Сыныптан тыс музыкалық тәрбие жұмысының бағыттары
ТЕСТ ТАСПСЫРМАЛАРЫ:
1. Музыкалық педагогика терминіне қай ғалым қарсы болды?
А)*В. Краевский;
Б) Э. Абдуллин;
В) Ю. Алиев;
Г) Д. Кабалевский;
Е) В. Медушевский.
2. Тезаурус деген не?
А) оқыту пәні
Б)*ерминологиялық сөздік;
В) музыкалық білім;
Г) комплексті тапсырма;
E) техникалық термин.
3. Дамыту, оқыту, музыкалық тәрбиелеуге не ортақ?
А)*музыкалық білім;
Б) музыка сабағының міндеті;
В) әдістеменің мақсаты;
Г) пәндегі сабақтың мақсаты;
Д) музыка сабағы.
4. Эстетикалық көркемдік, адамгершілік тәрбие кең көлемде қандай мағынаны білдіреді?
А) музыкалық білім;
Б) музыкалық дамыту;
В) *музыкалық тәрбие;
Г) музыкалық оқыту;
Д) адамгершілік тәрбиесі.
5. Жеке адамды тәрбиелеудің мазмұны қандай мағынаны білдіреді?
А) музыкалық білім;
Б) музыкалық дамыту;
В) музыкалық тәрбие;
Г) *музыкалық оқыту;
Д) адамгершілік тәрбиесі.
6. Оқушылардың музыкалық білім, дағды, іскерлікті меңгеруі қандаймағынан білдіреді?
А) музыкалық тәрбие;
Б) *музыканы оқыту;
В) музыкалық дамыту;
Г) музыкалық білім;
Д) мазмұнын меңгеру
7. Музыкалық білім, дағды, іскерлік, музыкаға эмоциялық қарымқатынас оқушылардың музыкалық ісәрекетінде нені көрсетеді?
А)*оқытудың мазмұны
Б) музыкалық дамыту
В) музыкалық тәрбие
Г) музыкалық білім
Д) музыканы оқыту
8. Баланы тәрбиелеп оқытуда, оның ынтасын арттыруда музыка мұғалімі не нәрсеге көңіл бөледі?
А) *музыкалық дамыту;
Б) орындаушылық ісәрекетке;
В) вокалдыхор ісәрекетке ;
Г) тыңдаушылық ісәрекетке ;
E)музыкалық сауаттылық. ісәрекетке
9. Музыкалық мәдениетті оқушыға оқыту бағытында музыкалық білім нені оқытады?
A) музыка тарихы;
Б) педагогика;
В)*музыкалық білім теориясы;
Г) музыкалық этнография;
Д) музыкалық шығарманы талдау.
10. Жалпы музыкалық білім деген не?
А)*әрбір оқушыға бағытталған;
Б) аса қажетсіз
В) қосымша;
Г) мамандандырылған;
Д) сабақтан тыс .
11. Білім беруде ең басты құжат не?
А) сабақ жоспары;
Б)*стандарт;
В) сертификат;
Г) типтік жоспар;
Д) глоссарий.
12. Мектептегі әртүрлі бағдарламаны оқытуда, музыкалық білім жүйесінің ұйымдастыруында, шығармашлық, тәжірбиелік әдістерді қолдану бағыты қай пәнге арналған?
А) педагогика;
Б) психология;
В) әдіснама;
Г) *әдістеме;
Д) теория.
13. Жоғары кәсіби көлемде негізделген музыкалық білімнің психологиялық аспектісі қай пәнге арналған?
А) педагогика;
Б)*психология;
В) әдіснама;
Г) әдістеме;
Д) теория.
14. Педагогмузыканттың шығармашылық ізденушілік есебін қай пәнде қарастырады?
А) педагогика;
Б) психология;
В) * әдіснама;
Г) әдістеме;
Д) теория.
15. Музыкалық ісәрекеттегі білім, дағды, іскерлік және осы ісәрекетке қажетті білімдердің және оларды сабақтастыра меңгерту үрдісін анықта?
А)*музыкалық білім;
Б) музыкалық тәрбие;
В) музыканы дамыту;
Г) музыканы оқыту;
Д) музыка сабағы.
16. Музыкалық оқытудың ұйымдастыру жүйесі дегеніміз не?
А) музыкалық тәрбие;
Б) музыканы дамыту;
В) әдістеме;
Г) *музыкалық білім;
Д) музыка сабағы.
17. Музыкалық ісәрекеттерді жүйелі түрде меңгертудің үрдісі және нәтижесі неден көрінеді?
А) әдістеме;
Б) теория;
В)*музыкалық білім;
Г) музыкалық тәрбие;
Д) музыка сабағы.
18. Музыкалық оқытудың орындарда музыкалық оқытуды ұйымдастырудың жүйесі?
А) әдістеме;
Б) теория;
В)*музыкалық білім;
Г) музыкалық тәрбие;
Д)музыкалық сабақтар.
19. Музыкалық мәдениеттің, музыкалық қабілеттің және олар арқылы музыкаға эмоциялық еліктеу және мағынасын терең түсінуді жүйелік және бағдарлық дамытуға не жатады?
А)*музыкалық тәрбие;
Б) теория;
В) әдістеме;
Г) музыканы оқыту;
Д) музыканы дамыту.
20. Жас ұрпаққа музыкалық ісәрекет арқылы тарихи қоғамдық тәжірибе үрдісі?
А) теория;
Б) әдістеме;
В)*музыкалық тәрбие;
Г) музыканы дамыту.
Д) музыканы оқыту;
21. Әлемдік, көркемдік көзқарастарды және талғамды, тәрбие сезімін, адамгершілік қасиетін қалыптастыруда неде?
А)* музыкалық тәрбие;
Б)музыканы дамыту;
В) музыкалық тәжірбие;
Г) музыканы оқыту;
Д) музыка сабағы
22. Бағалау, түсіну, көңіл бөлу қандай жұмыс түріне жатады?
А) хормен ән айту;
Б) *музыканы қабылдау
В) пластикалық интонирование;
Г) музыкалық аспапта ойнау;
Д) дидактикалық ойындар.
23. Музыкалық бейне тыңдаушының ойсанасында қай жүйеде тыңдағанда туады?
А) хормен ән айту;
Б) Музыкалы дидактикалық ойындар;
В) музыканы қабылдау
Г) музыкалық аспапта ойнау;
Д) дидактикалық ойындар
24. Шығармашылық қабілеттің дамуына қандай психикалық жүйеге бағынады?
А) вокалдыхор шеберлігі;
Б)*музыкалық қабілеттің қалыптасуы
В) музыканы оқыту;
Г) музыкалық тәрбие;
Д) музыканы дамыту.
25. Музыкалық өнердің өзіндік бағалау сезім принципі қайда жұмыс жасайды?
А)*көпшілік музыкалық білім
Б) музыкалық тәрбие;
В) музыканы оқыту;
Г) музыканы дамыту;
Д) музыкалық тәжірбие.
26. Интегративтік тәрбие жүйесі, музыканың әдеуметтікгуманистік функциясының рухани тәжірибелік нәтижесі және жүйесі, эстетикалық іс-әрекеттің қоғамдық және мәдениетке, жеке оптимизациялық бағалау позициясына бағытталған қатынасы неде?
А) ортақ музыкалық білім;
Б)*музыкалықпедагогикалық білім;
В) музыканы оқыту;
Г) музыканы дамыту;
Д) музыкалық тәрбие.
27. Өнердің қай түрі сезімтал болып саналады?
А)*музыка;
Б) поэзия;
В) живопись;
Г) би;
Д) театр.
28. Жанжақты қамтылған және абстракті өнер түрі?
А)*музыка
Б) поэзия
В) живопись
Г) би
Д) театр
29. Өнердің қай түрін сөзбен жеткізу мүмкін емес және оны қарапайым, анық етіп көрсетеді?
А) поэзия;
Б) би;
В) живопись;
Г)*музыка;
Д) театр.
30. Өнердің қай түрінде тыңдаушыдан өмір жағдайынан және құбылыстарынан тұрады?
А) поэзия;
Б)*музыка;
В) живопись;
Г) би;
Д) театр.
31. Жеке адамның көркемдік, эстетикалық адамгершілік бағытта дамуына не әсер етеді?
А) сөз;
Б) дыбыс;
В) қимылқозғалыс
Г)*музыка;
Д) уақыт.
32. Эстетикалық сезім, талғам, көркемдік талап, сұлулықты сезіну, өмірдегі көркем өнердің үйлесімді қалыптасуына не ықпал етеді?
А)*музыкалық білім;
Б) музыкалық тәрбие;
В) музыканы оқыту;
Г) музыканы дамыту;
Д) музыкалық тәжірбие.
33. Баланы музыкаға оқыту және тәрбиелеу бағыттарының негізгі темір қазығы не?
А) стандарт;
Б) жоспар;
В)*музыканың қоғамдық функциясы;
Г) музыкалық білім беру
Д) өнердің ерекшелігі .
34. Музыканың негізгі функцияларының төмендегі классификациясын ұсынған зерттеуші кім? (коммуникативтік, эстетикалық, эвристикалық, танымдық ағартушылық, қоғамдық өңдеушілік)
А) Д. Кабалевский;
Б) Ю. Алиев;
В) Э. Абдуллин;
Г)*В. Холопова;
Д) В. Медушевский.
35. Музыкалық өнердің қандай функциясы: екі бағыттағы жекеәлеуметік сипатта, оның ішінде әлеуметтік бағыт адамның жеке басына әсер етеді?
А)*коммуникативтік функция;
Б) эстетикалық функция;
В) этикалық функция;
Г) шындықты бейнелеу функциясы
Д) каноникалық функция.
36. Музыкалық өнердің қандай функциясын ұқсас ойлар, ұқсас эмоция, ұқсас әлемдік пән?
А) коммуникативтік;
Б)*эстетикалық;
В) этикалық;
Г) каноникалық.
Д) көркемдік көрініс;
37. Қандай музыкалық функцияның музыкалық пәндеөмір мен музыка ашылады?
А) коммуникативтік;
Б)*көркемдік көрініс;
В) эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
38. А.С.Пушкин : ...и чувства добрые я лирой пробуждал деген сөзінде қандай музыкалық функцияны айтады?
А) коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г)*этикалық;
Д) каноникалық.
39. Д.Кабалевский Прекрасное пробуждает доброе деген сөзінде қандай музыкалық функцияны айтады?
А) коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г)*этикалық;
Д) каноникалық.
40. Білімнің қай функциясында өнердің негізі туралы айтылады?
А) коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В)*эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
41. Музыкалық өнердің қандай функциясы: екі бағыттағы жекеәлеуметік сипатта, оның ішінде әлеуметтік бағыт адамның жеке басына әсер етеді?
А)*коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
42. Музыкалық өнердің қандай функциясы сұлулық және гармония ашылады?
А) коммуникативтік;
Б)*көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
43. Музыкалық өнердің қандай функциясы эстетикалық сезім туралы айтылады?
A)*музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б) эстетиканы қабылдау;
В) эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание
Г) эстетикалық бағалау;
Д) өмірге көзқарас (отношение к жизни)
44. Музыкада ған емсе, өмірде де басқа да психикалық жүйеде бірге байланысады?
A) музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б)*эстетиканы қабылдау;
В) эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание
Г) эстетикалық бағалау;
Д) өмірге көзқарас (отношение к жизни)
45. Музыкалық қарымқатынас жүйесінде не жатады?
A) музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б) эстетиканы қабылдау;
В)*эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание;
Г) эстетикалық бағалау;
Д) тәжірбие
46. Музкалық өнерде көңілді, алаңдауды қалай түсінесеің?
A) музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б) эстетиканы қабылдау;
В) эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание;
Г)*эстетикалық бағалау;
Д) тәжірбие
47. Музыкалық шығарманың мазмұнында нені бағадайды?
А)*содержанию музыкального произведения?
Б) эстетикалық қарымқатынас;
В) эстетиканы қабылдау;
Г) эстетикалық алаңдау;
Д) эстетикалық бағалау;
48. Қандай музыкалық функция мәдениеттік сабақтастыққа жатады?
А) эстетикалық;
Б) этикалық;
В)*каноникалық;
Г) эвристикалық;
Д) коммуникативтік.
49. Қандай музыкалық функция дәстүрге жатады?
А) эстетикалық;
Б) этикалық;
В) каноникалық;
Г)*эвристикалық;
Д) коммуникативтік.
50. Қабылдау дисперсосы деген не?
А) тұтас
Б)*бөлінген, калейдоскопиялық;
В) біржақты
Г) көпжақты
Д) көпқатарлым
1-АТТЕСТАЦИЯСЫНЫҢ ТАПСЫРМАСЫ:
Студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ)
Апта
Тақырыптардың атауы
Тапсыру әдісі
1
Сыныптан тыс музыкалық тәрбиенің ізгілік парадигмасы. Тәрбиелеу үрдісін ізгілендірудің ұстанымдары
Реферат
2
Сыныптан тыс музыкалық тәрбие жүйесі дамуы мен қалыптасуының әдістемесі мен кезеңдері,
Жазбаша конспект
3
Сыныптан тыс музыкалық тәрбие жұмысының бағыттары
Жазбаша конспект
4
Педагогикалық ынталандыру әдістері
Презентация
5
Сынып жетекшісінің негізгі міндеттері
Реферат
6
Ұжым белгілері, ұжым дамуының сатылары. Тәрбие ұжымы.
Реферат
7
Сыныптан тыс музыкалық тәрбие технологиясы ұғымы, міндеттері
Презентация
8
Отбасылармен жеке жұмыс жасауға дайындық әдістемесі.
Жазбаша конспект
9
Салтанатты кештердІ, мейрамдарды ұйымдастыруна студенттерді ортақ бір іске, мақсатқа топтастыруы жайны іс-шараларадың жоспарлары
Презентация
10
Патриоттық тақырыбында өтетін салтанатты кештің негізі талабы оқушылар арасында байқау өткізу туралы жсопардың үлгісі
Презентация
11
Академиялық түрінде өтетін концертінің эстетикалық талғамының жоғарлығы..
Презентация
12
Эстрадалық бағытта қайталанбас түрлі жаңа ағыныста орындаушылар концертін ұйымдастыруы
Презентация
Осы берілген таспырмаларды аттестация уақытында толығымен қорғанп, электронды жүйеде өткізу
Оқушылардың шығармашылыққа ұмтылуы
Мектептегі тәрбиелік шараларды ұйымдастыру әдістемесі
Сыныптан тыс музыкалық тәрбие беру
Музыка сабағында оқушының шығармашылық белсенділіктерін үйірмелер арқылы дамытудың түрі мен әдіс-тәсілдері
Сыныптан тыс жұмыстар туралы түсінік,олардың түрлері
Сыныптан тыс музыкалық білім беру
Бастауыш сынып оқушыларын патриоттыққа тәрбиелеудің педагогикалық негіздеулері
Сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру маңыздылығы
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру формалары
Қазақ халық музыкасы арқылы бастауыш сынып оқушыларына патриоттық тәрбие беру әдістемесін жасау
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.