Араб тіл білімі

 Жалпы тіл білімі пәнінен 1- межелік бақылау сұрақтары:

І Жалпы тіл білімінің қалыптасуы.
Жалпы тіл білімінің пәндік ерекшеліктері.
1. Жалпы тіл білімінің анықтамасы, мақсаты мен міндеттері
2. Жалпы тіл білімінің лингвистиканың басқа салаларымен қарым-қатынасы.
3. Тіл білімінің қалыптасуы мен дамуы.

2 Ежелгі дәуір лингвистикасы. Ежелгі Қытай лингвистикасы.
1. Бұл дәуірде пайда болған философиялық бағыттар.
2. Көне заман лингвистикасына тән ортақ сипаттар мен кемшіліктер.
3. Ежелгі Қытай тіл білімінің дамуы.

3 Ежелгі Грек тіл білімі. Рим тіл білімі.
1. Грек тіл білімі тарихының даму жолының басталу кезеңі.
2. Грек тіл білімі тарихында филология дәуірімен философтардың тіл жайындағы пікірлері.

4 Ежелгі Үнді тіл білімі.
1. Көне үнді тіл білімі.Оны туғызған себептер.
2.Яски мен Панини еңбектері. Панини жазған санскрит грамматикасы

5 Орта ғасыр тіл білімі. Ш-XVIIIғасырлар лингвистикасы.
1. Орта ғасырдың өзіндік бір ерекшелігі.
2.Тіл ғылымындағы  канондық тіл жайлы.

6 Араб тіл білімі.
1. Араб тілі туралы алғашқы еңбектер.
2. Араб тілінің дамуына үлес қосқан ғалымдар еңбектерінің маңызы.
3. Араб тіл білімінің грамматикасы

7 Қайта өркендеу дәуіріндегі тіл білімі.
XVII-XVIII ғасыр тіл білімі.
1. 17 – 18 ғ. жаңа үлгіде жазылған грамматикалық еңбектер.
2.Қайта өркендеу дәуірінің лингвистикалық проблемасы.
3. Универсал грамматика бөлімдері.



Ұқсас жұмыстар

Ежелгі дәуір тіл білімі және араб тіл білімі
Ежелгі дәуір тіл білімі және араб тіл білімі жайлы
Ежелгі дәуір тіл білімі мен араб тіл білімі
Ежелгі және орта ғасыр лингвистикасының қалыптасуы
Ерте дәуірдегі тіл білімі
XVI-XVIII ғасыр лингвистикасы. в.ф.гумбольдтың лингвистикалық көзқарастары
Академиктің тіл білімінде қосқан үлесі
Қазақ тілі білімінің тарихы шартты түрде
Тілдің грамматикалық жүйесі
Қазақ жазу тарихы
ӘБУ НАСР ӘЛ-ФАРАБИ
ҚАРАБУРА
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау