Композициялық құрылымның әрқайсысына жеке - жеке тоқталып, жазбаша схема түрінде сызып бер

2-межелік бақылау тапсырмалары

№ 1 тапсырма.
Композициялық құрылымның әрқайсысына жеке-жеке тоқталып, жазбаша схема түрінде сызып бер.
№ 2 – тапсырма.
М.Шахановтың Желтоқсан эпопеясы деректі романындағы образдар жүйесіне талдау жасау, тегі мен түрін анықтаңыз..
№ 3 – тапсырма.
Шағын көлемді эпикалық жанрдың бір түріне шығармашылық жұмыс орында (эссе, новелла, әңгіме, очерк т.б.)
№ 4-тапсырма
Қ.Жұмаділовтің Қылкөпір романындағы Айжарықтың портреті мен мінездемесін жазыңыз. Автор Айжарық образын жасауда қандай әдіс-тәсілдер қолданған? Мысалдар келтіріңіз.



Ұқсас жұмыстар

Пайымдаудың коммуникативтік- мағыналық статусы
Парцелляциялық құбылыстың көркем мәтін тіліндегі лексика-грамматикалық және стилистикалық қолданысы
Қазақ орфографиясының ғылыми-теориялық негіздері
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
Кеңістікті жобалау. Көркем конструкциялау
Мұғалімнің оқушылармен әңгімесі
Тарихты оқытудың зерттеу әдістері
Ауызекі және көркем шығарма мәтініндегі диалог: лексикалық, синтаксистік, стилистикалық сипаттама
Бейнелеу өнері сабағын өткізуде кезеңдер бойынша сурет салуда барлық заңдылықтарды меңгерту
Оқылым стратегияларының өзіндік ерекшеліктерін ашу
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
САРЫҰЛЫ АҚТАНБЕРДІ
БЕРДӘУЛЕТҰЛЫ ЖӘНІБЕК
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ТІЛЕПБЕРГЕНҰЛЫ ҚАЗАНҒАП
ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ ШӘКӘРІМ туралы
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Берелдің берері берекелі
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары