Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы

СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: Мемлекеттік және жергілікті басқару курсы бойынша кредиттік технология студенттерімен СӨЖ эссе түрінде орындалады. СӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген тапсырманың тақырыбын зерттеуі керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер мен инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс А4 стандартты парақтың бір жағына жазылады. Студенттерге өздік жұмысты дәптерге жазуға рұқсат етіледі. Жұмысты орындау барысында келесідей өлшемдерді сақтау қажет: сол жағынан - 25-30 мм, оң жағынан – 10 мм, жоғарғы және төменгі жағынан – 20 мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 15-17 мм-ге тең.
Жұмыс тақырыбын қолжазба түрінде немесе компьютермен жазуға болады. Қолжазба әдісімен мәтін қара немесе көк түсті сиямен, анық жазумен жазылуы тиіс. Бір жұмыста түрлі түсті сия қолдануға болмайды (графиктерді, диаграммаларды, суреттерді, кестелерді орындағанда түрлі түсті сия қолдануға болмайды.)
Жұмыс қолмен жазылғанда мәтіннің әрбір беті 28-30 жолдан тұруы қажет, әрбір жол ортасы 60-65 белгіден болуы керек, мұндағы әрбір сөздер арасындағы пробел бір белгі болып есептеледі. Қолжазбалық мәтінге №3 трафареті қолданылады. Жұмыстың қолжазбалық нұсқадағы жалпы көлемі қосымшаларды есептемегенде 5 беттен кем болмауы тиіс. Жұмыс беттерінде еш қателіктер жіберілмеуі тиіс – жолдарды және сөздерді сызу, жоларалық қосымша жазулар және т.б.рұқсат етілтейді. Сонымен қатар, жалпы қабылданбағандардан басқа сөздерді және сөз тіркестерін қысқартуға болмайды.
Жұмыстың әрбір тарауы жаңа беттен басталады, ал бөлімдер жолдың ортасынан мәтіннен бір жол қалдырғаннан кейін жазыла береді.
Екінші жағдайда жұмыс мәтіні компьютерде Microsoft Word мәтіндік редакторінде, Timеs New Roman шрифімен, 14 мөлшермен, жартылай жоларалық интервалмен басылады. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс.
Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы сұхбаттасу, жазбаша бақылау жұмысы, рөлдік ойындар түрінде өтеді. Студенттің белсенді қатысуына қарай білімі бағаланады.

5.1. Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы
1.Басқаруда объективті заңдарды қолдану механизмі - Эссе
2.Мемлекеттік басқару және мемлекеттік саясаты - Эссе
3.Мемлекетті басқарудағы заңдылық пен тәртіптілік - Эссе
4.Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы – Эссе
5.Мемлекетті басқару стилін жетілдіру – Эссе
6. Қазақстанда жергілікті өзін өзі басқару дамуының жағдайын талдау және болашағы – Эсс
7. Аймақты экономикалық дамытудың негізгі мақсаттары, тапсырмалары және принциптері – Эссе
8. Жұмыспен қамтылудың аймақтық мәселесі –Эссе
9. Жапонияда жергілікті өзін өзі басқару ерекшелікт ері- Эссе

5.2. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысының тапсырмалары
1.Қоғам мен байланыс және мемлекеттік ұйымдардағы мәдениет - сұхбаттасу
2.Мемлекеттік басқарушылы шешімдерді қабылдау үрдісі - сұхбаттасу
3.Мемлекеттік билік пен мемлекеттік басқару - Сұхбаттасу
4.ҚР-дағы аймақтық басқару ерекшеліктері - сұхбаттасу
5. ШҚО әлеуметтік-экономикалық дамуының статистикалық көрсеткіштерін талдау – Тапсырма 1
6.Тамақ азықтары, сумен, жылумен, газбен, светпен, қалалық көлікпен халықты сапалы қамтамасыз (қызмет көрсету) етуімен байланысты сауалнама сұрақтарын құрастыру.
7.Семей қаласы дамуының бағдарламасына талдау жүргізу - Тапсырма 2



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру (математика пәні 3-сынып)
ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ МАҢЫЗЫНА ЖӘНЕ ОНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОЛДАРЫНЫҢ ӘДІСІНЕ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
Кәсіптік оқыту процесінде өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру мәні мен мазмұны
Бастауыш сынып оқушыларының өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру
Өзіндік жұмыс арқылы студенттердің кәсіби бағыттылығын қалыптастыру туралы
Оқытудың кредиттік жүйесінде студенттердің өздік жұмыстарын ұйымдастыру
Өздік жұмыстардың әдістері
Оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру
Кредиттік оқыту технологиясы
Оқыту әдістерін жіктеу проблемалары
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Сөздік
Өздік және өзара индукция
Студенттердің өзіндік жұмысының мақсаты мен міндеттері
СӨЗДІКТЕР
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Оқыту және үйренудегі сөздік
Мыстан кемпірдің тапсырмасы
Қоянның тапсырмасы
Сөздік праксистің көрінісі