Дене тәрбиесінің құрылысы
Емтихан сұрақтары:
Пән :Таңдап алынған спорт түрінен спорттық жаттығу процессін басқару
1. Дене тәрбиесінің тәсілдері мен әдістерінің дамуына әсер еткен себептер.
2. Дене тәрбиесінің теориясы және әдістемесінің даму кезеңдері.
3. Дене тәрбиесі жүйесінің міндеттері.
4. Дене тәрбиесінің негізгі бағыттары.
5. Күштің түрлері.
6. Оқыту қағидалары.
7. Дене тәрбиесі жүйесінің қағидалары.
8. Икемділіктің бөліну түрлері
9. Окыту әдістері
10. Дене тәрбиесі жүйесінің негіздері.
11. Шыдамдықты анықтау түрлері.
12. Дене тәрбиесінің құрылысы
13. Сабақтын құрылысы кандай бөлімдерге бөлінеді
14. Дене жаттығуларының әсерін анықтайтын факторлар.
15. Спортық жаттығулардың қағидалары.
16. Дене жаттығуларының педагогикавлық классификациясы.
17. Негізгі дене қасиеттері.
18. Мектептерде оқушылардың үлгерімін бағалау түрлері.
19. Дене тәрбиесі сабақтарының классификациясы.
20. Спортык жаттығулардың құралы.
21. Алғашқы іріктеу критерилері.
22. Дене тәрбиесі сабағының мазмұнын құрайтындар.
23. Екінші іріктеу критерилері.
24. Техника тиімділігінің педагогикалық өлшемі
25. Дене тәрбиесі сабағының педагогикалық бақылау түрлері
26. Қозғалыс каблеттілігінің дамуы
27. Спорттык жаттығулардың әдістері.
28. Жаттығу процесінің үлкен циклының қүрылысы (макроцикл).
29. Шыдамдылык қабілеттілігінің дамуы
30. Дене тәрбиесінің теориясы
31. Компоненттердің шапшандығы
32. Қозғалыс дағдысы
33. Дене тәрбиесінін жүйесі
34. Қозғалыс іскерлігінің жылдамдығы
35. Спорттык нәтиженің өсуін бақылау әдісі
36. Дене тәрбиесі жаттығуларының кұрылымы
37. Жаттығудың кұрамы
38. Дене тәрбиесі сабағындағы кіріспе бөлімі
39. Спорттық нәтиженің өсуі
40. Жалпы шыдамдылықты дайындау
41. Дене жаттығуларын үйрену тәсілдері
42. Дене тәрбиесі сабағындағы қорытынды бөлімі
43. Қозғалыс әрекетін үйрену кезеңі
44. Білімді кеңейту кезеңі
45. Дене тәрбиесі сабағының мазмұны
46. Дене тәрбиесі сабағының касиеттері
47. Дене шынықтыру мен спортты басқарудың мемлекеттік органдары
48. Туристік жорықтар, экскурсиялар мен саяхаттар
49. Дене жаттығуларының денеге түсетін әсері
50. Дене тәрбиесі сабағында сөзді пайдалану тәсілі
51. Дене тәрбиесі сабағының міндеттері
52. Дене шынықтыру мен спортты басқару әдістері
53. Басқару теориясының негізгі ұғымдары
54. Дене тәрбиесі жүйесінің негіздері
55. Дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттері
56. Оқушылардың дене тәрбиесін ұйымдастыру
57. Басқару қызметі принциптері мен әдістері
58. Мектепішілік басқару
59. Дене тәрбиесінің мазмұны, міндеттері
60. Бақылау мен тексеру
61. Дене шынықтыру мен спортты басқарудын адам тұлғасындағы даму негіздері
62. Дене шынықтыру топтары
63. Дене шынықтыру мен спортты жетілдіруді жоспарлау
64. Балалардың спорт дайындығының ерекшеліктері
65. Дене тәрбиесі ілімі оның мазмұны мен құрылымы
66. Бақылау мен бағалау тексеру туралы жалпы ұғым
67. Дене мәдениетінін жүйесі
68. Дене шынықтыру мен спортты материалды-техникалық жабдықтар
69. Тәрбие жұмысының нәтижесін бағалау
70. Дене тәрбиесінің негізгі бағыттары.
71. Күштің түрлері.
72. Оқыту қағидалары.
73. Дене тәрбиесінің тәсілдері мен әдістерінің дамуына әсер еткен себептер.
74. Дене тәрбиесінің теориясы және әдістемесінің даму кезеңдері.
75. Дене тәрбиесі жүйесінің міндеттері.
Мектептен тыс дене тәрбиесі және спорт жұмыстарын жүргізетін мекемелердің міндеттері
Дене шынықтыру және спорт оқу-әдістемелік кешені
Қазақстан Республикасы дене тәрбиесі жүйесінің мақсаты мен міндеттері
Мектеп жасына дейінгі баланы қалыптастырудағы дене тәрбиесінің ролі
Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі курсын педколледждерде оқытудың ұйымдастыру формалары
Төзімділік, төзімділікті арттыру әдістемесі
Дене тәрбиесі жүйесінің қағидалары
Қозғалыс кезінде
Дене тәрбиесінің бала тәрбиесіндегі рөлі
Мектептегі дене шынықтыру сабақтарында дене тәрбиесі әдістерін қолдану
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Бюджет жүйесі және бюджет құрылысы
Бюджет және бюджет құрылысы
Шпионаж - Мемлекеттің Конституциялық құрылысы мен қауіпсіздігіне қарсы қылмыстар
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
Тіс құрылысы
Денені қорғау әдістері
Ата мен ана – бала тәрбиесiнiң қамқоршысы, өнегесi.
Кристалл және аморфты денелер