Таңдалған спорт түрінің техникасы мен тактикасын жетілдіру әдістемесі

 Емтихан сұрақтары:
Пән:Таңдап алынған спорт түрінен кәсіби жаттықтырушылық жұмыстарды жетілдіру
1. Оқу- жаттықтыру жиындарын ұйымдастыру.
2. Спортшымен жұмысқа қажетті негізгі жеке тұлғалық қажеттілік.
3. Білім беру жүйесінде пәннің маңызы.
4. Оқу- жаттықтыру жиындарын өткізу әдістемесі.
5. Жетістіктің негізгі факторлары.
6. Спортшы дайындығын талдау әдістемесі: дене шынықтыру сапасының даму деңгейін бағалау.
7. Оқу- жаттықтыру жиындарын өткізу орындары мен мерзімі,міндеттері.
8. Жаттықтырушы жұмысының психологиялық аспектілері.
9. Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық үрдісін басқару еңбегінің жемісі мен құралдары, пән ретінде мәлімет
10. Оқу- жаттықтыру жиынының оқу жоспары мен тәртібі.
11. Спортшыларды жаттықтыру сабақтарына дұрыс қарым- қатынасқа тәрбиелеу.
12. Спортшы дайындығын талдау әдістері: техникалық дайындығын бағалау.
13. Жоғары классты спортшының жеке техникасы.
14. Жаттықтырушы жұмысындағы кәсіптік білімнің орны.
15. Ақпараттық қамтудың мазмұны.
16. Спортшы техникасында пайда болатын қателіктердің себептерін талдау.
17. Спортшылардың өз күштеріне сенімділіктерін тәрбиелеу.
18.Спорттық мекемелердің бизнес жоспары.
19.Спортшы техникасына мамандандыру және жаттықтыру әдістемесіне әсері.
20. Спортшылармен жиналыс өткізу.
21. Спортшы дайындығын талдау әдістемесі: тактикалық дайындықты бағалау.
22. Адамның жоғары гипоксияға қалыптасуы.
23. Жаттықтыру жағдайларымен команданың моральдық рухын бақылау.
24. Таңдалған спорт түрінде спорттық дайындық үрдісін ақпараттандыру.
25. Таулы жағдайда спорттық нәтижелер және жұмыс істеу қабілеті.
26. Спортшының теориялық дайындығын жоғарлату.
27. Әлемде, Қазақстанда таңдалған спорт түрінің даму тарихы.
28. Гипоксиялық жаттықтырудың түрлері.
29. Жаттықтырудың материялдық жағдайлары.
30. Спортшы дайындығын талдау әдістемесі: моральді- шыдамдылық дайындықты бағалау.
31. Таулы жағдайда дайындықтың ең жоғарғы биіктік.
32. Жаттықтырушының беделі.
33. Спорттық мекеме қызметкерлерінің функциональдық міндеттері.
34. Тауда дайындықта спортшының ауа- райына тез үйренуі.
35. Жарыс және жаттығу жүктемесін, сайыс іс- әрекетін бақылау.
36. Мемлекеттік марапаттар және мекемелік белгілер.
37. Таудан қайтқаннан кейінгі спортшылардың ауа- райына қалыптасуын жою жолдары.
38. Таңдалған спорт түрінде көпжылдық дайындықты жоспарлауда жаттықтыру жүктемесінің өзгеру динамикасы.
39. Дене шынықтыру және спорт саласының қызметкерінің кәсіптік сайыстарға қатысуы.
40. Спортшы дайындығ жүйесіндегі жасанды гипоксикалық жаттықтыру.
41. Таңдалған спорт түрінің техникасы мен тактикасын жетілдіру әдістемесі.
42. Спорттық мекемелердің қызметкерлерінің біліктілік категориялары.
43. Жаттықтырушының педагогикалық шеберлігі.
44. Ағымдағы, жедел, кезеңді бақылау.
45. Дене шынықтыру пәні мұғалімінің еңбегінің материалды- техникалық қамтамасыз етілуі.
46. Жаттықтырудың философиясы.
47. Таңдап алған спорт түрінен әр кезеңдегі дайындықтың жаттықтыру бөлімі.
48. Білім беру жүйесіндегі пәннің маңызы.
49. Оқу- жаттықтыру жиынының өтілу әдістемесі.
50. Жаттықтырушының психологиялық аспектілері.
51. Спортшы дайындығын талдау әдістемесі: техникалық дайындықты бағалау.
52. Оқу- жаттықтыру жиындарын ұйымдастыру.
53. Жетістіктің негізгі факторлары.
54. Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық үрдісін басқару еңбегінің жемісі мен құралдары, пән ретінде мәлімет.
55. Оқу- жаттықтыру жиынының оқу жоспары мен тәртібі.
56. Спортшыларды жаттықтыру сабақтарына дұрыс қарым- қатынасқа тәрбиелеу.
57. Спортшылармен жарыста керекті негізгі тұлғалық қажеттіліктер.
58. Оқу- жаттықтыру жиындарының оқу жоспары мен тәртібі.
59. Жоғары классты спортшының жеке техникасы.
60. Спортшы дайындығын талдау әдістемесі: тактикалық дайындықты бағалау.
61. Спортшы техникасындағы қателіктердің болу себептерін талдау.
62. Спортшы техникасына мамандандыру және жаттықтыру әдістемесіне әсері.
63. Жаттықтыру жағдайы мен команданың моральдық рухын бақылау.
64. Спортшының теориялық дайындығын жоғарлату.
65. Спортшы дайындығын талдау әдістемесі: моральді- шыдамдылық дайындығын бағалау.
66. Жаттықтырушының беделі.
67. Таулы жағдайда спорттық нәтижелер және жұмыс істеу қабілеті.
68. Таңдап алған спорт түрінің техникасы мен тактикасын жетілдіру әдістемесі.
69. Таңдалған спорт түрінде көпжылдық дайындықты жоспарлауда жаттықтыру жүктемесінің өзгеру динамикасы.
70. Спорттық мекеме жұмысшылардың функционалдық міндеттері.
71. Жаттықтырудың материалдық жағдайы.
72. Ж1. Дене мәдениеті қызметкерлерінің кәсіптік сайысқа қатысуы.
73. Дене шынықтыру- спорттық мекемелердің жұмысшыларының біліктілік категориялары.
74. Таңдап алған спорт түріндегі кейбір дайындық кезеңдеріндегі жаттықтыру бөлімдері.
75.Жарысты, жаттықтыру және жарыс жүктемесін бақылау



Ұқсас жұмыстар

Денешынықтырудан дәрістер
Еркін күрес бойынша тактикалық дайындық әдістері
Футболдағы жарыс әрекетінің техникалық - тактикалық көрсеткіштері
Жас футболшылардың тактикалық дайындығының ерекшеліктері
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
ЖАС ТАЕКВОНДОШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ
Орындалған жаттығуларды талдау әдіс
Боксшының техникалық, тактикалық дайындығының жас ерекшеліктер негіздерін жетілдіру
ВОЛЕЙБОЛШЫЛАРДЫҢ ДЕНЕ ДАЙЫНДЫҒЫ ЖӘНЕ ТАКТИКАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚТАРЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Алыс арақашықтықпен ұрыс әрекетіне оқыту
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы