Сабақтан тыс жұмыстар

ІІІ-вариант

1.Қоғамдық сананың ең жалпы, ең жоғарғы формасы. Табиғат, қоғам, ой дамуының мәні мен заңдылықтарына түсінік беретін дүниетанымдық идеялар жиынтығы оқушы санасында көзқарас, сенім, ойлау-болжам, аксиома, әр түрлі табиғи және қоғамдық процестер мен құбылыстар түсіндірмесінің ғылыми негізін құрайтын кез-келген ғылымның жетекші идеялары мен негізгі ұғымдары ретінде қалыптасады ...

А.Дүниетаным
В.Күнделікті өмір тіршілігіне негізделген дүниені тану
С.Оқушылардың дүниетанымы
D. Таным
Е. Ғылыми дүниетаным

2. Күннен күнге, өсіп дамып -келе жаткан халық саны, азайып бара жатқан табиғи ресурстар адам, табиғат, қоғам арасындағы байланыстың мәнісіне түсініп сауатты қатынас жасауды керек етеді. Адам, табиғат және қоғамның бір-бірімен байланысынсыз бір де бір ғылым дамуы мүмкін емес ... .

А. Дүниетанымның қалыптасуы ең алғашқы кезеңі
В. Дүниетанымдық көзқарастың философиялық тұрғыдан қарастырылуы
С. Дүниетанымдық көзқарастың биологиялық тұрғыдан қарастырылуы
D. Дүниетанымдық көзқарастың химиялық тұрғыдан қарастырылуы
Е. 1924 жыды жарық көрген Мемлекеттік ғылыми Кеңестің (ГУС) бекіткен бағдарламасы

3. Білім беру барысында оқушылардың саналы меңгеруін қамтамасыз етуге көмектесетін сарамандық сабақтарды жиі ұйымдастырып, табиғат бұрышында жүйелі бақылау жүргізуге көңіл бөлуді нұсқаған ұсынысы мұғалімдер қайымы үшін өте құнды пікір болды.

А. А.Я.Герд
В. .К.Н.Ягодовский
С. С.Сангайло
D. К.Н.Годовский
Е М.Н.Скаткин.

4. Кез- келген нәрсені, затты танып-білу адам денесіндегі сезім мүшелерінің қатысы арқылы жүзеге асатындығы, соның негізінде ойда із қалатындығы жайындағы пікірі дүниетану пәнін оқытуда практикалық және тәжірибе әдістерін қолданудың құндылығын дәлелдейді. Оның жастарға нақты объектілерді таныстыра отырып, олардың дүниетанымын қалыптастыруға жол сілтейтін қағидалары қазіргі кездегі ізденістерге негіз болады...

А.Байтұрсыновтың дүниетану туралы көзқарасы
В.Ш.Уалиханов- дүниетану туралы көзқарасы
С.Алтынсариннің дүниетану туралы көзқарасы
D. Абайдың- дүниетану туралы көзқарасы
Е.Ж.Аймауытов дүниетану туралы көзқарасы
5.Табиғат жайындағы әңгімелері мен өлеңдері оқушыларды табиғатпен таныстыруда қолданылатын құнды материал болып келеді. Балаларды оқытудың тиімді жолдарын айтумен бірге оларға ұлттық ойындар арқылы да қоршаған дүние шындығын үйретуге меңзейді...

А. Байтұрсыновтың дүниетану туралы көзқарасы
В. М.Жұмабаевдүниетану туралы көзқарасы
С. М.Дулатовтың дүниетану туралы көзқарасы
D. Шәкәрім Құдайбердиевтіңдүниетану туралы көзқарасы
Е. Ж.Аймауытов дүниетану туралы көзқарасы

6. Сабақ үстінде өздігінен атқаратын жұмыстар барысында оқушылардың дербестігіне жол ашу арқылы ғана тиянақты білім мен оқу дағдыларын қалыптастыруға болады ..

А.А.И.Я.Лернер технологиясы
В.М.И.Махмутовтың, М.Н.Скаткиннің технологиясы
С.С.А.Климов, А.И.Раев ттехнологиясы
D Н.А.Менчинскаяның технологиясы
С.С.Выготскийдің технологиясы
Е. Қоршаған болмыстың құбылыстарымен және заттармен нақтылы танысып, олардың аралығындағы байланысты анықтайды.

7. Мұндай сабақтар тақырыпты, бөлімді, бүкіл курсты оқытудың соңында өткізіледі...

А.Түсіндіріп оқыту сабақтары элементтері
В.Түсіндіріп оқыту сабақтары типтері
С Аралас сабақ
D Қорытынды сабақ
Е.Заттық сабақтар

8. Мұғалім оқу экскурсияларын алдын-ала жоспарлап: өткізетін жерін, мазмұнын, уақытын белгілейді, көріп білуге барынша айқын объектілерді таңдап алады, оқушылармен істелетін жұмыстың методы мен ретін, практикалық жұмыстарды және оларды ретке келтіруді белгілейді. Өз бетінше жұмыс істеу қабілетін арттыру мақсатында байланысты жұмысты ұйымдастыруды біртіндеп алмастырып және күрделендіріп отырады: мұғалім бақылаулар ұйымдастырады, көргендері туралы сұрайды және объектілер мен құбылыстарға түсінік береді ... .

А. Экскурсия соңынан оқыту
В. Экскурсия
С Экскурсияның маңызы.
D. Экскурсияларды ұйымдастыру
Е. Экскурсияларды кезеңдері

9. Оқу процесін ұйымдастырудың формасының бірі, мектеп курсында оқу материалдарын итертуге бағытталған және дүниетану бағдарламасымен тығыз байланысты, мектептен тыс жерде өткізіледі. Табиғат ортасына келген оқушы ондағы денелердің және құбылыстардың көптүрлілігін сезінеді, осы көптүрлілікті тани бастайды, ағзалардың арасындағы, табиғат құбылыстары мен өлі табиғаттың арасындағы байланысты анықтайды ...

А. Сабақтан тыс жұмыс түрлері
В. Сабақтан тыс жұмыстың жеке түрі
С Сабақтан тыс жұмыстың топтық түрінде.
D. Танымжорықтар сыныптан тыс жұмыс
Е. Бастауыш мектептерде табиғаттану сабақтарының ұйымдастыру формалары

10. Мұндай әңгіменің мақсаты – қандай болмасын бір табиғи құбылысты балалардың дұрыс түсінгендігін анықтау, әңгімені оқыған кезде алған жаңа білімдерін жүйеге келтіру және тиянақтау ...

А. Әңгіме
В. Мұғалімнің әңгімеге дайындығы
С Сурет бойынша әңгіме өткізу
D. Оқылған текст бойынша әңгіме өткізу
Е. Модель

11. .Жинақы ұғымдардың қалыптасуы...
Жеке ұғымдардан тұрады да, олардың туыстық белгілерінің ұғымдары жалпы болады (Тынық Мұхит теңіздері)

А. Табиғаттану сабағы
В. Ұғымдарды қалыптастыру
С Жеке ұғымдардың қалыптасуы
D. Жинақы ұғымдардың қалыптасуы
Е. Жалпы ұғымдардың қалыптасуы

12. Модульдік оқыту технологиясы авторы ..

А.В.Ф.Шаталов
В.С.И.Лысенкова
С.Ж.Караев
D.Жанпейісава .М.М
Е.М.Б. Волович

13. Жаппай әңгімелесу формасында өткізуге болады, мұғалім сол кезде барлық оқушыларға сұрақ береді. Мұндай кезде мұғалімнің класпен тікелей байланысы пайда болады. Оқушылардың бірінен сұраған кезде қалған оқушылардың барлығы берілген жауапты мұқият қадағалап, түзетіп, толықтыра отыруы тиіс. ..

А. Білім тексерудің негізгі мақсаты
В. Білімді ауызша тексеру
С Жеке сұрау әдісі.
D. Білімді жазбаша тексеру.
Е. Барлығы дұрыс

14.Ұйымдастыру кезіндегі алға қойылатын негізгі міндет табиғатты оқып үйренуге байланысты өткізілетін сабақтарға қажетті қолда ұсталатын жануарлар мен өсімдіктерді таңдап алу болып табылады ... .

А. Бақылау
В. Ауа райын бақылау.
С Тірі табиғат бұрышы ...
D. Сабақтан тыс оқу формасы- үй тапсырмасын орындау.
Е. Көрнекі құралдар

15. Сабақтан тыс жұмыстар...

А.Тірі табиғат мүйісі
В.Географиялық алаң
С.Экскурсия
D.Бақылау
Е. Барлық жауап дұрыс

16. Табиғат мүйісін верандаға немесе беседкаға (күркеге) орналастырып, балалардың экскурсиялар мен серуендерден ала қайтқан өсімдіктерімен және жануарларымен толықтырады, бұл табиғат мүйісіндегі қандай маусымдық өзгерістерге байланысты жүргізледі...

А.Күзде
В.Қыста
С.Көктемде
D.Жазда
Е. Күзде, көктемде

17. Фенологтар күздің аяғын қандай құбылыстармен байланыстырады..

А. Топыраққа алғашқы тоң ілінуін
В. Тоғандардың қатуын күздің қай
С.Жапырақтыңсарғаюмен
D. Жапырақтың түсуімен
Е. Қысқы күн тоқырауы

18. Бастауыш мектептегі Дүниетану курсының негізгі мақсаттарының бірі тәрбиелік мақсаттың көрсеткіші ...

А. Пәндік – тәжірибелік:, жалпы оқулық, интелектуальды:
В. Әлеуметтік, психологиялық:
С. Ақыл-ой тәрбиесі, экологиялық, рухани, эстетикалық, еңбекке баулу, санитарлы-гигиеналық
D. Пәндік-тәжірибелік, экологиялық
Е. Әлеуметтік, тәрбиелік

19. Дүниетау курсындағы биологиялық түсініктерді қолану облыстары..

А. Өсімдіктер мен жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
В. Көкеністер, топырақты өңдеу, органикалық және минералдық тыңайтқыштар, арамшөптер, топырақт ың агрономиялық қасиеттері
С. Табиғи және мәдени бірлестіктер, тірі организмдердің қоршаған орта факторларына байланыстылығы
D. Адам, адам органдары жүйесі, аурулар, гигиена, салауаттық өмір салты
Е. Мемлекеттер, халықтар, қалалар, ұлттар

20. Дүниетау курсындағы әлеуметтіктүсініктерді қолану облыстары...

А. Өсімдіктер мен жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
В. Көкеністер, топырақты өңдеу, органикалық және минералдық тыңайтқыштар, арамшөптер, топырақт ың агрономиялық қасиеттері
С. Табиғи және мәдени бірлестіктер, тірі организмдердің қоршаған орта факторларына байланыстылығы
D. Адам, адам органдары жүйесі, аурулар, гигиена, салауаттық өмір салты
Е. Мемлекеттер, халықтар, қалалар, ұлттар

21. Адамның жекебас ретіндегі ерекшелігі- адам болмысы өлшемінің қай түріне жатады...
А.Философиялық
В.Биологиялық
С.Психологиялық
D.Әлеуметтік
Е Педагогикалық

22.Дағды, іскерлікті ары қарай қалыптастыру үшін оқушыда бар деңгейді, онын тереңдігі мен көлемін анықтау білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...
А.Бақылаушы
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық

23.Оқу тәрбие процесіндегі алдын ала алатын ақпаратты анықтау, білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...

А.Бақылаушы
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық

24..Жеке оқушы және толығымен осы класс оқушыларында оқыту мақсатының орындалу дәрежесін, оқу материалының игерілу тереңдігін анықтау, білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...

А.Бағдарлаушылық
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық

25.Белгілі бір тақырып бойьшша оқушының жіберген қателіктері, яғни білімнің белгілі бір көлемін (такырып, не бөлім бойынша) бастауыш мектептің дүниетану пәні бағдарламасында анықталған, игерген, не игермегендігін көрсетеді ...

А.Баға
В. Қателік
С. Белгі
D. Тапсырма
Е.Жауап

IV-вариант

1.Адам санасын дамытуды негізі және ол арқылы адам өзін қоршаған ортаны игеруге де үйренеді. Таным- философиялық ұғым, айналадағы материалдық шындықты адам санасында бейнеленуі. Қоршаған дүние обьективті түрде өмір сүретін болғандықтан, оның заттары мен құбылыстары санада бейнеленеді ...

А.Дүниетаным
В.Күнделікті өмір тіршілігіне негізделген дүниені тану
С.Оқушылардың дүниетанымы
D. Таным
Е. Ғылыми дүниетаным

2. Табиғатты танып-білуге және қоғамның материалдық гілігін жасауда маңызды роль атқаратын жаратылыстану ғылымдарының бірі. Қоршаған орта заттарын өндіру және оны зиянсыз пайдалану, оқушылардың табиғатқа жанашырлықпен қарауын қамтамасыз ету арқылы оларға адамгершілік тәрбие беру...

А. Дүниетанымның қалыптасуы ең алғашқы кезеңі
В. Дүниетанымдық көзқарастың философиялық тұрғыдан қарастырылуы
С. Дүниетанымдық көзқарастың биологиялық тұрғыдан қарастырылуы
D. Дүниетанымдық көзқарастың химиялық тұрғыдан қарастырылуы
Е. 1924 жыды жарық көрген Мемлекеттік ғылыми Кеңестің (ГУС) бекіткен бағдарламасы

3. Оның бастауыш сыныптарға арналған бағдарламасымен 1935 жылдан бастап Ресей мектептері жұмыс істей бастады. Бағдарлама мазмұнына сұлба, географиялық карта, глобус тюб. Нақты білім беретін тақырыптар енді...

А. А.Я.Герд
В. .К.Н.Ягодовский
С. С.Сангайло
D. К.Н.Годовский
Е М.Н.Скаткин.

4.Табиғат көріністерін сипаттауға арналған өлеңдері қазақ жерінің табиғаты мен тұрмысының біте қайнасқанын көркем өрнектейді ...

А.Байтұрсыновтың дүниетану туралы көзқарасы
В.Ш.Уалиханов- дүниетану туралы көзқарасы
С.Алтынсариннің дүниетану туралы көзқарасы
D. Абайдың- дүниетану туралы көзқарасы
Е.Ж.Аймауытов дүниетану туралы көзқарасы

5.Шығармаларының мәні- жастарды адалдылыққа, ақылмен іс істеуге шақыратындығында. Оның табиғаты суреттейтін мазмұндағы өлеңдері оқушыларға табиғат, оның құбылыстары жайында білім беруде кеңінен қолданылады...

А. Байтұрсыновтың дүниетану туралы көзқарасы
В. М.Жұмабаевдүниетану туралы көзқарасы
С. М.Дулатовтың дүниетану туралы көзқарасы
D. Шәкәрім Құдайбердиевтіңдүниетану туралы көзқарасы
Е. Ж.Аймауытов дүниетану туралы көзқарасы

6. Әр уақытта оқушылардың дамуының алдына түсіп, білім шеңберін кеңейтіп отырудың керектігі, оқушы алдына жаңа талаптар қойып, оларды сол межеге қарай жетелеу арқылы дамуына жол ашуға болатынын дәлелдеді...

А.А.И.Я.Лернер технологиясы
В.М.И.Махмутовтың, М.Н.Скаткиннің технологиясы
С.С.А.Климов, А.И.Раев ттехнологиясы
D Н.А.Менчинскаяның технологиясы
Е..С.Выготскийдің технологиясы

7. Қоршаған болмыстың құбылыстарымен және заттармен нақтылы танысып, олардың аралығындағы байланысты анықтайды...

А.Түсіндіріп оқыту сабақтары элементтері
В.Түсіндіріп оқыту сабақтары типтері
С Аралас сабақ
D Қорытынды сабақ
Е.Заттық сабақтар

8.Алдын-ала класта немесе экскурсия өткізілетін жерде экскурсия басталғанға дейінгі мұғалімнің кіріспе әңгімесі; оқушылардың тапсырмаларды орындауы; экскурсия кезіндегі тапсырмаларды орындаудың дұрыстығын түсіндіретін қортынды әңгіме және бүкіл класты олардың нәтижесімен таныстыру; суреттерін сыздыру және жаздыру; экскурсияның материалын класта оқылатын тақырып бойынша әңгімені оқыған кезде талдау ...

А. Экскурсия соңынан оқыту
В. Экскурсия
С Экскурсияның маңызы.
D. Экскурсияларды ұйымдастыру
Е. Экскурсияларды кезеңдері

9.Класс сабағы, экскурсия, үйдегі оқу жұмысы, мұғалімнің тапсырмасымен жүргізілетін және тікелей оқу материалымен байдланысты сабақтан тыс жұмыс, кластан тыс жұмыс...

А. Сабақтан тыс жұмыс түрлері
В. Сабақтан тыс жұмыстың жеке түрі
С Сабақтан тыс жұмыстың топтық түрінде.
D. Танымжорықтар сыныптан тыс жұмыс
Е. Бастауыш мектептерде табиғаттану сабақтарының ұйымдастыру формалары

10.Зат пен құрылыстардын, барлық детальдарын сол қалпында қайталайтын көшірмесі ...

А. Әңгіме
В. Мұғалімнің әңгімеге дайындығы
С Сурет бойынша әңгіме өткізу
D. Оқылған текст бойынша әңгіме өткізу
Е. Модель

11. Терминдермен тұжырымдалады (Таулар, мұхиттар) ...

А. Табиғаттану сабағы
В. Ұғымдарды қалыптастыру
С Жеке ұғымдардың қалыптасуы
D. Жинақы ұғымдардың қалыптасуы
Е. Жалпы ұғымдардың қалыптасуы

12.Ақыл-ой іс-әрекетін сатылай қалыптастырутехнологиясының авторы...

А.В.Ф.Шаталов
В.С.И.Лысенкова
С.Ж.Караев
D.Жанпейісава .М.М
Е.М.Б. Волович

13.Табиғаттану түсініктері мен ұғымдарының жүйесін, сол оқушылардың өз ойын тұжырымдап , айта алатынын айқындауға мүмкіндік береді. ..

А. Білім тексерудің негізгі мақсаты
В. Білімді ауызша тексеру
С Жеке сұрау әдісі.
D. Білімді жазбаша тексеру.
Е. Барлығы дұрыс

14.Бұл тапсырмасы сабақта өтілген материалды мазмұны бойынша толыктырады. Оқушы сабақта үлгермеген тапсырмаларды орындап, оқу материалын қайталайды, өткен сабақтағы материалдармен байланысын аныктап, келесі сабақка тірек білімін қалыптастырады ...

А. Бақылау
В. Ауа райын бақылау.
С Тірі табиғат бұрышы
D. Сабақтан тыс оқу формасы- үй тапсырмасын орындау.
Е. Көрнекі құралдар

15. Кластан тыс жұмыстар...

А.Үйірмелер
В.Көрмелер
С.Тәрбиесағаттары
D.Кештер
Е. Барлық жауап дұрыс

16. Күн мен түннің күзгі теңелуі...

А. 21-23 қыркүйек
В. 21-22 наурыз
С.22маусым
D.22 желтоқсан
Е. 22 қаңтар

17.Жаратылыстану-педагогикалық ізденістердің теориялық әдістері ...

А.Салыстырмалы тарихи талдау, (В.И.Загвязинский бойынша)-ретроспективалық әдіс, абстрактивтіктен нақтылыққа дейін өрлеу ,модельеу
В.Педагогикалық тәжірибелерді зерттеу және тұжырымдау, мектеп құжаттарын, балалар әрекеттері өнімділігіне талдау жасау
С.Бақылау, педагогикалық эксперимент, сауалнамалар жүргізу, педагогикалық диагностика
D.Бекіту, тіркеу, шкала құру, реттеу
Е. Салыстырмалы тарихи талдау, бақылау, реттеу

18.Дүниетау курсындағы философиялық түсініктерді қолану облыстары...

А. Кеңістік, уақыт және т.б. категориялары,
В. Дене, зат, құбылыс, молекула, атом, су, ауа, топырақ және т.б. қасиеттері
С. Географиялық қабықтар, тау жыныстары, пайдалы қазбалар, жер бедері, су қоймалары, табиғи белдеулер,құрылықтар мен материктер т.б.
D. Ауа райы, климат, бұлттылық тб.
Е. Жер Күн жүйесі планетасы, басқа да аспан денелері, Әлем кеңістігі

19. Дүниетау курсындағы ауыл-шаруашылық түсініктерді қолану облыстары...

А. Өсімдіктер мен жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
В. Көкеністер, топырақты өңдеу, органикалық және минералдық тыңайтқыштар, арамшөптер, топырақт ың агрономиялық қасиеттері
С. Табиғи және мәдени бірлестіктер, тірі организмдердің қоршаған орта факторларына байланыстылығы
D. Адам, адам органдары жүйесі, аурулар, гигиена, салауаттық өмір салты
Е. Мемлекеттер, халықтар, қалалар, ұлттар

20. Дүниетау курсындағы антропогендік түсініктерді қолану облыстары...
А. Өсімдіктер мен жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
В. Көкеністер, топырақты өңдеу, органикалық және минералдық тыңайтқыштар, арамшөптер, топырақт ың агрономиялық қасиеттері
С. Табиғи және мәдени бірлестіктер, тірі организмдердің қоршаған орта факторларына байланыстылығы
D. Адам, адам органдары жүйесі, аурулар, гигиена, салауаттық өмір салты
Е. Мемлекеттер, халықтар, қалалар, ұлттар

21.Адамның жан дүниесі, темпераменті, санасы, есі- адам болмысы өлшемінің қай түріне жатады...

А.Философиялық
В.Биологиялық
С.Психологиялық
D.Әлеуметтік
Е Педагогикалық

22. Оқушы біліміндегі кемшіліктер мен ақауларды анықтау туралы ақпарат алу, оқу материалын игерудегі қиындыктарды, қателіктердің саны мен сипатының себептерін ашу , білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...

А.Бақылаушы
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық

23.Белгілі бір тақырып бойьшша оқушының жіберген қателіктері, яғни білімнің белгілі бір көлемін (такырып, не бөлім бойынша) бастауыш мектептің дүниетану пәні бағдарламасында анықталған, игерген, не игермегендігін көрсетеді ...
А.Баға
В. Қателік
С. Белгі
D. Тапсырма
Е.Жауап

24.Оқушылардың білім, дағды, іскерлігін, ойлау қабілетінің деңгейін, оқытудағы таным әрекетінің қабылдау дәрежесін, оқу уақытын тиімді пайдалану дағдысын анықтау білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...

А.Бақылаушы
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық

25.Дағды, іскерлікті ары қарай қалыптастыру үшін оқушыда бар деңгейді, онын тереңдігі мен көлемін анықтау білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...
А.Бақылаушы
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық



Ұқсас жұмыстар

Сабақтан тыс жұмыстар арқылы оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру
Мектепте биология курсынан үйірме жұмыстарын ұйымдастыру
Информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстың әдістемесін зерттеу
Сабақтан тыс орындалатын жұмыстар
Химиядан сыныптан тыс жұмыстардың классификациясы
Оқу тәжірибе участогіндегі өткізілетін сабақтар
Сабақтан тыс уақытта кіші мектеп оқушыларының математикалық сауаттылығын жетілдіру жолдары
Химиядан сыныптан тыс жұмыстар
Шетел тілін оқытудағы сыныптан тыс жұмыстар
Биология сабағынан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.
Батыс Қазақстан облысы туралы
Батыс Қазақстан облысы
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Ж.Жабаевтың өмірімен және көптеген ақындармен айтыстары