Мектепке даярлық тобында балаларды санауға үйрету
Список вопросов
1. Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі курсының міндеттері, мақсаттары.
2. Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесінің даму тарихы.
3. Сандарды оқытудың монографиялық әдісі.
4. Сандарды оқытудың есептік әдісі.
5. Л.В. Глаголеваның санауға үйрету әдістемесі.
6. Е.И. Тихееваның қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі.
7. Ф.Н. Блехердің қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі.
8. А.М. Леушинаның қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесінің концепциясы.
9. Жиын ұғымы және жиынның элементтері.
10. Жиындардың бірігуі және олардың қасиеттері.
11. Жиындардың қиылысуы және олардың қасиеттері.
12. Жиындар арасындағы қатыстар. Эйлер - Венн диаграммалары.
13. Ішкі жиын. Жиынды толықтырушы.
14. Позициялық санау жүйесі.
15. Позициялық емес санау жүйесі.
16. Позициялық санау жүйелерінде көп таңбалы сандарды қосу.
17. Позициялық санау жүйелерінде сандарды көбейту.
18. Позициялық санау жүйелерінде көп таңбалы сандарды азайту.
19. Жиындарды азайту.
20. Жазбаша нумерацияның даму тарихы.
21. Позициялық санау жүйелерінде сандарды бөлу.
22. Ондық санау жүйесіндегі сандарды ондық емес басқа санау жүйесіне көшіру ережесі.
23. Ондық емес басқа санау жүйесіндегі санды ондық санау жүйесіне көшіру ережесі.
24. Геометриялық фигуралар туралы түсінік қалыптастыру.
25. Натурал сан ұғымының пайда болуы.
26. Мектеп жасына дейінгі балалардың арифметикалық есеп туралы түсініктерінің ерекшеліктері.
27. Арифметикалық амалдардың мән мағынасын ашуға арналған жай есептер.
28. Айырмалық салыстыру ұғымымен байланысты жай есептер.
29. Арифметикалық амалдардың компоненттермен нәтижесінің арасындағы байланысты тағайындауға арналған жай есептер.
30. Есептерді шығаруға үйретудің дайындық кезеңі.
31. Есептерді шығаруға үйретудің екінші кезеңі.
32. Есептерді шығаруға үйретудің үшінші кезеңі.
33. Есептерді шығаруға үйретудің төртінші кезеңі.
34. Екінші сәбилер тобында жиындарды салыстыру әдістемесі.
35. Ортаңғы топта жиындарды салыстыру әдістемесі
36. Ересектер тобында жиындарды салыстыру әдістемесі.
37. Мекпепалды дайындығында балаларды заттардың топтарын салыстыруға үйрету.
38. Ортаңғы топта балалардың реттік сан туралы түсінігін қалыптастыру ерекшіліктері.
39. Ортаңғы топта санауға үйрету әдістемесі.
40. Ересектер тобында санауға үйрету әдістемесі.
41. Мектеп жасына дейінгі балаларды сандармен таныстыру.
42. Ересектер тобында сандарды үйрету әдістемесі.
43. Ересектер тобында санның құрамын үйрету.
44. Мектепке даярлық тобында балаларды санауға үйрету.
45. Қосу, азайту амалдарын және артық, кем, сонша қатынастарын белгілейтін символиканы енгізу.
46. Бүтін мен бөлшектің және бөлшектердің арасындағы тәуелдікті тағайындау.
47. Балаларды есеп құрастыруға үйрету.
48. Балаларды есептік санауға үйрету. Санау ережелері.
49. Кері санаумен таныстыру.
50. Есеп шығаруға үйрету кезендіре.
51. Екінші сәбилер тобында тәуліктің бөліктерін ажыратуға және атауға үйрету.
52. Тәулік бөліктерінің, кеше, бүгін, ертең үш тәуліктің кезектесуі туралы түсініктерін қалыптастыру.
53. Мектеп жасына дейінгі балаларды күнтізбемен таныстыру.
54. Жыртып алатын күнтізбе күннің өткені туралы түсінігін қалыптастыратын тиімді уақытты өлшеу құралы ретінде.
55. Құм сағат – минуттың өткенің бақылауға арналған тиімді уақытты өлшеу құралы ретінде.
56. Тәулік бөліктерінің, кеше, бүгін, ертең үш тәуліктің кезектесуі туралы түсініктерін қалыптастыру.
57. Мектепке дейінгі балаларда геометриялық білімді дамытудың бірінші деңгейі немен сипатталады?
58. Мектепке дейінгі балаларда геометриялық білімді дамытудың екінші деңгейі немен
59. Мектепке дейінгі балаларда геометриялық білімді дамытудың үшінші деңгейі немен сипатталады?
60. Заттың формасы мен геометриялық эталондарды сәйкестендіруде бірінші кезеңде балалар нені үйренуі қажет?
61. Заттың формасы мен геометриялық эталондарды сәйкестендіруде екінші кезеңде балалар нені үйренуі қажет?
62. Мектеп жасына дейінгі балаларды заттарды белгілеріне қарай топтастырумен таныстыру.
63. Мектеп жасына дейінгі балаларды заттарды сериациялаумен таныстыру.
64. Балаларға бөліктерге бөлінген үлгі бойынша фигура силуэттарды құрастыру.
65. Кеңістіктегі іс әрекетттің орнын анықтауға және қай жерде? деген сұраққа жауап беретін үстеу сөздер?
66. Кеңістіктегі қозғалыс бағытын анықтауға және қайдан? деген сұраққа жауап беретін үстеу сөздер?
67. Өзінің дене мүшелері арқылы кеңістікті бағдарлау.
68. Кеңістіктегі қозғалыс бағытын анықтауға және қайда? деген сұраққа жауап беретін үстеу сөздер?
69. Кеңістіктегі заттардың арасындағы қатынасты көрсететін көмекші сөздер.
70. Кеңістіктегі бір заттан екінші затқа қарай қозғалыстың бағытын сипаттайтын көмекші сөздер тобы.
71. Кеңістіктегі қозғалыстың негізгі бағыттарын сипаттайтын көмекші сөздер тобы.
72. Сыртқы объектілер бойынша кеңістікті бағдарлауды дамыту.
73. Жазықтықтағы бағдарлау.
74. Балалардың заттың массасын сенсорлық негізінде қабылдау ерекшеліктері.
75. Мектеп жасына дейінгі балаларды заттың массасын өлшеу тәсілдерін оқытудың бірінші кезеңі.
76. Мектеп жасына дейінгі балаларды заттың массасын өлшеу тәсілдерін оқытудың екінші кезеңі.
77. Мектеп жасына дейінгі балаларды заттың массасын өлшеу тәсілдерін оқытудың үшінші кезеңі.
78. Ортаңғы топта масса туралы түсініктерін қалыптастыру.
79. Заттардың массасын салыстыру білімдерін қалыптастыру
80. Массаның инварианттылығы туралы түсінік қалыптастыру.
81. Екінші сәбилер фигурада көлемі туралы түсініктерді қалыптастыру.
82. Ортаңғы топта фигураның көлемі туралы түсініктерді қалыптастыру.
83. Ересектер тобында фигураның көлемі туралы түсініктерді қалыптастыру.
84. Ұзындықты шартты өлшеуіштің көмегімен өлшеуге үйрету.
85. Сусымалы заттардың көлемін шартты өлшеуіштің көмегімен өлшеуге үйрету.
86. Сұйық заттардың көлемін шартты өлшеуіштің көмегімен өлшеуге үйрету
87. Екінші сәбилер тобында заттардың ұзындықтарын салыстыруға үйрету.
88. Жазық заттарды бір мезгілде ұзындығы мен ені арқылы салыстыруға үйрету
89. Ұзындықты шартты өлшеуіштің көмегімен өлшеуге үйрету.
90. Балаларды ұзындықтың жалпы қабылданған өлшем бірліктерімен таныстыру.
91. Балаларды заттарды ұзындығы, ені, биіктігі арқылы реттеуге үйрету.
92. Балаларды заттарды биіктігі және қалыңдығы арқылы реттеуге, салыстыруға үйрету.
93. Сусымалы заттардың көлемін шартты өлшеуіштің көмегімен өлшеуге үйрету.
94. Сұйық заттардың көлемі мен ыдыстың сыйымдылығын өлшеуге арналған жалпы қабылданған өлшем бірлік литрмен балаларды таныстыру.
95. Сызықтық өлшеу ережелері.
96. Сұйық заттарды көлемді өлшеуіштің көмегімен өлшеу ережелері.
97. Сусымалы заттарды көлемді өлшеуіштің көмегімен өлшеу ережелері.
98. Геометриялық фигураларды ажыратуға және сөзбен анықтауға арналған жаттығулар
99. Геометриялық фигураларды ажыратуға және дұрыс атау білімдерін бекітуге арналған жаттығулар
100. Жазық фигураларды әр түрлі фигураларды түрлендіру арқылы құрастыруға арналған жаттығулар.
101. Фигураларды таяқшалардан құрастыру.
102. Таяқшалармен орындалатын бас қатырғыштарды шешуге үйретудің үшінші кезеңі.
103. Қатардағы жетпейтін фигураны іздеуге арналған логикалық есептер
104. Екі фигураның айырмашылық белгілерін табуға арналған жаттығулар
105. Таяқшалармен орындалатын бас қатырғыштарды шешуге үйретудің екінші кезеңі.
106. Таяқшалармен орындалатын бас қатырғыштарды шешуге үйретудің бірінші кезеңі.
107. Бірнеше таяқшаны алу арқылы фигураны түрлендіру.
108. Таяқшалардың орнын ауыстыру арқылы фигураны түрлендіру.
109. Ортаңғы топта фигураны таяқшалардан құрастыру.
110. Ересектер тобында фигураны таяқшалардан құрастыру.
111. Фигура силуэттарды құрастыруға арналған Танграм ойыны.
112. Фигура силуэттарды құрастыруға арналған Сиқырлы дөңгелек ойыны.
113. Фигура силуэттарды құрастыруға арналған Вьетнам ойыны.
114. Фигура - силуэттарды құрастыруға арналған Пифагор ойыны.
115. Фигура - силуэттарды құрастыруға арналған Колумб жұмыртқасы ойыны.
116. Фигура - силуэттарды құрастыруға арналған Монғол ойыны .
117. Үш обручпен ойнау арқылы жиынды класстарға бөлу.
118. Екі обручпен ойнау арқылы жиынды класстарға бөлу
119. Бір обручпен ойнау арқылы жиынды класстарға бөлу.
120. Массаның инварианттығы туралы түсінік қалыптастыру.
121. Мектеп жасына дейінгі балалардың кеңістік бағдарлауды дамытуда суреттерді қолдану.
122. Мектеп жасына дейінгі балаларда кеңістікті бағдарлау түсінігін қалыптастыру үшін тірі суреттерді қолдану.
123. Балалардың тәуліктің бөліктерінің кезектесуі білімін бекітуге арналған ойындар.
124. Кеше,бүгін, ертең сөздердің мағынасын түсіндіруге арналған ойындар.
125. Тәулік ұғымын меңгеру үшін қандай ойындарды қолдану керек.
Дайындық тобына арналған бағдарламалық материал
Мектепке даярлық топтарында санау және есептеу әрекеттерін оқып-үйрету әдістері
Мектепке даярлық тобындағы балалардың ойлау қабілетін қарапайым математикалық түсініктер арқылы жетілдірудің теориялық негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың сан ұғымының қалыптасуы
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі балаларға үйретілетін арифметикалық амалдардың ерекшеліктері
Балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесінің тарихы
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
Әр түрлі жастағы балаларда жиын, санау туралы түсініктерін дамыту
Сан және санау әрекетін балабақшада оқытудың әдістемелік негіздері
Мектеп жасына дейінгі балаларға математика элементтерін оқыту ерекшеліктері. Балаларды оқыту және дамыту және оның ерекшеліктері
Баланың мектепке келу мәселесі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Сендер мектепке жақсы дайындалыпсыңдар
Балаларды қара
Балаларды әлгі үйге жиып алып