Ақпараттық технологиялар


1. ACTIVwand - электронды указка:
a) Ережелер жиынын анықтайды
b) Ұзындығы 74 см
c) Интерактивті тақтаның үстінде орналасқан батырма
d) Сканер арқылы жұмыс істейді
e) Үстінде орналасқан батырмасы, тышқанның сол жақ батырмасының қызметін атқырыды
f) Ұзындығы 64 см
g) Интерактивті тақтасында жұмыс жасаушыға проектордың сәулесінен астынан шығуға мүмкіндік береді
h) Принтер арқылы жұмыс істейді

2. Aқпараттық және коммуникациялық технология құралдары ашық білім беру мекемесінің жұмысына енгізуге мүмкіндік береді:
a) Оқу үрдісінде электронды құралдарды пайдалануға
b) Оқу әдістемелік материалдарды, рефераттарды, курстық жұмыстарды дайындау үшін және ғылыми Web-сайттарда орналасқан ақпараттарды пайдалануға
c) Кең ауқымды мәтіндер пайдалану құрылымын ұйымдастыруға
d) Шығармашылық, ғылыми зерттеу тапсырмаларын ұйымдастыру
e) Мәліметтерді әр түрлі тәсілдермен іздестіруге
f) WWW-де оқу мекемесінің өкілдігін ұйымдастыру, оқы курсын Web-сайтын құру және оны ғаламдық торға орналастыруға
g) Оқытушылар мен оқушылардың жеке Web-сайттарын орналастыруға
h) Қажетті ғылым сапасы бойынша жаңалықтарды іздестіруге және пайдалануға

3. Aқпараттық қоғам:
a) Оқытуды ұйымдастыруда ақпараттық технология мүмкіндіктерін қолданатын қоғам
b) Мәліметтерді топтарғы бөліп жіктеу ортасы
c) Aқпаратты өндірумен, өндеумен және іске асырумен айналасатын қоғам
d) Жоғары деңгейлі өндіріс пен ақпарат және ақпараттық қызметті тұтынуымен сипатталатын қоғам
e) Адамдардың ақпараттық үрдістермен үздіксіз жұмыс жасауын қамтамасыз ететін қоғам
f) Ішкі және сыртқы ақпараттарды тарататын қоғам
g) Программамен жұмыс істеу ортасы
h) Ақпараттық білімдік әлемдік бейнені қалыптастыру

4. Ақпараттық мәдениетті қалыптастыру факторлары:
a) Оқушылардың, студенттердің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
b) Компьютерлік технологияны дамыту
c) Aқпараттық-коммуникациялық технологияны жамыту
d) Педагогикалық үрдістердің заңдылықтары
e) Коммуникативтік байланысты дамыту
f) Интернет желісіне қосылу
g) Ақпараттармен жұмыс жасауда оларды сұрыптау мен жүйелеу жағдысы.
h) Біліктілікті көтеру курстарын ұйымдастыру

5 Ақпараттық құзырлылық компетенция):
А)Бұл адамдардың кез келген проблема мен міндеттерді компьютермен, ақпараттық құрылғылармен шешу қабілеті
В)Интернеттік ақпараттық ресурстар
С)Бұл күнделікті өмірдің нақты жағдайларында пайда болған проблемалар мен міндеттерді ақпараттық құрылғылар көмегімен тиімді түрде шешуге мүмкіндік беретін қабілеттілік
D)Қашықтықтан оқытудың техникалық базасы
E)Видео материалдар
F)Бұл оқу, тұрмыс және кәсіби бағыттағы міндеттерді шешуде ақпараттық-коммуникациялық технологияның мүмкіндіктерін жан-жақты қолдану қабілеті
G)Аудио материалдар
H)Электрондық анықтамалар мен энциклопедиялар

6. Aқпараттық мәдениетті дамытуға қойылатын талаптар:
a) Ақпараттармен жұмыс жасауда оларды сұрыптау мен жүйелеуді қалыптастыру
b) Білім алушылардың компьютерде программа құру сауттылығы.
c) Қазіргі білім беру жүйесіндегі ақпараттық кеңістік туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру
d) Қоғамның барлық салаларын ақпараттандыру
e) Ақпараттық білімдік әлемдік бейнені қалыптастыру
f) Өз қызметтерінде жаңа ақпараттық технологияның мүмкіндіктерін пайдалану
g) Ақпараттық (дербес жағдайда, компьютерлік) сауаттылық
h) Ақпараттық үрдістермен сауатты жұмыс жасай алу дағдысы

7. Aқпараттық процестер – ақпаратты...
a) Болдырмау
b) Қадағалау
c) Іздеу
d) Жоғалту
e) Сату
f) Өндеу
g) Болжау
h) Тарату

8. Ашық оқыту жүйесіне арналған ғылыми электрондық баспалардың (FЭБ) сапасын бағалау жүйесі қанағаттандыруы керек:
А) Эксперт ретінде әр сала мамандары тартылуы керек, олардың жиынтығы баспаны жан-жақты талдауды қамтамасыз етуі
В) Жоғарғы тәжірибелі эксперттердің еңбектері мен тәжірибелері ауқымды шешімдерді қолдануды
С) Жұмыстардың ұйымдастырылуы жүйелілік негізінде жүзеге асуын
D) Барлық дайындық жұмыстарын тәжірибелі мамандар жүргізуі міндетті
E) Эксперт жоғары білімді болуы шарт емес, мұнда тек АКТ білсе жеткілікті
F) Жүйелі бақылауды қамтитын әдістемелік құралдарды ұйымдастыру
G) Эксперттің ауқымды түрде шешімді өзі қабылдауы
H) FЭБ сапасын бағалау жүйесінде бір ғана маман эксперттің болуы

9. Ашық қосымша білім беруге арналған Оқу электронды басылымдар құрастырылуы керек:
А) Білімнің саны емес сапасы қызықтыруында
В) Ересектердің оқуында көптеген шектеулері жоқ (әлеуметтік, кәсіби, қаржылық, және т.с.с.)
С) Оқытуда бір-бірімен қарым-қатынас жасау қиындығы
D) Оқу үрдісінде жетекші роль атқаратындай
E) Оқыту кезінде өз тәжірибесін қолданатын мүмкіндігінің болуы
F) Белгілі бір мақсатқа жету үшін білім алуы
G) білім беру ортасында дербестікке, өзін-өзі көрсете білуге, өзін-өзі басқаруға талпынатындай
H) Оқушылардың оқу белсенділіктерін арттыратындай

10. Студенттермен жүргізілетін телеконференцияларды төменгі критерийлер бойынша бағалауға болады:
А)Пікір-талас барысында жалпы белсенділігіне, берілген сұраққа жауап беруі және түсіндірілуі қажет, негізгі ойды ерекшелей алу қажет
В)Студенттің дауыс ырғағына байланысты
С)Берілген сұраққа өзі жауап беруі керек
D)Пікір-талас тақырыбы бойынша сұрақтар бере алуы керек
E)Ақпарат көздері арқылы хабардар болуы керек
F)Оқушының жылдамдығына байланысты
G)Есепті тез шығаруына байланысты
H)Тапсырманы АКТ пайдаланып орындауына байланысты.

11. Әдістемелік тұрғыдан кедесі бағдарламаларды қолдануға болады:
А) Ақпараттық-анықтамалық бағдарламалар
В) Бақылаушы-бағдарламалар
С) Бағдарламалар оқыту бағдарламалары
D) Виртуалды зертханалық практикумдар
E) Дыбыстық оқыту бағдарламалары
F) Тренажер-бағдарламалар
G) Оқыту мен тәрбиелеу бағдарламалары
H) Ізденуші бағдарламалар

12. Білім беруде қолданылатын бағдарламалық-техникалық құралдардың классификациялық белгілері:
А) Бағдарламалық ұсыныс
В) Мақсатқа негізделген әрекет
С) Өзіндік жұмысқа бағытталған
D) Дидактикалық бағыт
E) Пәндік аумақта қолданылуы
F) Алгоритмдік бағыт
G) Көрнекілік тәсілі
H) Педагогикалық үрдісті басқару

13. Білім берудегі АКТ сауаттылығы:
А) Қосымша электрондық құрылғылар мен ақпараттық құралдарды білім алу жолында қолдануға мүмкіндік беретін білім саласы
В) Сауатсыздық
С) Ақпараттық технологиялар
D) Мұғалім мен оқушыларға оқыту құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін білім
E) Оқыту құралы ретінде қолдануға мүмкіндік бермейтін білім
F) Оқыту құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін білім
G) Жүйе
H) Шаблон

14.Білім беруді ақпараттандырудың тарихи алғы шарттары:
А) Білім беруді оқытудың жүйелігігі
В) Білім беруді компьютерлендіру
С) Оқу үрдісін жобалау
D) Оқытуды анықтайтын жүйе
E) Білім беруді электрондандыру
F) Оқу үрдісін өзара қатынасқа құру
G) Білім беруді автоматтандыру
H) Білімді меңгеру үрдісін құру

15. Білім берудегі ақпараттық коммуникациялық-технологиялар:
А) Ақпараттық үрдістерді ұйымдастыру
В) Жаратылыстану ғылымы
С) Информатиканың бір бөлімі
D) Әлеуметтік ғылым саласы
E) Гуманитарлық ғылым саласы
F) Білім берудегі ақпараттық іс-әрекет
G) Ақпараттық үрдістер
H) Кибернетика ғылымы

16. Білім берудегі электронды басылымдардың қолданғандағы білім беру әрекетінің ерекшелігі:
А) Әр түрлі әдістерді қолдануда тиімділігі
В)Техникалық орындалу сапасымен, логикалық және жүйелілік мазмұндылығында
С) Ақпаратты жылдам сақтауды қамтамасыз етуі
D) Гигиеналық талаптарды қанағаттандыруында
E) Білім алушылардың жұмысын қиындатуы
F) Көркемдік безендірілуі мен ақпараттық толықтығы, орындалудың жоғары деңгейі
G) Ақпараттың тез таралуында
H) Психологиялық-педагогикалық талаптарды қанағаттандыруында

17. Білім бақылаудың негізгі мақсаты:
А)Оқушылардың оқу материалын меңгеру сапасын анықтаумен тығыз байланысты
В)Білім алушылардың оқуға белсенділігін арттыру
С)Берілген тапсырмаларды уақытында орындау
D)Педагогтардың жұмысы туралы статистикалық ақпараттар жиынтығын автоматтандыру арқылы олардың сағаттық жүктемесінің орындалуы
Е)Білім алушылар арасында бәсекелестік орнату
F)Оқушылардың орындалған жұмысқа деген жауапкершілігін, ынтасын арттыру тәрізді жеке тұлғалық қасиеттерін тәрбиелеуді жоспарлайды
G)Дәстүрлі студенттік өмірге деген қызығушылығын арттырады
H)Өзін-өзі бақылау мен өзара бақылауды қабылдауды үйренумен және өзін-өзі бақылау мен өзара бақылау қажеттілігін қалыптастырумен байланысты

18. Бүкіләлемдік желінің даму тарихының екінші кезеңі:
a) Жұмыс протоколдарын жетілдіреді
b) 2009 ж
c) 1999 ж
d) 2012 ж
e) Дискретті бағдарламаны шығарды
f) 2010 ж
g) 1992 ж
h) 1983-1989 жж

19.Интерактивті тақтаның қолданыстағы артықшылықтары:
А)Көлемді қиын тақырыптарды тірек-сызбалар арқылы жеткізу
В)Тэгі абзацты бөлмей, келесі сөзді жаңа жолға көшіру керек болған жағдайда қолданылады
С) Басқалардың қатесін кешіруді үйретеді
D)Форматтайды
E)Гиперсілтеме қатесін жасауға көмектеседі
F)Өзінің жаңа идеяларын әсерлі, тартымды етіп көрсетуге болады
G)Центр бойынша тегістейді
H)Топпен, жекелей жұмыс жасауға зор ықпалын тигізеді

20.Компьютерлік тесті құрастырғанда мұғалім орындауы қажет талаптар:
А)Мағынасы әр түрлі тестердің жасалуы
B)Әрбір тапсырманың тек бір сұрағына жауап беруі
C)Тестегі терминдер, белгілеулер, графикалық иллюстрациялар, жауаптар оқушыға міндетті түрде түсінікті болуы
D)Тест жауаптарының үштен аспауы
E)Тек бір ғана программа ортасында дайындалуы
F)Бірізділік ұстанымы
G)Тест жауаптарының өте қысқа түрде болуы.
H)Дәстүрлі оқушы қолданып жүрген ақпарат көздеріне нақты сәйкес келуі. +

21.Оқушылардың білім деңгейін бақылауда тестік программалық құралдары:
А)Мұндай түрде берілген бақылау оқушылардың дайындалуына жеңілдік тудырады.+
В)Оқушылар өз орнында тест сұрақтарына жауап іздейді.
С)Оқушылар көп нұсқалы жеке практикалық тапсырмаларды құрастырады.
D)Бақылау бойынша бірсарынды жұмыстардан барынша арылтады.
E)Текстік бақылау жауаптары тез тексеріліп, бағаланады. +
F)Оқу үрдісіндегі оқыту әдістері мен білімді бақылау талабы.
G)Тесттер сынақ, емтиханды қабылдау уақытын қысқартады.+
H)Білімді жиі бақылау мүмкіндігі оқыту мотивациясын арттырады.
22. Оқытудың ақпараттық технологиясына программалық құрал өнеді: 
a) Кітаптар қоры
b) Сызба кесте
c) Деректер қоры
d) Электрондық кітапханалық каталог
e) Компьютер құрылғылары
f) Педагогикалық оқыту технологиялары
g) Эксперттік жүйе
h) Компьютерлік желілер

23. Ақпараттық мәдениет:
А) Белгілі бір қашықтықта оқытуға арналған оқыту жүйесі
В) Білім алушылардың ақпараттық үрдістермен жұмыс жасай алу дағдысы.
С) Әлемнің ақпараттық бейнесін символдар мен белгілер жүйесі арқылы өрнектеу.
D) Тура және кері ақпараттық байланыстар жүйесі ретінде адамның ұғыну және меңгеру, бейімделе білу қабілеті
E) Өз қызметінде компьютерді сауатты түрде пайдала білу дағдысын қалыптастыру
F) Ақпараттық ойлау қабілетін дамыту, ақпаратты алу, қабылдау және жіберу әрекеттерін ұйымдастыру, сөйлеу қабілетін дамыту және тәрбиелік сапа қызығушылығын қалыптастыру
G) Берілген алгоритм бойынша компьютерде ақпараттардың берілуі
H) Ақпараттық технологияны оқыту мен тәрбиелеуде қолданудың заңдылықтары

24. Білім берудегі электронды басылым мен ресурстардың әдістемелік талаптары:
А) Басылымдарда дәрістер мен практикалық жұмыстары міндетті болуы керек.
В)Оқу ақпаратын өздігінен алу мүмкіндігінің берілмеуі.
С) Мән-мағыналары барынша анағұрлым айқындалған және алдын-ала бекітілген тарауларға бөлу.
D) Білім алушыға түрлі жаттығу мүмкіндіктерін қамтамасыз етуі тиіс.
E) Ғылыми түсініктерді бейнелеу жүйесін қамтамасыз етуі тиіc.
F) Оқу материалдары өзара байланысқа негізделіп жасалуы тиіс.
G) ЭОБ құралдары интерактивті сұхбатты ұйымдастырады.
H) Оқу материалы стандартқа сай жасалуы міндетті емес.

25. Интернет желісі дегеніміз:
А) Microsoft Office (Excel, Word) пакеттерімен жұмыс істеуге базалық дағдысы бар адамдар
В) Компьютерде жұмыс істеуге аздаған дағдысы бар адамдар
С) Көптеген өзара байланысқан компьютер желілерінен тұрады
D) Мұғалімнің мүмкіндігін жоғарылатын құрал.
E) Компьютерлерге, электрондық почтаға, хабарландыру тақталарына, деректер базасына және пікір-талас топтарына қашықтан қатынасты қамтамасыз етеді.
F) Оның бөліктері RTSP хаттамасында негізделген бірыңғай мекен-жай кеңістігі арқылы бір-бірімен қисындық байланысқа түскен ғаламдық ақпарат желі
G) Оның бөліктері TCPIP хаттамасында негізделген бірыңғай мекен-жай кеңістігі арқылы бір-бірімен байланысқа түскен ғаламдық ақпарат желі
H) Интерактивті тақта

26. Бүкіләлемдік желінің даму тарихының екінші кезеңі:
А) Ақпаратты өшірді
В) Жұмыс протоколдарын жетілдірді
С)1983-1989жж
D)1999ж
E) 2009 ж
F) ARPANet 185 компьютердің орталығына айналды
G) Дискретті бағдарламаны шығарды
H) 2012 ж

27. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларға жатқызуға болады:
А) Интерактивті технологияны
В) Білім беруде компьютерлік технологияны пайдалануды
С) Телефон сымдарын
D) TV технологиясын
E) Қашықтан оқыту жүйесін
F) Коммуникациялық технологияларды
G) Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын
H) Кейс технологиясын

28. HTML файылның жазылу форматы:
А) %HTML
В) HTML
С) Құжаттар көкірегі
D) Құжаттар тұлғасы
E) Құжаттар тілі
F) HTML
G) HTML
H) HTML

29. Ақпараттық – коммуникациялық технологияны пайдаланудың мақсаты:
А) Сараптамалық –зерттеу қызметі дағдыларын дамыту
В) Оқу-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерін қарқындыру, оның тиімділігі мен
сапасын арттыру
С) Кең көлемдегі ақпараттарды сақтау
D) Коммуникативтік әрекеттерге қабілетті болуды дамыту
E) АКТ берілген алгоритм бойынша ақпараттарды өңдеу
F) Іздену және зерттеу іс-әрекетіне жақындату
G) Оқу үрдісін өзара сенімді қарым-қатынасқа құру
H) Кез келген уақытта ақпараттарды өңдеу

30. Оқыту технологиясының үш деңгейі бар:
А) Қосымша деңгей
В) Модельдеу деңгейі
С) Базалық деңгей
D) Жобалау және жобаны ұсыну деңгейі
E) Жалпы педагогикалық деңгей
F) Жеке пәндер бойынша оқыту технологияларының теориясы
G) Дидактикалық деңгей
H) Практикалық деңгей

31. ACTIV pen артықшылықтары:
А) Абзацты бөлмей, келесі сөзді жаңа жолға көшіру керек болған жағдайда қолданылады.
В) Перифериясындағы батырмасы-тышқанның оң жақ батырмасының аналогы
С) Қаламның ұшы-тышқанның сол жақ батырмасының анологы
D) Фоннын түсін анықтайды
E) Сымсыз, батерикаларды қажет етпейді
F) Жаңа абзац құрады
G) Пайдаланылған гипермәтіндік сілтеме түсін анықтайды
H) Бірінші деңгейлі заголовкты береді

32. Қажеттілік белгісі бойынша ақпарат бөлінеді:
А) Қолайлы және қолайсыз
В) Мәтіндік, ақпараттық
С) Сандық және сапалық
D) Мазмұндық, үрдістік
E) Ғылымилық, шығармашылық
F) Ішкі және сыртқы, жалпы падаланушыға бағытталған
G) Бағдарламалық, логикалық
H) Алгоритмдік, графикалық

33. Web-құжаттарындағы сурет немесе графика ереже бойынша үш форматта жазылады,олар:
А) PDF
В) PNG
С) GIF+
D) IMG
E) TIF
F) BMP+
G) JPG+
Н) HTM

34. Орыс педагогы Ушинский К.Д. айтқан Қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, ескі бірсарынды сабақтардан гөрі
А)Тек есеп шығарумен өткізу керек
В)Флипчарт жасау керек
С)Мәнді, қонымды, тиімді болуы тиіс
D)Файлдарды өңдеу керек
E)Жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса
F)Принтермен айналысу керек
G)Сабақ тартымды болуы керек
H)Модеммен жұмыс істеу керек

35.Телекоммуникациялық ортада жұмыс жасау үшін:
А) Басқарушы ақпарат қадамы
В) Телефон желісі
С) Пернетақта
D) Манипулятор
E) Модулятор
F) Модем
G) Компьютер
H) Тарихи социологиялық қадам

36. Мұғалімдердің ақпараттық-коммуникациялық біліктіліктерін көтеру:
А) Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білуді меңгеру
В) компьютермен, түрлі коммуникациялық жүйелермен жұмыс жасауды білу
С) Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың түрлерін зерттеу, жұмыс істей білу дағдыларын қалыптастыру
D) Компьютердің енгізу құрылғыларының қызметін білу
E) Мұғалімдер мен оқушылар арасында коммуникативті байланысты дамыту
F) Коммуникациялық технологиялар туралы білік
G) Желі түрлерін білу
H) Электронды поштамен жұмыс

37. Білім берудегі электронды басылымда тестілеу және бақылаудың өлшеу функциясы:
А) Үнемі барлық жауаптары дұрыс жауабы жиі қолданылуы тиіс
В) Дұрыс жауапты таңдай алатындай жауапты қамтамасыз ету
С) Тест сұрақтарының жауаптары бар жолдан артық болуы керек
D) Барынша жақын жауапты енгізуге мүмкіндік беру
E) Тест сұрағының көлеміне шектеу қойылуы міндетті емес
F) иә немесе жоқ жауаптары болуы керек
G) Дұрыс жауабы, нақты, қысқа және толық болу
H) Дұрыс жауапты таңдау білім алушының өз еркінде

38. Білім беру саласында құзырлылықтың қалыптасуындағы негізгі талаптары:
А) Өмір сүруге үйрету.
В)Өздігінен шешім қабылдауға үйрету.
С)Компьютер құрылғыларын білу.
D)Оқушылардың білімінің дамуына жағдай туғызу.
E)Нәтижелі білімді қалыптастыру
F)Өмір бойы өз білімін қажетті бағыт бойынша дамыту.
G)Өз пікірін білдіру қабілетін дамыту.
H)Компьютермен жұмыс жасауды үйрету.

39. Ақпараттандыру:
А)Ақпараттық құралдарды пайдаланбай ақпаратты тарату.
В)Кез келген адамның ақпараттарды алу жағдайында тұтынушының шартын қанағаттандыратын үрдіс.
С)Жалпыға бірдей ақпараттық құралдар мен технологияларды құру.
D)Мультимедиа құралдарын қолданбай тұтынушының шартын қанағаттандыру.
E)Ақпараттық құралдар мен технологияларды дамыту және қолдану.
F)Компьютермен ақпаратты өңдеу.
G)Ақпаратты сақтап, тарату әрекеті.
H)Білім алушыларды ақпаратпен хабардар ету.

40. Телефондық модемнің техникалық параметрінің өлшем бірлігі:
А)Бит сек.
В)Кбайт сек
С)Мега бит*сек
D)Битсек
E)Бит*сек
F)Мбайтсек
G)Мега байт
H)Кило бит

41. ACTIVboard интерактивті тақтасы.
А)АCTIV studio бағдарламалық қамтамасымен бірлесіп жұмыс істейді
В)ACTIVcode бағдарламалық қамтамасымен бірлеседі
С)ACTIVplate панелімен бірлесіп жұмыс істейді.
D)ACTIV ote тестілеу жүйесімен бірлесіп жұмыс істейді.
E)ACTIV group бағдарламалық қамтамасымен бірлесіп істейді.
F)Сымсыз (беспроводное)ACTIVslate панелімен бірлесіп жұмыс істейді.
G)Сымды (проводное)ACTIVsave панелімен бірлесіп жұмыс істейді.
H)ACTIVnote жүйесімен бірлесіп жұмыс істейді.

42. Операциялық жүйе:
А)DOS
B)BIOS
C)FTP
D)WWW
E)MSWord
F)Unix
G)MS Power Point
H)Linux

43. ACTIVboard тақтасы.
А)Компьютерлік ойындар
В)Оқытуға арналған интерактивті құралдар өндірушілерінің нарығындағы танылған көшбасшы
С)Дистрибутивті тақта
D)Компьютердің қосымша құрылғыларының бірі
E)Интерактивті тақта
F)Веб-беттер жиынтығы
G)Арнайы қалам
H)Динамикалық жадысы

44.HTML тілінің бастапқы мәтінді белгілейтін командалары белгі немесе... деп аталады.
А)Лэг (Leg)
В)Рэг(reg)
С)Символдар тізбегі
D)Мэг (Mag)
Е)Түйінді сөз
F)Дрэг (Drag)
G)Тэг (Tag)
H)Бэг (bag)

45. Білім берудегі электронды басылым мен ресурстардың әдістемелік талаптары:
А)Оқу ақпаратын өздігінен алу мүмкіндігінің берілмеуі.
В)Ғылыми түсініктерді бейнелеу жүйесін қамтамасыз етуі тиі.
С)ЭОБ құралдары интерактивті сұхбатты ұйымдастырады.
D)Мән-мағыналары барынша анағұрлым айқындалған және алдын-ала бекітілген тарауларға бөлу.
E)Оқу материалдары өзара байланысқа негізделіп жасалуы тиіс.
F)Басылымдарда дәрістер мен практикалық жұмыстары міндетті болуы керек.
G)Оқу материалы стандартқа сай жасалуы міндетті емес.
H)Білім алушыға түрлі жаттығу мүмкіндіктерін қамтамасыз етуі тиіс.

46. И.В.Роберт ақпараттық технологиялар орталарын пайдаланудың келесі педагогикалық мақсаттарын анықтайды:
А)Қоғамның әлеуметтік тапсырысын орындау
В)Оқушы тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам шартында өмір сүруге даярлау.
С)Оқу тәртібін дұрыстау
D)Мәтінді өшіру
E)Мақала жазу
F)Есептеу жүргізу
G)Мұғалімнің өзіндік тапсырысын орындау
H)Ақпараттық технологияларды қолдану негізінде оқу-тәрбие процесінің барлық деңгейін жетілдіру

47. Электрондық оқулықтың сапасын бағалау критерийлері:
А)Экономикалық тиімділігі.
B)Мазмұндық, модульдік
C)Жан-жақтылығы.
D)Тұтынушыға бағдарлау
E)Модульдік, дамытушылық
F)Ізгіліктілік, бейімділік
G)Бірізділік, жүйелілік
H)Үрдістік-әрекеттестік

48. Intranet-те төмендегідей педагогикалық мүмкіндіктерді ерекшелеуге болады:
А)Ақпаратты экран арқылы тәжірибе жүзінде қолдану
В)Қосымша ақпараттық ресурстармен қамтамасыз етілуі.
С) Электронды тақтаны қолдану қолдану мүмкіндіктері.
D)Фотосуреттердің, суреттердің, сызбалардың көмегімен бейнелерді көрсету
E)Техникамен жұмыс істеу қабілеттіліктерін қалыптастыру
F)Оқытуда автоматтандырылған оқыту жүйесін қолдану.
G)Оқушылар үшін қосымша білім беру қызметі
H)Өздігінен білім алу және оқытудың жаңа ұйымдастырылған түрі мен әдістерін пайдалану

49. Ақпараттарды жiберу жүйесiн құрайды:
A) Жақшалар
B) Сөйлемдер
C) Қашықтықтан оқытудың техникалық базасы
D) Сканер
E) Принтер
F) ОЗУ
G) Телефондық және телекоммуникациялық арналар
H) ТВ, радио

50. Браузер:
A) Желілік вирус.
B) Web-сервермен байланысты орнату.
C) Гипермәтіндік ақпараттық іздеу жүйелері.
D) Арнайы программа арқылы WEB-беттерін қолданушы.
E) Электрондық байланыс.
F) Гипермәтіндік байланысу мүмкіндігі бар файлдармен жұмыс істеуге
арналған программа.
G) Программалау тілдерінің трансляторы.
H) Web-беттерін белгілеу тілі.

51.Ақпараттық мәдениеттің негізгі компоненттері:
А)Қолданбалы, құқықтық, эргономикалық.
В)Өзара ықпалдастық, коммуникативтілік.
С)Аксиологиялық, коммуникативті-этикалық.
D)Ақпараттық, иллюстрациялық.
E)Танымды-интеллектуалдық, болжамдық.
F)Эргономикалық.
G)Танымды-интеллектуалдық., болжамдық.
H)Қолданбалы, құқықтық.

52. Ақпараттық қабылдау түрлері:
А)Графикалық ақпарат.
В)Визуалдық ақпарат.
C)Сенсорлық немесе тактильдық ақпарат.
D)Жылдам тарату.
E)Дыбыстық ақпарат.
F)Қимыл-қозғалыс.
G)Электронды ақпарат.
H)Қолданып көру ақпараты.

53. ACTIV ote қажет.
А)Бірнеше берілген жауаптардың нұсқаларынан желісіз радио пульттің батырмасын басу әдісімен жауап беруге мүмкіндік береді. +
В) Пульттың көмегімен ақпарат ACTIVboard қабылдайды және де өңделіа конференция қатысушысының жауабын қабылдайды. +
С)Ақпараттық өшіру үшін.
D)Видео көрсету үшін.
E)Виртуальды консуль құру үшін.
F)Зертханалық Универсалды жүйе үшін жұмыстарды орындаудың бағдарламасы үшін.
G)Ақпараттық сақтау үшін.
H)Тестілеу жүйесімен және сымсыз ACTIVslate панелімен бірлесіп жұмыс істеу үшін. +

54. Электрондық пошта көмегiмен:
A) Құжаттарды, суреттерді жібере алады+
B) Оқушының жұмысы қиындалады
C) Файлдарды жібере алады+
D) Мұғалiмнiң жұмысы қиындатылады
E) Мұғалiм мен тыңдаушы арасында оқу материалдарын жiберу мен
мұғалiмге өздерiне түсiнiксiз болған материалдар бойынша сұрақтар
жiберуiне мүмкiндiк алады+
F) Мұғалiм шексіз мүмкіндіктер алады
G) Түсiнiксiз болған материалдар бойынша сұрақтар жiберуiне мүмкiндiк
жоқ.
H) Оқушының жұмысы жеңiлденедi

55. Портфолио:
А)Бір мекеменің кіріс және шығыс құжаттарын тіркеу папакасы.
В)Ғылыми, практикалық мәселелерді шешуге арналған құжаттар жиынтығы.
С)Топпен кеңесу арқылы белгілі тақырып төңірегіндегі пікірсайыс.
D)Белсенді іс-әрекетке және ойлауға жетелейтін әдіс.
Е)Бұл педагогтың өздігінен білім көтеруде жинақталған құжаттарды және өзінің кәсіби іс-әрекет нәтижелеріне баға беруі мен пайдалануы. +
F)Өз пікірін баяндама, сөз сөйлеу арқылы белсенді дәлелдеу.
G)Өзінің практикалық іс-әрекет нәтижелерін көріп, кәсіби құзырлылығын бағалауға, өз жұмысына салыстырмалы талдау жасауға мүмкіндік береді. +
H)Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі, дамытудағы нәтижелерін, педагогтың жеке кәсіби жетістіктерін, білім беру саласына қосқан үлестерін біріктіретін жеке папкасы. +

56. Электрондық оқулықтың сапасын бағалау критерийлері:
А)Экономикалық тиімділігі.
B)Модульдік, дамытушылық
C)Тұтынушыға бағдарлау.
D)Ізгіліктілік, бейімділік
E)Мазмұндық, модульдік+
F)Үрдістік-әрекеттестік
G)Жан-жақтылығы+
H)Бірізділік, жүйелілік+

57. Бүкіләлемдік желінің даму тарихының төртінші кезеңі:
А)Көпөлшемді интерактивтік модель VRML пайда болды.+
В)2000 ж.
С)WRML пайда болды+
D)BRML пайда болды
E)Қолданушылар арасындағы қарым-қатынас тәсілін арттырумен сипатталады
F)1994-1996 ж.ж.+
G)2005 ж.
H)2002 ж.
58. Кулер:
А) Аккумулятор
В) Диод
С) вентилятор+
D) Процессорды қызып кетуден сақтап суытып тұратын құрылғы+
E) Матрица
F) Процессордың жұмыс істеу уақытын ұлғайтады+
G) Тоңазытқыш
H) Микросхема түрі

59. Оқытудың ақпараттық технологиялары
А) Интернетке қосылған дербес компьютер
В) Компьютерді қолданып оқытатын барлық педагогикалық технологиялардың жиыны
С) Интернеттегі білімдік басылымдар
D) Ақпаратпен жұмыс істеуге арналған арнайы тәсілдер +
E) Жаңа электрондық басылымдар
F) Білім беру үрдісін іске асыру үшін пайдаланылатын компьютердің, компьютерлік желілердің қызмет ету тәсілдерінің жиыны +
G) Компьютердің барлық сыртқы және ішкі құрылғылары
H) Компьютерлік телекоммуникациялардың электрондық құралдарының қызмет ету тәсілдерінің жиыны +

60. Мұғалімдердің ақпараттық коммуникациялық біліктіліктерін көтеру кезеңдері
А) Теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру
В) Ақпараттық коммуникациялық технологиялардың жеке түрлерін терең зерттеу, жұмыс істей білу дағдыларын қалыптастыру +
С) Компьютермен, түрлі коммуникациялық жүйелермен алғашқы танысу +
D) Автоматтандырылған оқыту жүйесін меңгеру
E) Оқушылардың компьютер құрылғыларымен жұмыс жасау біліктілігін арттыру
F) Құрылғылардың қызметін анықтау
G) Ақпараттық коммуникациялық технолоияларды мұғалім қызметінде, жеке пәндерді оқытуда қолдана білуді меңгеру+
H) Сабақтың түріне байланысты сәйкес әдістерді пайдалану

61.Оқыту үрдісінде тікелей пайдалануға бағытталған ақпараттық және коммуникациялық технологияның құралдары:
А) Демонстрациялық, көрнекілік
В) Лабораториялық, моделдеуіш, есеп жүргізуші +
С) Презентациялық, мазмұндылық
D) түсіндіру, проблемалық
E) Оқытатын, тренажерлар, ақпараттық іздеу +
F)Нәтижелерін бағалау
G) Анықтамалық, демонстрациялық, имитациялық +
H) Зертханалық, модельдеуіш

62.Электрондық оқулықтың сапасын бағалау критерийлері
А) Тұтынушыға бағдарлау +
В) Ізгіліктілік, бейімділік +
С) Бірізділік, жүйелік
D) жан-жақтылығы
E) экономикалық тиімділігі
F)мазмұндық, модульдік +
G) модульдік, дамытушылық
H) үрдістік, әркеттестік

63.Браузер
А) Желілік вирус
В) Веб сервермен байланысты орнату +
С) Гипермәтіндік ақпараттық іздеу жүйелері
D) арнайы программа арқылы Веб беттерін қолданушы +
E) электрондық байланыс
F)гипермәтіндік байланысу мүмкіндігі бар файлдармен жұмыс істеуге арналған +
G) программалау тілдерінің трансляторы
H) Веб беттерін белгілеу тілі



Ұқсас жұмыстар

Ақпараттық технологиялар
Сызықтық программалау есептері. Көп айнымалы үшін оңтайландыру шарты
Интербелсенді технологиялар
Қонақжайлылық индустриясындағы ақпараттық технологиялар
Байланыс құралдары
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану – кәсіптік білім мамандығы студенттерінің кәсіби құзырлылығын қалыптастырудың маңызды элементі
Ақпараттық технологияның даму кезеңдері
АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Ақпараттық технологиялар туралы жалпы түсініктер
Ақпараттық - коммуникациялық технологиялар пәнінің мазмұны
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың Ақпараттық жүйесін тұрғызу
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ МАМАНДЫҚТАРДА «МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» БӨЛІМІН МЕҢГЕРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
Ақпараттық технологиялардың классификациясы
Болашақ маман тұлғасының ақпараттық мәдениетін қалыптастыру жолдары
Қаржылық жағдайды талдаудың әдістері мен ақпараттық қамсыздандыру
Ақпараттық-насихат топтары — ел ішінде
Педагогикалық технологиялардың ерекшеліктері