Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
3 деңгейлі СМЖ құжаты
ПОӘК

ПОӘК
Шетел тілін оқыту психологиясы пәнінен оқу-әдістемелік материалдар

05.09.2013 жылғы
№ 1 басылым
ПОӘК 042-18.1.3202-2013

КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН ШЕТЕЛ ТІЛІ

ПӘНІНЕН ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

5В010300 Педагогика және психология
5В010100 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
мамандықтарына арналған

ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ

СЕМЕЙ
2013

Кіріспе

1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық
психология кафедрасының оқытушысы ____________ Оспанова К.Ш.
25 тамыз 2013 ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 03 09. 2013 ж.

Кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к. _______________ Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді.
Хаттама № 1 05 09. 2013 ж.

Төрайымы, п.ғ.к. _________________ Ахметова Т.Ш.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама №1 18 09. 2013ж.

ОӘК төрайымы, с.ғ.д. ________________ Искакова Г.К.

4  БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

Мазмұны

1
Жалпы ережелер
4
2
Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарға бөлінуі
5
3
Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
6
4
Курс форматы
7
5
Курс саясаты
7
6
Бағалау саясаты
8
7
Әдебиеттер

11

1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы жайлы мәлімет:
Оспанова Құралай Шарипказыевна
Педагогикалық психология кафедрасының оқытушысы
№2 оқу ғимараты, № 305 аудитория
Жұмыс орны телефоны: 42-06- 41
Электрондық пошта: K-Ospanovy@mail
Сабақ өтетін орын - № 8 оқу ғимараты, №313 дәрісхана
Пән бойынша кредит саны - 2

1.2 Пәннің қысқаша мазмұны
Пән арқылы оқу аясында студенттердің оқу іскерліктері дамиды, оқылған материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімдеріне сүйене отырып, түрлі жанрдағы яғни әдеби, публицистикалық, узуальды-тәртіптік, прагматикалық ақпараттарды іріктеп, берілген оқу стратегиясына сәйкес оқылған материалдарды анықтай білу іскерліктері мен дағдылары қалыптасады. 
Жазу аясында студенттер берілген композициялық сөйлеу типтегі мәтіндерді жазу іскерліктері мен жағдыларын игереді, оқылып отырған сөйлеу тақырыптары аясында түрлі ақпарат көздерінен келіп түскен ақпаратты синтездей отырып, бағалауды үйренеді, оқылған, тыңдалған, сонымен қатар мазмұндау логикасын сақтай отырып, өз ойын, әлеуметтік-мәдени құндылық ерекшеліктерін, және де оқылып отырған тілдің графиклық, орфографиялық және тыныс белгілері ерекшеліктерін игере алады.

1.3 Пәнді оқытудың мақсаты:
Жаңа лексикалық және грамматикалық құбылыстары бар сөйлеу көрсеткіштерін меңгеру нәтижесінде жазбаша және ауызша сөйлеу іскерліктері мен дағдыларын дамыту әрі кеңейту.

1.4. Пәнді оқытудың негізгі міндеті:
- кәсіптік біліктілікті қалыптастыруға мүмкіндік беретін қажетті ақпаратты меңгеру мақсатымен мамандық бойынша оқу және ғылыми әдебиеттерді пайдалану іскерліктері мен дағдылардын қалыптастыру;
- мәтін ақпаратының өрбуін түсіну және оның логикалық-құрылымдық негізін түсінуге мүмкіндік беретін қарым-қатынас дағдылар жүйесін жасап шығару;
- ғылыми мәтіннің құрылымдық-семантикалық әрі мазмұндық лингвистикалық таладау жасаудың әдістері мен тәсілдеріне үйрету;
- мәтіннен қажетті ақпаратты жинақтау іскерліктерін қалыптастыру және оларды кеңейте отырып мазмұнын айту;
- түрлі ақпарат типтерін мазмұндауда тілдік формалар жүйелерінің біліктілігін қалыптастыру;

1.5. Оқытудың нәтижесі.
Курстың соңында студент білуі керек:
Диалогтың ерекшеліктерін сақтау (эллипстік, ситуативтік, эмоционалды-бағалау сөздерінің бар болуы).
коммуникативті жағдайларда қолданылатын лексика грамматикалық сөз түрлерін;
 Игеруі керек:
жағдаяттарды шешу барысында қолданылатын ғылыми- практикалық білімді;
педагогикалық қасиеттерді;
Меңгеруі керек:
 Мәтіннің жалпы мазмұнын түсіну (жалпы сипаттағы сұрақтарға жауап, тестілік тапсырмаларды орындау және т.б.).
Мәтінді толық түсіну (жеке детальдар мен фактлерге қатысты сұрақтарға жауап беру және бастысын қосымшадан ажырата білу және т.б.).
Істей алу керек:
Күнделікті, профессионалды және іскерлік тақырыпқа байланысты әңгімелерді жүргізе алады;
Шетел тіліндегі жазбаша мәтіннің ұйымдастырылуындағы ережелерді сақтау (ресми хат, эссе, мақала, сын-пікір және т.б.).
Түсінуі керек:
Қазіргі әлемде шетел тілін оқытудың маңызын;
Хабарламаның байланыстылығы, құрылымдық сәйкестігі.
Болуы керек:
Оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда психологиялық тұрақты болу;
даралық және кәсіби өсуі;
Қабылдауы керек:
Шетел тілін оқытудағы психология мүмкіндіктерін дамыту туралы білімді;
Қойылған тапсырмаға сәйкес қажетті ақпаратты;

1.6. Курстың пререквизиті:
1.6.1 Ағылшын тілі (В1 деңгейі)

1.7. Курстың постреквизиттері:
1.7.1 Ағылшын тілі (В2 деңгейі)

2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛІНУІ

Кесте 1

Тақырып атауы
Сағат саны

Әдебиеттер

Дәріс
Семи
нар
Зерт
ОЖСӨЖ
СӨЖ

1
2
3
4
5
6
7
8
1
What Is Psychology?
-
2
-
1
3
1 Агабекян, И.П. Английский язык для психологов. - М.,2006.
2. Макарова, Е.А. Английский язык для психологов. - Ростов-нД, 2005 Федоров, А.М. Английский язык для делового общения. – Минск ,2005

2
How Do Psychologists Study the Mind?
-
2
-
1
3
2. Макарова, Е.А. Английский язык для психологов. - Ростов-нД, 2005 Федоров, А.М. Английский язык для делового общения. – Минск ,2005

3
What Is the Difference Between a Psychologist and psychiatrist.
-
2
-
1
3
2. Макарова, Е.А. Английский язык для психологов. - Ростов-нД, 2005 Федоров, А.М. Английский язык для делового общения. – Минск ,2005

4
Family relationships
-
2
-
1
3
1 Агабекян, И.П. Английский язык для психологов. - М.,2006.

5
Left-handedness
-
2
-
1
3
2. Макарова, Е.А. Английский язык для психологов. - Ростов-нД, 2005
6
What Classes Are Needed to Become a Psychology Teacher?
-
2
-
1
3
1 Агабекян, И.П. Английский язык для психологов. - М.,2006.

7
Careers in Psychology.
-
2
-
1
3
3.Амбражейчик А.А. 2000 русских 2000 английских идиом, фразеологизмов и устойчивых словосочетаний.-Минск, 2005

8
The secrets of your dream
-
2
-
1
3
3.Амбражейчик А.А. 2000 русских 2000 английских идиом, фразеологизмов и устойчивых словосочетаний.-Минск, 2005

9
The importance of play
-
3
-
1
3
Федоров, А.М. Английский язык для делового общения. – Минск ,2005
3.Амбражейчик А.А. 2000 русских 2000 английских идиом, фразеологизмов и устойчивых словосочетаний.-Минск, 2005

10
Psychology as a science. Psychological trainings.
-
3
-
1
3
3.Амбражейчик А.А. 2000 русских 2000 английских идиом, фразеологизмов и устойчивых словосочетаний.-Минск, 2005

11
Color psychology
-
3
-
1
3
2. Макарова, Е.А. Английский язык для психологов. - Ростов-нД, 2005
12
Human character
-
3
-
1
3
2. Макарова, Е.А. Английский язык для психологов. - Ростов-нД, 2005
13
The Mysteries of Dreams
-
2
-
1
3
2. Макарова, Е.А. Английский язык для психологов. - Ростов-нД, 2005

Барлығы:
-
30
-
15
45

3. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ

Студент аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.

4. КУРС ФОРМАТЫ
Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің дәрісін назарға ұстай отырып, біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан, бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық білімі, белсенділігі, ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады.

5. КУРС САЯСАТЫ
Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама мен рейтинг бақылауынан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет.

6. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
Кәсіби бағытталған шетел тілі пәні бойынша ұпай бөлінісі
Кесте 2
Апта
Бақылау түрі
Ұпай жиыны
Ескерту
1
2
3
4

1-7 апта бойы
дәріске қатысу
30

2
Тәжірибелік
15

СӨЖ
25

ОСӨЖ
10

3
Тәжірибелік
20

4
Тәжірибелік
20

СӨЖ
25

ОСӨЖ
10

5
Тәжірибелік
20

6
Тәжірибелік
15

СӨЖ
25

ОСӨЖ
10

7
Тәжірибелік
15

Межелік бақылау 1
60

1-7 апта бойынша барлық ұпай саны
300

8-15 апта бойы
дәріске қатысу
30

8
Тәжірибелік
10

СӨЖ
25

ОСӨЖ
10

9
Семинар
10

10
Тәжірибелік
10

СӨЖ
25

ОСӨЖ
10

11
Тәжірибелік
10

12
Тәжірибелік
10

СӨЖ
25

ОСӨЖ
10

13
Тәжірибелік
10

14
Тәжірибелік
10

СӨЖ
25

ОСӨЖ
10

15
Тәжірибелік
10

Межелік бақылау 2
75

9-15 апта бойынша барлық ұпай саны
300

Емтихан ұпайы
400

Академиялық мерзімге жиынтық ұпай
1000

7. ӘДЕБИЕТТЕР
1. Макарова,Е.А. Английский язык для психологов :учебное пособие для бакалавров .-2-е изд.,перераб.и доп..-М.:Юрайт,2012.-403-(Бакалавр)
2. Агабекян, И.П. Английский язык для психологов. - М.,2006.
3. Макарова, Е.А. Английский язык для психологов. - Ростов-нД, 2005 Федоров, А.М. Английский язык для делового общения. – Минск ,2005
4. Амбражейчик А.А. 2000 русских 2000 английских идиом, фразеологизмов и устойчивых словосочетаний.-Минск, 2005
5. Ейгер Г.В., Рапопорт И.А. Языки речь Харьков 1991.
6. Жашкуревич. Л.Г. Формирование универсальных умений билингва. М.,2002.
7. Жинкин Н.И. Язык и речь. Творчество. М.,1998.
8. Залевская А.А., Медведева И.Л. Психолингвистические проблемы учебного двуязычия. Т.,2002.
9. Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранным языке. М.,1985.
10. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. М.,1991. 
11. Логинова Л.И. Как помочь ребенку заговорить по - английский. М.2002. 
12. Мягкова Е.Ю. Структурные споры при обучении пониманию и переводу иностранного текста. Психолингвистические исследования: слово и текст-Т., 1995
13. Привалова И.В. Понимание иноязычного текста. С.,2001. 
14. Румянцева И.М. Психология речи и лингвопедагогическая психология.М, 2004
15. Успанов К.С. Теория и практика формирования профессионально значимых качеств у будущих учителей.- А., 1998. 
16. Шерьязданова Х.Т. Психология человеческого общения. А.,2002. 



Ұқсас жұмыстар

Биология сабағында жаңа информациялық технологиялық құралдарды қолдану
Дүниетану пәнінен дәріс кешені
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Педагогикалық пәндер жүйесіндегі тарихты оқыту әдістемесі
Математиканы модульдік-рейтингтік технологиямен оқыту
Қазақ газеті
ОҚЫТУ МАТЕРИАЛДАРЫН ТІРЕК СИГНАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Физика сабағында ақпараттық технологияны қолданудың тиімділігі
ҚР салық және басқа да міндетті төлемдер туралы Кодексі
Оқытушылар мен студенттердің тұлғааралық қарым-қатынастарын оқыту үдерісінде қалыптастырудың педагогикалық шарттары
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Спандиар Көбеев
Дамыта оқытудың тиімділігі
Этнопедагогиканың әдістемелік негіздері
Спандияр Көбеев
Бастауыш мектепте сөз тіркестерін оқытудың әдістемесі
Пәнді оқуға арналған методикалық нұсқаулар