Тренингтің мақсаты

 $$$ 1
Тренингтің жеке дара формалары ғылыми негізделіп қай ғасырдың басында жеке тәсіл ретінде пайда бола бастады?
A 17 ғ
B 16 ғ
C 19
D 20 ғ
E 21ғ
$$$ 2
Тренинг топ дегеніміз не?
A топтық жұмыстың әдісі ретінде қатысушылардың өзіндік мағанаға не өмірлік ситуацияларға негізделген рөлдерді ойнау болып табылады
B тренинг қатысушыларының өзгеруіне бағытталған құрал және орта
C Білім беру немесе оқыту тар көлемді әрекеттегі мәселені талдап, кең мағынада шешуде білім және құндылықтарды жүйелі меңгеру үрдісі
D Жеке адамда саналы және бейсаналы үйрену мүмкіндіктерін кеңейту және икемдіктерінің өсуі.
E зерттеу немесе нұсқаушының білім, дағды және тәжірибе жинау үрдісі
$$$ 3
Тренинг топтың неше даму фазасы бар?
A 6
B 2
C 3
D 9
E 4
$$$ 4
Қай ғалым бірнеше тренинг принциптерін бөліп көрсетті?
A С.И.Макшанов
B Б.П.Есипов
C Б.Ф.Скиннер
D Талызина
E В.Фирсов
$$$ 5
Бұл жұмыс нәтижесіне және қажетті машықты дамытуға қол жеткізуге бағытталған, машықтану және қандай да бір саладағы жүйелі тапсырмаларды, әрекеттерді немесе ойындарды орындай білу
A Танымдық ойындар.
B Дидактикалық ойындар.
C Іскерлік ойындар.
D Пікірталас.
E Тренинг.
$$$ 6
Ю.Н.Емельяновна тренингтің қандай анықтамасын ұсынған?
A Жалпы тренинг дегеніміз – олардың жүзеге асырылуы нәтижесінде қандай да бір белгілі реакцияға (реакцияларға) немесе қандай да бір күрделі, шеберліктерді қажет ететін қызметке қатысуға қабілетті организм түріндегі ақырғы өнімді алу үшін жасап шығарылған процедуралар жиынтығы немесе кез келген оқу бағдарламасы.
B Практикалық психологияның өзін-өзі тану және өздігінен даму дағдыларын қалыптастыру мақсатында қолданылатын белсенді әдістерінің жиынтығы.
C Тренинг дегеніміз – қызметтің кез келген күрделі түріне, соның ішінде қарым-қатынасқа үйренуге және оны меңгеруге қабілеттіліктерді дамыту әдістерінің тобы
D жағдайлық-рольдік ойындардың мәні қатысушыларға берілген проблемалық жағдайды импровизациялап ойнау болып табылады.
E Тренинг термині (ағылшынның train, training сөздерінен) оқыту, тәрбиелеу, жаттықтыру, үйрету сияқты бірқатар мағынаға ие
$$$ 7
Тренинг принциптеріне не жатпайды?
A Зерттеу және шығармашылық қатынасындағы принцип
B Белсенділік принципі
C Детерминизм принципі
D Қазір, осы жерде принципі
E Шындық принципі
$$$ 8
Психотерапевтикалық әсер ету дегеніміз не?
A бұл белгілі мақсаттарымен, сол мақсаттарға сәйкес әсер ету құралдарының (әдістер) таңдауымен, қызметтерімен, теориялық тұрғыдан дәлелділігімен, эмпирикалық тексерісімен және кәсіби әрекеттерімен сипатталатын клиникалық-психологиялық араласу (интервенция) түрі.
B толығымен негізгі сөздер МЕН-СЕН арқылы берілетін ұғым. Бұл клиенттің тікелей оң жеке қатынасы және оның феноменологиялық әлемді қабылдау арқылы қабылданып түсіндірілетін психологтың клиентке деген қатынасы.
C тұжырымдамадағы негізгі ұғымдардың бірі, себебі онда терапевттік қатынастар жиналған, кәсіби (олар жеке тұлғалық) білік пен қасиеттер психотерапиядағы тұлғаның оң өсуінің (өзгерісі) басты шарты болып қарастырылады.
D топтық жұмыстың белсенді әдісіне негізделе отырып, психологиялық әсер ету.
E қатысушылардың әлеуметтік –психологиялық компетенттілігін көтеру және қоршағандармен қарым- қатынас дамытуға жағдай жасау.
$$$ 9
Коуч дегеніміз кім?
A қиын жағдайларда табылып, болып жатқандарға құлақ асады, қызығушылығы ортақ адамдарға сфера құра алады.
B процестер мен қарым қатынасты басқару сферасында шебер, жеке қатысушылардың дамуына сәйкес келеді.
C ақпарат, кеңес береді; теория мен техниканы жақсы біледі
D құжаттармен жұмыс жасауда және әдістерді таңдауда профессионал, білімдерін тиімді қолдана алады
E қатал шынайылықпен таныс, қатысушыға рөлдік ойында серіктес бола отырып, тәжірибеге дайындалуға көмектеседі.
$$$ 10
Тренердің немесе басқарушанаң негізгі қызметтеріне кірмейді?
A бағдарламасын құру;
B қатысушылар тобын анықтау және құру;
C топтағы тәртіп нормаларын анықтау;
D топта сенімділік, белсенділік атмосферасын құру
E емдеу
$$$ 11
Психотерапия терминің алғаш енгізген ғалым?
A Тьюк
B П.Ледер
C Штротц
D Б.Д.Карвасарский
E В.П.Захаров
$$$ 12
Т-топтың пайда болуы қай ғалымның есімімен байланысты?
A Шейн мен Бейнес
B Г.С.Абрамова
C К. Левин
D М.Форверг
E К.Роджерс
$$$ 13
Тренингтің негізгі әдіс-тәсілдері неше үлкен салаға бөлінеді?
A 4
B 5
C 3
D 2
E 6
$$$ 14
АҚШ-та Тренингтің ұлттық лабароториясы қай жылы жасалынады?
A 1946
B 1943
C 1947
D 1950
E 1948
$$$ 15
1985 ж. өзінде Б.Д.Карвасарский психотерапияны неше әдістерге бөліп жіктеген?
A 2
B 5
C 3
D 6
E 4
$$$ 16
Тренинг термині қай тілден енген:
A Ағылшын
B Француз
C Латын
D Грек
E Неміс
$$$ 17
Тренинг топтар алғаш рет қай мемлекетте пайда болды:
A АҚШ
B Франция
C Англия
D Ресей
E Германия
$$$ 18
XX ғасырдың 70 жылдары кімнің басшылығымен Лейпциг пен Йенск университеттерінде ғылыми әлеуметтік психологиялық тренинг жасалды:
A К.Левин
B М.Форверг
C Л.А.Петровская
D В.П.Захаров
E Н.Ю.Хрящева
$$$ 19
Трансакты модель кімнің концепциясының негізінде жасалған:
A К.Левин
B М.Форверг
C Э.Берн
D В.П.Захаров
E Н.Ю.Хрящева
$$$ 20
Тренинг топтар терминін алғаш енгізген ғалым:
A К.Левин
B М.Форверг
C Э.Берн
D В.П.Захаров
E Н.Ю.Хрящева
$$$ 21
Психодраманы алғаш енгізген ғалым:
A Морено
B М.Форверг
C Э.Берн
D В.П.Захаров
E Н.Ю.Хрящева
$$$ 22
Тренинг ортасында адамның және топтың психологиялық феномендік өзгеруінің негізгі факторларын анықтау қандай принципке негізделген:
A Шыншылдық
B Жүйелік детерминация
C Артықшылық
D Модельдеу
E белсенділік
$$$ 23
Әрбір қатысушы шындық шегін анықтауға құқығы бар, егер айтқысы немесе әрекет еткісі келмесе, онда жоқ деп айтуға құқығы бар, бұл қандай принципке негізделген:
A Шыншылдық
B Жүйелік детерминация
C Шынайылық
D Модельдеу
E белсенділік
$$$ 24
Қатысушылардың бір- біріне деген қарым-қатынасы, уайымы мен сезімдерін ашық білдіре алуы қандай принципке негізделеді:
A Шыншылдық
B Сенімділік
C Шынайылық
D Модельдеу
E белсенділік
$$$ 25
Тренингтік топтардағы жағдайлар жөніндегі ақпарат топ сыртында айтылмауы керек бұл қандай принципке негізделеді:
A Шыншылдық
B Сенімділік
C Құпиялылық
D Модельдеу
E белсенділік
$$$ 26
Тренингтегі жағдаяттардың сыртқа шықпауы тиіс деген қай принципке негізделеді:
A Шыншылдық
B Сенімділік
C Қазір және осында
D Модельдеу
E белсенділік
$$$ 27
Тренингтік топта басқаларды тануға, өзара қатынас заңдылықтарының ерекшеліктерін зерттеуге, өз мәселесін шешуге, өзіндік талдауға мүмкіндік беретін принцип:
A Зерттеушілік
B Сенімділік
C Құпиялылық
D Модельдеу
E белсенділік
$$$ 28
Тренингтік топ құрамдас адамдармен басынан аяғына дейін жұмыс істейтін принцип:
A Зерттеушілік
B Сенімділік
C Физикалық тұйықтылық
D Модельдеу
E Белсенділік
$$$ 29
Топтың дамуы және мазмұнды жылжуының негізінде тренингтің әрі қарай жалғасуының әртүрлі нұсқауларын таңдауға болатын іс-әрекет қандай принципке негізделеді:
A Зерттеушілік
B Сенімділік
C Артықшылық
D Модельдеу
E Белсенділік
$$$ 30
Кейде жұмыс барысында қатысушылардың тренинг жоспарының мазмұнына өзгеріс келуі мүмкін ол қандай принцике келеді:
A Зерттеушілік
B Сенімділік
C Мақсаттың мазмұнға сәйкес келу принципі
D Модельдеу
E Белсенділік
$$$ 31
1992 жылдан бастап АҚШ-та топтық динамика, әлеуметтік әрекет және басқа да топтық феномендер мәселесін шешумен кім айналысты:
A З.Фрейд
B К.Юнг
C К.Левин
D М.Кляйн
E О.Ранк
$$$ 32
АҚШ-та Ұлттық тренингтік лаборатория қай жылы құрылды:
A 1992
B 1955
C 1937
D 1947
E 1964
$$$ 33
Жалпы қабылданған ережелер бойынша тренингтік топтың минимум саны:
A 10 адам
B 12 адам
C 9 адам
D 15 адам
E 4 адам
$$$ 34
70 жылдары Лейпциг пен Йенск университеттерінде М.Форвергтің басшылығымен ашылған ғылыми әлеуметтік-психологиялық тренингтің зерттеген саласы:
A білім саласындағы қызметкерлерді әлеуметтік-психологиялық дайындау
B өндірістік мекемелерге басшыларды әлеуметтік-психологиялық тұрғыда дайындау
C мемлекеттік қызметкерлерді басшылыққа психологиялық дайындау
D әскери қызметкерлерді психологиялық даярлау
E спортшыларды әлеуметтік-психологиялық даярлау
$$$ 35
Қатысушылар өзара топта әлеуметтік орынды таңдайды. Бәсекелестікке ұмтылу көрінеді. Рөлдерді бөлісу белсенді жүреді, агрессивтілік жоғарлайды тренингтік топтың даму фазасының қайсысына тән белгілер:
A Притика және қақтығыс фазасы
B Бағыттылық және тәуелділік фазасы
C Топтың аяқталу фазасы
D Әріптестік және мақсатқа бағыттылық фазасы
E Ұйымдастырушылық фазасы
$$$ 36
Топ жұмысының нәтижелі болуына әсер ететін шарт:
A қақтығыс
B келіспеушілік
C топтық бірлестік
D қорқыныш
E топтық қысымдылық
$$$ 37
Тренингтік топта басқаларды тануға, өзара қатынас заңдылықтарының ерекшеліктерін зерттеуге, өз мәселесін шешуге, өзіндік талдауға стимулдайтын, креативті орта қалыптасуына негіз болатын тренинг принципі:
A ұйымдастырушылық
B сенімділік
C қазір және осында
D шыншылдық
E зерттеушілік
$$$ 38
Мінез-құлықты объектілеу (тану) принципі:
A Қатысушының бір-біріне деген сыйластық қатынасына бағытталады
B Берілген принцип бойынша тренингтегі жағдаяттар сыртқа шықпауы тиіс
C Қатысушы мінез-құлықтарының негативті және позитивті формаларын көрсететін түрлі жағдайларды модельдеу
D Қатысушылардың проблемаларын және әлеуметтік кәсіби жағдайларының бөлшектерін өндеуге келетін ортаны құру
E Қатысушылардың өз мінез-құлықтарын тануы және өз іс-әрекеттеріне деген жауапкершіліктердің тууы оның өзіндік өсуінің белгісі
$$$ 39
Қатысушылар ситуацияда бір-біріне және жүргізушіге қарайды. Көп қатысушыларда қызығушылық байқалады. Қорғаныс ретінде болып жатқанға күмәнмен қарау болуы мүмкін. Бұл кезде топ жүргізушіге бағытталып, оған тәуелді болады. Одан нұсқаулар мен басқаруды күтеді, ол жалғыз ұйымдастырушысы мен қатысушылар арасындағы байланыс звеносы болады тренингтік топтың қай даму фазасына тән белгілер:
A Притика және қақтығыс фазасы
B Бағыттылық және тәуелділік фазасы
C Топтың аяқталу фазасы
D Әріптестік және мақсатқа бағыттылық фазасы
E Ұйымдастырушылық фазасы
$$$ 40
Топтың кеңістік пен уақыт сипаттауларын анықтайтын принцип:
A Кеңістік пен уақытты ұйымдастыру
B ұйымдастырушылық
C сенімділік
D қазір және осында
E шыншылдық
$$$ 41
Топтық жұмыстағы аса бір айшықты, эмоционалды бағыт психодрама, оның дүниеге келуі кімнің есімімен тығыз байланысты:
A З.Фрейд
B К.Юнг
C К.Левин
D М.Кляйн
E Дж.Морено
$$$ 42
Тренинг ортасында адамның және топтың психологиялық феномендік өзгеруінің негізгі факторларын анықтайтын принцип:
A жүйелік детерминация
B артықшылық
C шыншылдық
D қазір және осында
E кеңістік пен уақытты ұйымдастыру
$$$ 43
Артықшылық принципі дегеніміз:
A топтың дамуы және мазмұнды жылжуының негізінде тренингтің әрі қарай жалғасуының әртүрлі нұсқаларын таңдаудың мүмкіндігін дамыту
B қатысушылардың проблемаларын және әлеуметтік кәсіби жағдайларының бөлшектерін өндеуге келетін ортаны құру
C қатысушы мінез-құлықтарының негативті және позитивті формаларын көрсететін түрлі жағдайларды модельдеу
D қатысушылардың өз мінез-құлықтарын тануы және өз іс-әрекеттеріне деген жауапкершіліктердің тууы оның өзіндік өсуінің белгісі. Мұнда ең басты құрал кері байланыстың болуы
E бұл принципті ұстану жүргізушінің және қатысушылар жағынан зиян келтіруді болдырмайды
$$$ 44
1932 жылы ішкі қысымды басу үшін аутагенді жаттығудың классикалық нұсқасын кім жасады:
A Л.Брадфорт
B Р.Липпит
C И.Г. Шультц
D К.Левин
E Р.Д.Джейкобсон
$$$ 45
Топтың өмірі барысында болатын топішілік әлеуметтік-психологиялық процестер және құбылыстар жиынтығы:
A топтық динамика
B психодрама
C топтық қысымдылық
D топтық фаза
Е топтық принцип

$$$ 46
Тренинг термині қай тілден енген?
А жапон
В латын
С ағылшын
D орыс
E грек
$$$ 47
Қарым-қатынастың тиімділігін арттыруды көздеген тренинг оқытулар алғаш рет қай қалада өтті?
А Бетеле
В Берлин
С Амстердам
D Йоханесбург
E Киев
$$$ 48
Алғаш рет "Ұлттық тренинг" зертханасы қайда ашылды?
А Иордания
В Эфиопия
С Франция
D АҚШ
E Германия
$$$ 49
Тренинг барысында әрбір тұлға арнайы талқыланған іс-әрекеттерге араласады. Ол қандайда бір іс-әрекетке араласу, жаттығуларды орындау, арнайы кесте бойынша басқалардың мінез-құлқын бақылау болуы мүмкін. Жоғарыда баяндалған тренинг принципін атаңыз.
А Шығармашылық
В Белсенділік
С Мінез-құлықты нысаналау
D Достық қарым-қатынас
E Бірізділік
$$$ 50
Тренингтің негізгі әдіс-тәсілдері неше үлкен салаға бөлінеді?
А 4
В 2
С 5
D 3
E дұрыс жауабы жоқ

$$$ 51
Топтағы пікір-сайысты сындарлы және бейсындарлы деп екі топқа бөлген кімдер?
А В.П.Захаров пен Н.Ю.Хрящева
В М.Форверг пен Ю.Н. Емельянова
С Л.А. Петровская мен Т.С. Яценко
D И.Вачков және С.Дерябо
E М.Р. Битянова мен Л.А. Петровская
$$$ 52
Тренингті жүргізуші адамды атаңыз:
А Директор
В Босс
С Тренер
D Меңгеруші
E Барлығы дұрыс
$$$ 53
Алғаш рет тренинг термині қай ғасырда пайда болып, кеңінен қолданыла бастады?
А ХIY ғ. II жартысы
В ХYIII ғ.
С ХY ғ. I ширегі
D ХYII ғ.
E ХХ ғ. II жартысы
$$$ 54
Психодрама әдісінің авторын атаңыз:
А В.П.Захаров
В Л.А. Петровская
С Я.Морено
D И.Вачков
E С.Дерябо
$$$ 55
Жаттықтырушының міндетін атаңыз:
А Тренингке қатысушылардың келісім бойынша қойылған шектеулерді орындайтындарын қадағалау және оларды бақылау;
В Тренинг барысында пайда болған жағдайларды талқылау;
С Такттілі іс-әрекет көрсету
D өзінің сөйлеген сөздері мен іс-әрекеттеріне немқұрайлы қарау;
E дұрыс жауабы жоқ;
$$$ 56
Релаксация дегеніміз не?
А Субъектінің психикалық акты мен күйлерді өзінше талдау және тану үрдісі. Адамның өзі туралы білім және түсінік қана емес, өзгелердің өзіне деген көзқарастарының қандай екені анықтау.
В Қатты қобалжудан немесе күшке түскен әркеттен кейін субъектінің босаңсып әлсіреген, тыныштанған күйі.
С Кез келген күшті әсерден адамда пайда болатын психофизиологиялық күй.
D Объективті дүние заттар қасиеттерінің рецепторға әсер еткенде пайда болатын қасиеттері.
E дұрыс жауабы жоқ
$$$ 57
Тренингтің мақсаты жеке тұлғамен қандай да бір іс-әрекетті игеру болып табылады... Адам бір нәрсені жүзеге асыра алуға қабілеті болу үшін не қажет? Әлбетте ол: 1) қалай жүзеге асыру қажеттігін білуі; 2) оны жүзеге асыруды қалауы 3) оны жүзеге асыра алуы қажет- деген анықтамамен келіседі. Адамдардың өміріндегі ойынның маңызды орны оның негізгі белгілері, ойын мен мәдениеттің өзара байланысы деген көзқарастың авторларын көрсетіңіз:
А В.П.Захаров пен Н.Ю.Хрящева
В М.Форверг пен Ю.Н. Емельянова
С Л.А. Петровская мен Т.С. Яценко
D М.Р. Битянова мен Л.А. Петровская
E И.Вачков және С.Дерябо
$$$ 58
Релаксация термині қай тілден енген?
А жапон
В латын
С ағылшын
D орыс
E грек
$$$ 59
Оқыту үрдісі барысында қатысушылардың мінез-құлқы импульсивтіліктен біртіндеп нысаналық деңгейге ауысады, бұл тренингті өзгеріске ұшыратады. Осы сәтте екі жақты байланыс мінез-құлықты нысаналаудың әмбебап құралы болып табылады. Жоғарыда баяндалған тренинг принципін көрсетіңіз:
А Белсенділік
В Диалог
С Мінез-құлықты нысаналау
D Достық қарым-қатынас ұстанымы
E Дұрыс жауабы жоқ

$$$ 60
Қарым-қатынастың тиімділігін арттыруды көздеген тренинг оқытулар кімнің ұйымдастыруымен өтті?
А К.Левин
В С.Дерябо
С И.Вачков
D Я.Морено
E Л.А. Петровская
$$$ 61
Білімді дамыту немесе адамды оқытуда жоспарланған жағдайға жүйелі күш салу арқылы орындау:
A Тренинг
B Әрекет
C Жекелей жұмыс
D Топтық жұмыс
E Семинар
$$$ 62
Тренинг қай тілден аударғанда train-жаттықтыру, жаттығу деген мағынаны білдіреді.
A Неміс тілінен
B Ағылшын тілінен
C Иран тілінен
D Араб тілінен
E Орыс тілінен
$$$ 63
Тренинг жүргізуге қойылатын талаптардың ішінен артығын тап:
A өзара қарым – қатынас жасау мен хабарларды қабылдауға және ақпараттық мәліметтермен алмасуға дайын болу жағдайын жасау;
B ой қозғау арқылы тілдік қарым – қатынас еркіндігі мен белсенділігін арттыру;
C мотивация – қажетті эмоциялар мен қызығу ынтасын тудыра білу, сол арқылы өзгерістерді бақылауға жол ашу;
D қарым – қатынас орнату – байланыстар жүйесіндегі әркімнің өз орнын айқындай білуіне ықпал ету;
E Қарым-қатынаста тек мимика мен жестикуляцияны қолдану.

$$$ 64
Тренингтің мақсаттарының ішінен артығын тап:
A өзін-өзі тану, тұлғалық даму тәсілдерін таба білу;
B ойдың икемділігін, тапқырлығын талап ету, өзгешелігін дамыту;
C ойдың дәлдігі мен жылдамдығын жаттықтыру;
D жаттығуларда өзгеге көмек көрсету;
E өзінің және өзгенің даралығын бағалау, өзін-өзі құрметтеу;
$$$ 65
Зерттеу немесе нұсқаушының білім, дағды және тәжірибе жинау үрдісі:
A үйрену;
B дамыту;
C білу;
D жинақтау;
E хабарландыру.
$$$ 66
Жеке адамда саналы және бейсаналы үйрену мүмкіндіктерін кеңейту және икемдіктерінің өсуі.
A үйрену;
B дамыту;
C білу;
D жинақтау;
E хабарландыру.

$$$ 67
Психологиялық тренингтің ең  маңызды мәселесі:
A өзінің жек даралық  қасиеттері арқылы  тұлғаның өзін-өзі ашуына көмек беру;
B өзін-өзі тану, тұлғалық даму тәсілдерін таба білу;
C ойдың икемділігін, тапқырлығын талап ету, өзгешелігін дамыту;
D ойдың дәлдігі мен жылдамдығын жаттықтыру;
E жаттығуларда өзгеге көмек көрсету.

$$$ 68
Тренинг әдістері негізінен неше деңгейде жүзеге асады?
A 1 деңгейде;
B 2деңгейде;
C 3деңгейде;
D 4деңгейде ;
E 5деңгейде.
$$$ 69
Топ арасындағы жеке қатысушымен болатын қатынас әдісі:
A ойдың икемділігін, тапқырлығын талап ету, өзгешелігін дамыту;
B индивидуалдық психологиялық кеңес беру жұмыстарының техникаларын көрсету мақсатында топтың бір мүшесі мен жүргізушінің диадалық өзара әрекеті;
C ұстаз топтың барлық мүшесі біріге отырып орындайтын тапсырма беруі;
D оқытушы топтың ресурстарын қатысушылардың бір немесе бірнешеуіне ықпал етуі;
E өзін-өзі тану, тұлғалық даму тәсілдерін таба білу.
$$$ 70
Тренинг бойынша топпен жұмыс жасаудың неше ережелері бар?
A 1 ережесі
B 2 ережесі
C 3 ережесі
D 4ережесі
E 5ережесі.
$$$ 71
тренинг түсінігі қай ғасырда пайда болды?
А ХХ ғасырдың екінші жартысы
В ХХ ғасырдың басы
С ХХ ғасырдың ортасы
D XIX ғасыр
E XIX ғасырдың басы
$$$ 72
Тренинг термині ағылшын тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?
А оқыту, тәрбиелеу
В белсенділікті арттыру
С білім беру
D қарым-қатынас
E мәселе шешу
$$$ 73
Алғаш рет тренинг-топтарды (Т-топ) құрған кім?
А К. Левин
В Ф. Искандер
С Ю.Н. Емельянов
D Л.А. Петровская
E С.И.Ожегов
$$$ 74
Тренингтік сабақтың құрылымы нешеге бөлінеді?
А 5
В 6
С 4
D 2
E 8
$$$ 75
Тренингтің негізгі заңдарының бірі?
А Құпияны сақтау заңы
В дұрыс ойлану
С ситуациядан тез шығу
D тәжірибемен алмасу
E кішіпейілділік таныту
$$$ 76
Білімді дамыту немесе адамды оқытуда жоспарланған жағдайға жүйелі күш салу арқылы орындау?
А тренинг
В психикалық үрдіс
С семинар сабақтары
D дәріс
E өзіндік жұмыс
$$$ 77
Тренингтің мақсаты?
А адамды нақты тапсырманы орындауға қажетті білім
В ынтымақтастыққа тәрбиелеуге бағытталған
С Өзінің қатысуын ұсыну заңы
D студенттердің білімін жетілдіру
E болашақ маманды дамыту құралы
$$$ 78
Психологиялық тренингтің неше принципі бар?
А 6
В 2
С 5
D 8
E 4
$$$ 79
Тренингте айтылғандар мен болған жағдайлар тек тренинг ішінде ғана сақталатын заң?
А Құпияны сақтау заңы
В 00 заңы
С Микрофон заңы
D Белсенділік заңы
E Мен айтамын заңы
$$$ 80
Тренингті жүргізуші мен оған барлық қатысушылар тренинг барысында немесе үзілістен кейінгі кесілген уақыттан кешікпей келуі тиіс заң?
А 00 заңы
В Мен айтамын заңы
С Есім заңы
D Қазір және осында заңы
E Микрофон заңы
$$$ 81
Көп жағдайда қатысушылар қандайда болмасын жаттығуға қатысуға жүрексініп , жаттығуға қатысу үшін басқаларды ұсынатын заң?
А Өзінің қатысуын ұсыну заңы
В Сыпайылық заңы
С Қазір және осында заңы
D Барлық топ мүшелеріне ізгі ниет білдіру заңы
E Мен айтамын заңы
$$$ 82
Мақсаты есте сақтау, зейін, ойлау, қабылдау процестерінің ерекшеліктерін дамыту бөлімі?
А Танымдық үрдісі бөлімі
В Кіріспе бөлімі
С Назар аудару бөлімі
D Нейропсихологиялық ерекшеліктер бөлімі мидың
E Обьективтілік бөлімі
$$$ 83
Қажетті эмоциялар мен қызығу ынтасын тудыра білу, сол арқылы өзгерістерді бақылауға жол ашу?
А мотивация
В координация
С өзара қарым – қатынас жасау
D қарым – қатынас орнату
E тренинг
$$$ 84
Тренингтің негізгі заңдары нешеу?
А 10
В 8
С 5
D 9
E 6
$$$ 85
Оқыту сапасын арттыруда студенттің білік пен дағдысын қалыпсатыру мен жетілдіруді көздейтін жоспарлы бағдарламамен жүргізілетін әр түрлі жаттығулар жүйесі?
А Педагогикалық тренинг
В Оқу-жаттығу тренингі
С Тренинг-семинар
D Кәсіби-педагогикалық тренингі
E Психологиялық тренинг

$$$ 86
Тренинг (ағыл. training, train) деген сөзінен шыққан, қандай мағынаны білдіреді?
A Жаттығу
B Дамыту
C Демалу
D Мадақтау
E Жазалау
$$$ 87
Қасытушылармен жүргізілетін дамыту-түзету жұмыстарының құрылымында келесі бөлімдер ерекшеленеді: бұл бөлімде қатысушылардың назарын ортақ мәселені бірге шешуге, бірін бірі қабылдау мен тыңдау ерекшеліктерін қалыптастыруға бағыттайтын түрді игеру қарастырылады:
A Танымдық үрдісі бөлімі
B Кіріспе бөлімі
C Назар аудару бөлімі
D Негізгі бөлім
E Нейропсихологиялық ерекшеліктер бөлімі
$$$ 88
Трениг принципіне жататындар:
А. Ізгілендіру принципі
В. Белсенділік принципі
С. Бірізділік принципі
Д. Көрнекілік принципі
Е. Ынталандыру принципі
$$$ 89
Сөздің көмегінсіз қарым-қатынас жасап, топтың мүшелері өздерін көрсететін қосымша әдіс:
A Ойын
B Топтық пікір-сайыс
C Психожаттығу
D Проективті сурет
E Тренинг
$$$ 90
Психологияның қолданбалы және тәжірибелік салаларында тренинг түсінігі қай ғасырда пайда болды және кеңінен қолданыла бастады?
A XIX ғ басы
B XIX ғ соңы
C XX ғ басы
D XVIII ғ
E ХХ ғасырдың екінші жартысы
$$$ 91
Оқыту сапасын арттыруда студенттің білік пен дағдысын қалыптастыру мен жетілдіруді көздейтін жоспарлы бағдарламамен жүргізілетін әр түрлі жаттығулар жүйесі:
A Әлеуметтік тренинг
B Психологиялық тренинг
C Оқу-жаттығу тренингі
D Педагогикалық тренинг
E Әлеуметтік-психологиялық тренинг
$$$ 92
Тренинг барысында қатысушының өз әрекеті нәтижесі туралы топтың басқа мүшелерінен хабарды үздіксіз алып отыру қай принципке жатады?
A Қарым-қатынасты диалогтау принципі
B Үнемі кері байланыс принципі
C Дамудың оптимистік принципі
D Өз еркімен қатысу принципі
E Топ мүшелерінің тұрақтылығы принципі
$$$ 93
Трансактілі анализдің негізін салушы:
A К.Левин
B А.Бек
C Э.Л.Берн
D У.Джеймс
E Дж Морено
$$$ 94
АҚШ-та Тренингтің ұлттық лабароториясы қай жылы ашылды?
A 1947
B 1945
C 1942
D 1949
E 1943
$$$ 95
Топтық психотерапия әдісі психодраманың негізін қалаған:
A Э.Л.Берн
B Дж Морено
C К.Левин
D У.Джеймс
E А.Бек
$$$ 96
Тренинг әдістерінің негізгісі болып табылады:
A Топтық пікір-сайыс
B Тренинг
C Ойын
D Психожаттығу
E проективті сурет
$$$ 97
Т- топтарындағы жұмысқа қатысушылардың жас шектерінің ең ыңғайлысы қандай жас аралығы?
A 15-тен 35-ке дейінгі
B 16-дан 30-ға дейінгі
C 18-ден 25-ке дейінгі
D 18-ден 45-ке дейінгі
E 16-дан 40-қа дейінгі
$$$ 98
Т – топтың тууы белгілі әлеуметтік психолог кімнің есімімен байланысты:
A Э.Л.Берн
B Дж Морено
C К.Левин
D У.Джеймс
E А.Бек
$$$ 99
Қатысушылардың өзін ашуы, өзінің жекелей маңызды мәселелерін осылар арқылы түсіну және қортындылау тренингтің қай принципіне жатады?
A Өзіндік диагностика принципі
B Үнемі кері байланыс принципі
C Дамудың оптимистік принципі
D Өз еркімен қатысу принципі
E Топ мүшелерінің тұрақтылығы принципі
$$$ 100
Қолданылған әдістерге, топтағы адамдардың іс –әрекетіне талдау жасайды тренер рөлдерінің қай классификациясына жатады?
A Мұғалім
B Эксперт
C Белсенді лидер
D Аналитик
E Делдал



Ұқсас жұмыстар

Топтық психотерапия
Топты тренинг заңдарымен таныстыру
Тренингтік жұмыстар технологиясы
Әлеуметтік психологиялық тренинг
Психологиялық тренинг-оқытудың арнайы ұйымдастырылған формасы
Педагогикалық тренинг
Әлеуметгік - психологиялық тренинг әдістері
Түзету тренингтері
әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық-әдіснамалық негіздері
Тренингтер, іскерлік ойындарды оқыту-тәрбие процесінде қолданудың әдістемелері туралы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Мақсатына жеткен жан
Батыс соғыстағы мақсаты
Тәрбие мaқсаты түсінігі
Топырақты өңдеудің мақсаты мен міндеті.
Студенттердің өзіндік жұмысының мақсаты мен міндеттері