жас ерекшілік педагогикасы, арнайы педагогика, педагогика тарихы, салыстырмалы педагогика
E) педагогика, анатомияжәне физиология, психология, медицина
20.Қара сөздердің авторы кім ?
A) Әль- Фараби
B) Ш. Уәлиханов
C) Ғ. Балғынбаев
D) Ы. Алтынсарин
E) А. Құнанбаев
21.Оқушылардың сенімінің объективті көрінісі:
A) жиналыста сөйлеу
B) пікір талас кезінде өз ойын дәлелдеу
C) диспутқа қатысу
D) оқушылардың халық әрекеті
E) іскерлік ойындарға қатысу
22..Аксиология деген ұғым?
A) реттеуші
B) коммуникативті
C) әлеуметтану
D) білімділік,
E) құндылық
23.Педагогика пәні неше бөлімнен тұрады?
A) 2 D) 7
B) 4 E) 3
C) 5
24.Тәрбие беру ісіндегі аса маңызды жайттардың бірі
A) педагогикалық такт
B) педагогикалық шеберлік
C) педагогикалық қабілеттілік
D) педагогикалық талант
E) педагогикалық іскерлік
25.Негізгі педагогикалық ұғымдар?
A) құрал, тәсіл, әдіс
B) тәрбие, білім беру, дамыту
C) даму, ќалыптасу, жетілу
D) мазмұн, мақсат, бағыт
E) заңдылыќ, заң, ереже
26.Педагогикалыќ үрдіс дегеніміз не?
A) оќушының өзін-өзі тєрбиелеу
B) оќыту мен тәрбиенің бірлесе іске асырылуы
C) тәрбиенің субъектілер мен объектілер арасындағы байланыс
D) тәрбие процесіндегі ынтымақтастыќ пен бірлестіктің болуы
E) оқытушы мен оќушы арасындаѓы бірлескен іс-әрекет
27.. Педагогикалық үрдістің компоненттері
A) тез іске асырылатын процесс
B) күрделі диалектикалық процесс
C) мазмұны, мақсаты,міндеттері
D) бейтарапты процесс,нәтижесі
E) дұрыс жауабы жоќ
28..Тұтас педагогикалыќ процестің компоненттері?
A) дағды, іскерлік, білімділік, қабілеттілік
B) оқыту мен тәрбиесінің мақсаты, мазмұны, формасы, әдісі,нәтижесі
C) саналалық, белсенділік, жауапкершілік
D) форма, әдіс-тәсіл, құрал, мақсат
E) заң, заңдылық, ереже, принцип
29.Тұтас педагогикалық процестің неше заңдылығы бар
A) 9 B) 5
C) 7 D) 4
E) 3
30..Көрнекілік принципіне алғаш зерттеген педагог ғалым
A) К.Д.Ушинский
B) Я.А.Коменский
C) Ж.Ж.Руссо
D) А.С.Макаренко
E) И.Я.Лернер
Жоғары мектеп дидактикасы
Жоғары мектеп оқытушысының қызметін талдау
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер
Әскери педагогика құрылымы
Тәрбие процесі
Педагогикалық зерттеулердің түрлері
Мектеп басшысының басқару мәдениеті
Педагогикалық үрдістің тұтас құбылыс ретінде қалыптасу тарихы
Педагогиканың дәрістері
Тақырыптың ғылыми көкейкестілігін негіздеу
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Махамбет Өтемісұлының педагогикалық көзқарастары.
В.А.Сухомлинскийдің педагогикалық идеясы
Ғұмар Қараштың педагогикалық көзқарастары.
Джон Локктың педагогикалық теориясы.