Педагогтың кәсіби іскерліктері

$$$1
Адамның өзін-өзі тануында білімнің рөлін атап көрсеткен қазақ ағартушы ғалымдары:
А) М.Өтемісұлы
Б) Ө.Жолдасбеков
С) И. Тайманов
Д)Ы.Алтынсарин
Е)Қ.Сәтбаев
$$$2
Жүрек қалауымен мамандық таңдауда сізге көмек көрете алады:
А) Хисса-дастандарға кейіпкерлер
Б) ата-анаңыз
С) аңыз кейіпкерлері
Д) батырлар жырының кейіпкерлері
Е) бейтаныс адамдар
$$$3
Адам жан дүниесіндегі рухани қажеттіліктер туындайды:
А) қауіпсіздікпен қорғанысқа ұмтылысынан
Б)билікке қол жеткізу қуанышынан
С)өмірге, сұлулыққа іңкәрлік және тұрмыс қуанышынан
Д)қоршаған заттармен құблыстардың әр алуандығынан
Е) ұзақ өмір сүруге ұмтылысынан
$$$4
Дәстүрлі қазақ мәдениетінде қарым-қатынасқа қажеттілік анық көрінеді:
А)қонақжайлылықтан
Б)сенімсіздіктен
С)агрессивтіліктен
Д)тұйықтықтан
Е)қабылдамаудан
$$$5
Кез келген дау-дамай жағдаятында болады:
А)жеңімпаздар, жеңілгендер
Б)бақылаушылар, жәбірленушілер
С)жеңімпаздар, бақылаушылар
Д) бақылаушылар, келісушілер
Е)келісушілер, табыстылар
$$$6
Махаббаттың адамшылықтың және адамгершіліктің жоғары көрінісі екендігі білінеді:
А)сезімінің буырқануынан
Б)рухани, дене, интелектуалдық құштарлықтың бірлігінен
С)құпия-сырлылығынан
Д)адамды биікке көтеруі мен ізгілендіруінен
Е)тәндік елігу екендігінен

$$$7
Туыстық байланыстар басты рөл атқарады:
А)өз отбасын құруда
Б)достарымен көңіл көтеруде
С)өмір жолын таңдауда
Д)болашақ жарын таңдауда
Е)өзіне дос таңдауда
$$$8
Патриотизм:
А)Өз елінің қазба байлықтарын пайдалану
Б)әр түрлі ұлттардың тілін білу
С)өз отанына деген сүйіспеншілік
Д)отаны үшін құрбандық пен ерлікке дайын тұрушылық
Е)Түрлі елдердің саясатын қолдау
$$$9
Ұлттық мәдени мұраның құндылықтарын сезіну:
А)жалпы мемлекеттік маңызды идеологияны сіңіреді:
В)патриотизм сезімін қалыптастырады
С)ұлт өкілін өкіндіреді
Д)эгоцентризімді қалыптастырады
Е)езілген халықтың еңсесін түсіреді
$$$10
Қазақ дүниетанымында Әлемнің жетіспеушілігін жеңу мүмкіндігі:
А) адамға немқұрайды қарауда
Б)тайталастықта
С)адамда өзінен алыста уда
Д)салқынқандылықта
Е)қонақжайлылықта
$$$11
Қазақтың ділінде адамның өзін-өзі тануы:
А)мамандық өкілі ретінде өзін-өзі анықтауы
Б)биологиялық түрдің өкілі ретінде өзін анықтауы
С)биологиялық тіршілік иесі ретінде өзін анықтауы
Д)қауымның өкілі ретінде өзін анықтауы
Е)халықтың өкілі ретінде өзін анықтау ұғымымен
$$$12
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануын ұйымдастыруына көмектеседі:
А)өзге мамандық иелерімен өзін салыстыруы
Б)психологиялық треининг
С)түрлі психологиялық терминдер
Д)өзін-өзі бағалауға негізделген әдістемелер
Е)өзге мамандық иелерімен қарым-қатынас жасау
$$$13
Өзгелерге өзін-өзі тәрбиелеу мәдениетін игеруге көмектесу үшін мұғалім жүйелі түрде:
А)өзін-өзі тануы қажет
Б)өзін-өзі тежей білуі қажет
С)өзін-өзі дамытуы қажет
Д)өзін-өзі ширатуы қажет
Е)өзін-өзі ынталандыруы қажет
$$$14
Педагогтың тұлғасы мен іс-әрекетіне өзгелердің баға беруіне негіз болады:
А)еңбек демалысын қалай өтікізуі
Б)Обасындағы жеке өмірі
С)жекелеген оқушыларға көзқарасы
Д)музейлерге экскурсия ұйымдастыруы
Е)әр түрлі тексерулердің жүргізілуі
$$$15
Кәсіби өзін-өзі тануға ынталандыратын кәсіби өзін-өзі дамытумен байланысты уәждер:
А)өзін-өзі тежеу
Б)өзін өзі жетілдіру
С) өзін өзі өзектілендіру
Д)өзін өзі сыйлау
Е)өзін өзі жоғары ұстау
$$$16
Кәсіби өзін өзі танудың тәсілдері:
А)өз іс әрекетін әрдайым дұрыс деп санау
Б)өзге ұлт өкілдерінің бағасы
С)өзгелердің бағасы және өздігінее білім алу
Д)дедагогикалық курыстарда өз біліктілігін арттыру
Е)өз іс әрекетін талдау және салыстыру
$$$17
Топтық пікірталастарды ұйымдастыру әдісінің көмегімен шешуге болатын міндеттер:
А)жағдаяттарды модельдеу
Б)өзге қатысушыларды тыңдай білуді және өзара әректтесе білуді сіңіру
С)коммуникативті қабілеттерді зерттеу
Д) өзге қатысушының көзқарасын қабылдау
Е) қатысушыларды шынайы жағдаятты талдауға үйрету
$$$18
Кәсіби өзін өзі тану мұғалімді ынталандырады:
А)өзіне қызығушылыққа
Б)маман ретінде өзінің күшті және әлсіз жақтарын түсінуге
С) Іс-әрекетті, мінез-құлқық және қарым-қатынасындағы кемшіліктерді жоюға
Д)өз тұлғасы туралы ой-өрісін кеңейтуге
Е) топта лидер болуға
$$$19
Мұғалімнің электрондық портфолиясының түрлеі:
А)интернет-сайт портфолиосы
Б) презентатциялық портфолио
С)жетістік портфолиосы
Д) тақырыптық портфолио
Е)ашық портфолио
$$$20
У.Джемес бойынша өзін-өзі танудың өрісі
А)интраверт
Б)сангвинник
С)рухани тұлға
Д)экстраверт
Е)әлеуметтік тұлға
$$$21
Педагогтарға психологиялық-педагогикалық қолдау мен көмек көрсетуді ұйымдастыруды таңдауға ықпал ететін фактор:
А)ортақ объективті қиындықтардың болуы
Б)болашақтағы мақсаттар
С)шынайы міндеттер
Д)әкімшіліктің қолдауы
Е) педагогтың мақсат қоя білуі
$$$22
Психолог Н.А.Логинова келесі өмірлік оқиғаларды бөледі:
А)мәдени оқиғалар
Б)болашақтың оқиғалары
С)ортаның оқиғалары
Д)ішкі өмір оқиғалары
Е)жеке сипаттағы оқиғалар
$$$23
Педагогтың өзін-өзі тану пәнін оқытуға қажетті алғышарттар қалыптастыратын қызыметтері:
А) зерттеу қызыметі
Б)фасилилаторлық қызмет көрсетуі
С)өзін-өзі қызмет көрсету
Д)басшыларға жағымпаздануы
Е)эмоциялық қолдау жасауы
$$$24
Өзін-өзі тану пәнінен сабақ беретін педагогтың бойынан өзара бірлікте көрінуі тиіс сапалар:
А)көзқарас ізгіліктігі мен дүниетаным кеңдігі
Б)эгоцентрикалық ойлауының тереңдігі
С)киім кию мәдениеті
Д)сингорманизм
Е)кәсіби шеберлік
$$$25
Психолог В.В Столин өзінің өзіне қатынасының осін бөлуді ұсынады:
А) сыйлау-сыйламау
В) ұнату-сыйламау
С) алыстық-сыйламау
Д) жақындық-алыстық
Е) сыйлау-ұнату
$$$26
Өзін өзі танудың мәні:
А)организмнің ішкі күйлерінің жеке қасиеттерін бейнелеу
В)түрлі әсерлерді, бейнелерді, әрекеттерді бейнелеу
С)организмнің ішкі күйлерінің қасиеттерін тұтастай бейнелеу
Д)өзін өзі дамытудың жүзеге асырудың жалғыз жолы
Е)сезімдер мен эмоциялардың қайнар көзі
$$$27
Өзін-өзі дамыту:
А)әлеуметтік ортада өмір сүруге даярлау қабілеті
В)өз өмірінің нағыз субъектісі болуға түбегейлі қабілеті
С)айналадағы заттарды субъективті бейнелендіру қабілеті
Д)өзіне қатысты құбылыстарды бейнелендіру қабілеті
Е)өзінің қылықтарын басқару қабілеті
$$$28
Махаббат:
А)адам жанының таным тұғыры
Б)адам жанының органикалық қажеттілігі
С)Адам жанының биологиялық қажеттілігі
Д)адам жанының заттар мен құбылыстарға қатынасы
Е)адам жанының ұлттық бағыттағы бастамасы
$$$29
Іскерлік және бейресми қарым-қатынас аясында тиімді орындалатын саналы әрекет:
А)рефлексивті
Б)сымбаттылық
С)әлеуметтік ептілік
Д)теріс түсінік
Е) тындырымдылық
$$$30
Жанжалдың тууына себеп болады:
А)Келісімде өмір сүре алу
Б)Эмоцияға берілмеу
С)Ақпараттың өзгертілуі, бұрмалануы
Д)Өзара әдепті қарым-қатынас
Е)Өзара көңіл жықпастық
$$$31
Достықтың негіздері:
А)Адамдардың өзара ұнатуы, көңіл аууы
Б)Субъектілердің өмірге деген қатынастарының үйлесіміне
С)Адамдардың өзара сенімінің көмескілігі
Д)Адамның мансабына сыйластық сезімі
Е) Адамның лауазымына сыйластық сезімі
$$$32
Адамның рухани өсуі мен қабілеттерінің дамуы көп жағдайда байланысты:
А)Бауыр басуға қажеттіліктің қанағаттандырылуына
Б)Отбасының қалай қалыптасуына
С)Альтруизмге
Д)Сүйіспеншіліктің молдығына
Е) Біржақты қарым-қатынасқа
$$$33
Отанына және өз халқына деген махаббат бастау алады:
А)Жер жүзіне саяхат жасаудан
Б)Ойынға әуестіктен
С)Сүйіктісіне деген махаббаттан
Д)Бақытты балалық күндерден
Е) Анаға деген махаббаттан
$$$34
Қазақстанда өзара толеранттылық пен құрметті нығайтудың ізгі жолы:
А)Қазақ ұлтының бай тарихи жолын танып білу
Б)Көп ұлтың тілін білу
С)Мемлекеттік құпияларды жариялау
Д)Қазақ мәдениетінің артық санауы
Е)Әр ұлттың өз мәдениетін артық санауы
$$$35
Бүгінгі әлемнің басты ерекшеліктерінің бірі- жаһандану
А)Әлемнің өзара тәуелділігін күшейту
Б)Адамдардың ұлты бойынша бірігуі
С)Адамдардың мамандығы бойынша бірігуі
Д)Адамдардың біртұтас коммуникациялық кеңістікке бірігуі
Е) Адамдардың қызығушылығы бойынша бірігуі
$$$36
Қазақ дүниетанымына тән қабылдаудың диалектикалығы:
А)Күнделікті және құбылмалы
Б)Мәңгәләк емес ауыспалы
С)Мәңгілік, түбегейлі
Д)Мәңгілік, бірсәттік
Е) Түбегейлі және құбылмалы
$$$37
Педагогтың кәсіби іскерліктері:
А)Аффективтік іскерліктер
Б)Келіссөз жүргізу іскерлігі
С)Презентациялық іскерліктер
Д)Жұмылдырушылық, коммуникативті іскерліктер
Е)Психофизикалық іскерліктер

$$$38
Педагогикалық қабілеттер қалыптастырады:
А)Педагогикалық теориялармен танысуға ниетті
Б)Материялдық игіліктерге жету ниетін
С)Педагогикалық еңбектің тиімділігін
Д)Өз баласына білім алуға көмектесу ниетін
Е)Педагог болуға кәсіби ниетті
$$$39
Педагогтың өзін өзі дамытуына кедергі болатын сыртқы субъективті бөгеттер:
А)айналадағылардың көмек көрсетуі
Б)айналадағылардың қолдау жасауы
С)оқу орнында әкімшілік тарапынан жағдайдың әдейі жасалмауы
Д)оқу орнында жиі туындайтын жанжал
Е)оқу орныныдағы татулық пен тыныштық
$$$40
Өзін өзі танудың мазмұнында із қалдыратын қатынастар:
А)өзін апперцепциялау
Б)өзін өзі қабылдау деңгейі
С)өзін адаптациялау
Д)өзін өзі жұбату деңгейі
Е)өзімен сәйкестену немесе сәйкестенбеу сезімі
$$$41
Педагогтың өзін өзі жетілдіруіне жиі себеп болады
А)өзге ұлт өкілдері үшін маңызды сапаларға ұмтылу
Б)материалдық байлыққа жетуге тырысу
С)өзі үшін маңызды тұлғалық сапаларға ие болуға тырысу
Д)кәсіби бағытта жоғары нәтижелерге жетуге тырысу
Е)кәсіби бағытта шеберлігін арттыруға тырысу
$$$42
Мұғалімнің өзін өзі дамытуының кезеңдері
А)кәсіби адаптация
Б)қайта даярлау және қайта оқу
С)этностық тәрбиелеу
Д)тұлғалық кәсіби өсу
Е)кәсіби қалыптасу
$$$43
Потфолио педагогқа мүмкіндік береді
А)өз мүмкіндіктерін объективті бағалау
Б)өмірді іске асуға
С)өзін тұлға ретінде танытуға
Д)өз жұмысының нәтижесін жинақтауға, жүйелеуге және талдауға
Е)қиындықтарды жеңуге және неғұрлым жоғары нәтижелерге жету үшін әрекетін жоспарлауға
$$$44
Кәсіби өзін-өзі дамыту келесі бағыттарға ие:
А) оқыту
Б)даму
С)өзін-өзі жетілдіру
Д)реабилитация
Е)өзін-өзі жігерлендіру
$$$45
Процесс ретіндегі өзін өзі тану
А)сапалық өзгерістердің сандыққа ауысуы
Б)ағзадағы физиологиялық қзгерістерді табу
С)тұлғалық және мінез құлықтық сипаттамаларды табу
Д)оқушылардағы жағымды сапаларды шегендеу
Е)өзінде қандай да бір сапаларды табу, жан-жақты талдау, бағалау және қабылдау
$$$46
Мектептегі педагогикалық кадрлардың инновациялық әлеуетін дамытудың негізгі педагогикалық шарттары (А.А Тихомиров бойынша):
А)күделікті педагогикалық міндеттерді дұрыс және оңтайлы шешу
Б)өз дамуын ұйымдастырушы субъект ретінде педагогқа қызметін кеңейтуге өкілеттік беру
С) оқыту мен тәрбиелеудің бүгінгі технологияларын дербес меңгеру
Д)өзін танудың дұрыстығы
Е) еркін кеңістік принципін құрумен сәйкес педпгогпен басқаратын өзара әрекеттестікті жүзеге асыру
$$$47
Тұлғаның әлеуметтік белсенділігі өз дамуында бірқатар деңгейлерден өтеді:
А)тұлғалық продуктивті
Б)когнетивті
С)репродуктивті
Д)нормативті
Е)эмоциялық тұлғалық
$$$48
Өзін өзі тану пәнін жүргізетін педагогтың тілдік қарым-қатынас ерекшелігі:
А)ашық, бейнелі, сөйлеу
Б)әдеби тілдің нормаларын сақтау
С)сөйлеу мәдениетін меңгеру
Д)диологты сөйлеу
Е)монологты сөйлеу
$$$49
Оқушының өзін-өзі дамыту технологиясы жүйелер бөлігін ендіреді:
А)әдіснама
Б)практика
С)дидактика
Д)теория
Е)таным
$$$50
Фасилитатор-мұғалім оқушының тұлғалық өсуіне әсер етуде келесі шарттарды сақтау керек:
А)оқушылардың оқуына ішкі түрткілердің бар екеніне әрқашан сүйену
Б)өз ойын дұрыс жеткізбеген жағдайда ескерту айту
С)оқу прцесінің бүкіл барысында оларға толық сенім білдіру
Д)оқушының шығармашылық бастамасын басу
Е)оқу материалын ойша қораптау, жаттап алуға тырысуларын қолдау



Ұқсас жұмыстар

Мектеп оқушыларын тәрбиелеуде сынып жетекшісі мен ата-аналардың бірлескен жұмысының педагогикалық негіздері
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНИКА ПЕДАГОГ ШЕБЕРЛІГІНІҢ ЭЛЕМЕНТІ РЕТІНДЕ
Педагогикалық қарым-қатынастар
Кәсіби педагогикалық құзіреттілік
Кәсіби педагогикалық білім
Педагогикалық техника педагогикалық шеберлігінің элементі
Педагогикалық қарым - қатынастағы мимика және пантомимика
БІЛІМ БЕРУ ФИЛОСОФИЯСЫ
Педагогикалық қарым-қатынасты ұйымдастыру
Педагогикалық шеберліктің құрылымы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Педагогтың психологиясы
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Кәсіби құндылықтар түсінігінің мазмұны
Қазіргі педагогтың кәсіби біліктілігі
ОРЫС КӘСІБИ МУЗЫКА КОМПАЗИТЕРЛЕРІ
Мұнайхимия өнеркәсібінің қоршаған ортаға әсері
Персонал бойынша менеджердің негізгі кәсіби ролі