Әсер ету психологиясы пәнінен білімгерлердің білімін бағалауға арналған сұрақтар

Тест тапсырмалары арқылы студенттердің білімдерін бақылау түрі ретінде республиканың жоғары оқу орындарында өткен жүз жылдықтың 90–шы жылдарынан бастап кеңінен қолданылды. 1993 жылы ҚазақстанРеспубликасы Білім беру Министрлігінің О разработке инструментария аттестации учебных заведений №371 бұйрығы бойынша барлық оқу мекемелерінде тестілерді құру жəне мамандардың дайындық деңгейін көтеру мақсатында оқу үрдісіне енгізу міндеттері жүктелді.
Тест тапсырмалары білімгерлердің білім деңгейін тексеруде маңызды, тиімді жəне негізгі əдіс болып отыр.
Тест – бұл стандартталған тапсырма, оның орындалу нəтижелеріне сəйкес тексерілушінің білімі, білігі жəне дағдыларының деңгейін бағалау жүргізіледі. Білімгерлердің білімдерін тиімді бағалау əдістерінің бірі.
Əдістің артықшылығы:
тестілеу арқылы бағалаудың объективтілігінің артуы;
бағалаудың жылдам жүргізілуі;
қарапайымдылығы мен түсініктілігі;
тестілеу нəтижелерінің компьютерлік тəсілмен өңдеулігі;
бағалаудың статистикалық əдістерін қолдану мүмкіндігі.
Тестілеу оқыту деңгейін бақылаудың дəстүрлік жүйесіне маңызды толықтырушы болып табылады. Білімгерлердің білім сапасының деңгейлерін тестілеу арқылы бағалау үшін арнайы педагогикалық тестілер жасалады.
Тестілеудің негізгі мақсаты жоғары оқу орнының мамандарды дайындау сапасын ішкі басқару міндеттеріне, сонымен бірге түлектерді қорытынды аттестациялау, мемлекеттік аттестациялау міндеттеріне байланысты өткізу.
Педагогикалық тестің белгілі мазмұны, өзіне тəн пішіні бар, əрбір тексерілуші білімін сапалы бағалауға жəне тиімді өлшеуге мүмкіндік беретін есептермен (немесе) cұрақтардың жүйесі ретінде анықталады.
Кейінгі кездегі тест тапсырмалары деңгейленіп құрастырылады:
I деңгей – тану;
II деңгей – жаңарту;
III деңгей – білімді, білікті жəне дағдыны ұғына отырып қолдану;
IV деңгей – шығармашылық деңгей, студент білімінің ең жоғарғы деңгейі, терең білім көрінісі болып табылады.

1-ші межелік бақылау тестілері
Әсер ету психологиясы пәнінен
білімгерлердің білімін бағалауға арналған сұрақтар

$$$ 1
Әсер ету психологиясы-бұл зерттеумен айналысатын психологиялық ғылым бөлігі ретінде:
А. құрылымныі өзгеру процесі және әлеуметтік әсер ету
В. тұлға мотивациясының өзгеруі
С. қарсыласу тәсілдері
D. барлығы дұрыс
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 2
Негізгі ұсынылатын әсер етулер:
А. орта, мотив, тәрбие
В. құрылым, мінез-құлық, когниция
С. гендер, орта, оқыту
D. орта, мінез-құлық, тәрбие
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 3
Әлеуметтік әсер ету процесін былай қарастырған жөн:
А. құрылымды өзгерту тәсілі ретінде
В. тұлғаға әсер ететін ұйымдастырылған форма ретінде
С. белгілі бір стимулға байланысты басқаның мінез-құлқын өзгертуді өз алдына мақсат етіп қойған адамның мінез-құлқы
D. тұлғаға қысымның белсенді формасы
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 4
Стимул ретінде шыға алады:
А. сөз, әрекет, мотив
В. мәселе, нәтиже, әрекет
С. талап, мотив, нәтиже
D. мәселе, мотив, сөз
Е. барлығы дұрыс
$$$ 5
Әсер етудің негізгі техникалары:
А. қалып, күй
В. иландыру
С. күлкі
D. жест
Е. Жбарлығы дұрыс
$$$ 6
Құрылымдық жүйе әлеуметтік мәнді тітікендіргіштерге неше негізгі реакцияны кіргізеді:
А. екі
В. үш
С. төрт
D. бес
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 7
Үйрену теориясының негізін қалаушы:
А.А.С.Макаренко
В. Ф. Зимбардо
С. С.Рубинштейн
D. Б.Ф. Скиннер
Е. Р.Чалдин
$$$ 8
Қайталауды талап ететін мінез-құлық
А. конформизм
В. үлгілі мінез-құлық
С. құрылымдық мінез-құлық
D. мінез-құлық
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 9
Әлеуметтік корректность былай өлшенеді:
А. басқалар қалай ойлайды және қалай істейді
В. қоғамдағы өмір нормаларының талап етуімен
С. көпшіліктің пікірімен
D. арнайы талап жиынтығымен
Е. конфликтіні жою формасымен
$$$ 10
Конформизм дегеніміз
А. мінез-құлықтың өзгеру актісі немесе мынадай жағдайда топ пікірімен келіседі, егер топ жағынан ашық аталп болмаса.
В. мінез-құлықтың өзгеру актісі немесе мынадай жағдайда топ пікірімен келіседі, егер топ жағынан тікелей талап болса
С. мінез-құлықтың өзгеру актісі немесе мынадай жағдайда топ пікірімен келіседі, егер топ жағынан таңдау еркіндігі болса
D. мінез-құлықтың өзгеру актісі немесе мынадай жағдайда топ пікірімен келіседі, егер топ жағынан нақты аргументтер болса
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 11
Конформизм себептері:
А. әрекетті мақұлдау
В. шынайылықты іздеу
С. қиыншылықтан бас тарту
D. әлеуметтік әсердің күштілігі
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 12
Бағыну деп, біреудің талабын ды айтады
А. егер адам өзінің жасағанына іштей келіспесе де
В. үлкен беделді адамдарға бағыну
С. ситуациялы факторлардың нақты ізденістеріне
D. әлсіздіктің пайда болуымен
Е. қажетті әлеуметтік тәжірибенің болмауы
$$$ 13
Бағыну сақталып қалған әдет түрінде көрінеді
А. мадақтау
В. әлеуметтік қысым
С. мадақтауға ұсынумен
D. барлық жауап дұрыс
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 14
Эристика-бұл
А. шешімді тез қабылдау жылдамдығы
В. шындықты іздеу
С. талқылау
D. әрекетті жоспарлау
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 15
Эристка негізі ... ереженің болуын талап етеді:
А. бір
В. екі
С. үш
D. төрт
Е. бес
$$$ 16
Р.Чалдиникелісудің қанша контексін және принциптерін ажыратады :
А. бір
В. екі
С. үш
D. төрт
Е. бес
$$$ 17
Рационализация бұл:
А. әрекеттің нақтылығы мен саналылығы
В. жағдайдан шығудың тиімді жолын іздеу
С. жақсы әсер ету тәсілінің интеграциясы
D. өз әрекетінің дұрыс шешімін табу
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 18
Диспозициялы атрибуция бұл:
А. танымдық процесті зерттеу
В. ішкі әлемді зерттеу
С. мотивті зерттеу
D. талапты зерттеу
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 19
Жағдайлы атрибуция әлеуметтік және физикалық орта факторларына итермелейді:
А) мимика және фраза жиынтығын қамтамасыздандырады
В) әрекетке сәйкес жайдайларды ұйымдастырады
С) дұрыс жауап жоқ
D) барлық жауап дұрыс
Е) басты рөлді өзгертуге көмектеседі
$$$ 20
Когнитивті диссонанс ... .бұл
А. сенім мен шарттың арасындағы қарсылық
В. білім сезімнен жоғары тұрғанда
С. Қаталап барынша күшті болғанда
D. алынған ақпаратқа реакцияның әртүрлі формалары арасында таңдау болғанда
Е. әрекетті таңдау барысында ұсыныстардың болуы
$$$ 21
Өзіндік атрибуция...бұл
А. өзіміздің әрекетіміздің талдауы және оны ой елегінен өткізу іскерлігі, немесе оны ақтап алу
B. өз жетістіктерінің презентациясы
С. өзбетінше шешім қабылдау
D.өз сезімі мен пікірін дәлелдеу қабілеттілігі
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 22
Өз ойынан ұайтпау және қалыптасқан пікір тәуелді:
А. ақыл-ойдың шарашу деңгейіне
В. адамның өзін жауапты сезінуіне
С. адамның өзін бағалауынан
D. барлық жауап дұрыс
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 23
Адамдар тоталитарлы эгоны меңгеретіндігін,біздің ақыл-ойымызды тоталитарлы мемлекетпен салыстырды және дәлелдеді
А. Энтони Гринуолд
В. Ф.Зимбардо
С. С.Л.Рубинштейн
D. Б.Ф.Скиннер
Е. Р.Чалдини
$$$ 24
Біз шындықты іздеуде және ақпаратты жинауда оларды дәлелдейтіндей бейнеде көрсетуге қабілеттіміз
А. шындықты
В. жұмыс болжамын
С. қысымды алып тастау
D. ұсынылған идеяны дәлелдеді
Е. дұрыс екенін білу тілегі
$$$ 25
Сенім мен құрылым өз-өзін жетілдіреді деген кім:
А. Ф.Зимбардо
В. М.Ляйппе
С. Р.Чалдини
D. А.Морозов
Е. Л.Выготский
$$$ 26
Біз өз сенімімізді және құрылымызды өзгертеміз егер:
А. түсіндіру
В. еске түсіру
С. зерттеу
D. барлық жауап дұрыс
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 27
Қарсыласудың жоғарылауы мүмкінмына негізде:
А. психологиялық сапаның дамуы және қалыптасуы
В. артық шаршаудан босату
С. қажетсіз әсерге қарсы тұрақтылық жасау
D. барлық жауап дұрыс
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 28
Өте әлсіз қарсыласу тек мынадай жағдайды мінездейді:
А. құрылым тек қалыптасу кезеңінде
В. ситуациялық күштербарынша мықты болғанда
С. индивид кризис сенімін бастан өткергенде
D. адам өте ерекшеленетін әлеуметтік ортаға түскен кезде
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 29
Тыңдаушылар беделді адамдар алдында есеп беретіндігін сезіну керек. Бұл ереже:
А. қарсыласуды алып тастау
В. сенімді қамтамасыз ету
С. мінез-құлықтың өзгеруі
D. құрылымның қалыптасуы
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 30
Басқаларға қарағанда әлеуметтік әсерге тез түсетін адамдар типі:
А. өзін бағалауы төмен адамдар
В. өз сенімін қорғаудың әлсіз мотивациясы
С. нашар түсінік
D. ұялшақ адамдар
Е. барлық жауап дұрыс



Ұқсас жұмыстар

Психология пәні бойынша дәрістер
Тәрбие мен оқыту жүйесінің дамуындағы психология. ролі және орны
Қашықтықтан оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныпта информатиканы оқытудың әдістемесі
Физикa пәнінен кoмпьютерді oқыту технoлoгиясы
Модульдік оқыту технологиясы
Модульдік оқыту технологиясы. Жобалап оқыту технологиясы
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың теориялық негіздері
Электрондық оқыту құралдарын жасау және білім беру жүйесінде пайдалану
Көркемдік өлшемінің бір бағыты - композициялық өлшем бірліктері
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
СЫРЫМБЕТҰЛЫ ХАНГЕЛДІ
БЕРДӘУЛЕТҰЛЫ ЖӘНІБЕК
ҚҰТТЫМБЕТҰЛЫ НАУРЫЗБАЙ
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер