Жүйке жүйесінің типі


$1 Темпераментті алғаш рет сипаттаған:
- Аристотель.
- Платон.
- Гиппократ.
- Кречмер.
- Павлов.

$2 Мінездің көріністері көбінесе шарттыланады:
- Дамудағы акселерация.
- Госпитализм құбылысымен.
- Қоршаған ортаның әсері.
- Сензитивтілікпен.
- Сенсибилизациямен.

$3 Психика дегеніміз:
- Қоршаған ортадан шындьқтың мида бейнеленуі іс-әрекеті.
- Жүйке жүйесінің физиологиялық қызметі.
- Мидың рефлекторлық, іс-әрекеті.
- Бас ми материясының субстраты.
- Бақылаудың, жанның көрінісі.

$4 Қандайда бір әрекетті орындаудағы табиғи алғы шарттар:
- Ерікгі мінез.
- Талант.
- Дарындылық.
- Нышандар.
- Қабілеттер.

$5 Жеке түлғаның туа біткен ерекшеліктеріне не жатады:
- Темперамент.
- Қабілеттер.
- Мінез.
- Еc.
- Зейінділік.

$6 Қызбалық және асығыстықты сипаттайтын темперамент типі:
- Меланхолик.
- Холерик.
- Сангвиник.
- Флегматик.
- Флегмахалик.

$7 Өзінің іс - әрекетінің нәтижесіне канағаттанарлықтың көрінуі бұл:
- Интелектуалды сезім.
- Эстетикалык сезім.
- Адамгершілік сезімі.
- Практикалық сезім.
- Эмоциялар.

$8 Төменде келтірілген қасиеттердің кайсысы адамды тұлға ретінде сипаттайды:
- Эмоциялы.
- Қызбалық.
- Ұқыптылық.
- Ұяңдық.
- Ұялшақтық.

$9 3аттар мен құбылысардың жалпы жәнемаңызды белгілері бойынша ойша біріктіруге байланысты ой операциясы қалай аталады:
- Айналу.
- Синтез.
- Теңестіру.
- Жалпылау.
- Абстракция.

$10 Сценарист театр үшін пьеса жазды. Осы жағдайда сөйлеудің қандай түрі туралы айтуга болады:
- Диалогты.
- Монолог.
- Жазбаша.
- Іштей.
- Ауызша.

$11 Алғашқы рет темпераменттің физиологиялық негіздерін ғылыми түрде кім негіздсген:
- Небылицын.
- Гиппократ.
- Леонтьев.
- Выготский.
- Павлов.

$12 Мінез дегеніміз:
- Адамда еріктің пайда болуы.
- Қоғамдағы мінез-құлқы этикасы.
- Қарым-қатынас пен іс-әрекетте байқалатын жеке тұлғалық ерекшелікгер.
- Белгілі бір бағдар.
- Тума табиғи сапасы.

$13 Төмендегі сапалардың кайсысы тұлғаны жеке адам ретінде сипаттайды:
- Эмоцияға берілгіштік.
- Ерік.
- Ұяңдылық.
- Ұялшақтық.
- Қызбалық.

$14 Табиғат әсемдігіне тандану ол:
- Интелектуалды сезімдердің.
- Эстетикалык сезімдердің.
- Адамгершілік сезімдердің.
- Практикалык, езімдердің.
- Эмоциялардың.

$15 Ұжым туралы ілімнің негізін салушылардың бірі:
- Макаренко.
- Руссо.
- Выготский.
- Эльконин.
- Рубинштейн.

$16 Ресейдегі алғашқы психологиялык, лабораторияның негізін салған кім:
- Бехтерев.
- Выготский.
- Ушинский.
- Ланге.
- Ломоносов.

$17 1с-әрекетті сапалы және нәтижелі орындай білу қалай аталады:
- Талант.
- Дарындылық.
- Қабілет.
- Нышан.
- Ерік.

$18 Қандай да бір іс - әрекетті орындау мүмкіндігі немесе қамтамасыз етіледі:
- Ерікті мінезбен.
- Дарындылықпен.
- Данышпандьшықпен.
- Нышандармен.
- Қабілеттермен.

$19 Туындайтын проблемаларды шешуде дискуссиялы тұрғыға негізделген жеке адамдар арасындағы өзара карым қатынастар стилі:
- Либеральды.
- Авторитарлы.
- Демократиялық.
- Қамкорлық.
- Конфронтация.

$20 Баска адамдармен байланыскд жеңіл енетін адам қалай аталады:
- Интроверт.
- Экстраверт.
- Гетероверт.
- Гиповерт.
- Нормостеник.

$21 Айналасындағы адамдармен қарым - кдтынас процесіне түсуде қиналатын адам қалай аталады:
- Интроверт.
- Экстраверт.
- Гетероверт.
- Гиповерт.
- Нормостеник.

$22 Үміт пен идеалга көңіл қалу қалай аталады:
- Конформизм.
- Фрустрация.
- Депрессия.
- Апатия.
- Агнозия.

$23 Қысқа мерзімді эмоциялар қалай аталады:
- Реакциялар.
- Жағдайлар.
- Аффектілер.
- Эмоциялық карым-қатынастар.
- Эйфория

$24 Әсершілдік пен тез ренжігіштікпен сипатталатын темперамент типі:
- Меланхолик.
- Холерик.
- Сангвиник.
- Флегматик.
- Флегмахолик.

$25 Басқалардың қолынан келмейтін деңгейде творчестволық іс - әрекетті орындауға мүмкіндік беретін жеке тұлғалық сапа?
- Қабілеттілік.
- Дарындылық.
- Данышпандық
- Сензитивтілік.
- Сенсибилизация.

$26 Жауап беру реакциясы баяу жүретін темперамент типі:
- Меланхолик.
- Холерик.
- Сангвиник.
- Флегматик.
- Флегмахолик.

$27 Жеке тұлғаны калыптастыратын процесс:
- Іс - әрекет.
- Тәрбие.
- Окыту.
- Ерік сапаларының дамуы.
- Сенсибилизация.

$28 Өзгерген қоршаған орта жағдайына тез бейімделумен сипатталатын темперамент типі:
- Меланхолик.
- Холерик.
- Сангвиник.
- Флегматик.
- Флегмахолик.

$29 Көпшілік оқырмандарга арнап жазылған кітап сөйлеудің кандай түрін пайдаланган:
- Сырттай.
- Іштей.
- Диалогтық.
- Жазбаша.
- Ауызша.

$30 Адамның өзіне бағытталған сөйлеу түрі:
- Эгоцентрикалық.
- Сырттай.
- Ауызша.
- Диалогты.
- Жазбаша.

$31 Қажеттіліктердің қанағаттануы немесе қанағаттанбауына байланысты қоршаған болмыстың уайым түрінде психикалық бейнеленуі:
- Жоғарғы сезімдер.
- Эмоциялар.
- Сана.
- Санадан тыс.
- Интуиция.

$32 Психиканың индивидтің жүйке реакцияларының қарқыны, күші жөне жылдамдығынан көрінетін динамикалық ерекшеліктерінің арақатынасы:
- Ұлттық ерекшеліктері.
- Темперамент.
- Табиғи нышандар.
- Қабілеттер.
- Мінез.

$33 Қоршаған ортамен қарым-қатынас процесінде туындайтын тұрақты эмоциялар:
- Эмоциялық реакциялар.
- Эмоциялық көзкарастар.
- Эмоциялық жағдайлар.
- Стресс.
- Шаршау.

$34 Жағдайды түсінуге бағытталған жөне өз мінез- кұлқының соған сәйкес әрекеттсрінің жиынтығы:
- Конфоризм.
- Интериоризация.
- Экстсриоризация.
- Бағдарлық іс - әрекет.
- Өнімді іс - әрекет.

$35 Жаңаны іздеуге бағытталған ойлаушының сезімі:
- Интелектуалды сезім.
- Эстетикалық.
- Адамгершілік.
- Практикалық.
- Эмоциялар.

$36 Өз-өзін бақылау әдісі:
- Социомстрия.
- Интроспекция.
- Психоанализ.
- Трансактті талдау.
- Референтометрия.

$37 Топтағы адамдардың бір-бірін өзара іріктеу мотивациясын камтамасыз ететін психологиялык, зерттеулер әдісі:
- Референтометрия.
- Бақылау.
- Интроспекция.
- Психоанализ.
- Социометрия.

$38 Мінез-кұлықтың дұрыстығын міндеттейтін практикалық маңызды міндеттердің қатарын шешу қабілеті байкалатын индивидтің даму деңгейі:
- Дамудың перцептивтік сатысы.
- Дамудың сенсорлық сатысы.
- Дамудың интеллектуалды сатысы.
- Филогенез.
- Онтогенез.

$39 Жүйке жүйесінің әлсіздігінен (Павлов теориясы бойынша), эмоциялық тұрақсыздықта, сенімсіздікте, терең күйзелістерде, тіпті үсақ-түйектерде көрінетін темперамент типі:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$40 Қоршаған ортаның өзгерістеріне жеңіл бейімделуі қасиетімен сипатталатын темперамент типі:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$41 Жүйке процестерінің жылдамдықтары баяу жүретін, бет- әлпет қимылының әлсіздігі байқалатын индивид темпераменті:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$42 Шыдамсыздық, шапшандық, тез козғалу және қоршаған ортамен қарым-қатынасының байланысы болжамсыздық қабілеттері қандай темпераментке жатады:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$43 Шартты рефлекстердің калыптасуында козу мен тез тежелудің жеңілділігімен сипатталатын жүйке жүйесінің типі:
- Инерттілік.
- Тежелуші.
- Динамикалық.
- Меланхолик.
- Лабильділік.

$44 Индивидтің өзімен іс-әрекетімен айналасындағылармен өзара катынастарыньщ эмоционалды келбетіне жүйке реакцияларының к,арк,ындылығында, жылдамдылығында, күшінде көрінетін психиканың динамикалық ерекшеліктерінің арақатынасы:
- Инерттілік.
- Тежелуші.
- Динамикалық.
- Меланхолик.
- Лабильділік.

$45 Әдетте флегматик типіндегі адамға тән, оған әсер етуші тітіркеңдіргіштерге жауапты реакциялардың баяулылығы:
- Қарқындылығы.
- Тежелу.
- Динамикалық.
- Меланхолик.
- Лабильді.

$46 Жеке тұлғаның іс-әрекетімен айналасындағылар мен қарым-қатынасында орын алатын тұрақты даралық, ерскшеліктерінің жиынтығы:
- Мінез.
- Темперамент.
- Қабілеттср.
- Этнос.
- Экстраверттілік.

$47 Басыңқы эмоциялық жағдай қимыл - козғалыстың тсжелуімен және қоршаған ортаға қызығушылығының төмендеуімен сипатталатын басыңқы эмоционалды күй:
- Стресс.
- Депрессия.
- Апатия.
- Амбиваленттілік.
- Қызғаныш.

$48 Жүйке жүйенің қоршаған ортадағы өзгерістсрге тез ыңғайлану қабілетінде көрінетін типі:
- Инертгілік.
- Тежелу.
- Динамикалық.
- Қозғалмалылық.
- Лабильды.

$49 Танымға деген ұмтылыста көрінетін ақыл-ой сезімі -
- Қызығушылық.
- Білуге кұмарлық.
- Табандылық.
- Жан-тәнімен берілу.
- Импульсивтілік.

$50 0йланбай тез әрекет жасау холерик типіндегі адамның мінез бітістерінің қай көрінісінде байкалады:
- Жауапкершілік.
- Дербестілігі.
- Жан тәнімен берілу.
- Импульсивті.
- Данышпандық.

$51 Жеке қажеттіліктерін канағаттандыру үшін айқындалатын мінез- бітістері:
- Эгоизм.
- Мансапқұмарлық.
- Шешім қабылдаушылық.
- Еркелік.
- Руханисыздық.

$52 Белгілі іс- әрекетгің табысты орындалуын қамтамасыз ететін адамның тума сапасы:
- Қабілеттер.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$53 Іс- әрекеттің табысты орындалуын жасау жөне оны жеңіл меңгерілуіне шешімділігіне себепші болатын жеке түлғаның даралық психологиялық ерекшелігі:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$54 Шығармашылықты және іс - әрекеттің жоғары деңгейдегі өнімділігін қамтамасыз ететін қабілеттердің жоғарғы деңгейде дамуы:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$55 Қабілеттердің жоғарғы және кайталанбас деңгейдегі дамуы:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$56 Қандайда бір іс- әрекеттің түрлерін нәтижелі меңгеруіне ықпал ететін жоғары жүйке жүйесінің анатомиялык- физиологиялық туа біткен ерекшелікгері:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$57 Адамның жаңаны іздестіруге итермелейтін оның ақыл-ой іс-әрекетімен байланысты сезімдері.
- Интеллектуалды сезім.
- Адамгершілік сезім.
- Тәжірибелік сезім.
- Эстетикалык, сезім.
- Эмоция.

$58 Өте қуатты және қысқа мерзімде көрініс беретін эмоциялық жағдай:
- Аффект.
- Апатия.
- Амбивалентгі.
- Депрессия қобалжу.
- Стресс уайым.

$59 Қарама-карсы эмоциялар мен сезімдердің бір уакытга көрініс беруі (мысалы:күлкі мен жас; махаббат пен жек көру сезімі):
- Енжарлық.
- Қарама-қарсы сезімдік.
- Депрессия.
- Стресс.
- Антипатия.

$60 Іс- әрекет процесінде бұрын қабылданған заттар мен құбылыстардың бейнесі:
- Ұғым.
- Депривация.
- Байқампаздығы.
- Рецепция.
- Иллюзия.

$61 Психикалық қалыпқа жататындар:
- Түйсіну.
- Көңіл-күй.
- Темперамент.
- Мінез.
- Қиял.

$62 Адамның іс-әрекетін сипаттайтын және оның барлық кылықтарынан көрініс табатын тұрақты эмоционалды калпы:
- Көңіл-күйі.
- Ұят.
- Қысылуы.
- Ұялшақтық.
- Тұйықтық.

$63 Қажеттілікпен және мотивтермен байланысты тікелей сезгіштік күйзелістіктердің субьект үшін тәуелдігін бейнелейтін психикалық күй:
- Эмоциялар.
- Адамгершілік сезімдер.
- Эстетикалык, сезімдер.
- Праксистік сезімдер.
- Интеллектуалды сезімдер.

$64 Адамның айналадағы заттарға және құбылыстарға деген өзінің қарым- қатынасының эмоционалды түрде күйзелісі:
- Эмоция.
- Сезім.
- Достық
- Ғашықтық.
- Махаббат.

$65 Өте терең, кажетгілік күшіне байланысты ауыспалы эмоционалді қажеттілік күшімен байланысты күйзелісі:
- Құмарлық.
- Стресс.
- Аффект.
- Қызғаныш.
- Қорқыныш.

$66 Субьект үшін маңызды жағдайлардың күрт өзгеруімен байланысты күшті және қысқа мерзімді және сананың тарылуымен жүретін күй:
- Құмарлық.
- Стресс.
- Аффект.
- Қызғаныш.
- Қорқыныш.

$67 Адамнан жүйке психикалык, күштерінің шоғырлануын және қысымын талап ететін экстремалды жағдайда пайда болатын эмоционалдық күй:
- Құмарлық.
- Стресс.
- Аффект.
- Қызғаныш.
- Қорқыныш.

$68 Қоршаган ортадағы заттар мен құбылыстардың жалпы және маңызды байланыстары мен қатынастарының бейнеленуі:
- Ес.
- Иллюзия.
- Қабылдау.
- Ойлау.
- Қиял.

$69 Тарихи тұрғыда қалыптасқан қарым-қатынас құралы:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Ақыл- ой.

$70 Адамдар үшін нақты мағынасы жөне мәні бар дыбыстардың бірлестігінен тұратын шартгы белгілердің жүйесі:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Пиктограммалар.

$71 Ең жетілген, адамның ойлары мен сезімдері аркылы берілетін, тек адамға тән іс - әрекет:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Ақыл- ой.

$72 Болмысты жанама түрде сөз арқылы бейнелеу:
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.

$73 3аттар мен құбылыстардың жалпы және мәнді қасиеттерінің байланыс – қатынастарын -бейнелеу:
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.

$74 Нақты жағдайға байланысты мағынасы түсінікгі болатын сөйлеудің түрі:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Жағдайға байланысты.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$75 Неғұрлым грамматикалық байланыстары толық сөйлеудің түрін аныктаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Суырып салма.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$76 Ұзақ жөне күрделі жолмен мағынаны мәнге айналдыратын, жан- жақты толық түсіндірме ретінде айтылатын сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Жағдайға байланысты.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$77 Ұйқасымсыз және үздік- создық байланыссыз сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Суырып салма.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$78 Сөйлеуде басқа адамның сөйлеуіне байланысты айтылатын түрін анықтандар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Жағдайға байланысты.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$79 Алдын- ала жоспарланған және бағдарланған сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
+ Монологты.
- Жағдайға байланысты.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$80 Өз- өзіне бағытталған сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Суырып салма.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$81 Міндеттерді шешу көру бейнелеріне байланысты іске асырылатын ойлаудың түрі:
- Затты- әрекетті.
- Көрнекі – бейнелі.
- Абстрактылы- логикалық.
- Практикалық.
- Теориялық.

$82 3атгармен әрекет жасау, қимыл әрекеттермен тікелей байланысты ойлаудың түрі:
- Затты- әрекетті.
- Көрнекі – бейнелі.
- Абстрактылы- логикалық.
- Практикалық.
- Теориялық.

$83 Сезім мүшелері арқылы алынған тәжірибеге сүйенбей міндеттерді шешуде ойша әрекет жасайтын ойлаудың түрі:
- Затты- әрекетті.
- Көрнекі – бейнелі.
- Абстрактылы- логикалық.
- Практикалық.
- Теориялық.

$84 Шығармашылық ойлаудың дамуына не әсер етеді:
- Ымырашылдыкқа бейімділік.
- Өз идеяларының мәнін жоғары бағалаушылық.
- Аса жоғары деңгейде дамыған сыни ойлау.
+ Обьектіні жаңа тұрғыдан көре білу кабілеті.
- Өзгелерден ерекшеленбеуді қалауы.

$85 Материалды және рухани мәдениет заттарын жасаумен, жаңа идеялар мен жаңалықтар ашуда көрінетін қабілет түрлерін анықтаңдар:
- Жалпы.
- Арнаулы.
- Шығармашылық.
- Коммуникативті.
- Ұйымдастырушылық.

$86 Туа біткен нышандарға байланысты, бірақ олармен пара-пар емес, қарапайым өмірлік тәжірибе негізінде қалыптасатын қабілеттердің түрлерін анықтаңдар:
- Жалпы.
- Арнаулы.
- Шығармашылық.
- Коммуникативті.
- Ұйымдастырушылық.

$87 0қыту мен тәрбиелеудің жемістілігін, білім, іскерлікпен дағдыны игеруді қамтамасыз ететін қабілет түрлерін анықтаңдар:
- Жалпы.
- Арнаулы.
- Шығармашылық.
- Коммуникативті.
- Ұйымдастырушылық.

$88 Басқаның қайғысы мен қуанышына ортақтаса білу:
- Эмпатия.
- Симпатия.
- Альтруизм .
- Аттракция.
- Аффилиация.

$89 Адамның белсенділігін жоғарылатып, іс-әрекетке ұмтылдыратын көтеріңкі сезім:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Эстетикалық сезімдер.
- Интеллект сезімдері.

$90 Сәтсіздік жағдайларында, үміттің үзілуі, тығырықтан шығуға жол таппаушылықпен ілесе жүретін эмоциялық күй:
- Апатия.
- Депрессия.
- Фрустрация.
- Конформдық (келісушілік).
- Аффект.

$91 Адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқынанкөріне беретін, аса айқындалмаған, тұрақты эмоциялық күйі:
- Ғашыктық.
- Махаббат.
- Көңіл- күйі.
- Сағыныш.
- Зерігу.

$92 Аса күшті эмоциялар негізінде жасалынатын әрекеттер
- Еріксіз.
- Ерікті.
- Ипульсивті.
- Ақ астынан.
- Мақсатты.

$93 Адам белсенділігін төмендетіп, әлсірететін сезімдер:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Апатия.
- Депрессия.

$94 Адамның жан дүниесінің бұзылуы, күш жігері мен белсенділігінің төмендеуіне байланысты күйзелуінің жағдайлары:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Апатия.
- Депрессия.

$95 Экстермалды жағдайларда, адамның күш жігері мен эмоцияларын жүмылдыруды қажет ететін жағдайлары:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Апатия.
- Депрессия.

$96 Алға қойылған мақсатқа жетудегі қиыңдықтарды жеңуде көрінетін психикалық ерекшеліктері:
- Қорқу.
- Ерік.
- Өзін-өзі тәрбиелеу.
- Өзін -өзі игере білу.
- Шешімділік.

$97 Мына жағдайда Мен сені өлтіремін!,-деп айқайлады да, ол мәрмөр тақтаны алып, өзіне де белгісіз қуат-күшімен сермей бастады, - қандай эмоциялык жағдайлар көрінеді:
- Стресс.
- Аффект.
- Ашу.
- Қорқу.
- Фрустрация.

$98 Қандай эмоциялык. жағдай сипатталған: сыныпқа директор кіргенде, тақта алдындағы оқушы қыз сасып қалып, көмекші сұрақтарға да үздік- создык жауап берді, ал директор кеткен соң, барлық сүрақтарға нақты жауап бере алды
- Стресс.
- Аффект.
- Ашу.
- Қорқу.
- Фрустрация.

$99 Іс- әрекетке бейімділік:
- Орындауға ниеттілік.
- Оған деген кызығушылық.
- Еңбек сүйгіштік.
- Табандылық.
- Шығармашылық қабілетпен анықталады.

$100 Мінезді не аныктайды:
- Қимыл- қозғалыстың жақсы үйлесімі.
- Әсершілдік.
- Іске тез кірісушілік.
- Қатынасқа бейімділіктің жоғары деңгейі.
- Ұқыптылық.

$101 Мінезді не анықтайды:
- Жүріс- тұрысының аздығы.
- Төменгі мотивация.
- Жауапкершілік.
- Әсершілдік.
- Іске тез кірісушілік.

$102 Темпераментті не сипаттайды:
- Әдептілік.
- Ұкыптылық.
- Парыздық сезімі.
- Іске тез кірісушілік.
- Еңбек сүйгіштік.

$103 Темпераментті не анықтайды:
- Жауапкершілік.
- Ұқыптылық.
- Парыздық сезімі.
- Іске қабілеттіліктің төмендеуі.
- Еңбек сүйгіштік.

$104 Өзіне деген сыни ойлаудың төмендігі мен өз қабілеттері мен мүмкіндіктерін шамадан тыс артық бағалаумен байланысты мінездің көрінісі:
- Сезімге берілгіштік.
- Импульсивтілік.
- Шешімшілдік.
- Дербестілік.
- Өзіне сенімділік.

$105 Іс - әрекетінің жетекші мотиві саналатын елдің алдына шығу, қоғамдық өмірде құрметті жағдайға ие болу, атаққа ұмтылудан көрінетін мінез бітістері:
- Атақ құмарлық .
- Шешімділік.
- Сезімге берілгіштік.
- Импульсивтік.
- Өзіне сенімділік.

$106 Тек өзінің жеке басының қажеттіліктерін өтеуде көрінетін мінез- бітістері:
- Эгоизм.
- Атақ құмарлық.
- Шешімділік.
- Еркелік.
- Руханисыздық.

$107 Қоршаған ортадағылармен қарым-қатынастың бетімен жіберушілігі және немқұрайдылық:
- Либералды.
- Авторитарлық.
- Демократиялық.
- Конформдық.
- Теократия.

$108 Қарым-қатынас жеткіліксіздігі:
- Госпитализм.
- Авторитарлық.
- Қамкоршылық.
- Тайталастық.
- Конформдылық.

$109 3аттар мен құбылыстардың өзара байланыс қатынастары туралы ой қалыптасатын ойлаудың логикалык формасының біреуі:
- Пікір.
- Ұғым.
- Ой қорытындысы.
- Теңеу.
- Типтік образдар жасау.

$110 Нақты құбылыстардың объективті тұтастылығын қайта тұрғызу процесі:
- Нақтылау.
- Классификация.
- Дедукция.
- Индукция.
- Синтез.

$111 Жеке тұлғаның екі маңызды типтері: экстраверт пен интроверт туралы теорияның авторы:
- Юнг.
- Маслоу.
- Торндайк.
- Фрейд.
- Бине.

$112 Өзіндік өзектілік, өзіндік даму, өзін жетілдіру мен адамның қажеттіліктерінің иерархиясы туралы гуманистік теория авторы:
- Юнг.
- Маслоу.
- Торндайк.
- Фрейд.
- Бине.

$113 Франциядағы психологиялық лабораторияның негізін қалаушы, сынақтар жүйесінің негізін салушы:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.

$114 Ресейдегі психологиялық лабораторияның негізін қалаушы, объективті психологияның мінез-құлық, пен рефлексология (психиканың рефлексиялық табиғаты) ғылымы ретіндегі негізін қалаушы:
- Эльконин.
- Леонтьев.
- Теплов.
- Бехтерев.
- Гальперин.

$115 Қабілеттер, дарындылық адам таланттары туралы тұжырымдаманы жасаушы кеңес психологы:
- Эльконин.
- Леонтьев.
- Теплов.
- Бехтерев.
- Гальперин.

$116 Стресс туралы ілім авторы:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.

$117 Ерік әрекеті кезінде қай этап аса маңызды:
- мақсатты түсіну.
- мотивтер күресі.
- шешімді таңдау.
- анализ.
- бағалау.

$118 Ерік дегеніміз не:
- еркін ішкі және сыртқы факторларға бағынышты емес.
- үлкен ми сыңарларының әрекетіне байланысты.
- ми әрекетінің жөне қоғамдық - тарихи жағдайда негізделеді.
- еркін емес .
- стереотиптермен байланысты.

$119 Еріктің физиологиялық негізі:
- динамикалық стереотип.
- жүйке — жүйесінің күрделі байланыстары.
- күрделі комбинациялық рефлекстердің жиынтығы.
- аглютинация.
- шарттсыз рефлекстер.

$120 Ерік - моральдік сезіммен ақыл - ойдың әрекеттік жағы - дегенді кім жазды:
- Павлов.
- Сеченов.
- Теплов.
- Бехтерев.
- Мерлин.

$121 Армансыз прогресс болмас еді деген сөз кімнің сөзі:
- Фрейд.
- Локк.
- Обручев.
- Лисина.
- Божович.

$122 Екі немесе көп кісінің сөйлеуі
- Монолог.
- Диалог.
- Қарым–қатынас.
- Коммунактивті.
- Мәліметпен алмасу.

$123 Сөйлеу:
- Қарым - қатынас процесінде тілді қолдану.
- Сигнал беру қабілеті.
- Бірнеше сигнал.
- Әлеуметті.
- Мәнерлі құралдар.

$124 Ой қорытудың дедуктивті әдісін қай әдеби каһарманы меңгерді:
- Мэгрэ.
- Шерлок Холмс
- Ватсон.
- Штнрлиц.
- Жеглов.

$125 Бір белгіні ойша іріктеу және басқалардан айыру – бұл:
- Абстракция.
- Конкретті.
- Жіктеу.
- Салыстыру.
- Жүйелеу.

$126 Бүтінді ойда бөлшекке бөлу бұл:
- Синтез.
- Салыстыру.
- Талдау.
- Жалпылау.
- Абстракция.

$127 Ойлау операциясы:
- Байланыс және қарым – қатынас әрекетіндегі ақиқатты жанама және жалпылау бейнелеу.
- Әлемді дерексіз түсіну.
- Ойлау операциясы.
- Дүниені бейнелеу сезімі.
- Дүниені тану қабілеті.

$129 Тілдің сипатталуы:
- Түрлі реакцияларды жіберетін сигналдардың болуы .
- Әткен шақ пен болашақтағы оқиғалар туралы ақпаратты жеткізу мүмкіншілігі.
- Қарым-қатынас пен ойлаудың функциясын атқарушы белгілер жүйесімен.
- Белгілермен.
- Таңбамен.

$130 Ойлау стратегияларының ішіндегі іріктеудің мәні:
- Анағұрлым жалықтырып жібереді.
- Анағұрлым қатаң әдіс.
- Сирек қолданады.
- Жоспарларды іріктеп, бөліл алу.
- Ақыл-ой әрекеті.

$131 Мінез грек тілінен аударғанда:
- Жеке тұлғаның психологиялық сипаттарының қайталанбас жеке - даралық жиынтығы
- нақыштау, мөр, тырнау.
- Жеке тұлғаның болмысқа деген көзқарасы мен оның мінез-құлық пен көрініс беретін.
- Жеке тұлғаның көрінуі.
- Психика көрінуінің динамикасы.

$132 Мінез құрылымының негізгі мазмұны неде:
- Жеке тұлғаның бағыттылығы.
- Сенім
- ерік
- сезімдер
- Дүниетаным

$133 Адам мінезі:
- Толығымен тұқым қуалаушылықпен беріледі.
- Игерімді.
- Қалыптасады.
- Өзгереді.
- Өзгермейді.

$134 Адам мінезін түсіну үшін не қажет:
- Түрлі жағдайларда адамды ұзақ бақылау.
- Клиникалық әңгімелесу.
- Тест
- Социометрия
- Өзін – өзі тану

$135 Еріксіз зейіннің физиологиялық механизмдері:
- А.А.Ухтомский бойынша: Доминанта-басми қабығын уақытша үстемдік ететін қозу ошағы.
- И.П.Павлов бойынша рефлекс Бұл не.
- Екінші сигналдың жүйе.
- Бірінші сигналдық жүйке.
- Қоршаған орта.

$136 Психолог Б.М.Теплов пен оның ізбасарлары нышандар ғана туа біткен болады деген тұжырымдаманы ұсынады, олар:
- Қабілеттер дамуының нақты алғышарттары.
- Нышандар алуан маңызды, олар түрлі қабілеттерді шарттайды.
- Өздігінсн нышандар ешнәрсеге бағыттылмаған.
- Іс-әрекет шарттары.
- Нышандар кабілетке әсер етеді.

$137 Қабілеттердің табиғаты мен дамуы деген қөзқарастардың ішінен дұрысын таңда:
- Қабілетті және дарынды болып туады.
- Барлық адамдар туғанда бірдей және әрқайсысында да талантты дамытуға болады.
- Қабілеттер адамның қызығулары, бейімділіктері мен қажеттіліктерін қанағаттандыратын.
- Арнаулы іс-әрекетте дамиды және қалыптасады.
- Қабілеттер тұқым қуалайды.

$138 Кез-келген нәрсені өзінің "Меніне" телу, бірнәрсеге ұқсау:
- Өзіндік сана.
- Өзіндік өзектілену.
- Әлеуметтену.
- Идентификация.
- Рефлексия.
деп аталады

$139 Ж.Пиаже (1896-1980) түжырымдамасына сәйкес барлық балалар:
- Ойлаудың барлық кезеңдерін өтеді.
- Ойлаудың барлық кезеңдерін өтпейді.
- Ақылды болып туады.
- Әлсіз.
- Эмоциялы.

$140 3.Фрейд (1856-1939) теориясына сөйкес, либидо:
- Жеке түлғаның өзіндік өзектілену кажеттілігіне сөйкес.
- Ынтызарлықты басып тастау негізінде пайда болатын.
- Өмірлік ынтызарлықтар негізінде жатқан.
- Адам-аралық өзара қарым-қатынас негізіндегі.
- Өзіндік тануға сәйкесті энергия.

$141 Өзін-өзі бағалау:
- Өзін бағалауы.
- Жеке тұлғаның өзін, өзінің мүмкіндіктерін, қасиеттерін, қоғамдағы орнын саналы түрде бағалауы.
- Өзіне көзқарасы.
- Өзі туралы елестері.
- Өзіне көңіл бөлуі.

$142 Мінез-құлықтың қалыптасқан формалары жануарларға икемделуді қамтамасыз етеді.
- Қоршаған орта жағдайларына дәлме-дәл сәйкес.
- Нақты орта типіне.
- Түрлі ортаға.
- Қоршаған ортаға.
- Кезеңді.

$143 Адамға тән әлеуметтік мәдениет:
- Аса жақсы күтім алуға.
- Әлеуметтік және мәдени әдет-ғұрыптар.
- Бұрынғы адамзат тәжірибесін меңгеруге.
- Аман-сау болуға.
- Адамзат тәжірибесі негізінде жан-жақты дамуға мүмкіндік береді.

$144 Қиын жағдайларда мінез-құлықтың жаңа түрін өңдеу тәсілі:
- Референтрметрия.
- Интроспекция.
- Іс-әрекетгің нәтижесін зерттеу.
- Қателер және оны жөндеу.
- Психоанализ.

$145 Шығармашылықты және іс - әрекеттің жоғары деңгейдегі өнімділігін қамтамасыз ететін қабілеттердің жоғарғы деңгейде дамуы:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$146 Ұйқасымсыз және үздік- создық байланыссыз сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Суырып салма.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$147 Психологиядағы психоаналитикалық бағыттың негізін қалаушы:
- Бехтерев.
- Вундт.
- Фрейд.
- Выготский.
- Леонтьев.

$148 Заттар мен психикалық кұбылыстар арасындагы өзара кұбылыстарды ой операциялары (салыстыру, теңеу, жалпылау т.б.) арқылы табу:
- Эмпиризм.
- Панпсихизм.
- Ассоциациялар.
- Когнитивтілік.
- Гештальт.

$149 Іс-әрекетте бірлесіп әрекет ету:
- Партнерлік.
- Тайталастық.
- Ынтымақтастық.
- Ұжымшылдық.
- Конформділік.

$150 Егер адам бірнөрсені ұмытса (мәселен хатты жәшікке тастауды), адамның санасынан, тыс жасырын мотивті іздеңіз:
- Психоанализде.
- Гештальтта.
- Іс- әрекет теориясында.
- Бихевиоризмде.
- Фрейдизмде.

$151 Ерікті жөне еріксіз еске сақтаудың өнімділігі мнемоникалык, іс- өрекетті ұйымдастыруға байланысты, ерікті есте сақтау еріксізге карағанда өнімділеу, егер де ол қарқыңцы мнемоникалық өрекетпен байланысты болса:
- Психоанализде.
- Гештальтта.
- Іс- әрекет теориясында.
- Бихевиоризмде.
- Фрейдизмде.

$152 Жалпылау дегеніміз:
- Адамдардың эмоционалдық және бағалау, танымдық
сипаттағы хабарларды алмасу мақсатымен өзара әрекеттесуі.
- байланыс.
- дәстүрлі.
- таным құралдары.
- адам тәжірибесі.

$153 Ерік әрекеті кезінде қай этап аса маңызды:
- мақсатты түсіну.
- мотивтер күресі.
- шешімді таңдау.
- анализ.
- бағалау.

$154 Қарым-қатынас жеткіліксіздігі:
- Госпитализм.
- Авторитарлық.
- Қамкоршылық.
- Тайталастық.
- Конформдылық.

$155 Әрекетті игеру максатында оны саналы түрде қайталау:
- Әдет.
- Жаттығу.
- Іскерлік.
- Дағды.
- Бағдарлаушылық әрекет.

$156 Тұңғыш эксперименталды психологиялық лабораторияның негізін қалаған ғалым:
- Бехтерев.
+ Вундт.
- Сеченов.
- Павлов.
- Торндайк.

$157 Психологиядағы өзін-өзі бақылау әдісі:
- Бақылау.
- Референтометрия.
- Интроспекция.
- Социометрия.
- Рефлексия.

$158 Сенсорлық ес:
- Рецепторлар деңгейінде әрекет етеді.
- Бір секунд аз уакыт әрекет етеді.
- Бір ізді бейнелердің негізінде жатыр.
- Сезім мүшелеріне келетін мәліметті аз уақыт мөлшерінде сақтау.
- Мәліметті сенсорлық өңдеу.

$159 Адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқынанкөріне беретін, аса айқындалмаған, тұрақты эмоциялық күйі:
- Ғашыктық.
- Махаббат.
+ Көңіл- күйі.
- Сағыныш.
- Зерігу.

$160 Аса күшті эмоциялар негізінде жасалынатын әрекеттер
- Еріксіз.
- Ерікті.
- Ипульсивті.
- Ақ астынан.
- Мақсатты.

$161 Адам белсенділігін төмендетіп, әлсірететін сезімдер:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Апатия.
- Депрессия.

$162 Темпераменттің физиологиялық негізі ретінде жоғарғы жүйке жүйесі әрекетінің типтері туралы ілімді кім жасаған:
- Ухтомский.
- Ильин .
- Павлов.
- Мерлин.
- Гиппократ.

$163 Темпераменттің табиғи негізі не:
- Бас ми.
- Жүйке жүйесінің типі.
- Динамикалық таптаурын.
- Жүйке процестер.
- Жүйке импульстер.

$164 Сөйлеу:
- Қарым - қатынас процесінде тілді қолдану.
- Сигнал беру қабілеті.
- Бірнеше сигнал.
- Әлеуметті.
- Мәнерлі құралдар.

$167 Ой қорытудың дедуктивті әдісін қай әдеби каһарманы меңгерді:
- Мэгрэ.
- Шерлок Холмс
- Ватсон.
- Штнрлиц.
- Жеглов.

$168 Бір белгіні ойша іріктеу және басқалардан айыру – бұл:
- Абстракция.
- Конкретті.
- Жіктеу.
- Салыстыру.
- Жүйелеу.

$169 Темпераменттің физиологиялық негізі ретінде жоғарғы жүйке жүйесі әрекетінің типтері туралы ілімді кім жасаған:
- Ухтомский.
- Ильин .
- Павлов.
- Мерлин.
- Гиппократ.

$170 Өзіне деген сыни ойлаудың төмендігі мен өз қабілеттері мен мүмкіндіктерін шамадан тыс артық бағалаумен байланысты мінездің көрінісі:
- Сезімге берілгіштік.
- Импульсивтілік.
- Шешімшілдік.
- Дербестілік.
- Өзіне сенімділік.

$171 Жеке тұлганың басқа адамға, оның қызығуы мсн ниеттеріне риясыз бағытталган (кейде өз қызығуларына қайшы келетін) құндылық бағдарлары:
- Альтруизм.
- Ізеттілік.
- Сезімге берілгіштік.
- Импульсивтілік.
- Өзіне сенімділік.

$172 Күшті әрекетшіл қиял-ұлы ақылға тиісті деген Ж.Д.Ушинскийдің сөздерін қалай түсінуге болады:
- қиялдың мәні.
- ойлау мен қиялдың өзара байланысы .
- қиялды дамытудың қажеттілігі .
- қиялдың белсенді сипаты .
- іс-әрекет ыкпалында.

$173 Армансыз прогресс болмас еді деген сөз кімнің сөзі:
- Фрейд.
- Локк.
- Обручев.
- Лисина.
- Божович.

$174 Естің эксперименталды теориясының авторы, "мағынасыз буындар" әдісін қолданған және "ұмыту қисығын" анықтаған:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.

$175 Ес процесінің қайта дамуы теориясының авторы:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.

$176 Балалық шақта қоршаған орта шындығын игеру процесі жүретін іс - әрскст түрі:
- Оқу.
- Еңбек.
- Ойын.
- Өнімділік.
- Қарым – қатынас.

$178 Сана айқындалады:
- Адамзат дамуының қоғамдық-тарихи сипатымен.
- Таптық бағыттылықтың өзгеруімен.
- Формациялардың ауысуымен.
- Табиғатпен.
- Мәдениетпен.

$179 Алдын-ала ойланбаған белгілі әрекеттерді орындауга қабілеттілік:
- Әдет.
- Іскерлік.
- Дағды.
- Талант.
- Данышпандық.

$180 Адам мінезі:
- Толығымен тұқым қуалаушылықпен беріледі.
- Игерімді.
- Қалыптасады.
- Өзгереді.
- Өзгермейді.

$181 Адамдар үшін нақты мағынасы жөне мәні бар дыбыстардың бірлестігінен тұратын шартгы белгілердің жүйесі:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Пиктограммалар.

$182 Ең жетілген, адамның ойлары мен сезімдері аркылы берілетін, тек адамға тән іс - әрекет:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Ақыл- ой.

$183 Сәтсіздік жағдайларында, үміттің үзілуі, тығырықтан шығуға жол таппаушылықпен ілесе жүретін эмоциялық күй:
- Апатия.
- Депрессия.
- Фрустрация.
- Конформдық (келісушілік).
- Аффект.

$184 Адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқынанкөріне беретін, аса айқындалмаған, тұрақты эмоциялық күйі:
- Ғашыктық.
- Махаббат.
- Көңіл- күйі.
- Сағыныш.
- Зерігу.

$185 Психикалық қалыпқа жататындар:
- Түйсіну.
- Көңіл-күй.
- Темперамент.
- Мінез.
- Қиял.

$186 Ерік дегеніміз не:
- еркін ішкі және сыртқы факторларға бағынышты емес.
- үлкен ми сыңарларының әрекетіне байланысты.
- ми әрекетінің жөне қоғамдық - тарихи жағдайда негізделеді.
- еркін емес .
- стереотиптермен байланысты.

$187 Жүйке жүйесінің әлсіздігінен (Павлов теориясы бойынша), эмоциялық тұрақсыздықта, сенімсіздікте, терең күйзелістерде, тіпті үсақ-түйектерде көрінетін темперамент типі:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$188 Қоршаған ортаның өзгерістеріне жеңіл бейімделуі қасиетімен сипатталатын темперамент типі:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$189 1,5 жастағы баланың сөздік қоры:
- 10-12 сөз,
- 25-40 сөз,
-  40-100 сөз,
-  300-400 сөз,
-  800 сөз.
   
$190 Баланың суретіне, үйреншікті графикалық бенелердің бекуі, бұл ...
-  заттың өзіне қарап салу,
-  елестету бойынша салу,
-  суретте индивидуалдық жол ұстау,
-  қарындаш қызметін игеру,
- графикалық шаблондардың жасалуы.
   
$191 Мектепке дейінгі жастағы баланың оқу қызметінің негізгі мақсаты:
- сыртқы нәтижелерді алу,
-  танымдық қызығулардың дамуы,
-  оқи алу іскерлігін меңгеру,
-  қоршағандар жайлы білім жүйесін меңгеру,
-  тәртіптілікті дамыту.
   
$192 .Сюжеттік –ролдік ойынның негізгі құрылымдық компоненті не болып табылады:
-  сюжет,
-  мазмұны,
-  атрибут,
- ойындық әрекет,
-  роль.
   
$193 Тапсырма еңбек әрекеті болады, егер ...
- балаларда белгілі бір білім болса,
- балалар нәтиже мақсатты бағытталуымен ұмтылса,
- басқалармен бірігіп әрекеттесе алса,
- өзінің мінез- құлқын саналы түрде реттесе,
- уақытты бөле алады.
   
$195 Үш жастағы баланың сөздік қоры:
 - 300-400 сөз,
 - 800 сөз,
 - 1500 сөз,
 - 2000 сөз,
 - 1000 сөз.
   
$196 . Балдырғандық жастағы ойлау түрінің басымы:
- логикалық,
-  көрнекі қимылдық,
-  көрнекі бейнелік,
-  ұғымдық,
-  көрнекі –кескіндік
   
$197 Оқу іс-әрекетінің құрылымына не кіреді?
- оқу міндеті,
-  оқу әрекеті,
-  бақылау әрекеті,
- бағалау, (баға әрекеті,)
- барлық аталғандар
   
$198 Қай зерттеуші жас өспірімдік жастың мәдени психологиялық концепциясын жете зерттеді?
-  Ст.Холл,
-  Л.С.Выготский,
- Л.Блонский,
-  Э.Шпрангер,
-  Ф.Ариес.
   
$199 Қай психолог жас өспірім жастың  мәдени психологиялық негізінде ересектің дамуының үш типін баяндап жазды?
-  Л.С.Выготский,
-  Э.Шпрангер,
-  Ш.Бюлер,
-  Г.Гецер,
- В.Штерн.
   
$200 Жас өспірімдік жастың негізгі жеке бастық  жаңадан пайда болған түрін бөліп көрсет:
-  ырықтылық,
-  эмпатия,
- Логикалық ойлау,
- бой жетуге ұмтылу,
-  Рефлексия.
   



Ұқсас жұмыстар

Темперамент типтеріне жалпы сипаттама
Темперамент туралы теориялар, түсініктер
Темперамент түрлері
Темперамент пен мінез-құлықты психогенетикалық зерттеу
Холерик темпераменті
Темперамент туралы ақпарат
Қабілет анықтамасы
Темперамент және қабілет туралы түсініктер
Жалпақ құрттар типі
Жоғары жүйке қызметінің және қозғалыс белсенділік деңгейінің әртүрлілігімен балалардың және жасөспірімдердің бейімделу мүмкіндігі
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Қазақстан Республикасында салық жүйесінің қалыптасуы
Аспаптың қозғалмалы жүйесінің қозғалыс теңдеуі.
Windows жүйесінің негізгі технологиялық принциптері
Қаржы жүйесінің мәні мен құрылымы
Күн жүйесінің эволюциясы
Қазақстан Республикасының ақша жүйесі және ақша жүйесінің ерекшеліктері
Қазақстанда орыс-қазақ мектептері жүйесінің пайда болуы мен дамуы.
Отынды ұсатып жануға дайындау жүйесінің жылу есебі