Мектептің педагогикалық ұжымының жоғарғы ұйымы


$$$ 151D
Оқушының тәрбиесіндегі іс-әрекеттің орны:
А Қосымша роль.
В Екінші роль.
С Белгісіз роль.
D Негізгі роль.
E Маңызды роль.

$$$ 152C
Тәрбие тәсілдері:
А Тәрбиелеуші жағдайлар.
В Оптималдандыру жағдайы.
С Жалпы әдістің бөлігі.
D Тәрбиені ұйымдастырудың түрі.
E Тәрбие құралдары.

$$$ 153E
Адамгершілік тәрбиесі негізделмейді:
А Мәдениетке.
В Дінге.
С Эстетикаға.
D Этикаға
E Экономикаға.

$$$ 154E
Тәрбиелік шараларды өткізуде жүйе құрушы фактор болып табылады:
А Құралдар.
В Форма.
С Нәтиже.
D Мазмұн.
E Мақсат.

$$$ 155A
Тұлғаның санасын қалыптастыру әдістері:
А Лекция,әңгіме,пікірталас.
В Мадақтау,әңгіме,мысал.
С Жаттығу,тәрбиелеушілік жағдаят туғызу.
D Жарыс,әңгімелесу,мысал.
E Сыныптан тыс жұмыс, жарыс,жаттығу,сендіру.

$$$ 156B
Отбасы мен мектептің өзара әрекет формасы:
А Сынып сағаты.
В Ата-аналар жиналысы.
С Экскурсия.
D Байқау.
E Әлеуметтік.

$$$ 157C
Эстетикалық тәрбиенің құралдары деп есептелінеді:
А Жаттықтыру жаттығуы.
В Әңгіме.
С Табиғат,әдебиет,өнер.
D Мадақтау.
E Жазалау.

$$$ 158E
Мектептің педагогикалық ұжымының жоғарғы ұйымы
А Директор.
В Завуч.
С Оқушылар ұжымы.
D Ата-аналар комитеті.
E Педагогикалық кеңес.

$$$ 159B
А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда төмендегі сатыларды қарастырды
А Екі.
В Үш.
С Төрт.
D Бес.
E Бестен жоғары.

$$$ 160D
Сынып жетекшісінің құрастыратын жоспары:
А Тақырыптық жоспар.
В Оқу-жоспары.
С Әдістемелік жұмыс жоспары.
D Тәрбие жұмысының жоспары.
E Календарлық жоспар.

$$$ 161E
Оқушыларды тәрбиелейтін бірлестіктер:
А Тұратын жеріндегі достары .
В Замандастары.
С Жолдастары.
D Әріптестері.
E Сынып ұжымы.

$$$ 162A
Мектептегі негізгі тәрбиелік қызметті атқаратын:
А Сынып жетекшісі.
В Мектеп.директоры.
С Пән мұғалімі.
D Сынып старостасы.
E Мектап завучы .

$$$ 163C
А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда мына перспективаларды бөліп қарады:
А Қол жетпейтін,аздап қол жетпейтін,толық қол жетпейтін.
В Жалпы,жеке,топтық.
С Жақын, орта, алыс
D Мектепке дейінгі,жасөспірімдік, жеткіншек.
E Балалық, ата-аналық.

$$$ 164C
Сынып жетекшісінің атқаратын қызметіне:
А Администрациялық-шаруашылық.
В Оқушыларды теориялық және тәжірибе жағынан дайындау.
С Тәрбиелік, ұйымдастыушылық.
D Педагогикалық кеңесті ұйымдастыру және өткізу.
E Мектептен тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.

$$$ 165B
Отбасы тәрбие әдісіне жататындар:
А Гуманизациялау демократияландыру.
В Үлгі, әңгіме, әртүрлі істерді қолдану.
С Мұғалімдермен кездесу.
D Ата-аналар комитетінің отырысын өткізу және қатысу.
E Баланың қажеті мен қызығушылығын дамыту.

$$$ 166D
Отбасының қызметіне жатпайды:
А Тұқым жалғастырушылық.
В Тәрбиелеушілік.
С Экономикалық.
D Кәсіпке оқытушылық.
E Түзетушілік.

$$$ 167B
Мектеп пен отбасының қарым-қатынасы болып табылмайтын форма:
А Ата-аналар жиналысы.
В Спорттық жиналыстар.
С Туристік саяхат.
D Үйірме жұмыстары.
E Әдебиетті бірлесе оқу.

$$$ 168E
Отбасы тәрбиесі туындауы:
А Құлдық қауымда.
В Б.з.д. I-III ғасыр.
С Алғашқы еңбек құралдарының пайда болуына байланысты.
D Тәриенің қоғамдық қызметінің ерекшеленуіне байланысты .
E Моногамиялы отбасының пайда болуына байланысты.

$$$ 169C
Қоғамның құрылымдық ұйымы болып табылады:
А Мектеп.
В Балабақша.
С Отбасы.
D Ауыл.
E Сынып.

$$$ 170A
Отбасы тәрбиесінің негізін құрайды:
А Еңбек тәрбиесі.
В Нарықтық қатынас.
С Азаматтық құқық.
D Әкімшілік құқық.
E Құқықтық тәрбие.

$$$ 171A
Этикалық әңгіменің нәтижелі болуы:
А Әңгіменің қызықтылығына байланысты
В Мұғалімнің қаталдығына байланысты
С Мұғалімнің мінезіне байланысты
D Оқушылардың іс-әрекет дағдысына байланысты
E Оқушылардың мінезіне байланысты

$$$ 172E
Тәрбие мақсатын анықтайтын негізгі фактор:
А Педагогикалық процестің мүмкіндіктері.
В Педагогтер.
С Ата-аналар.
D Оқушылардың қажеттіліктері.
E Мемлекет идеологиясы, саясаты.

$$$ 173B
Мәні проблеманы ашық түрде бірлесе талқылау болатын, сенімді қалыптастыруға бағытталған тәрбие әдісі:
А Жаттығу.
В Пікір-талас.
С Әңгіме.
D Жазалау
E Талап қою.

$$$ 174D
Қоршаған табиғи ортаға оң көзқарасты, жауапкершілікті тәрбиелеу:
А Экономикалық тәрбие міндеті.
В Адамгершілік тәрбиесі міндеті.
С Азаматтық тәрбиесі міндеті.
D Экологиялық тәрбиесі міндеті.
E Құқықтық тәрбие міндеттері

$$$ 175C
Оқушылардың тәрбиелік бірлестігі (тобы):
А Достары
В Тұратын жеріндегі достары
С Сынып ұжымы
D Әріптестері
E Құрдастары

$$$ 176A
Ертеден келе жатқан, мәні өзгермеген, тәрбиенің идеал мақсаты:
А Тұлғаны жан –жақты және үйлесімді дамыту
В Тұлғаның жас ерекшеліктерін ескере отырып, дамыту, дербестігін, шығармашылық мүмкіндігін дамыту
С Жалпы адами құндылықтарды дамыту
D Мырзаны тәрбиелеу
E Қызығушылықтарын тәрбиелеу

$$$ 177B
Жеке және қоғамның мінез-құлықтық, терең рухани – адамгершілік, мәдени құндылықтар мен дүниетанымдық негіздері:
А Табиғаттың даму заңы
В Менталитет
С Тұлғаның ұстанымдары
D Қоғамның даму заңы
E Тұлғаның даярлығы.

$$$ 178E
Тәрбие процесінің нәтижелілігінің басты белгісі
А Қарым-қатынастық іс-әрекет пен дағдыны қалыптастыру
В Білім беру үшін арнайы дайындалған адамдардың болуы
С Тәжірибелік әрекетте білімді одан әрі дамыту
D Тәрбиешілердің тәрбие процесінің мәнін түсінуі
E Тәрбиеленушілердің өз жас ерекшеліктеріне қарай мінез-құлық нормаларын және ережелерін білу.

$$$ 179A
Қазіргі білім берудің мақсаты:
А Жеке тұлғаның танымдық белсенділігі мен қызығушылығын арттыру.
В Оқушылар үлгерімінің пайыздық көрсеткішінің артуы.
С Қазіргі білім беру технологияларын ендіру.
D Ұлттық мәдениетті қалыптастыру.
E Заңды сақтайтын азаматты тәрбиелеу.

$$$ 180C
Мүғалімнің кәсіби іс-әрекетінің айрықша ерекшеліктері:
А Тексерушілік, бақылаушылық іс-әрекет.
В Ата-аналармен байланыс.
С Оқушылардың танымдық іс-әрекетіне басшылық.
D Үнемі өзін-өзі жетілдіру.
E Өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту.

$$$ 181D
Мінез-құлық пен іс-әрекетті ынталандыру әдістері
А Талап ету, жаттығу, қоғамдық пікір
В Этикалық әңгіме, пікір-талас, бақылау
С Тәрбиелік жағдайлар жасау, жеке мысал
D Жарыс, жазалау, мадақтау, марапаттау
E Өздігінен даму, әңгіме, сендіру, тапсыру

$$$ 182B
Тәрбие әдістері:
А Баланың өмір сүру ортасы
В Сендіру, жаттығу, ынталандыру
С Әлеуметтік орта
D Өзін-өзі тәрбиелеу
E Тұлғаның жекелеген-психологиялық дамуы

$$$ 183C
Мектептегі басқару жүйесінің деңгейлері:
А Мұғалімдер, көмекші персоналдар.
В Оқыту жоспары, оқыту бағдарламалары, сабақ жоспары.
С Мектеп директоры, мектеп директорының орынбасары, мүғалімдер, оқушылар.
D Бастауыш сыныптар, орта сыныптар, жоғары сыныптар.
E Ата-аналар, мектеп ұжымы, оқушылар ұжымы.

$$$ 184A
Демократияландыру және гуманизацияландыру, жүйелілік және тұтастық, коллегиялық, басқарудағы жекелік:
А Басқару принциптері.
В Басқару құралдары.
С Басқару заңцылыктары.
D Басқару әдістері.
E Басқару тәсілдері.

$$$ 185B
Дүниетанымды қалыптастыруды анықтайтын шарттар:
А Табиғат пен қоршаған ортаға сүйіспеншілік
В Білімді тұрақты сенімге және практикалық іс - әркетке айналдыру
С Адамгершілік сезім, мұрат
D Адамдарға ізгілік қарым – қатынас
E Толеранттық, өнегелік

$$$ 186D
Сыныптан тыс жұмыстың дамытушылық мәні
А Жеке жұмытың тиімділігіне
В Өздігінен жетілу кезінде қажеттіліктерді қалыптастыруда
С Баланың жан дүниесін түсінуде
D Баланың қабілеттерін, даму бейімділіктерін, қызығушылықтарын көре білуде
E Баланың жас ерекшеліктерін ескеруде

$$$ 187D
Тәрбие әдісі:
А Экскурсия
В Кітап мазмұны
С Тақырыптық кеш
D Сынып сағаты
E Үлгі көрсетуі

$$$ 188D
Тұлғаның даму деңгейінің педагог қойған мақсатқа сейкестігі:
А Тәрбие диагностикасы
В Тәрбиелік көрсеткіштері
С Тәрбиелену мүмкіндігі
D Тәрбиелілігі
E Тәрбиелеу критериі

$$$ 189D
Педагогикалық процестегі мұғалім мен оқушының өзара әрекетінің тиімділік стилі:
А Бәсекелестік
В Авторитарлық
С Либералдық
D Ынтымақтастық
E Жекелік жұмыс

$$$ 190A
Адамның дамуы:
А Физиологиялық, психологиялық және әлеуметтік сипаттамаларының дамуын білдіреді
В Оқыту процесінің көрсеткіштерін білдіреді
С Оқыту процесінде мұғалімнің даярлануын білдіреді
D Ұжымдар арасындағы қарым-қатынасты білдіредi
E Оқыту процесіндегі заңдылықтарды білдіреді

$$$ 191B
Тұлғаның санасын қалыптастыру әдісіне жатпайды:
А Пікірталас
В Педагогикалық талап қою
С Әңгімелесу
D Түсіндіру
E Лекция

$$$ 192C
Жалпы мектептік жоспарды құру қағидасына жатпайды
А Оқушылар ұжымының іс-әрекет ерекшлігін обьективті ескеру қаидасы
В Жоспарлаудың ғылымилығы
С Оқытудың жоғары деңгейдегі күрделілігі қағидасы
D Ұжымшылдық қағидасы
E Жоспарың болашағы

$$$ 193C
Ата-аналар комитетін сайлайды:
А Оқушылар комитеті
В Сынып жетекшісі
С Сынып ата-аналары
D Мектеп директоры
E Педагогикалық кеңес

$$$ 194A
Даму – бұл
А Жеке адамның сандық және сапалық басқарылатын және басқрылмайтын факторлар арқылы өзгеріске ұшырауы
В Сыртқы және ішкі факторлардың әсерінен болатын өзгерістердң болуы
С Әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың өзгерісі
D Ұзақ жүретін қарама-қайшы процесс
E Тұлғаның әлеуметтік жүйеде қалыптасуы, жаңа қарым-қатынастың қалыптасуы

$$$ 195B
Оқу-тәрбие үрдісін технологияландыру
А Оқу-тәрбие үрдісінің ғылыми жобасы
В Сапалы деңгейде тәрбие мен оқыту мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін обьективті құбылыс
С Болжам жасау
D Оқытудың жаңа әдістерін енгізу
E Оқу-тәрбие үрдісінің құрылымы

$$$ 196A
Қазақстанда сынып жетекшісі қызметі алғаш рет енгізілді
А 1934 жылы
В 1986 жылы
С 1991 жылы
D 1937 жылы
E 1945 жылы

$$$ 197A
Тұлғаны әлеуметтендіру факторлары 4 топқа бөлінеді:
А Мегафакторлар, макрофакторлар, мезофакторлар, микрофакторлар.
В Білімділік, тәрбиелік, дамытушылық, түзетушілік.
С Жекелік, топтық, ұжымдық, қоғамдық.
D Отбасы ішілік, балабақшалық, мектептік, жоғары оқу орны ішілік.
E Балалық, жасөспірімділік, жастық, студенттік.

$$$ 198E
Әлеуметтік орта- бұл:
А Адам өмірінің материалдық-тұрмыстық жағдайы.
В Адамның өмір сүру әрекетінің жағдайы.
С Адамның географиялық туған жері.
D Әр елде тұратын адамдар топтарының қатынасы.
E Адамның қоғамдық, материалдық, рухани тіршілік ету жағдайы.

$$$ 199B
Алға қарай жүру, өзгеріс мағынасы болып табылатын ұғым:
А Әлеуметтік даму.
В Үрдіс.
С Даму нәтижесі.
D Даму.
E Дамудың қозғаушы күші.

$$$ 200E
Сананы қалыптастыру әдісі:
А Жаттығу.
В Мақтау.
С Жазалау.
D Жарыс.
E Этикалық әңгіме.



Ұқсас жұмыстар

Оқушылар ұжымы - қазіргі мектептегі тәрбиені ұйымдастырудың негізі
Мектептің педагогикалық ұжымы және оның ерекшеліктері туралы қазақша реферат
Тәрбиенің мәні және оның жалпы заңдылықтары мен принциптері
Негізгі мектеп мұғалімінің тәрбие жұмысы
Бастауыш мектеп мұғалімінің тәрбие жұмысы
Ұжым әлеуметтік жанды тұлға
Мектептегi оқушылар ұйымындағы тәлiм-тәрбие жүйесi
Оқушылардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Оқушылар ұжымы арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру жолдары
Білім беруге арналған оқулықтар мен оқу құралдарының оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкестігі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер
«Жігер» ұйымының әнұраны
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫ