Психологияның музыкалық білім беру педагогикасымен байланысы

1 аттестациясының тест тапсырмалары

1. Педагог – музыканттың педагогтің әдіснамалық мәдениеті кімге бағытталған?
А) болашақ музыка мұғаліміне
В) студенттке
С) бастауыш сынып мұғаліміне
D) ғалымдарға
Е) тәрбиешіге
2. Әдіснамалық бағыт неде байқалады?
А) өмірлік, кәсібилік тәжірибесінде
В) мінез-құлқында
С) қабілетінде
D) ғалымдарда
Е) дағдысында
3. Әдіснамалық жұмысы неде қалыптасады?
А) пікірде, баяндамада, дипломдық жұмыста, басқадай ізденіс жұмыста
В) концерттік бағдарламада
С) балалармен қарым-қатынаста
D) тұлғаның шығармашылығында
Е) музыка сабағын жүргізгенде
4. Педагог – музыканттың негізгі жұмысы
А) ойнату
В) оқыту
С) ән айтқызу
D) тәрбиелеу
Е) барлық жауаптар дұрыс
5. Педагог – музыкант өз жұмысында кәсіби жетілдіру деңгейінде неге үйрену керек?
А) өз-өзін ұстай білуі
В) кәсіби іс-әрекет жұмысына
С) тұрақталуында
D) музыкалық-педагогикасында
Е) рецензия жазуда
6. Болашақ педагог – музыканттың әдіснамалық мәдениетінің мазмұны
А) ізденістің қалыптасуы
В) әдіснамалық білімнің кәсіби шығуда қалыптасуы
С) дипломдық жұмысын алған әдіснамалық дағдылары
D) жүйені қалыптастыру
Е)музыкалық-педагогикалық ізденіс жұмысының түрлері
7. Педагог – музыканттың негізгі жұмысы
А) ойлау
В)оқыту
С) тәрбиелеу
D) сабақты ұйымдастыру
Е) үйрену
8. Ғылыми әрекетінің нәтижесі мен процесі, қоғамдағы құндылық ретіндегі жаңа білімнің заңдылықтары, құрылысы, ұйымдастыру формасы мен әдістемесі, бұл не?
А) рецензия
В) ғылыми баяндама
С) педагогикалық ізденіс жұмысы
D)әдіснамалық мәдениетінің мазмұны
Е) тәжірибе
9. Берілген шығармаға сын ретіндегі ой-пікірі
А) педагогикадағы ізденіс жұмысы
В) рецензия
С) ғылыми баяндама
D) әдіснамалық мәдениетінің мазмұны
Е) тәжірибе
10. Музыкалық - педагогикалық мазмұнда берілген тақырыпты тыңдарман алдында баяндау
А) педагогикадағы ізденіс жұмысы
В) ғылыми баяндама
С) рецензия
D) әдіснамалық мәдениетінің мазмұны
Е) тәжірибе
11. Гипотезаның ғылыми тұрғысы, бұл не?
А) педагогикадағы ізденіс жұмысы
В) ғылыми баяндама
С) рецензия
D) әдіснамалық мәдениетінің мазмұны
Е) тәжірибе
12. Музыкалық білім беру педагогика әдіснамасында нені білу керек?
А) құрастыру принциптерін, формаларын, тәсілдерін
В) жүйесін
С) баяндама жазуды
D) жоспарлауды
Е) орындауды
13. Шығарушы мамандырулық жұмысы (дипломдық жұмыс) кезектестік орны (дұрыс нұсқасы)
А) кіріспе, тәжірибелік-эксперимент жұмыс, 1-ші бөлімі, 2-ші бөлімі, қорытынды
В) кіріспе, 1-ші бөлімі, 2-ші бөліміі, тәжірибе-эксперименттік жұмыс, қорытынды
С) тәжірибелік-эксперименттік жұмыс, кіріспе, 1-ші бөлімі, 2-ші бөлімі, қорытынды
D) 1-ші бөлімі, 2-ші бөлімі, кіріспе, тәжірибе-эксперименттік жұмыс, қорытынды
Е) кіріспе, 1-ші бөлімі, 2-ші бөлімі, қорытынды, әдебиет тізімі, қосымша
14. Қысқаша түрінде тақырыптың актуалдығы, пән мен объект ізденісі, оның мақсаты мен талабы, гипотезасы, әдіснамалық негізі және ізденісінің әдісі
А) 1-ші теориялық бөлімі
В)*кіріспе
С) 2-ші бөлімі
D) тәжірибе-эксперименттік жұмыс
Е) қорытынды
15. Таңдаған тақырыптың ғылымилық негізі, негізгі түсініктерді қалыптастыру, мәселеге ғалымдардың түрлі көзқарастарын салыстыру
А) 1-ші теориялық бөлімі
В) 2-ші бөлімі
С) кіріспе
D) әдебиет тізімі
Е) қорытынды
16. Алғашқа ізденіс жұмысына студенттің
А)*бейімделуі
В) білімділігі
С) тәрбиелілігі
D) тәжірибе жұмысы
Е) дұрыс жауабы жоқ
17. Пікір (рецензия) – бұл ...
А) концерттік бағдарлама жасау
В) шығармаға сын ретіндегі ой-пікірі
С) тақырыптың өзектілігі
D) автордың ойы
Е) жұмыс бабына сәйкестігі
18. Пікір жазу – ол ...
А) ғылыми ізденіс, салыстыруы, тұжырымы, жаңашылдығы, маңыздылығы
В) салыстыруы, орындау, тыңдау, жаңашылдығы
С) тұжырымы, ізденісі, шығарманы жазуы, орындауы
D) ізденіс, қорытындылауы, орындаушылық, тұжырымы
Е) дұрыс жауабы жоқ
19. Автор музыкалық ойлауы категориясын қалай шешті
А) өзіндік пікірі арқылы
В) белгілі ғалымдардың көзқарастарына сүйену, салыстыру
С) баланың жас ерекшелігіне сүйенеді
D) өзі шешеді
Е) студент-жолдастарына сүйенеді
20. Ғылыми баяндама ол ...
А) салынған сурет
В) берілген бейне
С)*музыкалық-педагогикалық мазмұнда берілгін тақырып
D) өзінің көзқарасы
Е) дұрыс жауабы жоқ
21. Мәселенің маңыздылығы, керектігі, шешуі, ғылыми тұрғысы – ол ...
А) ғылыми баяндама
В) курстық жұмысы
С) дипломдық жұмысы
D) реферат
Е) дұрыс жауабы жоқ
22. Педагог – музыканттың негізгі жұмысы
А) ойлау
В) оқыту
С) тәрбиелеу
D) сабақты ұйымдастыру
Е) үйрену
23. Баяндаманы оқу алдында не істеу керек?
А) студент тексеріп шығады
В) оқытушы оқып шығады, талдайды, пікір жазады
С) әдемілеп компьютермен теру
D) жолдастарының алдында оқып шығу
Е) бәрі де дұрыс
24. Шығарушы мамандырулық жұмысы (дипломдық жұмысы) ол ...
А) ғылыми баяндама
В) қорытынды музыкалық-педагогикалық жұмысының оқу-ізденісі
С) оқу құралға студенттің сын-көзқарасы
D) ғылыми әдебиетпен жұмыс істеу
Е) дұрыс жауабы жоқ
25. Дипломдық жұмысының тақырыбы ашылады
А) кіріспеде
В) 1-ші теориялық бөлімінде
С) 2-ші бөлімінде
D) қорытында
Е) жауабы жоқ
26. Дипломдық жұмыстың 1-ші бөлімін аяқтағанда
А) тақырыбын ашады
В) жалпы сипаттамалы тұжырым жасайды
С) негізгі түсініктерді қалыптасады
D) проблемаға көзғарасын салыстырады
Е) жауабы жоқ
27. Диплодық жұмыстың 2-ші бөлімі ол
А) теориялық негізі
В) тәжірибе-эксперименталды жұмысы
С) ғылыми баяндаманы келтіру
D) дағды мен икемділік
Е) салыстыру нәтижесі
28. Дипломдық жұмысының қорытындысы қалай жазылады
А) жалпы жұмыстың теориялық негізінде
В) бостандық формада жазылады
С) ғалымдардың пікіріне сүйенеді
D) өзінің пікі
Е) ғылыми жетекшісі жазады
29. Дипломдық жұмысты қорғау үшін
А) қайта оқып шығу
Вқысқа кіріспе сөзінен басталады (актуалдығы, әдіснамалық негізі т.б.)
С) ғалымдардың пікірі керек
D) ғылыми жетекшісінің пікірі керек
Е) дұрыс жауабы жоқ
30. Ізденістің мәселесі ол ...
А) мақсаты
В)*толғаныс, пікір, қайшылық, анықтауы
С) міндеті
D) тақырыбы
Е) дұрыс жауабы жоқ
31. Мәселе мен тақырыптың айырмашылығы
А) ізденіс жұмысында
В) дипломдық жұмыстың мазмұнында
С) жаңалығында
D) талдау сипаттамасында
Е) дұрыс жауабы жоқ
32. Ізденіс тақырыбы ол
А) категориясы
В) өзектілігі
С) қызығушылығы
D) даму әдісі
Е) әйел бейнесі
33. Ізденістің объектісі ол ...
А) ізденістің қатынасы
В) ізденістің ерекшелігі
С) ізденістің пәні
D) оқушы, оның оқу-тірбиелік үдіріс, теория мен әдісі, мазмұны мен принциптері, оқушы мен мұғалімнің әрекет әдісі мен пәні
Е) музыкалық-педагогикалық іс-әрекеті
34. Ізденістің мақсаты мен талабы ол ...
А) бағалау критерийіның нұсқауы
В) атқарылған жұмыстың нәтижесі және мақсаттың ашылуы
С) нақтыландыруы
D) тәжірибелік жұмыстың ұштасуы
Е) әдебиеттерін талдауы, білуі
35. Мақсат қою ол ...
А) субъектілі-танымалы сипаттама
В)*атқарылған жұмыстың нәтижесі
С) салыстыруы
D) музыкалық қабыдаудың дамуы
Е) дұрыс жауабы жоқ
36. Ізденіс жұмыстың талабы ол ...
А) нақтыландыруы
В)*қойылған мақсатты ашуы
С) мақсаттың анықталуы
D) гипотеза-модель құруы
Е) қызығушылық категориясы
37. Гипотеза, ол ...
А)*дәлелдеуі, жаңалығы, ізденісі, дәйектемесі
В) қызығушылығы
С) нақтылығы
D) ғылымилығы
Е) жұмыстың нәтижесі
38. Гипотезаны өзгертуге болады
А) 1-ші бөлімде
В) 2-ші бөлімде
С) қорытындыда
D)*кіріспесінде
Е) дұрыс жауабы жоқ
39. Ғылымилық, теориялық және тәжірибелк ізденістің жаңашылдығы ол ...
А) ғылыми тұрғыда
В)*жұмыстың нәтижесі, қорытындысы
С) әдебиетті дұрыс қолдануда
D) мақсатты дұрыс қоюында
Е) дұрыс жауабы жоқ
40. Дипломдық жұмыс кіммен бірге жазылады
А) курстастарымен
В)*ғылыми жетекшісімен
С) ата-анамен
D) музыка мұғалімімен
Е) дұрыс жауабы жоқ
41. Дипломдық жұмыстың хаттауы ...
А) А–4 формат
В) шрифт – 14
С) жолдардың интервалы – 1.0
D) сол жағы-3 см., оң жағы – 1,5 см., үсті-асты – 2 см.
Е)*барлық жауаптар дұрыс
42. Кіріспесі нешінші беттен басталады
А) 2-ші беттен
В)*3-ші беттен
С) 1-ші беттен
D) 5-ші беттен
Е) дұрыс жауабы жоқ
43. Мазмұны жазылады
А)*басында
В) аяғында
С) жазылмайды
D) 1-ші бөлімнен кейін
Е) жауабы жоқ
44. Библиографиялық аппарат, ол ...
А) скрипка кілті
В) басты ғылыми кілті
С)*ізденіс жұмысында қолданатын көрініс кілті
D) ақпарат
Е) дұрыс жауабы жоқ
45. Библиографиялық тізімі, ол ...
А) ізденіс жұмыстың басында жазылады
В)*қорытындысынан кейін жазылады
С) жазылмайды
D) тізімі 20-ға дейін жазылады
Е) дұрыс жауабы жоқ
46. Педагогика – ғылым емес, ол өнер: ең көлемді, күрделі, жоғары деңгейдегі, керектігі, тәрбие өнері ғылымға сүйенеді ... кім жазды
А) В.И.Теплов
В) Р.Р.Джәрдемәлиева
С)*К.Д.Ушинский
D) Д.Б.Кабалевский
Е) дұрыс жауабы жоқ
47. Педагог-музыкант өз әрекетінде
А) орындаушы
В)*практика жүзінде жұмысын жүзеге асырушы
С) кәсібилігі
D) музыка сабағын жүргізуші
Е) дұрыс жауабы жоқ
48. К.Д.Ушинский айтқан сөзін табыңыз
А) Педагог – ол музыкант ...
В)*педагогика – ғылым емес, ол өнер ...
С) мектеп өміріндегі өнердің рөлі үлкен ...
D) адам сұлулығын жүрекпен сезіну керек ...
Е) өмір – ол шексіз философия ...
49. Педагог-музыкант өз әрекетінде ...
А) мұғалім
В)*практик
С) профессор
D) ізденуші
Е) тәрбиеші
50. К.Д.Ушинский айтуы бойынша тәрбие өнері неге сүйенеді?
А) музыкаға
В)*ғылымға
С) адамға
D) техникаға
Е) өнерге
51. Музыкалық білім беру педагогикасы басқадай қандай ғылымдармен тығыз байланысты
А)*педагогика, фиософия
В) еңбекке баулу, бейнелеу өнері
С) математика, дене шынықтыру
D) психология, геометрия
Е) дене шынықтыру, астрономия
52. Философия мен педагогика қандай байланысты
А) тығыз
В)*көне
С) өзіндік
D) күшті
Е) рухани
53. Педагогика ол ...
А) нақты психология
В)*нақты философия
С) нақты эстетика
D) нақты педагогика
Е) нақты музыка
54. Философия - эстетикалық категориялар теорияда қалыптасумен қатар ... қалыптасады
А) өнерде
В)*тәжірибеде
С) тұжұрымдамада
D) адам әлемінде
Е) көркем бейнеде
55. Философия - эстетикалық категориялар теорияда қалыптасады және дәлелі кімнің концепциясында бар?
А) К.Д.Ушинский
В) Д.Б.Кабалевский
С) *М.С.Коган
D) Мацарт
Е) Бах
56. Қазіргі философтар қандай педагогиканы қарастырады?
А) музыкалық
В)*өнер
С) тұлғалық
D) тәжірибелік
Е) кәсіби
57. Кім мектеп өміріндегі өнердің рөлі мен орны қандай екенін көрсетті?
А) Ушинский
В) М.С.Коган
С)*Кабалевский
D) И.Бах
Е) Моцарт
58. Педагог – музыканттың көзқарасы негізгі көркем-педагогикалық процестің байланысы неде?
А) музыка мен мұғаліммен
В)*музыка мен оқушымен
С) музыка мен студентпен
D) оқушы мен студентпен
Е) мұғалім мен оқушымен
59. Музыкалық білім беру педагогикасының ең басты әдіснамалық бағыты ...
А) ол музыкатану
В)*ол философия категориясы - диалог
С) ол ғалымдардың ойлары
D) ол музыкатануды қарастыру
Е) ол табиғатты зерттеу
60. Диалог ...
А) жан-жануарлардың тілдесуі
В)*бұл адам арасындағы ақиқат ізденісі
С) бұл баласының ойлауы
D) бұл жануарлардың арасындағы ақиқат ізденісі
Е) бұл құстардың тілдесуі
61.Музыкалық білім беру педагогикасының диалогы
А) жай құрал, әдіс
В)*жай құрал емес, ол әдіс
С) жай құрал емес, ол педагогика
D) жай құрал емес, ол өнер
Е) жай құрал емес, ол категория
62. Музыкалық педагогикада неменеге ерекше көңіл аударады?
А) есту стиліне
В)*стиль бағытына
С) мұғалімнің біліміне
D) оқушының біліміне
Е) музыканттың міндетіне
63. Есту атрибуция стилі – ол:
А) музыка арқылы интонацияның құрылысы, жүйесінің анықтауы
В)*музыкалық шығарманың есту арқылы айырмашылығын тану, ұқсастығын тану
С) музыка арқылы есеп шығару
D) музыкалық материалды сұрыптауы
Е) қазіргі ғалымдардың ойы
64. Психологияның музыкалық білім беру педагогикасымен байланысы
А) психологиялық негізінде қоршаған ортаның әсері
В)*ол адамның зерттеуі және оның музыкалық дамуындағы жалпы бағытының белгісі
С) адам мен музыканың байланысы
D) психологиялық ғылым
Е) жас ерекшелігін зерттеуі
65. Философия - эстетикалық категория неде қалыптасады?
А) теорияда
В) практикады
С)*теория мен тәжірибеде
D) мектеп өмірінде
Е) музыкамен шұғылданғанда
66. Педагог – музыканттың көзқарасы негізгі көркем -педагогикалық процестің байланысы неде?
А) музыкада
В) оқушыда
С)*музыка мен оқушыда
D) баланы музыкаға үйретуде
Е) музыкалық шығарманы қабылдағанда
67. Әдіснамалық бағыты неде?
А) педагогикалық категорияда
В)*философия категориясы диалогта
С) музыкалық шағарманы орындағанда
D) мұғалім-музыкант берген тапсырмада
Е) дұрыс жауабы жоқ
68. Музыкалық интонация - ол:
А) арнайы қасиет
В)*биіктігі, музыкалық тіл, музыкадағы өлшеу
С) музыкалық өлшем
D) музыкалық екпін
Е) іздену
69. Мәнерлеу құралдардың барлығы – ол:
А) суреттеу
В)*музыкалық интонация
С) адамның мінезі
D) батылдық
Е) музыканы тану
70. Музыкалық жанр - ол:
А)*музыкалық шығармалардың түрлері
В) шығармаларды орындау
С) музыка тыңдау
D) музыкалық материалдарды құру
Е) музыканы реттеу
71. Музыкалық жанр – ол:
А) жеңіл музыка
В) ауыр музыка
С) салмақты музыка
D)*ән, би, марш, күй
Е) барлық жауаптар дұрыс
72. Музыкалық стиль - ол:
А)*мәнерлеушілік құралдар жүйесі
В) әлемдегі рухани көрінісі
С) әуесқойдың шығармашылығы
D) музыкалық-тарихи процесс
Е) жалпы мен ерекше қатынасы
73. Музыкалық стиль кімде болады?
А) жазушыда
В) ақында
С)*композиторда
D) мұғалімде
Е) оқушыда
74. Музыкант - мұғаліміне қандай білім, іскерлік, дағды қажет
А)*шығармашылық және интергративтік жолмен сабақ беру әдістемесін меңгеру
В) музыкалық-педагогикалық дайындықты жақсы меңгеру
С) материалды практикалық түрде меңгеру
D) музыкадан баламалы бағдарламалар туралы жалпы түсінігі болу
Е) балалар аудиториясымен жұмыс негіздерін меңгеру
75. Музыкатанушылар музыкалық стильді қалай түсіндіреді?
А)*берілген идея-бейненің мазмұнын мәнерлеу құралдарының жүйесі арқылы
В) жаңашыл әдіс-тәселдерді кіргізу
С) жаңа инновациялық технологияны кіргізу
D) интонация - стиль музыкасын меңгеру әдісі
Е) стиль-есту, талдау әдісі
76. Сабақта музыкалық іс-әрекет түрлерін не біріктіреді
А) оқытудың әдіс-тәсілдері
В) оқушылардың ұжымдық жұмысы
С)*сабақтың тақырыбы
D) музыкалық материал
Е) оқытудың көрнекілік және техникалық құралдарын қолдану
77. Педагог – музыканттың алдына қойған міндет
А) музыка сабағын сапалы түрде өткізу
В)*музыкалық-интонациялық құралдарының жүйесін анықтау
С) музыка сабағын құру
D) бейнелеу формасын анықтау
Е) оқушыларға алған білімін үйретуі
78. Музыка мұғалімін дайындауда жалпы білім беретін циклдардың қандай пәндеріне сүйену керек
А) әлеуметтану, философия
В)*педагогика, психология, музыкалық білім беру әдістемесі
С) этика, логика
D) оқу-танымдылық әрекетін ұйымдастыру әдісі
Е) музыканы қабылдау ұйымдастыру әдісі
79. Психологияның музыкалық білім беру педагогикасымен байланысы – ол:
А) баланы музыкаға бейімдеу
В)*адамды зерттеу және оның музыкалық дамуындағы жалпы бағытының белгісі
С) музыкалық білім беру әдістемесі пәнін жетік білуі
D) музыка сабағында оқушылардың қызығушылығын көтеру
Е) дұрыс жауабы жоқ
80. Оқушыларға музыкалық білім берудегі басты әдістер
А) мадақтау және жазалау әдісі
В)*қорытындылау, алды шолу, өткенге оралу және музыкалық драматургия әдістері
С) оқушының оқытушымен ынтымақтастық әдісі
D) оқу-танымдылық әрекетін ұйымдастыру әдісі
Е) музыканы қабылдауды ұйымдастыру әдісі
81. Музыкалық білім беру педагогикасы және психологияның байланысы – ол:
А) педагогика пәнін меңгеру
В)*қоршаған ортаның әсері және педагогтың ұйымдастыру қабілеттілігі
С) психологияны меңгеру
D) баланың жас ерекшелігін білу
Е) баланың психологиялық қасиеттерін меңгеру
82. Музыка сабағындағы іс-әрекеттің басты түрлері
А) музыкалық ойындар
В) музыкалық-ырғақтық жаттығулар
С)*музыканы қабылдау, хормен ән айту
D) музыкалық сауаттылық
Е) балалар аспаптары
83. Педагогика мен психология арасындағы басқадай заңды байланыс-ол:
А)*оқушылардың музыкалық әрекеті нәтижесінің, тұлғаның дамуының арасындағы байланысы
В) бала мен мұғалім арасындағы қатынасы
С) оқытушының білімдік сапалығының деңгейі
D) музыкалық білім беру сапасының көтеруі
Е) дұрыс жауабы жоқ
84. Оқушылараға музыкалық білім берудің арнайы принциптері
А) көрнекілік принцип
В)*эмоциялық пен саналылықтың, көркемдік пен техникалықтың бірлігі
С) тақырыптық
D) тәрбиелеп оқыту
Е) ладтық, ырғақтық сезімнің бірлігі
85. Психология музыкалық білім беру саласында қандай қатынаста
А)*теория мен практикада және технологиялық әдісінде
В) дәріс оқыған кезінде
С) мектепке практикаға барғанда
D) оқушы мен мұғалімнің қарым-қатынасында
Е) дұрыс жауады жоқ
86. Психолог пен педагог өз жұмысында қандай түсініктерді қолданады
А) бала тұлғалығы
В)*музыкалық әрекет, музыкалық қабілет, музыкалық танымдық қабілет
С) музыкалық білім беру
D) музыканы қабылдау
Е) музыканы есте сақтау
87. Психология мен музыкалық білім беру арасындағы психологиялық байланыс не ашады
А) адам психикасын қалыптастыру
В)*адамның психикасы мен адамның тұлғалығының қалыптасуы
С) психологиялық механизмнің болуы
D) жалпы психологиялық принциптері
Е) дұрыс жауабы жоқ
88. Психологиялық пен педагогикалық принципке жатады
А)*музыкалық білім беру әдісінің барысы
В) сапалы білім беру
С) оқушының музыкалық қабілеті
D) музыка мұғалімнің ЖОО алған білімі
Е) практика
89. Сана мен әрекет бірлігі – ол:
А)*принцип
В) шығармашылық
С) қарым-қатынас
D) музыкалық қаблет
Е) музыкалық есте сақтау
90. Әдіснамалық талдау – ол
А)*ізденістің маңыздылығы және педагогикалық болмыстың шындығы
В) әдіс-тәсілі
С) ғылыми ізденісі
D) педагогикалық жұмысының шындығы
Е) дұрыс жауабы жоқ
91. Рефлексия – ол:
А) адамды зерттеу
В) оқушының музыкалық қаблетін байқау
С)*сана сезімінің өзіне жұмыс істеуі, тұлғаның кәсібилік сапалығы, іс-әрекетінің түрі, көзқарасы, қызығушылығы
D) тұлғаның кәсібилік сапалығы
Е) музыкалық іс-әрекетінің түрлері
92. Педагог – музыканттың кәсіби рефлексиясы – ол:
А) қарама-қайшылық
В)*жаңа білімдерді табу, іздеу, үйрену
С) орындаушылық деңгейі
D) тұлғалығы
Е) интелектуалдылығы
93. Студенттің рефлексия функциясы – ол ...
А)*өз-өзіндік білімділігі, ізденіс қатынасы және мәселені шешуі
В) музыкалық білімді меңгеру
С) аспапта орындау шеберлігі
D) музыка арқылы тәрбиелеу
Е) педагог-музыкант болуы
94. Студентті оқыта оқытуды (учить учиться) қалай түсінесің
А)*рефлексиямен қаруландыру деген ұғым
В) өзбетімен оқу деген мағына
С) әдістемелік әдебиеттерді көбірек оқу деген мағына
D) студент студентпен қарым-қатынасы
Е) дұрыс жауабы жоқ
95. Рефлексия барысы (направление) – ол:
А)*өз-өзіндк талдау, даму жоспарын құру, жоспарды жүзеге асыру, өзіндік дамуы
В) өз-өзіндік жоспарын құру
С) өзінің жоспарын жүзеге асыру
D) өзіндік дамуы
Е) дұрыс жауабы жоқ
96. Алғашқы өзіндік талдау – ол ...
А)*қайшылықты табу, сезіну, арнайы әдебиеттерді талдау, кәсіби қаблетінің деңгейін талдау, түрлі мақсаттарды шешу, оқушыларды музыкалық дамуында педагогтың басқаруы
В) оқушыларды музыкалық дамуында педагогтың басқаруы
С) түрлі мақсаттарды шешу
D) кәсіби қаблетінің деңгейін талдау
Е) дұрыс жауабы жоқ
97. Өз-өзіндік талдау – ол:
А)*өз ішкі сезімінің жұмыс істеуі, өз-өзімен диалог ретінде жұмыс істеуі
В) қайшылық туғызуды деген мәселені шешу
С) сандрақтап бетімен сөйлеу
D) қысқа да нұсқа сөйлеу
Е) дұрыс жауабы жоқ
98. Бірінші рефлексия әрекеті – ол:
А) мәселені шешу
В)*өз ішкі сезімінің жұмыс істеуі, өз-өзімен диалог ретінде жұмыс істеуі
С) ішкі сезімі
D) оқушыларды музыкалық дамуында педагогтың басқаруы
Е) оқушыларды музыкалық дамуында тәрбиелеу міндеті
99. Екінші рефлексия әрекеті – ол:
А)*талдаудың құрылым-логикалық кезеңі, жоспарды жүзеге асыру құрылымы, оқушының музыкалық дамуы, кәсіби-тұлғалық жетілуі
В) өзіндік жоспарды жүзеге асыру
С) оқушының музыкалық дамуын жүзеге асыру
D) талдаудың құрылым-логикалығы
Е) дұрыс жауабы жоқ
100.Үшінші рефлексия кезеңі – ол:
А) даму процесінің өзі
В) тұлғалық сапалығының дамуы
С) икемділігі мен қаблеттілігінің дамуы, қалыптасуы
D) музыкалық-педагогикалық болмыстың қалпы
Е)*барлық жауаптар дұрыс



Ұқсас жұмыстар

Ізденістің әдіснамалық негізі
Оқу әдістемелік құрал «Музыкалық этнография»
Психология туралы түсінік
Бастауыш сыныпта дүниетануды оқыту әдістемесі
Халық педагогикасының негізгі қағидалары және оның ғылыми педагогикамен байланысы. Қорытынды
Мектептің оқу – тәрбие ісінде халық педагогикасын пайдалану
Арнайы педагогиканың сыныптамалары
Халық педагогикасы
Бастауыш сынып оқушыларын патриоттыққа тәрбиелеудің ерекшелектері
ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКА ТӘРБИЕ ТІРЕГІ
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Психологияның тарихы
Психологияның даму тарихы
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Мәдениет. Ғылым. Білім.