Оқыту ауызша әдістері

$$$ 1 А
Педагогтың жоспарлау жолындағы міндеті:
А Тәрбие процесін жоспарлауда әрекет бағытын анықтау.
В Тәрбие істерінің ұжымдық сипатын айқындау.
С Графикалық жоспар жасау әдістемесін анықтау.
D Мұғалімнің жұмысындағы өзіндік стилін анықтау.
E Ұжымның тәрбиелілігін талдау.

$$$ 2 A
Тұлғаның санасын қалыптастыру әдістері:
А Лекция,әңгіме,пікірталас.
В Мадақтау,әңгіме,мысал.
С Жаттығу,тәрбиелеушілік жағдаят туғызу.
D Жарыс,әңгімелесу,мысал.
E Сыныптан тыс жұмыс, жарыс,жаттығу,сендіру.

$$$ 3 B
Отбасы мен мектептің өзара әрекет формасы:
А Сынып сағаты.
В Ата-аналар жиналысы.
С Экскурсия.
D Байқау.
E Әлеуметтік.

$$$ 4 C
Эстетикалық тәрбиенің құралдары деп есептелінеді:
А Жаттықтыру жаттығуы.
В Әңгіме.
С Табиғат,әдебиет,өнер.
D Мадақтау.
E Жазалау.

$$$ 5 E
Мектептің педагогикалық ұжымының жоғарғы ұйымы
А Директор.
В Завуч.
С Оқушылар ұжымы.
D Ата-аналар комитеті.
E Педагогикалық кеңес.

$$$ 6 B
А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда төмендегі сатыларды қарастырды
А Екі.
В Үш.
С Төрт.
D Бес.
E Бестен жоғары.

$$$ 7 C
Оқыту ауызша әдістері:
А тәжірибелік жұмыс
В жаттығу, байқау
С әңгіме, түсіндіру, әңгімелеу, оқулықпен жұмыс
D иллюстрациялау, демонтрациялау
E лабораториялық жұмыс, иллюстрациялау

$$$ 8 D
Сынып жетекшісінің құрастыратын жоспары:
А Тақырыптық жоспар.
В Оқу-жоспары.
С Әдістемелік жұмыс жоспары.
D Тәрбие жұмысының жоспары.
E Календарлық жоспар.

$$$ 9 E
Оқушыларды тәрбиелейтін бірлестіктер:
А Тұратын жеріндегі достары .
В Замандастары.
С Жолдастары.
D Әріптестері.
E Сынып ұжымы.

$$$ 10 A
Мектептегі негізгі тәрбиелік қызметті атқаратын:
А Сынып жетекшісі.
В Мектеп.директоры.
С Пән мұғалімі.
D Сынып старостасы.
E Мектап завучы .

$$$ 11 C
А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда мына перспективаларды бөліп қарады:
А Қол жетпейтін,аздап қол жетпейтін,толық қол жетпейтін.
В Жалпы,жеке,топтық.
С Жақын, орта, алыс
D Мектепке дейінгі,жасөспірімдік, жеткіншек.
E Балалық, ата-аналық.

$$$ 12 C
Сынып жетекшісінің атқаратын қызметіне:
А Администрациялық-шаруашылық.
В Оқушыларды теориялық және тәжірибе жағынан дайындау.
С Тәрбиелік, ұйымдастырушылық.
D Педагогикалық кеңесті ұйымдастыру және өткізу.
E Мектептен тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.

$$$ 13 A
Оқушылардың сабақтан тыс іс-әрекетінің түрі
А Олимпиада,лекторлық,қызығушылық клубы.
В Танымдық,құндылық-бағдар,қоғамдық-саяси.
С Ізгілік,демократиялық,педагогикалық ынтымақтастық.
D Оқушылардың рейтингісін анықтау.
E Анкета.

$$$ 14 B
Отбасы тәрбие әдісіне жататындар:
А Гуманизациялау демократияландыру.
В Үлгі, әңгіме, әртүрлі істерді қолдану.
С Мұғалімдермен кездесу.
D Ата-аналар комитетінің отырысын өткізу және қатысу.
E Баланың қажеті мен қызығушылығын дамыту.

$$$ 15 D
Отбасының қызметіне жатпайды:
А Тұқым жалғастырушылық.
В Тәрбиелеушілік.
С Экономикалық.
D Кәсіпке оқытушылық.
E Түзетушілік.

$$$ 16 B
Мектеп пен отбасының қарым-қатынасы болып табылмайтын форма:
А Ата-аналар жиналысы.
В Спорттық жиналыстар.
С Туристік саяхат.
D Үйірме жұмыстары.
E Әдебиетті бірлесе оқу.

$$$ 17 C
Қоғамның құрылымдық ұйымы болып табылады:
А Мектеп.
В Балабақша.
С Отбасы.
D Ауыл.
E Сынып.

$$$ 18 A
Отбасы тәрбиесінің негізін құрайды:
А Еңбек тәрбиесі.
В Нарықтық қатынас.
С Азаматтық құқық.
D Әкімшілік құқық.
E Құқықтық тәрбие.

$$$ 19 E
Мемлекеттік құндылық, қоғамдық құндылық, тұлғалық құндылық – бұл құндылық сипаттамасы:
А Тәрбиенің.
В Дамудың.
С Қоғамның.
D Отбасының.
E Білімнің.

$$$ 20 E
Педагогикалық процестің негізгі қарама-қайшылықтары топтастырылады:
А Философиялық, психологиялық, педагогикалық.
В Сыртқы, ішкі.
С Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі жеке, топтық, ұжымдық қарама-қайшылықтар.
D Педагогикалық процестің обьективті және субьективті қарама-қайшылықтары.
E Тұлғаның дамуының қарама-қайшылықтары, ұжымның дамуының қарама-қайшылықтары, оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың қарама-қайшылықтары.

$$$ 21 C
Балалар ұжымы қалыптасуының екінші кезеңіне тән ерекшеліктер:
А Ұжымның мақсатының әрбір мүшесінің іс-әрекеті үшін мотив болуы, ұжым ішінде ізгілік қарым-қатынастың қалыптасуы.
В Тұлғаның ұжымда өзін көрсетуі үшін мүмкіндіктер мен жағдайлардың туындауы.
С Ұжымның өзі-өзі басқаруға көшуі, сынып белсенділерінің әр түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыруы, шығармашылық ынтымақтастықтың пайда болуы, қоғамдық пікірдің қалыптасуы, ұжым дәстүрінің пайда болуы, ұжым мақсатының әрқайсысы үшін маңызды болуы.
D Әр жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі жетілдіруге, мінез-құлқын өзіндік реттеуге бағыттылықтың болуы.
E Әр түрлі ынтал ытоптардың айқындалуы.

$$$ 22 C
Қазақстанда сынып жетекшісі қызметі алғаш рет енгізілді:
А 1991 жылы.
В 1986 жылы.
С 1934 жылы.
D 1945 жылы.
E 1937 жылы.

$$$ 23 B
Тұтас педагогикалық процестің тәрбиелік механизіміне жатады:
А Педагогикалық технологиялар.
В Оқытушы мен оқушының өзара ынтымақтастық қарым-қатынасы.
С Құралдар, түрлер, әдіс-тәсілдер.
D Оқытудың технологиялық құралдары.
E Мақсаты, міндеттері, мазмұны.

$$$ 24 C
Педагог-тәрбиешінің іс-әрекет жүйесі тұрады:
А Тәрбиеленуші мен тәрбиешінің өзара әрекеттестігінен.
В Мұғалімнің педагогикалық-ұйымдастырушылық, ұжымдық іс-әрекетінен.
С Мақсаттылық, диагностикалық, ұйымдастырушылық, болжау, жобалау, конструктивтік, коммуникативтік, түзетушілік, рефлексивтік іс-әрекеттерден.
D Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерінен.
E Мектептің тәрбиелік жұмыстар жүйесінен.

$$$ 25 C
Сыныптағы микротоптың тиімді құрамы:
А Төрт адамнан тұратын микротоп.
В Екі адамнан тұратын микротоп.
С Бес адамнан тұратын микротоп.
D Он адамнан тұратын микротоп.
E Сыныпты екіге бөлу.

$$$ 26 A
Тәрбиенің заңдылықтары:
А Оқыту процесінің тәрбие процесіне тәуелділігі.
В Оқытудағы көрнекілік қағидасы.
С Тәрбиенің қоғам талаптарына сай келуі.
D Оқыту мен тәрбиелеуді технологияландыру.
E Тұлғаның өзін іс жүзінде көрсетуі, өзін-өзі анықтауы.

$$$ 27 E
Сынып жетекшісі жауапты негізгі құжаттар:
А Оқушының бос уақыттағы іс-әрекеті және оның орындалуы.
В Жалпы мектептік тәрбие жұмысының жоспары, оларды өткізу әдістемесі.
С Оқушының сабақтағы белсенділігі, оқу үлгерімі.
D Сабақтан тыс уақыттағы оқушының жұмысы.
E Сынып журналы, тәрбие жұмысының жопары, оқушылардың жеке іс-қағаздары, оқушы тұлғасының даму картасы, оқушының күнделігі, ата-аналар жиналысы және оның хаттамасы, тәрбиелік іс-шаралар үлгілері, әлеуметтік-психологиялық зерттеулер қорытындысы.

$$$ 28 E
Отбасының негізгі қызметтері:
А Дидактикалық, арнайы, кәсіптік.
В Шығармашылық, әдістемелік, диагностикалық.
С Ұйымдастырушылық, технологияландырылған.
D Әлеуметтік, қоғамдық, психологиялық.
E Репродуктивті, коммуникативті, тәрбиелік, шаруашылық-экономикалық, рекреативті.

$$$ 29 C
Отбасының рекреативті қызметі:
А Отбасы шаруашылығы мен қаржысын жүргізу.
В Отбасында баланы тәрбиелеу.
С Бос уақыттағы іс-әрекетті ұйымдастыру.
D Баланың туылуы.
E Отбасы ішіндегі қарым-қатынас.

$$$ 30 E
Отбасы тәрбиесінің құқықтық негіздері көрсетілген:
А Білім туралы Заңда.
В Тіл туралы заңда.
С Ұжымның дамуы туралы заңда.
D Жоғары педагогикалық білім тұжырымдамасында.
E Неке мен отбасы туралы заңда.

$$$ 31 D
Отбасының педагогикалық процесі диагностикасының негізгі өлшемдері:
А Оқушының сабақ үлгерімі, сабаққа қатысуы, мектетің қоғамдық істеріне қатынасуы.
В Оқушының әлеуметтік белсенділігі, үйірмеге қатысуы, ғылыми жобаларға қатынасуы.
С Отбасындағы бақылау әдістері.
D Отбасының мінездемесі, адамгершілік-психологиялық атмосферасы, ата-анасының педагогикалық мәдениеті, оқушының мінездемесі.
E Отбасыдағы ынталандыру әдістері.

$$$ 32 C
Отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерінің деңгейі:
А Саулығы, аман-есендігі, аман-есен еместігі.
В Толық, толық емес отбасы.
С Жоғары, жеткілікті, төмен.
D Адамгершіліктік, психологиялық, материалдық.
E Оқытушылық, тәрбиелеушілік.

$$$ 33 C
Балаларды қорғау бойынша халықаралық құжат:
А Білім беру заңы.
В Еңбек туралы кодекс.
С БҰҰ-ң балалар құқығы туралы конвенциясы.
D ЮНЕСКО-ң мәдениет жөніндегі құжаттары.
E Отбасы кодексі.

$$$ 34 C
Балалар құқығы туралы БҰҰ-ң халықаралық конвенциясы қай жылы қабылданды:
А 1988.
В 1998.
С 1989.
D 1987.
E 1990.

$$$ 35 A
Жалпы педагогиканың алдына қоятын мiндеттерi
А жас ұрпақты тәрбиелеу, оқыту
В халықтың миграция проблемаларын зерттеу
С қабылдау заңдылықтарын зерттеу
D педагогикалық теориялар дамуының тарихын көрсету
E шетелдiк педагогикалық тәжiрибенi талдау

$$$ 36 A
Тұлғаның дамуы, тәрбиенiң қалыптасуы, балалардың жас және дербес ерекшелiктерi педагогика курсының қандай бөлiмiнде қарастырылады
А педагогиканың жалпы негiздерi
В тәрбиенiң теориялық және әдiстемелiк негiздерi
С дидактика
D мектеп жұмысын басқарудың ғылыми-әдiстемелiк негiздерi
E дефектология

$$$ 37 A
Ғылыми көзқарастың шынайы құрамына кіреді:
А Ғылыми білім.
В Қоғамдық пікір.
С Әңгіме.
D Пікірталас.
E Идея.

$$$ 38 A
Педагогикалық процестегі мұғалім мен оқушының өзара әрекеті негізделеді:
А Ынтымақтастық, демократиялық, ізгілік, өзара түсіністік, коммуникативтік, перцептивтік қарым-қатынасқа.
В Либералдық, авторитарлық қарым-қатынасқа.
С Коммуникативтік, перцептивтік қарым-қатынасқа.
D Демократиялық, құндылық қарым-қатынасқа.
E Ұжымдық, жекелік қарым-қатынасқа.

$$$ 39 D
Ұжымдық-шығармашылық істі ұйымдастыру кезеңдерінің бірі:
А Ұжымдық дайындық.
В Ұжымдық өткізу.
С Ұжымдық талдау.
D Ұжымдық жоспарлау.
E Ұжымдық ұйымдастыру.

$$$ 40 B
Ұжымдық шығармашылық істі өткізу әдістемесінің авторы:
А К.Д.Ушинский.
В И.П.Иванов.
С Я.А.Коменский.
D П.И.Пидкасистый.
E Ш.А.Амонашвили.

$$$ 41 B
Педагогикалық процестегі мұғалім мен оқушының өзара әрекетінің тиімділік стилі:
А Либералдық.
В Ынтымақтастық.
С Бәсекелестік.
D Авторитарлық.
E Жекелік жұмыс.

$$$ 42C
Балалар ұжымы қалыптасуының екінші кезеңіне тән ерекшеліктер:
А Ұжымның мақсатының әрбір мүшесінің іс-әрекеті үшін мотив болуы, ұжым ішінде ізгілік қарым-қатынастың қалыптасуы.
В Тұлғаның ұжымда өзін көрсетуі үшін мүмкіндіктер мен жағдайлардың туындауы.
С Ұжымның өзі-өзі басқаруға көшуі, сынып белсенділерінің әр түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыруы, шығармашылық ынтымақтастықтың пайда болуы, қоғамдық пікірдің қалыптасуы, ұжым дәстүрінің пайда болуы, ұжым мақсатының әрқайсысы үшін маңызды болуы.
D Әр жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі жетілдіруге, мінез-құлқын өзіндік реттеуге бағыттылықтың болуы.
E Әр түрлі ынтал ытоптардың айқындалуы.

$$$ 43 C
Қазақстанда сынып жетекшісі қызметі алғаш рет енгізілді:
А 1991 жылы.
В 1986 жылы.
С 1934 жылы.
D 1945 жылы.
E 1937 жылы.

$$$ 44 B
Тұтас педагогикалық процестің тәрбиелік механизіміне жатады:
А Педагогикалық технологиялар.
В Оқытушы мен оқушының өзара ынтымақтастық қарым-қатынасы.
С Құралдар, түрлер, әдіс-тәсілдер.
D Оқытудың технологиялық құралдары.
E Мақсаты, міндеттері, мазмұны.

$$$ 45 C
Педагог-тәрбиешінің іс-әрекет жүйесі тұрады:
А Тәрбиеленуші мен тәрбиешінің өзара әрекеттестігінен.
В Мұғалімнің педагогикалық-ұйымдастырушылық, ұжымдық іс-әрекетінен.
С Мақсаттылық, диагностикалық, ұйымдастырушылық, болжау, жобалау, конструктивтік, коммуникативтік, түзетушілік, рефлексивтік іс-әрекеттерден.
D Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерінен.
E Мектептің тәрбиелік жұмыстар жүйесінен.

$$$ 46 C
Сыныптағы микротоптың тиімді құрамы:
А Төрт адамнан тұратын микротоп.
В Екі адамнан тұратын микротоп.
С Бес адамнан тұратын микротоп.
D Он адамнан тұратын микротоп.
E Сыныпты екіге бөлу.

$$$ 47 A
Тәрбиенің заңдылықтары:
А Оқыту процесінің тәрбие процесіне тәуелділігі.
В Оқытудағы көрнекілік қағидасы.
С Тәрбиенің қоғам талаптарына сай келуі.
D Оқыту мен тәрбиелеуді технологияландыру.
E Тұлғаның өзін іс жүзінде көрсетуі, өзін-өзі анықтауы.

$$$ 48 E
Сынып жетекшісі жауапты негізгі құжаттар:
А Оқушының бос уақыттағы іс-әрекеті және оның орындалуы.
В Жалпы мектептік тәрбие жұмысының жоспары, оларды өткізу әдістемесі.
С Оқушының сабақтағы белсенділігі, оқу үлгерімі.
D Сабақтан тыс уақыттағы оқушының жұмысы.
E Сынып журналы, тәрбие жұмысының жопары, оқушылардың жеке іс-қағаздары, оқушы тұлғасының даму картасы, оқушының күнделігі, ата-аналар жиналысы және оның хаттамасы, тәрбиелік іс-шаралар үлгілері, әлеуметтік-психологиялық зерттеулер қорытындысы.

$$$ 49 E
Отбасының негізгі қызметтері:
А Дидактикалық, арнайы, кәсіптік.
В Шығармашылық, әдістемелік, диагностикалық.
С Ұйымдастырушылық, технологияландырылған.
D Әлеуметтік, қоғамдық, психологиялық.
E Репродуктивті, коммуникативті, тәрбиелік, шаруашылық-экономикалық, рекреативті.

$$$ 50 C
Отбасының рекреативті қызметі:
А Отбасы шаруашылығы мен қаржысын жүргізу.
В Отбасында баланы тәрбиелеу.
С Бос уақыттағы іс-әрекетті ұйымдастыру.
D Баланың туылуы.
E Отбасы ішіндегі қарым-қатынас.

$$$ 51 E
Отбасы тәрбиесінің құқықтық негіздері көрсетілген:
А Білім туралы Заңда.
В Тіл туралы заңда.
С Ұжымның дамуы туралы заңда.
D Жоғары педагогикалық білім тұжырымдамасында.
E Неке мен отбасы туралы заңда.

$$$ 52 D
Отбасының педагогикалық процесі диагностикасының негізгі өлшемдері:
А Оқушының сабақ үлгерімі, сабаққа қатысуы, мектетің қоғамдық істеріне қатынасуы.
В Оқушының әлеуметтік белсенділігі, үйірмеге қатысуы, ғылыми жобаларға қатынасуы.
С Отбасындағы бақылау әдістері.
D Отбасының мінездемесі, адамгершілік-психологиялық атмосферасы, ата-анасының педагогикалық мәдениеті, оқушының мінездемесі.
E Отбасыдағы ынталандыру әдістері.

$$$ 53 C
Отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерінің деңгейі:
А Саулығы, аман-есендігі, аман-есен еместігі.
В Толық, толық емес отбасы.
С Жоғары, жеткілікті, төмен.
D Адамгершіліктік, психологиялық, материалдық.
E Оқытушылық, тәрбиелеушілік.

$$$ 54 E
Мектеп пен отбасының өзара байланысының негізгі формасы болып табылады:
А Ата-ананы мектепке шақыру.
В Оқушының отбасына бару.
С Күнделік жазу.
D Оқушы арқылы қатынасу.
E Ата-аналар жиналысы.

$$$ 55 C
Қазіргі заманда отбасының тәрбиелік әсері:
А Жоғарлаған.
В Өзгеріссіз қалған.
С Төмендеген.
D Нақты бағалау мүмкін емес.
E Орташа.

$$$ 56 A
Жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өткізіледі:
А Оқу жылында 2 рет.
В Жылына 4 рет.
С Әр тоқсан сайын 1 рет.
D Екі ай сайын 1 рет.
E Уақыт талабына сай.

$$$ 57 C
Оқушының өзін белсендіруінің жолдары:
А Талдау мен пікірталасқа қатысу.
В Сыныптастарының жауаптарына өз пікірін білдіру.
С Әрқашан ағымдағы процеске талаптанып, жігерлене мақсат қою арқылы оқу.
D Өз бетімен қиын тапсырмаларды таңдап алу.
E Пәндік үйірмелерге қатысу.

$$$ 58 A
Педагогикалық кеңес өткізіледі:
А Оқу жылы тоқсандарының барысында 1 рет.
В Оқу жылының басында.
С Оқу жылының аяғында.
D Жыл бойы.
E Ай сайын.

$$$ 59 A
Педагогикалық ұжым:
А Жалпы мақсат пен міндеттерді жүзеге асыруда, бірлескен іс-әрекет процесінде дамудың жоғары деңгейіне қол жеткізген, ұйымдастырушылық пен психологиялық бірлікті көрсететін педагогтар топтары.
В Мектептің жоғары органы.
С Пән бірлестіктері.
D Мектептегі оқу-тәрбие процесінің жоғары деңгейі.
E Жеке мұғалімнің инновациялық әрекеті.

$$$ 60 E
Жалпы білім беретін мектептегі басқару формалары:
А Ата-аналар жиналысы, оқушылар комитетінің отырысы.
В Пән бірлестіктерінің кеңесі, жылдық есебі,
С Мектептегі тәрбиелік іс-шаралар.
D Білімділер, тапқырлар, көңілділер клубының сайысы.
E Педагогикалық кеңес, әдістемелік комиссия, педагогикалық консилиум, жиналыс, оқушылар комитеті, білім беру бойынша кеңестер, мектеп кеңестері.

$$$ 61 D
Мектептегі басқару басқарудың төмендегі буындары арқылы жүзеге асырылады:
А Мектеп директоры – оның оқу-тәрбие жөніндегі орынбасарлары.
В Оқушылардың өзін-өзі басқаруының жетекшісі - оқушы.
С Сынып жетекшісі – оқушы.
D Мектеп директоры - оның оқу-тәрбие жөніндегі орынбасарлары -мұғалімдердің қоғамдық ұйымдарының жетекшісі - мұғалім - оқушылардың өзін-өзі басқаруының жетекшісі - оқушы.
E Департамент

$$$ 62 D
Мектеп іс-әрекетіндегі жоспардың түрлері:
А Әкімшілік, ведомствааралық жоспарлар.
В Кәсіподақтық, қоғамдық ұйымдық жоспарлар.
С Мектеп аралық спорттық жарыстар жоспары.
D Жалпы мектептік жылдық, болашақтық, күнтізбелік, тәрбие жұмысының жоспары, сабақ жоспары.
E Жеке, топтық, ұжымдық жоспарлар.

$$$ 63 C
Мектеп жұмысын жоспарлау – бұл:
А Педагогикалық процестің негізгі сипаттамасының жағдайын көрсететін маңызды, нақты мәліметтер.
В Жаратылыстану пәндері саласындағы жетістіктер туралы ғылыми ақпараттар.
С Мектептің барлық іс-әрекетінің тиімділігін арттыру мақсатында алдағы уақыттағы іс-шаралар мен әрекеттің негізгі түрлерін анықтау.
D Болашақ мамандар іс-әрекетінің мақсатын құру.
E Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер жетістігі туралы ғылыми ақпараттар.

$$$ 64 B
Мектеп пен мұғалім жұмысының негізгі жоспары:
А Күнтізбелік жоспар.
В Жалпы мектептік жылдық жоспар.
С Тәрбие жұмысының жоспары.
D Болашақтық жоспар.
E Факультативтер жұмысының жоспары.

$$$ 65 E
Мектеп жұмысы мен мұғалімдер іс-әрекетінің негізгі жоспарына жатпайды:
А Жалпы мектептік жылдық жоспар.
В Болашақтық жоспар.
С Күнтізбелік жоспар.
D Тәрбие жұмысының жоспары.
E Техникалық жоспар.

$$$ 66 D
Мектептік құжаттардың барлық түрлері бөлінеді:
А Әкімшілік, оқушылық, педагогикалық, ата-аналық, кәсіподақтық.
В Жекелік, топтық, ұжымдық.
С Қоғамдық, құқықтық, нормативті.
D Оқу-педагогикалық, мектепішілік ақпараттық, қаржы-шаруашылық.
E Психологиялық, әлеуметтік.

$$$ 67 D
Мұғалім білуге тиіс емес:
А Балалар құқық декларациясы.
В Білім беру заңы.
С ҚР конституциясы.
D ҚР қылмыс кодексін.
E Мектеп уставы

$$$ 68 A
Педагогиканың білімге жататын:
А Педагогиканың категориялары,ұғым,заңдылық әдіс тәсілдерімен оқу-тәрбиені ұйымдастыру.
В Жалпы мектепке дейінгі жасөспірім,салыстырмалы,әскери,коррекциялық педагогика.
С Педагогика тарихы,антропология,педагогика.
D Әлеуметтану психология,педология, физиолгия, актология.
E Мәдениет тарихы.

$$$ 69 A
Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекет сапасының шешуші көрсеткіші не болып табылады:
А Оқушы тұлға ретінде дамыту деңгейі.
В Оқушылардың үлгерімі.
С Ата-аналармен жұмыс істей білуі.
D Оқушыларға жеке қатынасты жүзеге асыру біліктілігі.
E Оқушылардың сабақтағы белсенділігі.

$$$ 70 E
Мұғалімнің профессиограммасына жатпайды:
А Болашақ маман жұмысының түрі мен жағдайларына қысқаша сипаттама.
В Кәсіби қажеттіліктің нормативтері мен көрсеткіштері.
С Жас маман таңдауға құралған бағалау шкалалары.
D Болашақ кәсіби мұғалімдерді даярлауға қойылатын талаптар.
E Мұғалімдерді даярлау мақсатындағы приоритеттердің алмасуы.

$$$ 71 D
Педагогикалық іс-әрекет компонентіне жатпайтындар:
А Конструктивті.
В Ұйымдастырушы.
С Мазмұнды.
D Ізденіс.
E Коммуникативті.

$$$ 72 E
Педагогикалық біліктілік:
А Педагогикалық жобалау дағдысы мен тәжірибесінің барлығы .
В Обьективтік шындық заттары мен құбылыстары туралы игерілген мәліметтердің, ұғымдардың,түсініктердің жиынтығы .
С Адамның мүдделерімен қызығушылығын тәжірибе жүзінде орындауға бағытталған әрекет.
D Адам санасы сенім мен көзқарас жүйелерін игеруге негізделген әрекет.
E Мұғалімнің жемісі, әрекеті, мақсатты оқытуды тарату.

$$$ 73 E
Мұғалімнің инновациялық әрекетіне жататын:
А Оқушылармен ойын әрекетін ұйымдастыру.
В Танымдық әрекетін белсендіру.
С Оқытудың дәстүрлі әдісін қолдану.
D Мұғалімдердің озық тәжірибесін оқып үйрену.
E Оқытудың авторлық моделін жасау.

$$$ 74 C
Мектеп пен отбасы әрекеттестігінің бағыттары
А Саяхаттарға, театрға, көрмелерге бару
В Ата -аналар жиналыстары мен конференциялары
С Ата -аналармен ұйымдастырушылық педагогикалық жұмыс, ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын дамыту, ата-аналармен баланың үлгерімі мен тәрбиесін жақсарту үшін жүйелі жеке дара жұмыстарын жүргізу
D Сұрақ-жауап кештер, қамқорлық кеңестерімен жұмыс
E Отбасы тәрбиесінің тәжірибесін талдап қорыту, тарату

$$$ 75 A
Өзін-өзі тәрбиелеу:
А Өзін-өзі меңгеру.
В Жасырын тәрбие.
С Коммунистік тәрбие.
D Ақыл-ой тәрбиесі.
E Политехникалық тәрбие.

$$$ 76 E
Өзін-өзі тәрбиелеу әдісі:
А Салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру.
В Мадақтау және жазалау.
С Ұжымда жағымды дәстүр туғызу.
D Оқушының тәртібін қадағалау.
E Өзін басқа адамның орнына қою.

$$$ 77 C
Өз-өзіне өз уақытта нұсқау жасауы:
А Көз жеткізуі.
В Өзін-өзі бақылау.
С Өзіндік бұйрық .
D Өзін-өзі сендіру
E Өзін-өзі тиянақтау.

$$$ 78 E
Педагогика
А Баланың даму заңдылығы оқытады және оны тәрбиелеу жолдарын айқындайды.
В Тұлғаның кәсіби қалыптасу проблемасын қарастырады.
С Бұл тәрбиешінің тәрбиеленушіге дүниетану көзқарасына қалыптастыру мақсатындағы өнері.
D Жеткіншек ұрпақты дамытуға байланысты сұрақтарды оқытумен айналысады.
E Адамды тәрбиелеу туралы ғылым.

$$$ 79 B
Педагогика ғылымдары:
А Дидактика, психология, тарих, мектептану,тәрбие теориясы, мектеп гигиенасы,салыстырмалы педагогика.
В Жалпы педагогика,жасөспірімдер педагогикасы,арнайы педагогика,жеке пәндерді оқыту әдісі,арнайы пдагогика,педагогика тарихы.
С Жалпы пдагогика, этика,эстетика,мектепке дейінгі педагогика, мектепті басқару, мектеп тарихы
D Жалпы педагогика этика,эстетика.
E Мектепке дейінгі педагогика,волеология,әлеуметтік педагогика,дидактика, тәрбие теориясы.

$$$ 80 C
Педагогика пәніне не кіреді:
А Оқыту процесі.
В Тәрбие процесі.
С Педагогикалық процесс.
D Білім беру жүйесі.
E Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекеті .

$$$ 81 E
Педагогикалық ғылым жүйесіне келесі пәндер кірмейді:
А Мектепке дейінгі педагогика.
В Тәрбие теориясы.
С Психология.
D Оқыту теориясы.
E Жоғарғы мектеп педагогикасы.

$$$ 82 D
Ата-анасынан балаға тұқым қуалау бойынша берілетін:
А Ойлау қабілеті
В Мінез-құлқы.
С Әр түрлі іс-әрекетке қабілеті.
D Адамның жеке даму қабілетіне негіз болатын нышандар.
E Адамдарға қарым-қатынасы.

$$$ 83 A
Жеке тұлғаның дамуындағы негізгі фактор:
А Тұқымқуалаушылық .
В Ұжымдағы психологиялық жағдай.
С Ата-анасы.
D Жолдастары.
E Мұғалімімдердің пікірі.

$$$ 84 D
Даму –бұл:
А Сандық өзгерістердің адам ағзасына жиналуы.
В Ескіні жою, жаңаның пайда болуы.
С Өмір мен қызмет барысында жүзеге асатын адамның әлеуметтік тіршілік иесі ретінде қалыптасуы.
D Уақыт ішінде әрқилы факторлардың ықпалымен жүзеге асатын адам ағзасындағы сандық және сапалық өзгерістер.
E Алдын-ала көзделген сапалық қасиеттердің адамдарда қалыптасуының белгілі бір мақсатқа бағытталған процесі.

$$$ 85 C
Бала тұлғасы дамуның жағдайлары:
А Жеке гигиенамен дұрыс тамақтандырудың бірлестігі.
В Өзара қатынасудың қалыптасуы.
С Оқушының даму ортасындағы сипаттары.
D Дене жаңашылықтарының болуы.
E Сезімдерді тәрбиелеу.

$$$ 86 A
Оқушылардың дамуы бір-бірімен байланысты 3 бағытта жүреді:
А Биологиялық,психолгиялық,әлеуметтік.
В Психологиялық,физиологиялық,адамгершілік.
С Әлеуметтік,еңбек,экономикалық.
D Құқықтық,ақыл-ой,экологиялық.
E Тұқым қуалаушылық, биологиялық, эстетикалық,діни.

$$$ 87 B
Адамға тұқым арқылы берілетін:
А Таланттылық,салмақтылық.
В Анотомиялық, физиологиялық ерекшеліктері .
С Адамгершілік, мінез-құлық стилі.
D Еңбексүйгіштік,ізгілігі.
E Хоббиі,өмір сүруі.

$$$ 88 E
Жеке тұлғаны оқытумен тәрбиелеудің нәтижесі неге байланысты емес:
А Тұқымқуалаушылыққа.
В Оқу әректінің сипатына.
С Оқулықтың сапасына.
D Оқытушының талантына.
E Табиғат жағдайынан.

$$$ 89 A
Жоғарғы сынып оқушыларының негізгі іс-әрекетінің түрі:
А Оқу танымдық.
В Ойын ойнау.
С Еңбек.
D Спортпен шұғылдану.
E Көркем шығармашылық.

$$$ 90 C
Бастауыш мектеп оқушыларының қарым-қатынасына әсер етушілер :
А Ата-ананың пікірі.
В Жолдастарының пікірі .
С Оқытушының пікірі.
D Өз пікірі.
E Ұжымының пікірі.

$$$ 91 B
Бірдей жастағы оқушылардың даму деңгейі шамамен:
А Отбасы.
В Сынып.
С Клуб.
D Секция.
E Мектеп.

$$$ 92 D
5-6 сынып оқушыларының мінез-құлқы мен үлгерімінің төмендеу себептері:
А Балалардың оқудан шаршауы.
В Бастауыш сынып мұғалімдеріне қарағанда сынып жетекшісінің аз уақыт бөлуі.
С 5-6 сыныпта бастауыш мектеп оқуда жан-жақты дамуын қамтамасыз етпейді.
D Оқушының оқыту шартының өзгеруіне, сонымен бірге жас ерекшелігінің әсеріне, жаңа талаптарға іштей дайын еместігі.
E Жас ерекшелігінің әсері.

$$$ 93 D
Жоғарғы сынып оқушыларының бір нәрсеге қарым-қатынасының қалыптасуына көбірек әсер ететін :
А Ата-ана пікірі.
В Қызметкерлердің пікірі.
С Оқушы пікірі.
D Өз пікірі.
E Ұжымының пікірі.

$$$ 94 C
Бастауыш мектеп оқушыларының қарым-қатынасына әсер етушілер :
А Ата-ананың пікірі.
В Жолдастарының пікірі .
С Оқытушының пікірі.
D Өз пікірі.
E Ұжымының пікірі.

$$$ 95 B
5-8 сынып оқушыларының қарым-қатынасына әсер етушілер:
А Ата-анасының пікірі.
В Жолдастарының пікірі.
С Оқытушының пікірі.
D Өз пікірі.
E Туыстарының пікірі.

$$$ 96 D
Оқушылардың тәрбиелік деңгейінің әдістеріне жатпайтындар:
А Сабақ барысында мұғалімнің оқушыларды бақылауы.
В Адамгершілік тақырыбына шағын шығарма жазу.
С Оқушылармен әңгімелесу.
D Кинотеатрға бару.
E Тәрбие теориясы

$$$ 97 B
Ғылыми зерттеу әдісіне жататындар:
А Кезекші мұғалім асханадағы тәртіпті бақылайды.
В Педагог курстың жекелеген тақырыптарын оқып-үйрену барысында оқушылардың дамуын компьютер бағдарламасының көмегімен бақылайды.
С Сынып жетекшісі оқушылар киімінің ұқыптылығын қадағалайда.
D Экскурсия кезінде биалогияның мұғалімі оқушылармен бірге құмырсқалардың мінез-құлқын бақылайды.
E Жас мұғалім тәжірибелі әріптесінің қиын оқу материалын түсіндіру барысындағы әрекеттерін бақылайды.


$$$ 98 C
Әңгімелесу зерттеу әдісі ретінде:
А Әлде қандай пдагогикалық құбылысты қабылдау.
В Мұғалімдердің озық тәжірибесін оқыту.
С Қажетті ақпаратты алу мақсатындағы өздігінен қосымша әдісі.
D Кез-келген әдісті арнайы ұйымдастырылған тексеру.
E Қатаң қадағаланатын жағдайларда өткізілінетін алдына белгілі бір мақсатқа бағытталған,сынаққа түскендердің барлығына арналған біркелкі зерттеу.

$$$ 99 A
Зерттеудің ауызша сұрақ әдісі:
А Интервью.
В Әңгіме.
С Байқау.
D Дискуссия.
E Ситуацияны талдау.

$$$ 100 D
Педагогикалық зерттеудің теориялық деңгейіне жатпайтын әдістер:
А Әдебиеттерді оқу.
В Анализ және синтез.
С Моделдеу.
D Анкета жүргізу.
E Болжам жасау.

$$$ 101 E
Жеке тұлғаны үнемі зерттеу әдісі:
А Салыстыру.
В Абстрактілеу.
С Индукция.
D Дедукция.
E Байқау.

$$$ 102 B
Мұғалімнің зерттеу әрекетінің кезеңдеріне:
А Педагогикалық консилиум.
В Проблеманы анықтау.
С Әдістемелік кеңестің отырысы.
D Ата-аналарды педагогикалық ағарту.
E Қоғамды ұйымдарды тарту.

@@@ Модуль II.Оқушылармен тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру

$$$ 103E
Мектептің оқу ісінің меңгерушісінің (завуч) міндетіне жатпайды:
А Әдістемелік жұмысты ұйымдастыру.
В Сабақ кестесін жасау
С Оқушылардың үлгерімі және тәртібін бақылау.
D Оқу бағдарламасының орындалуын қадағалау.
E Оқу процесін қаржыландыруға байланысты сұрақтарды шешу.

$$$ 104C
Мектептен тыс, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне не жатпайды:
А Мектептегі сабақтан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау.
В Сынып жетекшілерге тәрбие іс шараларын өткізуді ұйымдастыруға әдістемелік көмек.
С Сабақ кестесін жасау.
D Тәрбие жұмысының жоспарының орындалуын бақылау.
E Белсенді оқушылардың сабақтан тыс тәрбие жұмысын өткізулеріне әдістемелік көмек.

$$$ 105 D
Педагогикалық кеңестің мәжілісінде қарастырылмайтын мәселелер:
А Педагогикалық озық тәжірибені тарату.
В Жаңа педагогикалық технологияны ендіру.
С Әдістемелік ұйымдардың жұмысы.
D Мұғалімнің қосымша оқыған жұмысы (репиторлық) .
E Тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру проблемалары.

$$$ 106C
Мектептану – бұл оқу тәрбие мекемелелерін басқару:
А Оқу және тәрбие теориясын оқытатын педагогиканың тарауы .
В Кейбір жеке пәндерді оқыту әдістемесін қарастыратын педагогиканың бөлімі.
С Басқару туралы ғылым.
D Оқытудың түрлері туралы ғылым.
E Адамды тәрбиелеу туралы ғылым.

$$$ 107B
Жалпы мектептік жоспарға кіретіндер:
А Тақырыптық жоспар.
В Мектептегі тәрбие жұмысының жоспары.
С Сабақ жоспары.
D Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыстық жоспары.
E Сынып белсенділерінің жұмыс жоспары.

$$$ 108D
Педагогикалық іс-әрекеттің конструктивті компонентін анықтайтын біліктер тобы
А Қатынас құру, жоспарлау
В Ұжым құру, қатынас құру
С Педагогтың оқушылармен қатынасын құру
D Оқу материалын таңдап алу, жоспарлау, құру
E Оқушыны түрлі іс-әрекетке қатыстыру, ұжым құру, біріккен іс-әрекет ұйымдастыру

$$$ 109B
Педагогиканың негізгі категориялары:
А Материя.
В Тәрбие.
С Іс-әрект.
D Оқымыстылық
E Тұқым қуалаушылық.

$$$ 110A
Педагогикада қолданылатын ұғымдар (категория) :
А Жеке тұлға.
В Көрініс.
С Мемлекет.
D Этнос.
E Дін.

$$$ 111 E
Педагогика ғылымының объектісі:
А Жеке тұлға.
В Оқушы.
С Мұғалім.
D Ұжым.
E Педагогикалық іс -әрекеттің объективті жүріп жатқан жағдайы.

$$$ 112D
Педагогика пәніне жататындар:
А Бала.
В Оқушылар ұжымы.
С Жанұя.
D Процесс.
E Мұғалімдер ұжымы .

$$$ 113D
Қабылдау, пайымдау, қорыту, бекіту, практикада қолдану бұл -
А Оқыту процесінің компоненттері
В Сабақ элементтері
С Педагогикалық процесс кезеңдері
D Білімді игеру процесінің кезеңдері
E Іс -әрекет компоненттері


$$$ 114B
Тәрбие прициптеріне жататандар:
А Тұқым қулаушылық әсері.
В Жеке тұлғаны тәрбиелеудегі саналылық қажеттіліктің сәйкестілігі.
С Ортаның әсері.
D Ойын іс-әрекетіне қатысу.
E Жеке тұлғаның қалыптасу процесі.

$$$ 115E
Педагогикалық процестің негізгі компоненттеріне жатпайды:
А Білім беру мазмұны.
В Білім беру мақсаты.
С Тәрбиенің міндеттері.
D Оқытудың түрлері.
E Мұғалімдерді даярлау.

$$$ 116E
Мұғалім сабақта бірнеше оқушыға зейінін бөледі, бұл уақытта басқалары өз бетімен жұмыс жасайды. Бұл оқыту формасын:-
А Фронтальдық
В Жеке
С Ұжымдық
D Аралас
E Жекеленген-топтық

$$$ 117B
Тұтас педагогикалық процестің тәрбиелік механизіміне не жатады:
А Педагогикалық технология .
В Оқытушымен оқушы өзара қарым-қатынасы.
С Құралдары,түрлері,әдіс-тісілдері.
D Оқытудың технологиялық құралдары.
E Мақсаты,міндеті,мазмұны.

$$$ 118D
А.С .Макаренко тұтас педагогикалық процесс ретінде қарастырады:
А Тәрбиемен оқытудың бірлігі.
В Оқытудың білімділік,дамытушылық және тәрбиелік қызметінің бірлігі .
С Оқушылардың өзіндік сипаты.
D Оқу-тәрбие процесінің оқудан тыс уақыттағы қатынасушылардың өзіндік әрекеттері.
E Оның даму жағдайы.

$$$ 119D
Тұтас педагогикалық процестің құрамына кіреді:
А Мұғаліммен оқушы.
В Оқытушылармен оқушылар.
С Мақсаты, мазмұны.
D Мұғалім оқушы,мақсат міндет,мазмұн форма,құрал әдіс тәсіл.
E Мақсат міндет тапсырма.

$$$ 120B
Балаларды мектептен тыс тәрбиелеу мен білім беру саласындағы теориялық және қолданбалы зерттеулерден тұратын ғылым:
А Жас ерекшелік педагогикасы.
В Әлеуметтік педагогика.
С Сурдопедагогика.
D Тифлопедагогика.
E Дефектология.

$$$ 121B
А.С Макаренконың педагогикаға қосқан үлесі:
А Мектепті басқару.
В Жеке тұлғаны ұжымда тәрбиелеу.
С Шығармашылық.
D Таным теориясы .
E Оқыту теориясы.

$$$ 122C
Ата-аналар комитетін сайлайды -
А Мектеп директоры
В Сынып жетекші
С Сынып ата-аналары
D Оқушылар комитеті
E Педагогикалық кеңес

$$$ 123A
Педагогиалық талдау объектісі
А Сабақ, тәрбие шаралары
В Мектеп құжаттары
С Мұғалім, оқушы тұлғалары
D Мектептің ата-аналамен жұмысы
E Мұғалім, оқушы іс-әрекеттері

$$$ 124E
Тәрбиенің мақсаты :
А Тәрбиені гуманизациялау
В Тәрбиені гуманиторландыру.
С Еңбек және политехникалық білім беру.
D Эстетикалық тәрбие.
E Жеке тұлғаның жан-жақты дамуы.

$$$ 125E
Педагогикалық процесінің жүйе құраушы компоненті
А Мазмұн
В Модель
С Міндет
D Эталон
E Мақсат

$$$ 126C
Тәрбие туралы ғылымның мәнін көрсететін ұғым.
А Антропология.
В Андрогогия.
С Педагогика.
D Андропогия.
E Педоголия.

$$$ 127C
Тәрбиелік мақсатқа жетуде кешенді әдістер мен тәсілдерді пайдалану тәртібі:
А Амал.
В Әдіс.
С Әдістеме.
D Акт.
E Тәсіл.

$$$ 128B
Дүниеге көзқарастың құрылысына жатпайды:
А Білім.
В Білімге қажеттілік.
С Көз жеткізу.
D Іс-әрекетке дайындық.
E Идеал.

$$$ 129C
Тәрбие жүйесі:
А Ұжыммен бақыланбайтын біртұтас ұжым
В Өзін -өзі реттеуге бейімдігі бар жүйе
С Өздігімен реттелетін және басқарылатын күрделі әлеуметтік психологиялық-педагогикалық құрылым
D Педагогикалық ұжым мен оқушылар ұжымының өзара әсері
E Білім беру мен оқушыларды тәрбиелеудің біртұтас процесі

$$$ 130C
Ғылым дүниетаным жеке тұлғаға мүмкіндік береді:
А Кәсіпті дұрыс таңдауға.
В Өзінің қабілетін бағалауға.
С Қоршаған ортаның құбылыстарын дұрыс қабылдау және ұғыну.
D Тиімді оқып-үйрену.
E Нағыз достарды таңдау.

$$$ 131B
Дүниетаным:
А Шынайлықты сезіну.
В Адам санасының спецификалық формасы.
С Адамның қарым-қатынасты түсінуі.
D Өзіндік позицияны таңдау.
E Басқа адамды түсіну қабілеті.

$$$ 132E
Болмыстағы және өмірдегі сұлулық пен әдемілікті дұрыс қабылдау қабілетін қалыптастыру:
А Еңбек тәрбиесі
В Дене тәрбиесі
С Адамгершілік тәрбиесі
D Экологиялық тәрбиесі
E Эстетикалық тәрбие

$$$ 133D
Дүниетанымның құрамына кіретін компоненттер:
А Ғылыми білік, біліктілік,дағды.
В Қоғамдық пікір,ғылымға қатынасы.
С Құндылық бағдар,сенім,діни көзқарастар.
D Ғылыми білімдер,жиынтығы,білімге қатынасы,сенім,қылық (іс) .
E Экононмикалық білімдер, табиғатқа деген мінез-құлық стилі.

$$$ 134E
Тәрбиенің құрамдас бөліктері:
А Адамгершілік тәрбиесі, экологиялық тәрбие, азаматты тәрбиелеу, кәсіби білім,мамандық таңдауға дайындық.
В Гуманизациялау,интерноционалдық тәрбие,эстетикалық тәрбие, атеистік тәрбие, экологиялық тәрбие .
С Ақыл-ой тәрбиесі,атеистік тәрбие, саяси-идеялық тәрбие, дене тәрбиесі тәрбиені демократияландыру.
D Демократияландыру, экологиялық тәрбие, азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие,жанұя тәрбиесі.
E Ақыл-ой тәрбиесі,еңбек тәрбиесі,дене тәрбиесі,эстетикалық тәрбие, адамгершілік тәрбиесі.

$$$ 135D
Экологиялық тәрбиенің міндеті:
А Дене және спорттық қоғамдық маңызы және мәні туралы білімдер жүйесі мен оқушыларды байыту.
В Мектеп оқушыларын көркем өнер шығармашылығына тарту.
С Оқушыларда мәдени мінез-құлық және тәртіп қалыптастыру.
D Табиғатқа ұқыпты қарым-қатынас қалыптастыру және табиғатты қорғау іс-әрекетін ұйымдастыру.
E Оқушылардың ақыл-ой қабілетін дамыту.

$$$ 136C
Эстетикалық тәрбиенің мәні:
А Эстетикалық мінез-құлық нормаларын қалыптастыру.
В Еңбексүйгіштікпен тәртіптілікке тәрбиелеу .
С Оқушыларды әртүрлі көркем-эстетикалық іс-әрекетті ұйымдастыру.
D Әлеуметтік жауапкершілікке және өз Отанына сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
E Оқушыларды идеялық бағыттылыққа тәрбиелеу.

$$$ 137A
Оқушылардың кәсіби бағдарына енгізіледі:
А Кәсіби ағарту, кәсіби көмек,кәсіби диагностика,кәсіби бейімділік.
В Кәсіби көмек,кәсіби диагностика,құқықтық ұйымдастырушылық жұмыс.
С Кәсіби диагностика,кәсіптік оқыту,еңбек тәрбиесі.
D Кәсіби көмек,кәсіпті таңдау,ағарту,өздігінен білім алу.
E Кәсіби бағдар,кәсіби біліктілік.

$$$ 138A
Дене тәрбиесінің міндеттері болып табылады:
А Дененің дұрыс дамуына әсер ету,организмді шынықтыру,қозғалыс сапасын дамыту, салауатты өмір салтын қалыптастыру.
В Білім,біліктілік пен дағдылар жүйесін қалыптастыру.
С Ақыл-ой дағдысы мен біліктілігін қалыптастыру.
D Жүйелі оқуға қызығушылығын қалыптастыру.
E Эстетикалық талғамын қалыптастыру.

$$$ 139E
Денені жаттықтыруға жатқызылады:
А Жарыс.
В Валеология сабағы.
С Олимпиада.
D Байқау.
E Гимнастика,денені шынықтыру,спорттық ойындар.

$$$ 140A
Оқушылардың экономикалық тәрбиелілігінің көрсеткіші болып табылады:
А ҚР-дағы экономикалық саясат,негізгі экономикалық ұғымдармен жетекші идеялар туралы білімі.
В Табиғатты қорғауға саналы жауапкершілік сезімі.
С Экономикалық мәдениетті меңгеруі.
D Табиғатты қорғау бойынша тәжірибелік іс-әрекеті.
E Математикалық білімі.

$$$ 141B
Эстетикалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыстың түрлері:
А Музыкалық студия, өнер қайраткерлерімен кездесу,өнер лицейіне экскурсия.
В Сынып сағаттары, сыныптан тыс оқу.
С Өлкетану музейлеріне экскурсия, пікірталас.
D Ата-аналар жиналысы,дамыта оқыту бойынша семинар.
E Олимпиада, әңгімелесу,жарыс.

$$$ 142A
Мінез-құлықты ынталандыру мен іс-әрекет әдістер тобына жататындар:
А Мадақтау.
В Сендіру.
С Үйрету.
D Жаттығу.
E Әңгіме.

$$$ 143C
Тәрбие әдісіне жататындар:
А Сынып сағаты.
В Сабақ.
С Педагогикалық талап.
D Орта.
E Ұжым.

$$$ 144C
Оқушылардың мінез-құлқы және іс-әрекетін ынталандыру әдісіне жататындар:
А Жаттығу.
В Үлгі.
С Мадақтау.
D Сынып сабағы.
E Диспут.

$$$ 145A
Тәрбиенің формасына жататындар:
А Тақырыптық кештер .
В Көрме ұйымдастыру.
С Кесте.
D Кроссворд шешу.
E Өлең-тақпақ оқу.

$$$ 146C
Тәрбие жұмысының формасы:
А Театр.
В Сабақ.
С Экскурсия.
D Фильм.
E Кітапхана.

$$$ 147B
Тәрбие әдісіне жататындар:
А Кітап мазмұны.
В Ересек адамның үлгі көрсетуі.
С Тәрбие сағаты.
D Тақырыптық кеш..
E Экскурсия.

$$$ 148C
Оқушылардың мінез-құлқын және іс-әректін мотивациялау ынталандыру әдісіне жататындар:
А Лекция.
В Мысал келтіру әдісі.
С Байқау
D Жаттығу
E Жазалау

$$$ 149A
Тәрбие әдісіне жататындар:
А Сендіру, жаттығу, ынталандыру,өзін-өзі тәрбиелеу
В Әңгімелесу, тәжірибелік жұмыс.
С Семинар, зачет.
D Принцип, концультация.
E Көндіру, үйрету.

$$$ 150E
Теориялық әдістемелік зерттеудің пәніне жатпайды.
А Жеке тұлғаны қалыптастыру барысындағы тәрбиенің мәні мен маңызы.
В Тәрбие жұмысының мазмұнын анықтау.
С Тәрбие әдістерін құрастыру.
D Оқушының тәрбиесі мен оқуына әсерін зерттеу.
E Оқушылардың білім деңгейін зерттеу.


$$$ 151D
Оқушының тәрбиесіндегі іс-әрекеттің орны:
А Қосымша роль.
В Екінші роль.
С Белгісіз роль.
D Негізгі роль.
E Маңызды роль.

$$$ 152C
Тәрбие тәсілдері:
А Тәрбиелеуші жағдайлар.
В Оптималдандыру жағдайы.
С Жалпы әдістің бөлігі.
D Тәрбиені ұйымдастырудың түрі.
E Тәрбие құралдары.

$$$ 153E
Адамгершілік тәрбиесі негізделмейді:
А Мәдениетке.
В Дінге.
С Эстетикаға.
D Этикаға
E Экономикаға.

$$$ 154E
Тәрбиелік шараларды өткізуде жүйе құрушы фактор болып табылады:
А Құралдар.
В Форма.
С Нәтиже.
D Мазмұн.
E Мақсат.

$$$ 155A
Тұлғаның санасын қалыптастыру әдістері:
А Лекция,әңгіме,пікірталас.
В Мадақтау,әңгіме,мысал.
С Жаттығу,тәрбиелеушілік жағдаят туғызу.
D Жарыс,әңгімелесу,мысал.
E Сыныптан тыс жұмыс, жарыс,жаттығу,сендіру.

$$$ 156B
Отбасы мен мектептің өзара әрекет формасы:
А Сынып сағаты.
В Ата-аналар жиналысы.
С Экскурсия.
D Байқау.
E Әлеуметтік.

$$$ 157C
Эстетикалық тәрбиенің құралдары деп есептелінеді:
А Жаттықтыру жаттығуы.
В Әңгіме.
С Табиғат,әдебиет,өнер.
D Мадақтау.
E Жазалау.

$$$ 158E
Мектептің педагогикалық ұжымының жоғарғы ұйымы
А Директор.
В Завуч.
С Оқушылар ұжымы.
D Ата-аналар комитеті.
E Педагогикалық кеңес.

$$$ 159B
А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда төмендегі сатыларды қарастырды
А Екі.
В Үш.
С Төрт.
D Бес.
E Бестен жоғары.

$$$ 160D
Сынып жетекшісінің құрастыратын жоспары:
А Тақырыптық жоспар.
В Оқу-жоспары.
С Әдістемелік жұмыс жоспары.
D Тәрбие жұмысының жоспары.
E Календарлық жоспар.

$$$ 161E
Оқушыларды тәрбиелейтін бірлестіктер:
А Тұратын жеріндегі достары .
В Замандастары.
С Жолдастары.
D Әріптестері.
E Сынып ұжымы.

$$$ 162A
Мектептегі негізгі тәрбиелік қызметті атқаратын:
А Сынып жетекшісі.
В Мектеп.директоры.
С Пән мұғалімі.
D Сынып старостасы.
E Мектап завучы .

$$$ 163C
А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда мына перспективаларды бөліп қарады:
А Қол жетпейтін,аздап қол жетпейтін,толық қол жетпейтін.
В Жалпы,жеке,топтық.
С Жақын, орта, алыс
D Мектепке дейінгі,жасөспірімдік, жеткіншек.
E Балалық, ата-аналық.

$$$ 164C
Сынып жетекшісінің атқаратын қызметіне:
А Администрациялық-шаруашылық.
В Оқушыларды теориялық және тәжірибе жағынан дайындау.
С Тәрбиелік, ұйымдастыушылық.
D Педагогикалық кеңесті ұйымдастыру және өткізу.
E Мектептен тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.

$$$ 165B
Отбасы тәрбие әдісіне жататындар:
А Гуманизациялау демократияландыру.
В Үлгі, әңгіме, әртүрлі істерді қолдану.
С Мұғалімдермен кездесу.
D Ата-аналар комитетінің отырысын өткізу және қатысу.
E Баланың қажеті мен қызығушылығын дамыту.

$$$ 166D
Отбасының қызметіне жатпайды:
А Тұқым жалғастырушылық.
В Тәрбиелеушілік.
С Экономикалық.
D Кәсіпке оқытушылық.
E Түзетушілік.

$$$ 167B
Мектеп пен отбасының қарым-қатынасы болып табылмайтын форма:
А Ата-аналар жиналысы.
В Спорттық жиналыстар.
С Туристік саяхат.
D Үйірме жұмыстары.
E Әдебиетті бірлесе оқу.

$$$ 168E
Отбасы тәрбиесі туындауы:
А Құлдық қауымда.
В Б.з.д. I-III ғасыр.
С Алғашқы еңбек құралдарының пайда болуына байланысты.
D Тәриенің қоғамдық қызметінің ерекшеленуіне байланысты .
E Моногамиялы отбасының пайда болуына байланысты.

$$$ 169C
Қоғамның құрылымдық ұйымы болып табылады:
А Мектеп.
В Балабақша.
С Отбасы.
D Ауыл.
E Сынып.

$$$ 170A
Отбасы тәрбиесінің негізін құрайды:
А Еңбек тәрбиесі.
В Нарықтық қатынас.
С Азаматтық құқық.
D Әкімшілік құқық.
E Құқықтық тәрбие.

$$$ 171A
Этикалық әңгіменің нәтижелі болуы:
А Әңгіменің қызықтылығына байланысты
В Мұғалімнің қаталдығына байланысты
С Мұғалімнің мінезіне байланысты
D Оқушылардың іс-әрекет дағдысына байланысты
E Оқушылардың мінезіне байланысты

$$$ 172E
Тәрбие мақсатын анықтайтын негізгі фактор:
А Педагогикалық процестің мүмкіндіктері.
В Педагогтер.
С Ата-аналар.
D Оқушылардың қажеттіліктері.
E Мемлекет идеологиясы, саясаты.

$$$ 173B
Мәні проблеманы ашық түрде бірлесе талқылау болатын, сенімді қалыптастыруға бағытталған тәрбие әдісі:
А Жаттығу.
В Пікір-талас.
С Әңгіме.
D Жазалау
E Талап қою.

$$$ 174D
Қоршаған табиғи ортаға оң көзқарасты, жауапкершілікті тәрбиелеу:
А Экономикалық тәрбие міндеті.
В Адамгершілік тәрбиесі міндеті.
С Азаматтық тәрбиесі міндеті.
D Экологиялық тәрбиесі міндеті.
E Құқықтық тәрбие міндеттері

$$$ 175C
Оқушылардың тәрбиелік бірлестігі (тобы):
А Достары
В Тұратын жеріндегі достары
С Сынып ұжымы
D Әріптестері
E Құрдастары

$$$ 176A
Ертеден келе жатқан, мәні өзгермеген, тәрбиенің идеал мақсаты:
А Тұлғаны жан –жақты және үйлесімді дамыту
В Тұлғаның жас ерекшеліктерін ескере отырып, дамыту, дербестігін, шығармашылық мүмкіндігін дамыту
С Жалпы адами құндылықтарды дамыту
D Мырзаны тәрбиелеу
E Қызығушылықтарын тәрбиелеу

$$$ 177B
Жеке және қоғамның мінез-құлықтық, терең рухани – адамгершілік, мәдени құндылықтар мен дүниетанымдық негіздері:
А Табиғаттың даму заңы
В Менталитет
С Тұлғаның ұстанымдары
D Қоғамның даму заңы
E Тұлғаның даярлығы.

$$$ 178E
Тәрбие процесінің нәтижелілігінің басты белгісі
А Қарым-қатынастық іс-әрекет пен дағдыны қалыптастыру
В Білім беру үшін арнайы дайындалған адамдардың болуы
С Тәжірибелік әрекетте білімді одан әрі дамыту
D Тәрбиешілердің тәрбие процесінің мәнін түсінуі
E Тәрбиеленушілердің өз жас ерекшеліктеріне қарай мінез-құлық нормаларын және ережелерін білу.

$$$ 179A
Қазіргі білім берудің мақсаты:
А Жеке тұлғаның танымдық белсенділігі мен қызығушылығын арттыру.
В Оқушылар үлгерімінің пайыздық көрсеткішінің артуы.
С Қазіргі білім беру технологияларын ендіру.
D Ұлттық мәдениетті қалыптастыру.
E Заңды сақтайтын азаматты тәрбиелеу.

$$$ 180C
Мүғалімнің кәсіби іс-әрекетінің айрықша ерекшеліктері:
А Тексерушілік, бақылаушылық іс-әрекет.
В Ата-аналармен байланыс.
С Оқушылардың танымдық іс-әрекетіне басшылық.
D Үнемі өзін-өзі жетілдіру.
E Өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту.

$$$ 181D
Мінез-құлық пен іс-әрекетті ынталандыру әдістері
А Талап ету, жаттығу, қоғамдық пікір
В Этикалық әңгіме, пікір-талас, бақылау
С Тәрбиелік жағдайлар жасау, жеке мысал
D Жарыс, жазалау, мадақтау, марапаттау
E Өздігінен даму, әңгіме, сендіру, тапсыру

$$$ 182B
Тәрбие әдістері:
А Баланың өмір сүру ортасы
В Сендіру, жаттығу, ынталандыру
С Әлеуметтік орта
D Өзін-өзі тәрбиелеу
E Тұлғаның жекелеген-психологиялық дамуы

$$$ 183C
Мектептегі басқару жүйесінің деңгейлері:
А Мұғалімдер, көмекші персоналдар.
В Оқыту жоспары, оқыту бағдарламалары, сабақ жоспары.
С Мектеп директоры, мектеп директорының орынбасары, мүғалімдер, оқушылар.
D Бастауыш сыныптар, орта сыныптар, жоғары сыныптар.
E Ата-аналар, мектеп ұжымы, оқушылар ұжымы.

$$$ 184A
Демократияландыру және гуманизацияландыру, жүйелілік және тұтастық, коллегиялық, басқарудағы жекелік:
А Басқару принциптері.
В Басқару құралдары.
С Басқару заңцылыктары.
D Басқару әдістері.
E Басқару тәсілдері.

$$$ 185B
Дүниетанымды қалыптастыруды анықтайтын шарттар:
А Табиғат пен қоршаған ортаға сүйіспеншілік
В Білімді тұрақты сенімге және практикалық іс - әркетке айналдыру
С Адамгершілік сезім, мұрат
D Адамдарға ізгілік қарым – қатынас
E Толеранттық, өнегелік

$$$ 186D
Сыныптан тыс жұмыстың дамытушылық мәні
А Жеке жұмытың тиімділігіне
В Өздігінен жетілу кезінде қажеттіліктерді қалыптастыруда
С Баланың жан дүниесін түсінуде
D Баланың қабілеттерін, даму бейімділіктерін, қызығушылықтарын көре білуде
E Баланың жас ерекшеліктерін ескеруде

$$$ 187D
Тәрбие әдісі:
А Экскурсия
В Кітап мазмұны
С Тақырыптық кеш
D Сынып сағаты
E Үлгі көрсетуі

$$$ 188D
Тұлғаның даму деңгейінің педагог қойған мақсатқа сейкестігі:
А Тәрбие диагностикасы
В Тәрбиелік көрсеткіштері
С Тәрбиелену мүмкіндігі
D Тәрбиелілігі
E Тәрбиелеу критериі

$$$ 189D
Педагогикалық процестегі мұғалім мен оқушының өзара әрекетінің тиімділік стилі:
А Бәсекелестік
В Авторитарлық
С Либералдық
D Ынтымақтастық
E Жекелік жұмыс

$$$ 190A
Адамның дамуы:
А Физиологиялық, психологиялық және әлеуметтік сипаттамаларының дамуын білдіреді
В Оқыту процесінің көрсеткіштерін білдіреді
С Оқыту процесінде мұғалімнің даярлануын білдіреді
D Ұжымдар арасындағы қарым-қатынасты білдіредi
E Оқыту процесіндегі заңдылықтарды білдіреді

$$$ 191B
Тұлғаның санасын қалыптастыру әдісіне жатпайды:
А Пікірталас
В Педагогикалық талап қою
С Әңгімелесу
D Түсіндіру
E Лекция

$$$ 192C
Жалпы мектептік жоспарды құру қағидасына жатпайды
А Оқушылар ұжымының іс-әрекет ерекшлігін обьективті ескеру қаидасы
В Жоспарлаудың ғылымилығы
С Оқытудың жоғары деңгейдегі күрделілігі қағидасы
D Ұжымшылдық қағидасы
E Жоспарың болашағы

$$$ 193C
Ата-аналар комитетін сайлайды:
А Оқушылар комитеті
В Сынып жетекшісі
С Сынып ата-аналары
D Мектеп директоры
E Педагогикалық кеңес

$$$ 194A
Даму – бұл
А Жеке адамның сандық және сапалық басқарылатын және басқрылмайтын факторлар арқылы өзгеріске ұшырауы
В Сыртқы және ішкі факторлардың әсерінен болатын өзгерістердң болуы
С Әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың өзгерісі
D Ұзақ жүретін қарама-қайшы процесс
E Тұлғаның әлеуметтік жүйеде қалыптасуы, жаңа қарым-қатынастың қалыптасуы

$$$ 195B
Оқу-тәрбие үрдісін технологияландыру
А Оқу-тәрбие үрдісінің ғылыми жобасы
В Сапалы деңгейде тәрбие мен оқыту мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін обьективті құбылыс
С Болжам жасау
D Оқытудың жаңа әдістерін енгізу
E Оқу-тәрбие үрдісінің құрылымы

$$$ 196A
Қазақстанда сынып жетекшісі қызметі алғаш рет енгізілді
А 1934 жылы
В 1986 жылы
С 1991 жылы
D 1937 жылы
E 1945 жылы

$$$ 197A
Тұлғаны әлеуметтендіру факторлары 4 топқа бөлінеді:
А Мегафакторлар, макрофакторлар, мезофакторлар, микрофакторлар.
В Білімділік, тәрбиелік, дамытушылық, түзетушілік.
С Жекелік, топтық, ұжымдық, қоғамдық.
D Отбасы ішілік, балабақшалық, мектептік, жоғары оқу орны ішілік.
E Балалық, жасөспірімділік, жастық, студенттік.

$$$ 198E
Әлеуметтік орта- бұл:
А Адам өмірінің материалдық-тұрмыстық жағдайы.
В Адамның өмір сүру әрекетінің жағдайы.
С Адамның географиялық туған жері.
D Әр елде тұратын адамдар топтарының қатынасы.
E Адамның қоғамдық, материалдық, рухани тіршілік ету жағдайы.

$$$ 199B
Алға қарай жүру, өзгеріс мағынасы болып табылатын ұғым:
А Әлеуметтік даму.
В Үрдіс.
С Даму нәтижесі.
D Даму.
E Дамудың қозғаушы күші.

$$$ 200E
Сананы қалыптастыру әдісі:
А Жаттығу.
В Мақтау.
С Жазалау.
D Жарыс.
E Этикалық әңгіме.



Ұқсас жұмыстар

БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ДАМЫТА ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ АУЫЗША ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ АТҚАРАТЫН РӨЛІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
Тарихты оқытудың әдістері және оларды топтастыру
Тәжірибелік оқыту әдістері мен көрнекілік әдістерін зерттеу
Орта деңгейде ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді дамыту
ӘДЕБИЕТТІ ОҚЫТУДЫҢ АУЫЗЕКІ ӘДІСТЕРІ
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Оқу процсеінде білім берудің көздеріне қарай қолданылатын әдістер
Қазақстан тарихын оқыту әдістері
Математика пәнін оқытуда батауыш мектептің оқу үдерісінде тиімді оқытудың әдістерін таңдап алу және ендіру
Қазақ тілін оқыту әдістемесін зерттеп, жан-жақты қарастыру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ