Тәрбиенің заңдылықтарына жататындар

Тәрбие жұмысының әдістемесі пәні бойынша тест сұрақтары
1- НҰСҚА

1. Оқушылардың дамуы бір-бірімен байланысты 3 бағытта жүреді:
А) биологиялық, психологиялық, әлеуметтік
В) психологиялық, физиологиялық, адамгершілік
С) әлеуметтік, еңбек, экономикалық
D) құқықтық, ақыл-ой, экологиялық
Е) тұқым қуалаушылық, биологиялық, эстетикалық, діни

2. Жеке тұлғаның дамуында әсер ететін негізгі факторлардың бірі:
А) тұқымқуалаушылық
В) ұжымдағы психологиялық жағдай
С) ата-аналары
D) жолдастары
Е) мұғалімімдердің пікірі

3. Жеке тұлғаны қалыптастыру:
А) әр түрлі жағдайлардың адамдардың саналы қызметіне тәуелсіз түрде ықпал етуі
В) адам организміндегі сандық өзгерістер процесі мен нәтижесі
С) білімді игеру барысында теориялық және тәжірибелік істерді өздігінен саналы атқаруға дайындығы
D) нақты тәрбие міндеттеріне бағытталған тәрбие жұмыстарының процесі мен нәтижесі
Е) барлық әлеуметтік, идеологиялық, психологиялық және т.с.с факторлардың ықпалымен адамның әлеуметтік жан иесі ретінде қалыптасу процесі

4.Индивид:
А) адам
В) жеке тұлға
С) мұғалім
D) оқушы
Е) адамзат өкілі

5. Жеке тұлға:
А) индивид
В) адамның қоғамдық мәні
С) еңбексүйгіш адам
D) әділ адам
Е) азаматтық позициясы жоғары адам

6. Оқушының тәрбиесіндегі іс-әрекет атқарады:
А) қосымша рольді
В) екінші рольдіді
С) белгісіз рольді
D) жетекші рольді
Е) маңызды рольді

7. Балаларға ата-аналардың тұқым қуалаушылық арқылы беріледі:
А) ойлау әдістері
В) мінездері
С) әртүрлі іс-әрекеттерге қабілеті
D) нышандар
Е) адамдарға деген қатынасы

8. Акселерация:
А) жеке тұлғаның қалыптасуы
В) мақсатқа орнықты жетуге талпынуы
С)жас өспірімдер мен бастауыш сынып оқушыларының жедел дамуы
D) тұлғаның өздігінен дамуы
Е) ойлау қабілетінің дамуы

9. Оқушылардың қабілеті мен қызығушылығының дамуы тәуелді:
А) қалыптасқан дағдының, біліктіліктің көлеміне
В) мақсатты ұйымдастырылған оқу-тәрбие процесіне
С) географиялық жағдайларға
D) меңгерген материалдың санына
Е) Қоғамның даму тарихына

10. Бастауыш мектеп оқушысында бір нәрсеге әлде біреуге қарым қатынасына әсер етуші:
А) ата-анасының пікірі
В) жолдастарының пікірі
С) мұғалімнің пікірі
D) өз пікірі
Е) ұжымының пікірі

11. 5-8 сынып оқушысының бір нәрсеге әлде біреуге қарым-қатынасына әсер етуші:
А) ата-анасының пікірі
В) жолдастарының пікірі
С) мұғалімнің пікірі
D) өз пікірі
Е) туыстарының пікірі

12. Жоғарғы сынып оқушыларының негізгі іс-әрекетінің түрі:
А) оқу
В) ойын
С) еңбек
D) спорт
Е) көркем шығармашылық

13. Жоғары сынып оқушысының бір нәрсеге әлде біреуге қатынасына әсер етушілер:
А) ата-анасының пікірі
В) жолдастарының пікірі
С) мұғалімнің пікірі
D) өз пікірі
Е) туыстарының пікірі

14. Адам өмірінің материалдық – тұрмыстық жағдайы, оның ең жақын әлеуметтік ортасы (жанұя, мектеп, ұжым ) келесі факторға жатады:
А) ортаның мегафакторы
В) микрофакторға
С) макрофакторға
D) мезафакторға
Е) субъективтік факторға

15. Тұлғаны әлеуметтендіру бұл:
А) тәрбие жүйесінің арнайы ұйымдастырылған жағдайында тұлғаны мақсатты қалыптастыру процессі
В) адамның нақты қоғамдағы нақты уақыттағы құндылықтарды, нормаларды, ұстанымдарды, үлгі-үнегелерді меңгеруге және әлеуметтік байланыстар мен тәжірибені қайта өңдеуі
С) биологиялық және әлеуметтік факторлардың объективті әсер етуі нәтижесіндегі адамның тұлға ретінде қалыптасу процесі
D) адамның рухани және интелектуальдық өрісіндегі, организіміндегі, психикасындағы сандық және сапалық өзгерістер процессі.
Е) адам өзінің білімін, адамгершілік бейнесін және қызығушылығын, мінез-құлқын бағалау мен сезіну

16. Педагогикалық процесс мына жүйеге жатады:
А) адам-табиғат
В) адам-көркем бейне
С) адам- техника
D) адам-адам
Е) адам-белгі

17. Педагогикалық процестің негізгі компоненттеріне жатпайды:
А) білім беру мазмұны
В) білім беру мақсаты
С) тәрбиенің міндеттері
D) оқытудың түрлері
Е) мұғалімдерді даярлау

18. Жеке тұлғаның қалыптасуындағы қозғаушы күші:
А) педагогикалық технологиялар
В) оқытудың мазмұны,мақсаты,міндеттері
С) тәрбиенің құралдары, әдіс-тәсілдері және түрі
D) оқытудың техникалық құралдары
Е) қарама-қайшылықтар

19. Тұтас педагогикалық процестің тәрбиелік механизіміне жататындар:
А) педагогикалық технологиялар
В) оқушы мен мұғалімнің өзара қарым-қатынастары
С) оқытудың құралдары,түрлері,әдіс-тісілдері
D) оқытудың технологиялық құралдары
Е) тәрбиенің мақсаты, міндеті, мазмұны

20. Педагогикалық процессті педагогикамен психологияның жаңа жетістіктері негізінде ұйымдастыруды ұсыну принципі:
А) жүйелілік
В) көрнекілік
С) біріктілік
D) ғылымилық
Е) жеткіліктілік

21. Тұтас педагогикалық процесстің қозғаушы механизмдері:
А) Т.П.П. құралдары, формалары мен әдістері
В) Т.П.П. субъектілері арасындағы қатынастары
С) Т.П.П.заңдылықтары
D) Т.П.П.-ң принциптері
Е) Т.П.П. мазмұны мен құралдары

22. Т.П.П.-нің негізгі құралдарына жататындар:
А) ойын, қарым-қатынас, отбасы
В) кітаптар, еңбек, қарым-қатынас
С) ойын, еңбек, қарым-қатынас
D) оқу, көрнекілік, құралдар, ойын
Е) педагогикалық жағдаяттар

23. Тәрбие процесінің жалпы заңдылықтарын зерттейтін педагогиканың жеке бөлімі:
А) мектептану
В) дидактика
С) педагогика тарихы
D) тәрбие теориясы
Е) этнопедагогика

24. Тәрбиенің мақсты :
А) тәрбиені гуманизациялау
В) тәрбиені гуманиторландыру
С) еңбек және политехникалық білім беру
D) эстетикалық тәрбие
Е) жеке тұлғаны жан-жақты үйлесімді дамуы

25. Тәрбиенің құрамдас бөліктері:
А) адамгершілік тәрбие, экологиялық тәрбие, азаматты тәрбиелеу, кәсіби білім беру, мамандық таңдауға дайындық
В) гуманизациялау,интерноционалдық тәрбие,эстетикалық тәрбие, атеистік тәрбие, экологиялық тәрбие
С) ақыл-ой тәрбиесі, атеистік тәрбие, саяси-идеялық тәрбие, дене тәрбиесі тәрбиені демократияландыру
D) демократияландыру, экологиялық тәрбие, азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие, отбасы тәрбиесі
Е) ақыл-ой тәрбиесі, еңбек тәрбиесі,дене тәрбиесі,эстетикалық тәрбие, адамгершілік тәрбиесі

26. Тәрбиенің заңдылықтарына жататындар:
А) тәрбиенің қоғамдық талаптарға сәйкестенуі
В) тәртіппен мінез-құлықтың бірлігі
С) педагогикалық талап
D) оқушының жеке дара қажеттілігін есепке алу
Е) әлеуметтік орта

27. Дүниетаным:
А) шынайлықты сезіну
В) адам санасының спецификалық формасы
С) адам қарым-қатынасын түсіну
D) өзіндік позицияны таңдау
Е) басқа адамды түсіну қабілеті

28. Ғылыми дүниетаным тұлғаға келесі мүмкіндіктерді береді:
А) маманды дұрыс таңдауға
В) өзінің мүмкіншілікткрін бағалауға
С) қоршаған ортадағы шынайы құбылыстарды дұрыс қабылдауға және түсінуге
D) тиімді оқуға
Е) нағыз жолдастарды таңдауға

29. Балаларды қорғау бойынша халықаралық құжат:
А) білім беру заңы
В) еңбек туралы кодекс
С) БҰҰ-ң балалар құқығы туралы конвенциясы
D) ЮНЕСКО-ң мәдениет жөніндегі құжаттары
Е) отбасы кодексі

30. Адамгершілік тәрбиесі негізделмейді:
А) мәдениетке
В) дінге
С) эстетикаға
D) этикаға
Е) экономикаға

Кафедра менгерушісі, п.ғ.к.,: Едігенова А.Ж.

Құрастырушы: оқытушысы______________________________Мухметова.Р.



Ұқсас жұмыстар

Қозғалыс кезінде
Қазақ салт - дәстүрлерінің теориялық негіздері
Қазақ салт-дәстүрлері туралы
Тәрбие түрлері және бесік тәрбиесі
Дене тәрбиесінің негізгі және қосымша амалдары
Дене тәрбиесінің негіздері
Тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері туралы
Өзін-өзі танудың психологиялық негіздері
Мұғалімнің оқушыларға ықпал етуінің жолдары
Сал-серілік дәстүр арқылы этномәдени тәрбие берудің тұжырымдамасы
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Ұлттық тәлім – тәрбиенің басты, бағыттарына шолу жасау
Тәрбиенің негізгі міндеттері
Ұлттың тілі - ұлттық тәрбиенің басты құралы
Отбасы - тәрбиенің алтын діңгегі
Ата мен әже қазақы тәрбиенің бастау бұлағы
Тәрбиенің құралдары
Азаматтық ғимараттарға жататындар
Азаматтық құқықтың субъектілеріне жататындары
Отбасы тәрбие әдісіне жататындар