Қазақстандағы балалар композиторлары
Хорды дирижерлау пәні бойынша 1-ші межелік бақылаудың талаптары
А капеллалық үлгіде алынған музыкалық шығарма бойынша
1. Фортепиано аспабында ойнау;
2. Хор партияларын партитура парағына қарап орындау
3. Коллоквиум: ауысша сұрақтарға жауап беру (музыкалық шығарманың авторы, өлшемі, екпіні, тональдігі, динамикалық белгілері және т.б.)
4. А капеллалық үлгіде алынған музыкалық шығармаға анализ 4 курсқа)
1 аттестация тест тапсырмалары
1. Ақын, ағартушы, қазақтың ұлы ойшылы, композитор – гуманисті:
а) Ыбырай
ә) Шоқан
б)*Абай
в) Құрманғазы
2. Кеңес Одағы кезінде тұңғыш музыка пәнінің бағдарламасын жасаған орыс композиторы кім?
а) А. Затаевич
ә)* Д. Кабалевский
б) Е. Брусиловский
в) М. Блатнер
3. Музыка оқулығында, музыкалық сауатты қалай белгілейді?
а) сұрақ белгісі
ә) леп белгісі
б)*скрипка кілті
в) мәтін
4. Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы қалай аталады?
а) Просвещение
ә) Мұрагер
б)*Три кита
в) Музыка
5. Музыканы оқытуды қай пәнге жатқызасың?
а) педагогика
ә) тарих
б) музыка тарихы
в)*музыкалық білім
6. Музыкалық тәрбиеге арналған алғашқы методикалық бағдарламаның авторлары
а) А.Жайымов, Б.Ысқақова
ә) Ж.Еңсепов, С.А.Елеманова
б)*Б.Ғизатов, Ө.Байділдаев, П.Момышев
в) Ж.Сарсенбеков, Б.Искаков, М.Оразалиева
7. Қазақстандағы балалар композиторлары
а) К.Мусин, Қ.Қожамияров
ә)*А.Жұбанов, Ғ.Жұбанова, К.Қуатбаев, И.Нүсіпбаев
б) Н.Тілендиев, Тен Цу, Е.Брусиловский
в) Л.Хамиди, Б.Байқадамов
8. Қазақстандағы музыкалық педагогика саласындағы ғалымдар:
а)*С.А.Ұзақбаева, М.Х.Балтабаев, Р.Р.Жәрдемалиева, Ш.Б.Құлманова
ә) Е.Сағындықұлы, Ж.Ә.Әбиев
б) Қ.Қоянбаев, Ш.Дүйсембаев
в) Ә.Әбенбаев, Қ.Жарықбаев
9. Балаларға музыкалық эстетикалық тәрбие берудегі прогресшіл
қайраткерлер:
а) А. Байтұрсынов, Ж.Аймауытов
ә) Ш.Құдайбердиев, М.Әуезов
б)*Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин, А.Құнанбаев, А.Жұбанов
в) Т.Тәжібаев, А.Алдпмұратов
10. Бала-бақшадан музыкалық Академияға дейін музыкалық тәрбиемен білім берудің баспалдақты жүйесін жасаған Венгрия музыканты және педагогы:
а) К.Орф
ә) Ф.Лист
б)* З.Кодай
в) А.Луначарский
11. Ән айту бөліміндегі дауыс қыздыру қай регистрден басталуы қажет?
а) ортаңғы регистр
ә) жоғарғы регистр
б)* төменгі регистр
в) бәрі де дұрыс
12. Музыка сабағының басқа сабақтардан басты ерекшелігі
а) іс-әрекет формаларының әртүрлілігі
ә) жалпы дидактикалық принциптерге негізделіп құрылуы
б) сабақтың біртұтас болуы
в)* өнер сабағы
13. Оркестр жетекшісі:
а) ұйымдастырушы
ә) консультант
б)*дирижер
в) мұғалім
14. Құрманғазы Сағырбаев кім?
а) ақын
ә) жазушы
б)* күйші - композитор
в) жыршы
15. Музыкалық – хореографиялық спектакль түрі
а)*балет
ә) опера
б) симфония
в) вариация
16. Қыз Жібек операсын жазған композитор
а) Затаевич В.
ә)*Брусиловский Е.
б) Жұбанова Ғ.
в) Кабалевский Д.
17. Әйелдер хорының құрылымы:
а) альт + сопрано + бас
ә) альт + сопрано + тенор
б) бас + тенор
в)* альт + сопрано
18. Өзгерту белгісін нотаның қай жағына қойылады?
а) кілттің қасында
ә)* нота алдында
б) шығарма аяғында
в) өлшемнен кейін
19. Түрлі аспаптарда ойнайтын үлкен музыканттар тобы
а) *оркестр
ә) ансамбль
б) трио
в) дуэт
20. Төрт шекті ысқышпен ішекті аспап
а) вольторна
ә) домбыра
б) кларнет
в) *контробас
21. “Күй атасы” деп кімді атаған?
а) Қорқыт
ә) Тәттімбет
б)* Құрманғазы
в) Дәулеткерей
22. Екі үлесті метрді көрсет
а) 38
ә) 34
б) 32
в)* 24
23. Ш.Құдайбердіұлының әндерін көрсет
а) Шилі өзен, Сұрша қыз, Аяулы ардағым
ә) Туған жер, Атаман, Арман
б) Өзім туралы, Тау ішінде, Ақсұңқарым
в)* Дүние мен өмір, Анадан алғаш туғанда
24. Ең ұзақ нота қалай аталады:
а)* бүтін
ә) жарты
б) сегіздік
в) төрттік
25. бала-бақшадағы музыка сабағының уақыт ұзақтығы:
а) 30 минут
ә) 1 сағат
б)*15-20 минут
в) 45 минут
ТМД елдерінде музыкалық тәрбие беру облысында озат тәжірбиелердің қолдануы
XIX ғасырдың екінші жартысы Қазақстанның музыка өнерінің дамуы
Қазақстандағы камералық-аспаптық жанрдың қалыптасуы мен дамуы
Қазақстанның саксофонда орындаушылық өнері
XХ ғасырдағы батыс еуропа музыкасы
1930-1950 ж.ж. Қазақстандағы музыкалық–мәдени мұраның ЖОО-да оқу–тәрбие үдерісінде пайдаланылуы
Соғыс кезіндегі мәдениет
Қазақ композиторларының балаларға арналған шығармаларының педагогикалық маңызы мен тәрбиелік мәні
Қазақ музыкасының, операсының дамуы жайында
Абай атындағы Қазақ мемлекеттік филармониясы
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы және шет мемлекеттеріндегі кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктері
Қазақстандағы қайырымдылық қорлардың ерекшеліктері
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Қазақстандағы сүтқоректілер класы
Қазақстандағы сақтандыру жүйесі