Тылсым дүние түсініктеріне жатпайтыны
“Мәңгілік Ел философиясы” пәнінен тест сұрақтары (1-7 апта тақырыптарын қамтиды)
1. Қазақ халқы үшын бірінші байлық:
A. денсаулық;
B. ауқаттылық
C. ақ жаулық;
D. он саулық;
E. дәулет
2. Адал емес жолымен пайда болған табыс атауы:
A. көлеңкелі табыс;
B. адал табыс;
C. пайдақұмарлық;
D. әл-ауқат
E. мал-пұл
3. Байлықтың дәулетке айналатын жолы:
A. ізгілік пен жомарттық;
B. өмірдің тыныштығы;
C. пайдақұмарлық;
D. деннің саулығы;
E. ашкөздік;
4. Мәнгілік идеяның қайнар бүлағы қандай сезімдермен байланысты:
A. патриоттық пен отансүйгіштік;
B. қуаныш пен реніш;
C. сағыныш пен аңсау;
D. арман мен асқақтық;
E. үрей мен қорқу.
5. Мәнгілік идея қандай нүсқамен байланысты:
A. қазақ ұлтының жарқын болашағына сену;
B. дүниежүзілік дағдарысқа бойұсыну;
C. елдің келешегіне сенбеу;
D. жахандануды қолдау;
E. рухани күйзелістен шығу.
6. Мәңгілік Ел идеясы бұл:
А. ұлттық идея
В. утопиялық идея;
С. елдік бағдар;
D. иске асыру мүмкіндігі жоқ қиял;
E. өркениеттік сана.
7. Мәңгілік Ел философиясының негізі қандай ұғымдармен байланысты:
A. мәңгілік қозғалыс пен өзгеріс;
B. Еуразиялық тұтастық;
C. дәстүрлі қоғам мәңгілігі;
D. сана трансформациясы;
E. экономикалық даму идеясы.
8. Қозғалыстың нәтижесі:
A. өзгеріс;
B. тұрақтану;
C. жылжу;
D. құбылыс;
E. даму.
9. Қазақстан территориясы аудан бойынша нешінші орында?
A. 9 -ші
B. 19 -ші
C. 8-ші
D. 50-ші
E. 10-ші
10. Қазақстан Республикасында адам тығыздығы қандай?
A. 5,4 адам 1км кв.
B. 4, 5 адам 1км кв.
C. 5, 3 адам 1км кв.
D. 4,3 адам 1км кв.
E. 3,4 адам 1км кв.
11. Астана түрғындарының саны:
A. 835 153 адам
B. 695 796 адам
C. 1 522 596 адам
D. 2 533 596 адам
E. 500 000 адам
12. Қазақстан адам саны бойынша нешінші орында?
A. 62
B. 61
C. 63
D. 161
E. 162
13. Субъективті идентификация сұрағы:
A. Мен кіммін?
B. Ол кім?
C. Ол не?
D. Ол қандай?
E. Олар қандай?
14. Объективті идентификацияны анықтау сұрағы:
A. Ол (лар) кім (дер)?
B. Мен кіммін?
C. Ол не?
D. Ололар қандай?
E. Олар қайдан?
15. Саяси идентификацияға байланысты анықтама қайсысы?
A. азамат
B. европалық:
C. қазақ;
D. мұсылман;
E. бай.
16. Діни идентификацияға байланысты анықтама қайсысы?
A. мұсылман;
B. европалық:
C. қазақ;
D. студент;
E. бай.
17. Әлеуметтік-экономикалық жағдайды анықтайтын түснік қайсысы?
A. бай.
B. европалық:
C. қазақ;
D. студент;
E. мұсылман;
18. Қазақстан Республикасы азаматтарының идентификациялық атауы:
A. қазақстандық;
B. азиялық:
C. қазақ;
D. мұсылман;
E. евразиялық.
19. Әлеуметтік статусты анықтайтын түсінік қасысы?
A. студент;
B. европалық:
C. қазақ;
D. мұсылман;
E. әйел.
20. Гендерлік өлшемді анықта
A. әйел.
B. европалық:
C. қазақ;
D. мұсылман;
E. студент;
21. Қоғамдық санаға жатпайтыны қайсысы:
A. білім.
B. философия;
C. дін;
D. ғылым;
E. миф;
22. Қоғамдық санаға жатпайтыны қайсысы:
A. этикет.
B. эстетика;
C. экология;
D. экономика;
E. этика;
23. Ар ілімі теориясы:
A. этика;
B. эстетика;
C. экология;
D. экономика;
E. этикет.
24. Өнер мен сұлулық жөнінде философиялық ілім:
A. эстетика;
B. этика;
C. экология;
D. экономика;
E. этикет.
25. Адамзат пен табиғат байланысы туралы ілім:
A. экология;
B. эстетика;
C. этика;
D. экономика;
E. этикет.
26. Қоғамдағы жұріс-тұрыс ережелері (нормалары):
A. этикет.
B. эстетика;
C. экология;
D. экономика;
E. этика;
27. Материалды өндіріске байлынысты қатынастарды және матералды жағдайы әр-деңгелі топтардың қатынастарын анықтайтын қоғамдық сана формасы:
A. экономика;
B. эстетика;
C. экология;
D. этика;
E. этикет.
28. Қоғамдық санаға жатпайтыны қайсысы:
29. мемлекет;
30. саясат;
31. құқық;
32. гендер;
33. дін.
34. Әлеуметтің билік жөнінде ой пікірін, қатынасын анықтайтын қоғамдық сана:
A. саясат;
B. құқық;
C. мемлекет;
D. гендер;
E. дін.
35. Қоғамдағы ерлер мен әйелдердің қатынасын зерттейтін ілім:
A. гендер;
B. саясат;
C. мемлекет;
D. құқық;
E. дін.
36. Құдай, Жаратушы, Абсолюттік сана және тағы басқа адамзаттан тыс күш барына сенушілікпен байланысты қоғамдық сана:
A. дін;
B. саясат;
C. философия;
D. құқық;
E. ғылым.
37. Білім мен ілім арқылы санаға әсер ететін қоғамдық сана формасы:
A. ғылым;
B. дін;
C. саясат;
D. философия;
E. құқық;
38. Қоғамдық сана деңгейлері:
A. теориялық және практикалық;
B. сана және бейсана;
C. субъективті және объективті;
D. әлеуметтік және бұқаралық;
E. діни және атеистік.
39. Қоғамдық сана деңгейлерін атаңыз.
A. идеологиялық және психологиялық;
B. сана және бейсана;
C. субъективті және объективті;
D. әлеуметтік және бұқаралық;
E. діни және атеистік.
40. Қоғам санасының теориялық деңгейінің атауы:
A. идеология;
B. психология;
C. реакциялық;
D. консервативтік;
E. прогрессивті.
41. Қоғам санасының практикалық деңгейінің атауы:
A. психология;
B. идеология;
C. реакциялық;
D. консервативтік;
E. прогрессивті.
42. Мәдени диффузия үрдісіне қатысы жоқ түсінікті белгіле.
A. национализация.
B. инкультурация,
C. аккультурация,
D. транскультурация,
E. ассимиляция,
43. Бір мәдениеттің екінші күшті мәдениетпен “жүтылу” үрдісі:
A. ассимиляция,
B. инкультурация,
C. аккультурация,
D. транскультурация,
E. маргинализация
44. Жеке адамның, топтың басқа мәдени ортаға ену процессін білдіретін түсінік.
A. инкультурация,
B. аккультурация,
C. маргинализация
D. транскультурация,
E. ассимиляция
45. Жеке адамның, топтың өзге мәдени ортаға енип оның құндылықтарын қабылдау, бойна дарыту:
A. аккультурация,
B. инкультурация,
C. маргинализация
D. транскультурация,
E. ассимиляция
46. Бір мәдени ортаның мардымды тобының өзге территорияға көшіп-қону үдерісінің атауы.
A. транскультурация,
B. инкультурация,
C. аккультурация,
D. маргинализация
E. ассимиляция
47. Қоғамдық санаға жатпайтыны қайсысы:
A. мәдениет;
B. философия;
C. ғылым;
D. құқұқ;
E. саясат.
48. К.Г.Юнг бойынша “архетиптік матрица” дегеніміз:
A. ұлттық бейсана;
B. дәстүрлер қоры;
C. ұлттық құндылықтар жиынтығы;
D. қоғамдық сана;
E. көне жазбалар үлгісі.
49. Адамның білімге дейінгі таным жетекшісі қайсысы?
A. инстинкт
B. интеллект
C. интуиция
D. феномен
E. инцест
50. Адамзат ақылының қалыптасу деңгейлері:
A. инстинкт, интеллект, интуиция
B. инцест, институт
C. бала-бақша, мектеп, университет
D. жанүя, бала-бақша, лицей
E. табиғат, мәдениет, өркениет
51. Бір заманда өмір сүріп жатқан буындарды (ұрпақты) қазақтар қалай атайды?
A. ата буын, аға буын, бала буын;
B. ата буын, әке буын, бала буын;
C. ата - әже; әке - шеше;
D. баба, ата, әке, бала
E. бала, немере, шөбере, шөпшек.
52. “Шыдамдылық”, “төзімділік”- деген мағынада қолданатын түсінік қайсысы?
A. толеранттық;
B. ақпарат (информация)
C. коммуникация;
D. корпорация
E. плюрализм
53. Әр-түрлі пікірлердің шындығы барын қабылдау қалай аталады?
A. плюрализм
B. ақпарат (информация)
C. коммуникация
D. корпорация
E. толерантность.
54. Алғашқы діни көзқарастарды белгілеңіз.
A. тотемизм, анимизм, фетишизм;
B. буддизм, христиандық, ислам,
C. яхуди (иудаизм), христиандық, ислам;
D. католиктік, православиелік, протестанттық,
E. сүннет, шиит, бахайя.
55. “Аврамиистік” діндер:
A. яхуди (иудаизм), христиандық, ислам;
B. тотемизм, анимизм, фетишизм;
C. буддизм, христиандық, ислам,
D. католиктік, православиелік, протестанттық,
E. сүннет, шиит, бахайя.
56. Қазақтардың исламға дейінгі ұстанған діні:
A. Тәңірлік
B. Зороастризм;
C. Буддизм;
D. Несториандық;
E. Яковизм.
57. Тәңірлік дін жүйесіне сәйкес келмейтің түсініктер:
A. періште, пайғамбар.
B. жын, пері;
C. бақсы, балгер;
D. ие,кие;
E. аруақ, тылсым
58. “Тылсым” дүние түсініктеріне жатпайтыны.
A. мұсылман, жайнамаз.
B. жын, пері;
C. бақсы, балгер;
D. тәуіп, құмалақшы
E. аруақ, тылсым
59. Дүниежүзілік діндер:
A. буддизм, христиандық, ислам,
B. тотемизм, анимизм, фетишизм;
C. яхуди (иудаизм), христиандық, ислам;
D. католиктік, православиелік, протестанттық,
E. сүннет, шиит, бахайя.
60. Құдайды жоққа шығаратын көзқарас:
A. атеизм
B. теизм
C. пантеизм
D. деизм
E. политеизм
61. Бір Құдайға сенушілік:
A. монотеизм
B. теизм
C. пантеизм
D. деизм
E. политеизм
62. Мемлекет пен діни басқармасы қатнасына байланысты классификацияға қайсысы жатады?
A. зайырлы, клерикалды, теократиялық.
B. монархия, республика;
C. абсолюттік монархия, конституциялық монархия, парламенттік монархия;
D. монократиялық, поликратиялық және сегменттік;
E. құлиеленушілік, феодалдық, буржуазиялық, социалистік;
63. Діни басқармалардың билікке қатынасы жоқ мемлекет қалай аталады:
A. зайырлы,
B. клерикалды,
C. теократиялық.
D. демократиялық;
E. конфедерациялық.
64. Діннің заңды инстутуттар арқылы ел саясатына ықпалын тигізетін мемлекеттің атауы:
A. клерикалды,
B. зайырлы,
C. теократиялық.
D. демократиялық;
E. конфедерациялық.
65. Ел білігінде діннің үстемдігі бар мемлекет атауы:
A. теократиялық.
B. зайырлы,
C. клерикалды,
D. демократиялық;
E. конфедерациялық.
66. “Шектеулі” -деген түсінікі табыңыз.
A. локальді
B. глобальді
C. зайырлы
D. діни
E. ақпараттық
67. Барлық адамзатқа қатыстылықты анықтайтын түснікті белгілеңіз.
A. глобальді
B. локальді
C. зайырлы
D. діни
E. ақпараттық
68. Постиндустриалды қоғамның екінші атауы:
A. ақпараттық
B. локальді
C. глобальді
D. зайырлы
E. діни
69. Қазақ фольклорында “тірі” және “өлі” адам деп кімді айтады
A. Ұрпағы бар адам мен ұрпағы жоқ адамды;
B. Бай адам мен кедей адамды;
C. Ата- анасы бар адам мен ата-анасы жоқ адамды;
D. Дені сау адам мен ауыру адамды.
E. Малы бар адам мен түгі жоқ адамды;
70. Қазақ туа біткен дарындылықты қалай атайды?
A. қасиет;
B. мінез-құлық;
C. қабілет;
D. қасырет;
E. абырой.
71. Меритократия принципы нені білдіреді?
A. Қадыр-қасиеттеріне байланысты іске салу;
B. Адамның денсаулығына байланысты билікке ұмтылту
C. Сабырсыз мінезіне байланысты тәрбиелеу;
D. Дәулетіне байланысты білік түтқасын ұсыну;
E. Ұстанған дініне қарай билікке ұмтылту.
72. Адамның жеке тулғалық қасиеттеріне байланысты қоғамдағы орын анықтау принципы:
A. меритократия;
B. демократия;
C. охлократия;
D. полития;
E. тирания.
73. “Әлемдік” және “өңірлік” тұсініктердің синонимдері:
A. глобальді және локальді;
B. тотолитарлық және демократиялық;
C. дүниежүзілік және адамзаттық;
D. ішкі және сыртқы;
E. халықтық және елдік.
74. “Глобальды” түсінігінің мазмұнына сәйкес келмейтіні қай түсінік?
A. ұлттық.
B. дүниежүзілік;
C. әлемдік;
D. жахандық;
E. адамзаттық.
75. Стратегия -2010 жоспарына енбегені қайсысы?
A. Жаһандық экономиканың құлдырауын болдырмау;
B. Бәсекеге қабылетті экономика құру;
C. Өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығы өндірісін дамыту;
D. Білім беру саласын қолжетімді болғызу;
E. Денсаулық сақтау саласындағы қызметтердің қолжетімділігін кеңейту.
76. Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспары қай жылы қабылданды?
A. 2010
B. 2011
C. 2012
D. 2013
E. 2014
77. Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспары қай жылдар аралығын қамтиды?
A. 2010 -2019 жж.
B. 2011-2020 жж.
C. 2012-2021 жж.
D. 2013-2022 жж.
E. 2014-2023 жж.
78. “Қазақстан - 2030” стратегиясында неше үзақ мерзімді басымдық айқындалған?
A. жеті
B. бес
C. он
D. он бес
E. жүз
79. “Қазақстан - 2030” стратегиясында Жеті үзақ мерзімді басымдыққа жатпайтыны қайсысы?
A. Жаһандық экономикаға ілесу.
B. Ішкі саяси тұрақтылық және қоғамның топтасуы.
C. Шетел инвестициялары мен ішкі жинақталымдарының деңгейі жоғары ашық нарықтық экономикаға негізделген экономикалық өсу.
D. Қазақстан азаматтарының денсаулығы, білімі мен әл-ауқаты.
E. Ұлттық қауіпсіздік
80. Жеті үзақ мерзімді басымдыққа жатпайтыны қайсысы?
A. Қазба байлығымызды игеру.
B. Инфрақұрылым, әсіресе көлік және байланыс.
C. Кәсіби мемлекет
D. Энергетика ресурстары
E. Қазақстан азаматтарының денсаулығы, білімі мен әл-ауқаты.
81. Қазақстанның дамуына байланысты “бес институционалды реформа” қай құжатта бағдарланды:
A. Нұрлы жол бағдарламасында
B. Қазақстан – 2050 Стратегиясында;
C. Президенттің Қазақстан халқына 2015 ж. жолдауында;
D. “Қазақстан - 2030” стратегиясында;
E. “Қазақстан – 2010” стратегиясында.
82. Нұрлы жол бұл:
A. КР президенті Н.Ә.Назарбаевтің 2014 жылы 11 қарашада халыққа жолдауы;
B. “Қазақстан - 2030” стратегиясының тарауы;
C. “Қазақстан – 2050” стратегиясының негізгі ойы;
D. Геосаяси жоба.
E. Әлеуметтік бағдарлама.
83. “Қазақстан -2010” стратегиясы қандай жағдайда әзірленді?
A. Әлемдік экономика өркендеу сатысына енген жағдайда.
B. Жаһандық экономика құлдырау жағдайда;
C. Әлемдік қаржы көлемі өсу жағдайында;
D. Азық-түліктің тапшылығы болғанда;
E. Экологиялық таза энергетикалық технология дамығанда.
84. “Қазақстан – 2020” стратегиясы қандай жағдайда әзірленді?
A. Жаһандық экономика құлдырау жағдайда;
B. Әлемдік экономика өркендеу сатысына енген жағдайда.
C. Әлемдік қаржы көлемі өсу жағдайында;
D. Азық-түліктің тапшылығы болғанда;
E. Экологиялық таза энергетикалық технология дамығанда.
85. “Қазақстан – 2050” стратегиясы қандай жағдайдағы саяси бағыт болмақ?
A. Жедел өзгермелі тарихи жағдайдағы;
B. Ядролық қару таралатын жағдайда;
C. Әлемдік дағдарысы үдеген жағдайда
D. Қазба байлық толығымен таусылған жағдайда;
E. Қоғамдық тұрақсыздық кезінде.
86. Жаңа бағытты экономикалық саясаты қандай принципке негізделген?
A. Пайда алу, инвестициялар мен бәсекеге қабілеттіліктен қайтарым алу;
B. Салық салу;
C. Ақша-кредит беру;
D. Су ресурстарын үқыпты пайдалану;
E. Қазба байлықты өсіру.
87. Қазақстан – 2050 Стратегиясындағы әлеуметтік саясаттың жаңа принциптері;
A.
88. Төмендегі бес тарау қай бағдарламаның негізі?
I.Кәсіби мемлекеттік аппарат құру
II.Заңның үстемдігін қамтамасыз ету
III. Индустриаландыру және экономикалық өсім
IV. Біртектілік пен бірлік
V. Есеп беретін мемлекетті қалыптастыру
A. 100 нақты қадам”;
B. Нұрлы жол;
C. “Қазақстан - 2020”
D. “Қазақстан – 2030”
E. “Қазақстан – 2050”
89. “Қазақстан – 2050” стратегиясындағы Ұлттық экономиканың жетекші күші ретінде қай бағыт анықталған?
A. Шағын және орта бизнес. Мемлекеттік-жекеменшік әріптестігінің жаңа ұлгісі – “Қуатты бизнес –Қуатты мемлекет”;
B. Қаржы-қаражат;
C. Әлеуметтік саясат;
D. Денсаулық сақтау бағыт;
E. Демографиялық теңгерімсіздік
90. ХХІ ғасырдың жаһандық сын-қатерлерге жатпайтыны:
A. Қуатты да табысты мелекет;
B. Тарихи уақыттың жеделдеуі;
C. Жаһандық демографиялық теңгерімсіздік;
D. Жаһандык азық-тұлік қауіпсіздігіне төнер қатер;
E. Судың тым тапшылығы.
91. “Қазақстан – 2050” стратегиясында айқындалған ХХІ ғасырдың жаһандық сын-қатерлерге жатпайтыны:
A. Түрлі әлеуметтік, этностық және діни топтардың келісімі мен татулығы;
B. Жаһандық энергетикалық қауіпсіздік;
C. табиғи ресурстар сарқылуы;
D. Үшінші индустриялық революция;
E. Үдей түскен әлеуметтік тұрақсыздық.
92. “Қазақстан – 2050” стратегиясында айқындалған ХХІ ғасырдың жаһандық сын-қатерлерінің бірі:
A. Өркениетіміздің құндылықтарымыздың дағдарысы;
B. Демократияландыру мен ырықтандырудың орнықты процесі;
C. Ұлттық экономика. Халқаралық еңбек бөлісіндегі біздің рөліміз;
D. Қоғамдағы тұрақтылық пен келісімді қамтамасыз ететін күшті әлеуметтік саясат;
E. Әлемдік қоғамдастық таныған ел.
93. “Қазақстан – 2050” стратегиясында айқындалған ХХІ ғасырдың жаһандық сын-қатерлерінің бірі:
A. Жаңа әлемдіқ тұрақсыздық;
B. Демократияландыру мен ырықтандырудың орнықты процесі;
C. Ұлттық экономика. Халқаралық еңбек бөлісіндегі біздің рөліміз;
D. Қоғамдағы тұрақтылық пен келісімді қамтамасыз ететін күшті әлеуметтік саясат;
E. Әлемдік қоғамдастық таныған ел.
94. Қоғамдық пікір қалыптастырудың ыкпалды жолы:
A. Әдеби шығарма;
B. Буқаралық ақпарат құралдыры
C. Ұлттық поэзия;
D. Әлеуметтік жетістіктер;
E. Саяси партиялар.
95. Ұлттық сана көрінісі:
A. тіл, діл, дін;
B. білім, ғылым;
C. тарих;
D. прогресс және регресс
E. кісілік, адамгершілік.
96. Саясаттың субъектісіне қайсысы жатпайды:
A. Билік
B. Баспасөз
C. Әлеуметтік институт
D. БАҚ
E. Медиа орталықтар
97. Қарым-қатынас жасау, ой, мағұлыматтар алмасудың ерекше атауы:
A. коммуникация;
B. информация;
C. полиглот;
D. дезинформация;
E. организация.
98. Коммуникацияның қызыметіне жатпайтыны:
A. Әлеуметтік мұра мен тәжірибені ұрпақтан ұрпаққа біржақы жетізу;
B. Қоршаған ортаны бақылау және қорғауға ықпал ету;
C. Қоғамдағы топтарды өзара баланысқа енгізу;
D. Адамның танымдық қабылетін күшейту және ақпаратты қабылдауын жеңілдету;
е) Электронды және сандық технологияларды зерттеу.
99. “Ақпараттық қоғам” теориясының негізін салушы:
A. Даниел Белл;
B. Шеннон;
C. Н.Луман
D. Ф.Шарков;
E. Г.Лассвел.
100. Ресей әлеуметтанушы Л.Н.Федотованың көзқарасы бойынша ақпараттар түрлері атауы:
A. Құрылымдық, фундаменталды, оперативтік;
B. Ақтуальды, маңызсыз, жағымсыз;
C. Фундаментальды, оперативтік;
D. Түсініктер, категориялар, атаулар;
E. Ғылыми және қолданбалы.
101. Оперативтік ақпарат:
A. Әр адамның осы қоғамдығы нақты бір тарихи уақыт үзігіндегі моральдық-этикалық, құқықтық, идеологиялық нормаларын қалыптастырады;
B. Қоғамдағы адамның түрақты бағдарына, ұстанымдарының қалыптасуына, әлеуметтенуіне фундаметалды жәрдем етеді;
C. Бұл ақпаратты индивид әлеуметтенудің алғашқы кезеңінде қарым- қатынастың дәстүрлі типі ретінде қабылдайды.
D. Тек әлеуметтік манипуляция жасау қүралы;
E. Қоғамдағы саяси үдерістерге қатысты мүмкіндіктерін кеңейтуге арналады.
102. Әр адамның осы қоғамдығы нақты бір тарихи уақыт үзігіндегі моральдық-этикалық, құқықтық, идеологиялық нормаларын қалыптастырады;
A. Оперативтік ақпарат;
B. Құрылымдық ақпарат;
C. Фундаменталды ақпарат;
D. Саяси ақпарат;
E. Ғылыми ақпарат.
103. Қоғамдағы адамның түрақты бағдарына, ұстанымдарының қалыптасуына, әлеуметтенуіне фундаметалды жәрдем етеді;
A. Фундаменталды ақпарат;
B. Құрылымдық ақпарат;
C. Оперативтік ақпарат;
D. Саяси ақпарат;
E. Ғылыми ақпарат.
104. Бұл ақпаратты индивид әлеуметтенудің алғашқы кезеңінде қарым- қатынастың дәстүрлі типі ретінде қабылдайды.
A. Құрылымдық ақпарат;
B. Оперативтік ақпарат;
C. Фундаменталды ақпарат;
D. Саяси ақпарат;
E. Ғылыми ақпарат.
105. Мемлекеттің негізгі айқындамасына жатпатын нұсқа:
A. әлеуметтік орта;
B. билік;
C. территория;
D. халық;
E. тәуелсіздік;
106. Мемлекеттің негізгі айқындамасына жатпатын нұсқа:
A. Тәуелділік;
B. Территория;
C. Мемлекттік атрибуттары (герб, гимн; флаг);
D. Салық салу құқұғы;
E. Билік.
107. Мемлекеттің ішкі қызыметтеріне жататыны:
A. Экономикалық, әлеуметтік, қаржылық бақылау;
B. Халқаралық қатынас және елді басқыншылықтан қорғау;
C. Сыртқы экономикалық қатынас;
D. Дипломатиялық қатынас;
E. Қаржы-экономикалық интеграция.
108. Мемлекеттің сыртқы қызыметтеріне жатпайтыны:
A. Экономикалық, әлеуметтік, қаржылық бақылау;
B. Халқаралық қатынас және елді басқыншылықтан қорғау;
C. Сыртқы экономикалық қатынас;
D. Дипломатиялық қатынас;
E. Қаржы-экономикалық интеграция.
109. Табиғи тілдер анықтамасы.
A. вербальді тіл;
B. ишара тілі,
C. ым;
D. жест.
E. body language
ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ОЙДЫҢ ФОЛЬКЛОРДАҒЫ КӨРІНІСІ
Қоғам және дін
Көшпелілер мәдениеті аясындағы қазақтың ұлттық мәдениетінің қалыптасуы
Қазақ мәдениеті аясындағы қазақтың ұлттық мәдениетінің қалыптасуы
Абай шығармаларындағы ұлттық діл мен ұлттық таным
Денсаулықты сақтау саласындағы қылмыстар
Философия тарихындағы адам мәселесі
Шығыс діндерінің шығуы
Философия тарихындағы адам өміріндегі достықтың орны
Қазақ ағартушыларының философиясы
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Дүниежүзілік мұхиттың геологиялық даму тарихы
Дүниежүзілік мұхиттың бөліктері
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Дүниетанымның мәні
ЕКІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС
ЖАПОНИЯМЕН СОҒЫС. ЕКІНШІ ДҮНИЕ ЖҮЗІЛІК СОҒЫСТЫҢ АЯҚТАЛУЫ
Жануарлар дүниесін қорғау заңдылығы